Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ127.45$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Прищенко С.В. 
Естетичні параметри колористичного формотворення в рекламній графіці України: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.03 / С.В. Прищенко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми колірної гармонії у сучасній рекламній графіці України. Розкрито закономірності побудови колірних гармонійних сполучень у світовому й українському образотворчому та декоративно-прикладному мистецтві, запропоновано методи колористичного моделювання у рекламному дизайні з використанням засобів комп'ютерної графіки. Досліджено закономірності емоційно-естетичного сприйняття кольору, виявлено залежність враження відчуття гармонійності від співвідношення відтінків за теплохолодністю. Запропоновано нові принципи створення гармонійних сполучень з урахуванням контрасту теплохолодності кольорів. Вперше розроблено змістові аспекти теорії та практики кольору в комп'ютерній графіці, уточнено понятійний апарат. Створено комплексно-системну методику кольорознавства, здійснено її впровадження у навчальний процес ВНЗ на факультетах дизайну та рекламного мистецтва. Вперше застосовано кваліметричний метод для кількісної оцінки естетичної якості рекламної поліграфічної продукції. Виявлено тенденції практичного використання синергетичних можливостей кольору в художньому проектуванні реклами. Наведено рекомендації щодо реалізації запропонованих методів колірного проектування для розв'язання актуальних проблем поліграфічного виробничого процесу й удосконалення викладання фахових дисциплін у системі сучасної дизайн-освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.653(4УКР)6-57 + Щ127.453(4УКР)6-57 + Щ100.57 + Ю814 +
Шифр НБУВ: РА355996

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Жовтянська В.В. 
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.В. Жовтянська ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено процес репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами. Відзначено специфічну особливість такої реклами, а саме - вона не містить конкретної інформації про рекламований об'єкт. Показано, що в адресата художньо-образної реклами образ об'єкта формується у вигляді експектацій його властивостей. Зауважено, що механізмом, що уможливлює становлення образу, є процес перенесення суб'єктивних смислів, заданих рекламою, на рекламований об'єкт. Процес смислового перенесення відбувається поза значенням об'єкта, що дає змогу розглядати смисл як функціональний елемент неусвідомлюваного. За цього вплив художньо-образної реклами має почасти маніпулятивний характер.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Щ127.45 +
Шифр НБУВ: РА338356

Рубрики:

      
3.

Оленіна О.Ю. 
Реклама як явище художньої культури: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О.Ю. Оленіна ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню феномена реклами у контексті загальнолюдської культури в цілому та художньої культури зокрема. Розкрито зв'язок реклами з різними галузями гуманітарних знань, мистецтвом, народною творчістю. Визначено сучасні тенденції розвитку реклами як особливого виду мистецтва, що відображає повсякденне буття людини, має естетичний вплив на різні сфери її життя та суспільства в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Ю815,0

Рубрики:

      
4.

Оленіна О.Ю. 
Реклама як явище художньої культури: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О.Ю. Оленіна ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 1998. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню феномена реклами у контексті загальнолюдської культури в цілому та художньої культури зокрема. Розкрито зв'язок реклами з різними галузями гуманітарних знань, мистецтвом, народною творчістю. Визначено сучасні тенденції розвитку реклами як особливого виду мистецтва, що відображає повсякденне буття людини, має естетичний вплив на різні сфери її життя та суспільства в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського