Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (56)Книжкові видання та компакт-диски (69)Журнали та продовжувані видання (78)
Пошуковий запит: (<.>U=О112.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Будівництво   
1.

Тютькін О.Л. 
Обгрунтування геометричних параметрів конструкції пілонної станції метрополітену з урахуванням взаємодії кріплення з масивом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / О.Л. Тютькін ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано геометричні розміри конструкції пілонної станції метрополітену глибокого закладення з урахуванням взаємодії кріплення з масивом. За результатами порівняльного аналізу плоских схем з просторовою визначено, що неврахування просторовості конструкції пілонної станції призводить до збільшення моментів та нормальних сил у 3 - 8 разів у плоских схемах. Розроблено методику розрахунку пілонної станції з пружно-в'язко-пластичним масивом. Установлено, що у разі застосування пружно-в'язко-пластичної моделі масиву у випадку глинистого грунту підвищується точність розрахунку конструкції станції у 1,2 - 1,35 рази, ніж за умов пружної та пружно-пластичної моделей масиву. На підставі результатів числових розрахунків з використанням алгоритму оптимізації визначено, що можливим є зниження товщини обробки станційних тунелів до 25 % без втрати їх несучої здатності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н5-028.012 + О112.538-060.3 +
Шифр НБУВ: РА328531

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Касєм Ахмєд Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла 
Оцінка напружено- деформованого стану обробок станційних виробок метрополітену та оточуючих порід з урахуванням ймовірнісної природи вихідних даних: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.09 / Касєм Ахмєд Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла ; Національна гірнича академія України. — Д., 1999. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-041
Шифр НБУВ: РА305851

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Касєм Ахмед Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла 
Оцінка напружено- деформованого стану обробок станційних виробок метрополітену та оточуючих порід з урахуванням ймовірності природи вихідних даних: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.09 / Касєм Ахмед Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла ; Національна гірнича академія України. — Д., 1999. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-041
Шифр НБУВ: РА305851

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Петренко В.І. 
Розробка та обгрунтування параметрів нових технологій проходки виробок великого перерізу в складних інженерно-геологічних умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.04 / В.І. Петренко ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 2000. — 17 с. — укp.

Визначено фізико-механічні властивості глинистих грунтів і зроблено аналітичну оцінку їх деформування під час проходки станційних та інших виробок. Розроблено методику розрахунку уніфікованих збірних залізобетонних обробок для горизонтальних і вертикальних виробок. Запропоновано високоефективні нові технології проведення станційних виробок та інших (силової тягової підстанції, блоку технічних приміщень) шахтних стволів, що дозволило будувати їх з високою якістю. Оцінено техногенно-екологічну безпеку під час будівництва нових ліній Київського метрополітену. Технічні документи (проекти виробництва робіт, паспорти, інструкції) вміщено у проектах і широко використано під час спорудження виробок великого перерізу Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.5-060.3
Шифр НБУВ: РА311756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Шумик Д.В. 
Суперпластифікована цементно-водяна композиція для ремонту гірських тунелів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Д.В. Шумик ; Харк. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2001. — 23 с. — укp.

Розвинуто уявлення про реологічні властивості (динамічної в'язкості, міцності на зсув і проникної здатності), гідратацію, структуроутворення, структуру та міцність цементного каменю зі СПЦВС. Встановлено критерії в'язкості, В/Ц і міцності, на базі яких розроблено оптимальний склад СПЦВС. Розроблена композиція успішно пройшла виробничо-експлуатаційні випробування та впроваджена на дослідній ділянці сильно обводненого аварійно-небезпечного гірського тунелю на Львівській залізниці та на ділянці, аналогічній за станом, Харківського метрополітену під час їх ремонту, а також у процесі ремонту аварійної бутобетонної опори з кам'яним облицюванням мосту на Південній залізниці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.532-083-3 + Н332.325
Шифр НБУВ: РА314013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського