Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.382$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Фатурова В.М. 
Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Фатурова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено комунікативний потенціал студентів-користувачів Інтернет-середовища та особливості його цілеспрямованого формування і розвитку. Обгрунтовано теоретичну модель і способи практичного застосування методів розвитку комунікативного потенціалу молоді у форматі студентського Інтернет-клубу засобами нових інформаційних технологій, Інтернету. Розроблено програму занять у формі соціально-психологічного тренінгу, опосередкованого Інтернетом. Розкрито ціннісну детермінацію Інтернет-діяльності студентської молоді, з'ясовано мотиваційні чинники її звернення до комунікативно-пізнавальної бази Інтернет-середовища. Експліковано наявні та створено нові продуктивні схеми пізнання студентами особистості партнерів спілкування, освоєння особистісної рефлексії, вироблення вміння адекватно виражати та диференціювати власні почуття, психоемоційні стани та настрої в процесі комунікації з віртуальними партнерами (в Інтернеті) та в реальному спілкуванні, визначено шляхи і методи розвитку складових комунікативного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-9 + Ч481.382 +
Шифр НБУВ: РА329751

Рубрики:

      
2.

Делінгевич Л.В. 
Педагогічні засади позаурочної виховної роботи у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Делінгевич ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Здійснено дослідження у психолого-педагогічному аспекті, за результатами якого розкрито зміст поняття "позаурочна виховна робота у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації", якого запропоновано розглядати як процес освітньо-виховної діяльності, здійснюваної у позаурочний час, спрямований на виховання моральної культури студентів. Цей процес базується на системі різноманітних форм, методів і засобів морально-етичного змісту, які реалізуються під керівництвом педагогів у тісній взаємодії зі студентським самоврядуванням і громадськими організаціями. Розроблено педагогічні засади виховної роботи у ВНЗ I - II рівнів акредитації за сучасних умов; впровадження науково обгрунтованої п'ятикомпонентної моделі позаурочної виховної роботи у даних ВНЗ, спрямованої на досягнення мети навчально-виховного процесу - виховання моральної культури особистості студента, основними складовими якої є студентське самоврядування, центри виховної роботи, клуби за інтересами, психологічна служба, школа молодого наставника; організація позаурочної виховної роботи на підставі взаємодії її основних суб'єктів (наставників, керівників гуртків, студентів, батьків, громадських організацій). На підставі результатів дослідження зроблено висновок, що реалізація розробленої моделі позаурочної виховної роботи для ВНЗ I - II рівнів акредитації позитивно впливає на зміни рівнів сформованості моральної культури студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч481.352 +
Шифр НБУВ: РА356806

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського