Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.382$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Поліщук Ю. Й. 
Методологічні основи соціально-педагогічної діяльності громадських молодіжних об'єднань / Ю. Й. Поліщук // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 77-82. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему визначення методологічних основ соціально-педагогічної діяльності суспільних молодіжних об'єднань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382.7 + Ф75(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козимирская Т. И. 
Освоение социокультурной информации в процессе работы над художественным текстом в техническом вузе (внеаудиторная работа) / Т. И. Козимирская // Пед. пробл. техн. і гуманіт. освіти. - Миколаїв, 2000. - Вип. 1. - С. 25-32. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто одну з форм позааудиторної роботи зі студентами технічного вузу з метою формування їх культурологічної компетенції під час вивчення іноземних мов. Запропоновано метод роботи з оригінальним художнім текстом (на прикладі драм Т.С.Еліота), який містить значний обсяг соціокультурної інформації, з використанням принципів комунікативності та порівняльного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382.71:Ш1 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Делінгевич Л. В. 
Педагогічні засади позаурочної виховної роботи у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. В. Делінгевич; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Здійснено дослідження у психолого-педагогічному аспекті, за його результатами розкрито зміст поняття "позаурочна виховна робота у ВНЗ I - II рівнів акредитації", який запропоновано розглядати як процес освітньо-виховної діяльності, здійснюваної у позаурочний час, спрямований на виховання моральної культури студентів. Цей процес базується на системі різноманітних форм, методів і засобів морально-етичного змісту, які реалізуються під керівництвом педагогів у тісній взаємодії зі студентським самоврядуванням і громадськими організаціями. Розроблено педагогічні засади виховної роботи у ВНЗ I - II рівнів акредитації за сучасних умов; впровадження науково обгрунтованої п'ятикомпонентної моделі позаурочної виховної роботи у даних ВНЗ, спрямованої на досягнення мети навчально-виховного процесу - виховання моральної культури особистості студента, основними складовими якої є студентське самоврядування, центри виховної роботи, клуби за інтересами, психологічна служба, школа молодого наставника; організація позаурочної виховної роботи на підставі взаємодії її основних суб'єктів (наставників, керівників гуртків, студентів, батьків, громадських організацій). На підставі результатів дослідження зроблено висновок, що реалізація розробленої моделі позаурочної виховної роботи для ВНЗ I - II рівнів акредитації позитивно впливає на зміни рівнів сформованості моральної культури студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фатурова В. М. 
Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. М. Фатурова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Досліджено комунікативний потенціал студентів-користувачів Інтернет-середовища та особливості його цілеспрямованого формування і розвитку. Обгрунтовано теоретичну модель і способи практичного застосування методів розвитку комунікативного потенціалу молоді у форматі студентського Інтернет-клубу засобами нових інформаційних технологій. Розроблено програму занять у формі соціально-психологічного тренінгу, опосередкованого Всесвітньою мережею. Розкрито ціннісну детермінацію Інтернет-діяльності студентської молоді, з'ясовано мотиваційні чинники її звернення до комунікативно-пізнавальної бази Інтернет-середовища. Експліковано наявні та створено нові продуктивні схеми пізнання студентами особистості партнерів спілкування, освоєння особистісної рефлексії, вироблення вміння адекватно виражати та диференціювати власні почуття, психоемоційні стани та настрої в процесі комунікації з віртуальними партнерами (в Інтернеті) та в реальному спілкуванні, визначено шляхи і методи розвитку складових комунікативного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-9 + Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Берека В. Є. 
Модульний принцип організації позааудиторної навчальної діяльності студентів / В. Є. Берека // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 93-100. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто проблему модульного принципу організації позааудиторної навчальної діяльності студентів щодо покращання ефективності навчального процесу у ВНЗ. Обгрунтовано доцільність застосування модульного принципу в процесі самостійної навчальної діяльності.

Рассмотрена проблема модульного принципа организации внеаудиторной учебной деятельности студентов с точки зрения улучшения эффективности учебного процесса в ВУЗ. Обоснована целесообразность применения модульного принципа в процессе самостоятельной учебной деятельности.

The problem of module principle of organization of out of class educational activity of students from the point of view of providing the improving of effectiveness of educational process at the higher educational establishment has been viewed. Expediency of module principle use in the process of individual educational activity has been proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Джеджера О. В. 
Громадські об'єднання як засіб творчої активізації студентів / О. В. Джеджера // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 51-55. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування творчої активності студентів як важливого завдання професійної підготовки й визначено певні шляхи реалізації цього завдання. Оцінено впровадження у практику вищих навчальних закладів педагогіки співпраці, що передбачає побудову суб'єкт-суб'єктних відносин, у яких викладачі та студенти виступають рівноцінними суб'єктами розв'язання творчих завдань. Висвітлено питання про використання у вищих навчальних закладах виховного потенціалу позааудиторної роботи, яка, зокрема, реалізується в громадських організаціях. Зроблено висновок, що проблема творчої активності особистості потребує подальших досліджень.

Обоснована необходимость формирования творческой активности студентов как одной из важных задач профессиональной подготовки и определены некоторые пути реализации этой задачи. Дана оценка внедрению в практику высших учебных заведений педагогики сотрудничества, которая предполагает построение субъект-субъектных отношений, в которых преподаватели и студенты выступают полноценными субъектами решения творческих задач. Освещен вопрос об использовании в высших учебных заведениях воспитательного потенциала внеаудиторной работы, которая в частности реализуется в общественных объединениях. Сделан вывод о том, что проблема творческой активности личности нуждается в дальнейших исследованиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430 + Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кристопчук Т. 
Неформальна освіта студентської молоді у навчальних гуртках як компонент навчального виховного процесу у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2011. - № 1. - С. 7-10. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено досвід застосування неформальної освіти студентської молоді у навчальному гуртку. Запропоновано різні форми та методи проведення гурткової роботи. Подано аналіз таких форм роботи гуртка, як виїзне засідання, туристсько-краєзнавча та фольклорна експедиції, творчий проект. Зазначено, що неформальна освіта є вагомим доповненням до існуючої системи формальної і потребує, в свою чергу, відповідного законодавчого закріплення, активної співпраці між секторами сучасної освіти, державної підтримки програм та проектів неформальної освіти.

Представлен опыт применения неформального образования студенческой молодежи в учебном кружке. Предложены различные формы и методы проведения кружковой работы. Дан анализ таких форм работы кружка, как выездное заседание, туристическо-краеведческая и фольклорная экспедиции, творческий проект. Указано, что неформальное образование является весомым дополнением к существующей системе формального и требует, в свою очередь, соответствующего законодательного закрепления, активного сотрудничества между секторами современного образования, государственной поддержки программ и проектов неформального образования.

The experience of formal education of students in the academic circle. Offered various forms and methods of circle work. The analysis of such forms of circle, as the field session, tourism and local history and folklore of the expedition, creative project. Indicated that formal education is a significant addition to the existing system of formal and requires, in turn, the relevant legislative fix, active cooperation between the sectors of modern education, government support programs and projects of non-formal education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гаврилюк О. О. 
Основні аспекти визначення стану позааудиторної роботи з формування комунікативної культури студентів у практиці вищого педагогічного закладу / О. О. Гаврилюк // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 122-128. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено стан позааудиторної роботи у педагогічному ВНЗ за допомогою таких методів: вивчення планів виховної роботи студентського активу й кураторів академічних груп, анкетного опитування, бесід, тестування, методу експертних оцінок. На основі планів виховної роботи Криворізького державного педагогічного університету й Одеського національного університету ім. І. Мечникова встановлено, що пріоритет надається дидактичним і методичним проблемам, а питанню особистісного та професійного зростання майбутнього педагога не приділяється належної уваги. У ході експериментального дослідження з'ясовано, що студенти ВНЗ усвідомлюють необхідність оновлення форм і методів позааудиторної роботи, надання переваги нестандартним формам, що вдосконалюють комунікативну культуру.

Исследовано состояние внеаудиторной работы в педагогическом ВУЗ с помощью таких методов: изучение планов воспитательной работы студенческого актива и кураторов академических групп, анкетного опроса, бесед, тестирования, метода экспертных оценок. На основе планов воспитательной работы Криворожского государственного университета и Одесского национального университета им. И. Мечникова установлено, что приоритетными являются дидактические и методические проблемы, а вопросу личностного и профессионального роста будущего педагога не уделяется должного внимания. В ходе экспериментального исследования выяснено, что студенты ВУЗ осознают необходимость обновления форм и методов внеаудиторной работы, преимущественно форм, которые усовершенствуют коммуникативную культуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Резніченко О. М. 
Умови ефективної позааудиторної роботи куратора у вищих технічних навчальних закладах / О. М. Резніченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 146-150. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання підготовки гарантійного розвитку особистості майбутнього фахівця – інженера, та його самореалізацію у виробничій, суспільній і культурній діяльності в період євроінтеграції.

Рассмотрены вопросы подготовки гарантийного развития личности будущего специалиста - инженера, и его самореализация в производственной, общественной и культурной деятельности в период евроинтеграции.

The questions of preparation of the guarantee development of the future specialist - an engineer and his self-realization in the industrial, social and cultural activities in the period of European integration were considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч481.427 + Ж.р(4УКР)3-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Резніченко О. М. 
Досвід організації позааудиторної виховної роботи у вищих технічних закладах у другій половині ХХ століття / О. М. Резніченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 345-351. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Наведено ретроспективний аналіз науково-педагогічної літератури, систематизовано теоретичні ідеї й узагальнено практичні здобутки організації позааудиторної виховної роботи у вищих технічних навчальних закладах в Україні у другій половині ХХ ст.

Приведен ретроспективный анализ научно-педагогической литературы, систематизированы теоретические идеи и обобщены практические достижения организации внеаудиторной воспитательной работы в высших технических учебных заведениях в Украине во второй половине ХХ в.

The article showed the retrospective analysis of scientifically-pedagogical literature. The author systematized theoretical ideas and summarized practical achievements of organization of extra auditorium educator work in higher technical educational establishments in Ukraine in the second half of ХХ of century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ж.р(4УКР)3 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Коваль В. Ю. 
Виховання культури міжособистісних відносин студентів університету у позааудиторній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. Ю. Коваль; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2013. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення і новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, пов'язаного з обгрунтуванням та експериментальною перевіркою моделі виховання культури міжособистісних відносин студентів університету в позааудиторній діяльності. З'ясовано сучасний стан дослідженості проблеми в педагогічній теорії та практиці ВНЗ. Уточнено сутність понять "культура міжособистісних відносин" і "позааудиторна діяльність", критерії та показники рівнів вихованості культури міжособистісних відносин студентів університету. Подальшого розвитку набули форми і методи виховання культури міжособистісних відносин студентів університету в позааудиторній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кузьменко Н. В. 
Формування професійного самоствердження студентів технічних університетів у процесі позааудиторної виховної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. В. Кузьменко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2014. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування професійного самоствердження студентів технічних університетів у процесі позааудиторної виховної роботи: позитивна мотивація та установка на формування професійного самоствердження у процесі позааудиторної виховної роботи, застосування різноманітних форм позааудиторної виховної роботи з урахуванням індивідуальних інтересів і потреб студентів, реалізація стосунків в системі куратор - студенти на принципах педагогічної взаємодії та співтворчості, створення педагогічно керованого освітнього середовища в позааудиторній виховній роботі. Запропоновано функціональну модель формування професійного самоствердження студентів технічних університетів у процесі позааудиторної виховної роботи, дієвість якої забезпечують визначені педагогічні умови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мамчур Н. С. 
Виховання естетичних смаків у майбутніх філологів засобами народного декоративно-прикладного мистецтва в процесі позааудиторної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. С. Мамчур; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2012. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему виховання естетичних смаків у майбутніх філологів засобами народного декоративно-прикладного мистецтва в процесі позааудиторної роботи. Уточнено сутність поняття "естетичні смаки майбутнього вчителя-філолога" як складного особистісного утворення динамічного характеру, у змісті якого цілісно поєднуються емоційні, ціннісні, інтелектуальні та практичні естетичні складові, що зумовлюють потребу у сприйнятті та перетворенні дійсності за законами краси, вміння реалізовувати свій естетичний досвід у педагогічній діяльності. Розроблено модель, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання естетичних смаків у майбутніх філологів засобами народного декоративно-прикладного мистецтва в процесі позааудиторної роботи (формування у майбутніх філологів мотивації до вивчення українського декоративно-прикладного мистецтва; розробка та запровадження змістового забезпечення виховання у студентів естетичних смаків засобами декоративно-прикладного мистецтва у процесі позааудиторної роботи, використання особистісно орієнтованої технології формування естетичних смаків у майбутніх учителів-філологів для підвищення їх активності як суб'єктів естетичного виховання).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Абрамчук О. 
Процес виховання студентів університету у позаурочний час / О. Абрамчук, О. Федун // Молодь і ринок. - 2009. - № 9. - С. 32-36. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано ефективні форми позаурочної виховної роботи зі студентами. Подано пропозиції як зробити ці заходи результативнішими та основні вимоги до них. Охарактеризовано важливість у виховному процесі залучення студентів до масових заходів національно-патріотичного змісту, де студенти виступають активними організаторами та учасниками, до бесід, зустрічей, диспутів, "круглих столів", вечорів запитань і відповідей, літературно-музични вечорів, гуртків за інтересами тощо. Зафіксовано, що позааудиторні форми виховання студентської молоді є важливими з погляду формування громадянської позиції та патріотичних почуттів.

Обоснованы эффективные формы внеурочной воспитательной работы из студентами. Приведены предложения как сделать эти мероприятия результативнее и основные требования к ним.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вахницкая М. Г. 
Интегративный подход в профессиональной подготовке студентов вуза / М. Г. Вахницкая // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 137-140. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Проанализированы направления внеучебной работы Приднестровского государственного университета им. Т. Г. Шевченко. Осуществлен мониторинг профессиональной подготовки студентов в ходе учебной и внеучебной деятельности (250 студентов факультета педагогики и психологии). На основании результатов формирующего эксперимента по изменению уровня ответственности студентов за качество обучения в контрольных и экспериментальных группах отмечена позитивная динамика корреляционных зависимостей между ответственным отношением к образованию и качеством обучения с применением интегративного подхода к профессиональной подготовке студентов. Приведены перспективные направления реализации следующих направлений воспитательной работы университета: формирование научного мировоззрения, нравственно-этическое воспитание, воспитание интереса к будущей профессии, эстетическое, экологическое и другие направления.

Проаналізовано напрями позанавчальної роботи Придністровського державного університету ім. Т. Г. Шевченка. Здійснено моніторинг професійної підготовки студентів у ході навчальної та позанавчальної діяльності (250 студентів факультету педагогіки та психології). На підставі результатів формувального експерименту зі зміни рівня відповідальності студентів за якість навчання відзначено позитивну динаміку кореляційних залежностей в контрольних та експериментальних групах відповідального ставлення до освіти і якості навчання із застосуванням інтегративного підходу до професійної підготовки студентів. Наведено перспективні напрямки реалізації наступних напрямків виховної роботи університету: формування наукового світогляду, морально-етичне виховання, виховання інтересу до майбутньої професії, естетичний, екологічний та інші напрями.

Analyzed trends extracurricular work Transnistrian State University of Shevchenko.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Смалько О. 
Позааудиторна виховна робота як чинник професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців / О. Смалько // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 77-81. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано сутність і компоненти позааудиторної виховної роботи у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Позааудиторну виховну роботу розуміють як систему виховних заходів, спрямованих на виховання високорозвиненої особистості майбутнього фахівця зі сформованою особистісною моральною культурою, творчим мисленням, відповідальністю, різнобічними інтересами та настійними прагненнями їх задоволення та дієвою конкурентоспроможністю. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна виховна робота є системою, що поєднує в собі такі компоненти: мету, зміст, методи, засоби, форми, принципи, які взаємозв'язані та взаємозумовлені між собою. Визначено, що метою виховної роботи у ВНЗ є підготовка студентів до виконання рольового репертуару (громадянина, патріота, професіонала, сім'янина, носія культури), який є необхідним для життя в суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Смалько О. 
Система формування відповідального ставлення до батьківства в студентів університету в позааудиторній виховній роботі / О. Смалько // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 71-76. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито одну з важливих проблем позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах - проблему підготовки студентів до майбутнього сімейного життя та формування в них адекватних уявлень про відповідальне ставлення до виконання ролей батьків. Відзначено, що позааудиторна виховна робота спрямована на системну підготовку студентів до використання рольового репертуару (громадянина, патріота, професіонала, сім'янина, носія культури), який потрібен для життя в суспільстві (професійний та особистісний аспекти). Системне бачення формування відповідального ставлення до батьківства надає змогу чітко виділити складові компоненти (мету, завдання, зміст, чинники, форми, методи та результат), проаналізувати всю різноманітність зв'язків і відносин між ними. Ефективність системи позааудиторної виховної роботи з формування відповідального ставлення до батьківства залежить від дієвості кожного з компонентів і компетентності суб'єктів, покликаних організовувати та здійснювати цю роботу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч481.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Максимовська Н. О. 
Соціально-педагогічна діяльність зі студентською молоддю у сфері дозвілля: анімаційний підхід : монографія / Н. О. Максимовська; Харків. держ. акад. культури. - Харків : Тім Пабліш Груп, 2015. - 366 c. - Бібліогр.: с. 288-356 - укp.

Подано результати дослідження теорії та методики соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у сфері дозвілля. Розглянуто історичні аспекти розвитку соціально-виховного впливу сфери дозвілля, становлення дозвіллєвої діляьності студентської молоді в історичній ретроспективі. Обгрунтовано концепцію соціальної педагогіки дозвілля в інформаційному суспільстві. Визначено анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності в зазначеній сфері. Розкрито сутність і специфіку анімаційної соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю. Визначено провідні методичні основи її реалізації в закладі вищої освіти та відкритому дозвіллєвому просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського