Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)300-59$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Олійник С.С. 
Вдосконалення механізму просування промислових товарів на ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.С. Олійник ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність механізму просування товарів промислового призначення на ринку, проведено аналіз об'єктивних законів і закономірностей, що впливають на нього, встановлено чинники, які зумовлюють дію цих законів і закономірностей. Запропоновано оригінальні формалізовані процедури, методичні розробки та раціональні математично обгрунтовані рішення з науково-орієнтованого планування стратегій просування і подальшого їх контролю під час реалізації, а також нові методичні підходи щодо оцінки і розрахунку економічної ефективності механізму просування. Розроблено ряд критеріїв, що використовуються для кількісного вибору альтернатив у процесі планування стратегії просування. Опрацювання питань дисертації здійснено відносно до товарів промислового призначення, які є особливою групою товарів з відмінними від товарів широкого попиту маркетинговими характеристиками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592 + У9(4УКР)421.5
Шифр НБУВ: РА311241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Серкутан Т.В. 
Механізм управління інформаційним забезпеченням маркетингу промислових товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Т.В. Серкутан ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 24 с. — укp.

Досліджено теоретичні аспекти інформаційних потреб управління промисловим підприємством у процесі маркетингової діяльності. Проаналізовано особливості інформаційного забезпечення маркетингових досліджень на промисловому ринку. Запропоновано системний підхід до класифікації маркетингової інформації та її джерел. Висвітлено вітчизняні та зарубіжні джерела маркетингової інформації та інформаційних ресурсів, проведено аналіз управлінської діяльності з інформаційного забезпечення маркетингу на деяких промислових підприємствах. Визначено ступінь впливу інформаційного забезпечення на якість маркетингових рішень на підприємствах. Наведено концепцію організації системи управління маркетинговою інформацією на підприємстві, що допомагає оптимізувати управління маркетингом, розроблено методику її планування і впровадження, а також методику оцінки економічної ефективності інформаційного забезпечення управління маркетингом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-596-21
Шифр НБУВ: РА319913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Терещенко Ю.Ф. 
Міжнародний маркетинг високотехнологічної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.Ф. Терещенко ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Визначено особливості світового та вітчизняного ринків високотехнологічної продукції та здійснено наукову аргументацію основних напрямів реалізації експортного потенціалу України. Поглиблено методичні підходи до визначення цілей, принципів та функцій міжнародної маркетингової діяльності на світових ринках високотехнологічної та інноваційної продукції, суть яких полягає у необхідності прогнозування потенційних потреб, які не мають чіткого визначення. Науково обгрунтовано методику ціноутворення на високотехнологічний продукт. Розвинуто наукове обгрунтування методів оцінки промислової власності та через їх співставлення визначено ефективні напрями застосування відповідного методичного підходу залежно від об'єкту оцінки. Розроблено методику оцінки ризикованості (привабливості) потенціальних ринків збуту високотехнологічної продукції. Наведено рекомендації щодо формування сприятливих умов для нарощування експорту високотехнологічної продукції та основних напрямів удосконалення міжнародної маркетингової діяльності вітчизняних підприємств на світових ринках.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.351 + У9(4УКР)300-592 + У9(4УКР)843.51 +
Шифр НБУВ: РА327176

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Михайлець 
Організація та управління збутовою діяльністю підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Віталій Корнійович Михайлець ; Харківський держ. ун-т. — Х., 1998. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-592 + У9(4Укр)305.851-592
Шифр НБУВ: РА311994

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Мешко Н.П. 
Трансформація процесів управління реалізації готової продукції в умовах переходу до ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Н.П. Мешко ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано тенденції у світовій економіці та ситуації в Україні, сформульовано задачі вітчизняних підприємств щодо поліпшення розподілу та збуту продукції, відповідної ринковим умовам господарювання. Висвітлено основні напрямки трансформації підходів до взаємозв'язку виробничо-збутових функцій підприємств. За допомогою системного та маркетингового підходів визначено основні шляхи удосконалення системи управління процесом реалізації продукції, що призводить у відповідність внутрішнє середовище підприємства із зовнішнім. Досліджено основні фактори, що впливають на збут готової продукції з боку внутрішнього та зовнішнього середовищ. Розглянуто теоретичні аспекти підвищення ефективності процесу реалізації готової продукції. Розроблено комплекс рекомендацій організаційного характеру щодо забезпечення необхідної ефективності збуту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592
Шифр НБУВ: РА310344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Жук О.П. 
Управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємств в умовах ринкової трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.П. Жук ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено питання стосовно шляхів удосконалення системи управління зовнішньоторговельної діяльності (ЗТД) промислових підприємств України на всіх організаційних рівнях. Проаналізовано еволюцію розвитку теорії зовнішньої торгівлі, досліджено макроекономічний інструментарій регулювання ЗТД, здійснено структуризацію системи ЗТД як об'єкта управління, уточнено її понятійно-категоріальний апарат. Визначено основні чинники формування експортно-імпортної спеціалізації промислових підприємств й оцінено тенденції розвитку їх ЗТД. З використанням методології системно-функційного підходу до управління, запропоновано концепцію організації ЗТД на рівні підприємств, розкрито її організаційно-управлінський механізм. Розроблено алгоритм аналізу ефективності та результативності системи управління ЗТД на підприємстві й обгрунтовано шляхи її активізації відповідно до кожного з основних ієрархічних рівнів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592-21 + У9(4УКР)843-21 +
Шифр НБУВ: РА340103

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського