Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (53)Книжкові видання та компакт-диски (120)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Козлова О.С. 
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.С. Козлова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Встановлено, що структура сприйняття даної реклами чоловіками та жінками складається з загальних і гендерно специфічних компонентів. Визначено, що сексуальність і маскулінність у рекламному образі є більш важливими для чоловіків, а естетична оригінальність - для жінок. Зазначено, що чоловіки більш толерантні до вульгарної агресивності в рекламі, сприйняття сексуальності реклами жінками тісніше пов'язане з силою та маскулінністю. Обгрунтовано, що сприйняття сексуальної реклами чоловіками визначається маскулінністю, прийняттям чоловічих ролей, силою статевого потягу та сексуальною задоволеністю, тоді як сприйняття сексуальної реклами жінками обумовлюється фемінінністю, прийняттям гендерно специфічних ролей і силою статевого потягу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + С5*423.2*344 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА369204

Рубрики:

      
2.

Жовтянська В.В. 
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.В. Жовтянська ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено процес репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами. Відзначено специфічну особливість такої реклами, а саме - вона не містить конкретної інформації про рекламований об'єкт. Показано, що в адресата художньо-образної реклами образ об'єкта формується у вигляді експектацій його властивостей. Зауважено, що механізмом, що уможливлює становлення образу, є процес перенесення суб'єктивних смислів, заданих рекламою, на рекламований об'єкт. Процес смислового перенесення відбувається поза значенням об'єкта, що дає змогу розглядати смисл як функціональний елемент неусвідомлюваного. За цього вплив художньо-образної реклами має почасти маніпулятивний характер.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Щ127.45 +
Шифр НБУВ: РА338356

Рубрики:

      
3.

Міщенко О. О. 
Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. О. Міщенко ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Вперше проаналізовано економічну культуру особистості в соціально-психологічному аспекті, розроблено концептуальну модель цієї культури, в основі якої визначено соціальний образ "людини економічної". Обгрунтовано структурно-функціональну модель соціального образу людини ринкової економіки, в якій системотвірною характеристикою є підприємливість. Проаналізовано рівень сформованості цієї культури студентів та виявлено її основні типи з зазначенням їх особливостей на підставі змістового аналізу структурних компонентів соціального образу "людини підприємливої" та визначено особливості їх конфігурації в структурній цілісності. Набули подальшого розвитку уявлення про вплив соціально-демографічних чинників на рівень сформованості економічної культури студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91 + У010.22
Шифр НБУВ: РА380001 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського