Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (51)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.92 с$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Тохтамиш О.М. 
Психологічний супровід дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з гіперактивністю та дефіцитом уваги: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.04 / О.М. Тохтамиш ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Виділено значущі чинники, які збільшують ризик формування гіперактивного розладу та дефіциту уваги (ГРДУ) у ранньому віці. Проаналізовано методи психологічної діагностики, психологічної корекції та психотерапії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з ГРДУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.62-32 + Р733.64 + Ю983.62-81 + Ю984.92 с
Шифр НБУВ: РА372932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Федоренко Л. М. 
Психологічні засади профілактики комп'ютерної ігроманії неповнолітніх: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.06 / Л. М. Федоренко ; Нац. акад. внутр. справ. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Досліджено сутність поняття "комп'ютерна ігроманія неповнолітніх" та охарактеризовано зазначений феномен у психолого-юридичному аспекті. Визначено стадії психологічної залежності від комп'ютерних ігор і встановлено взаємозв'язки між комп'ютерною ігроманією неповнолітніх і вчиненими ними правопорушеннями. На підставі проведеного емпіричного дослідження складено психологічний портрет неповнолітнього геймера. Висвітлено напрями та зміст профілактичної діяльності, розроблено психопрофілактичну програму та психолого-педагогічні рекомендації для підвищення ефективності її попередження. З метою попередження геймблінгу розроблено й апробовано психологічний тренінг "Профілактика комп'ютерної ігроманії неповнолітніх" на групі школярів у складі 29-ти осіб.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.1-734 + Ю983.620.2-81 + Ю984.92 с
Шифр НБУВ: РА382648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Грищук М. М. 
Психопрофілактика та психокорекція початкової невротизації дітей шкільного віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. М. Грищук ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Визначено зміст поняття про початкову невротизацію дитини, яка охоплює три перші рівні загального процесу невротизації та вчасна психологічна корекція якої є засобом психопрофілактики її подальшого поглиблення та формування невротичної особистості. Розкрито психологічні умови ефективного використання зарубіжної психотерапевтичної концепції та технології системної сімейної психотерапії психологічного засобу профілактики та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку. Розроблено модифікацію класичної технології системної сімейної психотерапії. Одержано експериментальні підтвердження ефективності застосування модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії через нівелювання з її допомогою емоційно-афективного напруження та підвищення рівня соціальної компетенції у дітей шкільного віку з початковою невротизацією. Надано й апробовано методику суб'єктивної експрес-діагностики рівня невротизації системи "дитина-батьки" для використання практичними психологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ю984.92 с
Шифр НБУВ: РА373118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Кобильченко В. В. 
Теоретико-методичні засади психологічного супроводу підлітків з глибокими порушеннями зору: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.08 / В. В. Кобильченко ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 39 с. — укp.

Проаналізовано різні теорії особистості, особливості психосоціального розвитку у підлітковому віці та його основні соціальні чинники. Встановлено, що формування особистості підлітків з глибокими порушеннями зору суттєво обтяжене важким сенсорним дефектом. Визначено детермінанти соціальної взаємодії, вивчено та розкрито їх особливості у підлітків з глибокими порушеннями зору. Проведено аналіз теоретичних, методичних та організаційних засад психологічного супроводу, надано його визначення, розроблено теоретичну модель та концепцію. Експериментально апробовано методики тренінгів для школярів і педагогів спеціальних закладів освіти для дітей з порушеним зором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю948.23 + Ю984.92 с
Шифр НБУВ: РА376534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського