Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (68)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=ч484(4Укр)78$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Чепурна Н.М. 
Науково-методичні засади розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників України (1970 - 2004 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Чепурна ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено науково-методичні засади розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників (СПКПП) України у 1979 - 2004 рр., зокрема, теоретично обгрунтовані, об'єктивно зумовлені цілі, завдання, принципи, структуру, зміст і методичне забезпечення усіх рівнів і форм цієї системи. Зауважено, що зазначений період характеризується переходом від нестабільності у науково-методичному забезпеченні СПКПП до системності. Здійснено історико-логічний аналіз її становлення, розвитку та науково-методичного забезпечення. З'ясовано, що такі системи можуть слугувати базою для подальшого розвитку теорії та методики післядипломної педагогічної освіти в Україні. Згідно з цією методикою навчальний процес розглядається як інтеграція загально-педагогічних, функціональних і культурологічних знань і вмінь педагогічних працівників; вибір форм і методів навчання дорослих грунтується на засадах андрагогіки, педагогічної творчості, педагогічної інноватики; передбачається систематичне впровадження до змісту навчання досягнень педагогічної науки, передового досвіду, педагогічних інновацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА339472

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ярковой О.М. 
Педагогічні засади розвитку управлінської культури державних службовців в умовах післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.М. Ярковой ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему розвитку управлінської культури державних службовців за умов післядипломної освіти, запропоновано структурно-компонентну модель її розвитку. Визначено суть поняття управлінської культури, її складові компоненти (аксіологічні, когнітивні, мотиваційні, операційні, комунікативні, особистісно-діяльнісні, оцінно-ціннісні), психолого-педагогічну, професіональну та мовленнєву компетентності. Визначено критерії управлінської культури державного службовця (гностично-світоглядний, кваліфікаційно-нормативний, посадово-правовий, функціонально-повноважний), а також рівні її прояву - оптимальний (високий), достатній, задовільний (середній), низький, у стадії становлення (дуже низький). Доведено ефективність цільової комплексно-кваліфікаційної програми розвитку управлінської культури державних службовців. Узагальнено методику творчого використання найбільш дійових прийомів і видів управлінської діяльності щодо здійснення корекції процесу її розвитку за умов післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Х819(4Укр)012.1
Шифр НБУВ: РА318793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Коваленко В.П. 
Удосконалення механізму державного управління післядипломною освітою в Україні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр: 25.00.02 / В.П. Коваленко ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2006. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання забезпечення сталого розвитку післядипломної освіти в Україні в період соціально-економічної трансформації за умов використання методології соціальної адекватності для розробки проблем державного управління в даній сфері. Проаналізовано значення здатності соціально-адекватного управління "створювати" умови для оптимального функціонування освіти. Визначено особливості та розроблено адаптаційну модель державного управління післядипломною освітою, у якій реалізується владно-розпорядницький вплив суб'єкта державного управління в процесі дії інтегративного механізму управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Х819(4УКР)132.1 +
Шифр НБУВ: РА342943

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського