Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕДАГОГ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 199
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1.
Запитує: Сосідко (16.11.2010) Тема запиту: Педагогіка вищої школи |
Ключові слова: ПЕДАГОГІКА -- Вища школа Видання є в НБУВ: ВА721209 Андрущенко Віктор Петрович, Бех І. Д., Волощук І. С., Глузман О. В., Гузій Н. В., Дем'яненко Н. М. Педагогіка вищої школи: підручник / АПН України; Інститут вищої освіти / Василь Григорович Кремень (ред.). — К. : Педагогічна думка, 2009. — 256с. — Бібліогр.: с. 244-255. — ISBN 978-966-644-109-9., ВА631127 Бартєнєва Ірина Олександрівна, Богданова Інна Михайлівна, Бужина Ірина Михайлівна, Дідусь Ніна Іванівна, Дмитрієва Маргарита Степанівна. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О. : ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2002. — 344с. , С10868 Дем'яненко Н. М., Кравченко І. М., Левшин М. М., Прудченко І. І., Савельєв В. Л., Смікал В. О. Навчально-методичний комплекс 8.000005 - Педагогіка вищої школи / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут соціології, психології та управління. Кафедра історії освітньо-виховних систем і технологій. — К., 2008. — 166с. , ВА667209 Ельбрехт Ольга Михайлівна. Педагогіка вищої школи: Модульний лекційно-практичний курс / Європейський ун-т. — К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2005. — 80с. , ВА726470 Кнодель Людмила Володимирівна. Педагогіка вищої школи: посіб. для магістрів / Л. В. Кнодель. — К. : Вид. Паливода А.В., 2008. — 134, [2] с., СО27734 Кудіна В. В., Соловей М. І., Спіцин Є. С. Педагогіка вищої школи: навч. посібник для студ. вищих навч. закл. — 2-ге вид., доп. і переробл. — К. : Ленвіт, 2007. — 194с. — Бібліогр.: с. 112-118. , ВА689303 Кузьмінський Анатолій Іванович. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. — К. : Знання, 2005. — 486с., ВА685584 Курлянд Зінаїда Наумівна, Хмелюк Раїса Іллівна, Семенова Алла Василівна, Бартєнєва І. О., Богданова І. М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / Зінаїда Наумівна Курлянд (ред.). — 3-є вид., перероб., доп. — К. : Знання, 2007. — 495c. , ВА679131 Марушкевич Алла Адамівна. Педагогіка вищої школи: теорія виховання: Навч. посіб. / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К. : ВПЦ "Київський ун-т", 2006. — 60с., ВА713416 Педагогіка вищої школи: словник-довідник / Гуманитарний ун-т "Запорізький ін-т держ. та муніципального управління" / Ольга Олександрівна Фунтікова (уклад.). — Запоріжжя : ГУ ЗІДМУ, 2007. — 404с. Педагогіка вищої школи – курс лекцій, Педагогіка вищої школи, Викладення матеріалу у вищій школі, Педагогіка вищої школи - Ортинський В.Л Педагогіка вищої школи, Педагогіка, Педагогіка вищої та середньої школи
|
| 2.
Запитує: Сосідко (25.11.2010) Тема запиту: Соціальна педагогіка |
Ключові слова: Соціальна педагогіка Видання є в НБУВ: ВА592955 враменко О. О., Бойко Н. М., Васьковська С. В., Гаврилова Н. В., Грабська І. А. Соціальна педагогіка (кваліфікаційна характеристика, навчальний план та програми вищих учбових закладів для спеціальності 7.01.01.06) / АПН України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти. — К. : Час молоді, 1999. — 201с., ВА679536 Алєксєєнко Т. Ф., Басюк Т. П., Безпалько О. В., Братусь І. В., Буніна Л. І. Соціальна педагогіка: теорія і технології: Підручник для студ. ВНЗ / Луганський національний педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка; Інститут проблем виховання АПН України / І.Д. Звєрєва (ред.). — К. : Центр навчальної літератури, 2006. — 314с., ВА585324 Барахтян Микола Миколайович, Безпалько Ольга Володимирівна, Капська Алла Йосипівна, Карпенко А. Й., Ковчина О. Г. Соціальна педагогіка: Навч.- метод. посібник / Інститут змісту і методів навчання. — К., 1998. — 220с., ВА641046 Безпалько Ольга Володимирівна. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях: Навч. посіб. / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К. : Логос, 2003. — 134с., ВА704102 Богданова Інна Михайлівна. Соціальна педагогіка: навч. посіб. — К. : Знання, 2008. — 343с., В349982 Гусак П. М., Смолюк І. О., Бартків О. С., Грицюк Л. К., Гунько С. О. Соціальна педагогіка: навч.-метод. посіб. / Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. Педагогічний ін-т / П.М. Гусак (ред.). — Луцьк : Вежа ВДУ ім. Лесі Українки, 2007. — 112с., ВА635383 Євтух Микола Борисович, Сердюк Олександр Петрович. Соціальна педагогіка: Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП). — К. : МАУП, 2002. — 229с., ВА708835 Жигайло Наталя Ігорівна. Соціальна педагогіка: навч. посібник. — Л. : Новий Світ-2000, 2007. — 255с. , ВА600444 Капська А. Й., Міщик Л. І., Зайцева З. І., Безпалько О. В., Вайнола Р. Х. Соціальна педагогіка: Навч. посібник / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Український держ. центр соціальних служб для молоді. — К., 2000. — 264с., ВА643191 Капська А. Й., Барахтян М. М., Безпалько О. В., Вайнола Р. Х., Долинська Л. В. Соціальна педагогіка: Навч.-метод. комплекс / Державний центр соціальних служб для молоді Державного комітету України у справах сім'ї та молоді; Кафедра соціальної педагогіки Національного педагогічного ун-ту ім. М.П.Драгоманова / А.Й. Капська (ред.). — К. : ДЦССМ, 2003. — 335с. Соціальна педагогіка, Социальная педагогика: структура науки, Євтух М.Б, Сердюк О.П. Соціальна педагогіка, Соціальна педагогіка: теорія та практика Науковий журнал, Соціальна педагогіка: теорія та практика № 1, 2010
|
| 3.
Запитує: Коцюба Валентина (15.03.2011) Тема запиту: Публікації Касьянова В.В. педагога, лауреата Міжнародної мистецької премії ім. Гулака-Артемовського |
| 4.
Запитує: Івнова Світлана (27.04.2011) Тема запиту: Організаційно-педагогічні умови формування емоційно-вольової готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. |
Примітка: навчальна Ключові слова: емоційно-вольова сфера -- дитина дошкільного віку
Добрий день! Рекомендуємо переглянути наступні джерела. Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: РА376109 Замрозевич, Світлана Романівна. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Замрозевич Світлана Романівна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - О., 2010. - 21 с, ВА692332 Сисоєнко, Надія Василівна. Методика визначення функціональної готовності дітей до навчання в школі [Текст] : навч.-метод. посібник для мед.-пед. персоналу шкіл та студентів / Н. В. Сисоєнко, Л. В. Сєрих ; Черкаський національний ун-т ім. Б.Хмельницького. Кафедра вікової фізіології та валеології, Лабораторія гігієни навчальної діяльності дітей Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М.Марзеєва. - Черкаси ; К. : [б.в.], 2007. - 52 с., РА300295 Ле Тхань Ван Педагогічні умови формування функціональної готовності дітей старшого шкільного віку до початку систематичного навчання у школі [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ле Тхань Ван ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 1998. - 16 с., РА320616 Прокопенко, Валентина Іванівна. Підготовка дітей шостого року життя до навчально-пізнавальної діяльності у школі (на матеріалі роботи навчально-виховного комплексу дошкільний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія) [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Прокопенко Валентина Іванівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 с., Ж70586 . Розвиток емоційної сфери та вольових якостей дитини, як умова готовності до школи / Н. С. Славіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 170-172.( - Зазначено, що в дошкільному віці починає реально формуватись особистість дитини, даний процес тісно пов'язаний з розвитком емоційно-вольової сфери. Наголошено, що у дитини в процесі виховання і навчання, під впливом вимог дорослих і дітей формується можливість підкоряти свої дії тій чи іншій задачі, досягати цілі. Доведено, що оволодіння дитиною умінням довільно керувати своїми рухами та діями є найбільш суттєвим показником її загального розвитку і свідчить про готовність дитини до навчання у школі.), ВА653567 Вікова психологія: Курс лекцій / Е.У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. Каф. психології. — Кіровоград, 2004. — 187 с. , Ж14642 Розвиток емоційно-вольової регуляції в дошкільників / Н.В. Сидячева // Педагогіка і психологія. — 2007. — N 4. — С. 100-105. (Наведено результати апробації розробленої психокорекційної програми розвитку вольової та емоційної сфер дошкільнят. Розкрито мету та завдання експерименту. Розглянуто ігри, завдання та вправи, використані під час виконання програми.), ВА688360 Основи психології та педагогіки: конспект лекцій та навч.-метод. забезп. / С.М. Білоус; Федер. профспілок України, Ін-т туризму. — К., 2007. — 240 с. (Викладено питання розвитку психіки та свідомості, психології пізнавальних процесів особистості, емоційно-вольової сфери особистості, психології спілкування) Психологічні особливості мотиваційної готовності до школи дитини старшого дошкільного віку, Психомоторний стан як фактор адаптації учнів початкових класів до умов навчання в школі, Психолого-педагогічна корекція низького рівня шкільної готовності старших дошкільників, ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОСТІ І НАСТУПНОСТІ В НАВЧАННІ МАЛЮВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
|
| 5.
Запитує: Василь Суходольський (28.04.2011) Тема запиту: У бібліотеці є ця дисертація у електронному варіанті? - Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 |
Ключові слова: Хом'як Іван Миколайович
Добрий день! На жаль у фондах НБУВ дисертації у електронному вигляді не зберігаються. Ознайомитися з оригіналом дисертації Ви можете тільки у читальному залі обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського . Це спеціалізований зал Бібліотеки, з правилами роботи якого ознайомтесь за наступним посиланням: Видання є в НБУВ: ДС75247 Хом'як, Іван Миколайович. Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 6.
Запитує: Андрій (18.05.2011) Тема запиту: Допоможіть в пошуку інформації на тему: <Профілактична робота соціального педагога>. Дякую. |
Примітка: Для написання Диплому Ключові слова: соціальний педагог -- соціальна профілактика
Добрий день! Пропонуємо опрацювати наступні джерела: Видання є в НБУВ: ВА655203 Шульга, В. В. Соціальний педагог у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] : метод. рек. / В. В. Шульга ; АПН України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - К. : Ніка-Центр, 2004. - 124 с. - Основний фонд, ВА733868 Докторович, Марина Олександрівна. Неповна сім'я. Особливості роботи соціального педагога [Текст] / Марина Докторович. - К. : Шкільний світ, 2010. - 126 с. - Основний фонд, ВА736852 Зайченко, Майя Василівна. Інструментарій соціального педагога [Текст] / Майя Зайченко. - К. : Шкільний світ, 2011. - 127 с. - Основний фонд, ВА663839 Професія соціальний педагог [Текст] / упоряд. С. Максименко, О. Главник ; заг. ред. К. Шендеровський, І. Ткач. - К. : Главник, 2005. - 112 с. - Основний фонд, ВА661720 Артюшкіна, Людмила Михайлівна. Соціальний педагог школи: теорія та практика роботи [Текст] : навч.-метод. посіб. для студ. спец. "Соціальна педагогіка" / Л. М. Артюшкіна ; Сумський держ. педагогічний ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2004. - 123 с. - Основний фонд, Ж70161 Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка / Ред.: В.О. Пащенко. — Полтава, 2008. — 308 с. — (Пед. науки; Вип. 3(61)). — укp. - (Висвітлено етапи та способи організації науково-дослідницької діяльності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, технологію профілактичної роботи соціального педагога в даних закладах.), ВА667745 Ідея опіки дітей і молоді в історико- педагогічній науці: Зб. наук. пр. / Ред.: І.Ф. Миронюк; Лаб. соц. педагогіки Ін-ту пробл. виховання АПН України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Пед. ін-т. Каф. історії педагогіки. Каф. соц. педагогіки. — Івано-Франківськ, 2005. — 340 с. - (Розглянуто питання здійснення опіки дітей і молоді (ОДІМ) за умов трансформації суспільного устрою. Висвітлено питання ОДІМ в історії вітчизняної та світової культур за сучасних умов розвитку суспільства, визначено психолого- педагогічні засади її організації, а також різні аспекти роботи соціальних педагогів (працівників) в Україні та за рубежем. Проаналізовано досвід і проблеми підготовки даної категорії фахівців, наведено психолого- педагогічний підхід у профілактичній роботі щодо формування навичок здорового способу життя учнів.), ВА691012 Основи соціально- педагогічної діяльності: навч. посіб. / С.А. Литвиненко; Півден. наук. центр АПН України. — О., 2007. — 187 с. - (Проаналізовано актуальні проблеми соціально- педагогічної діяльності, запропоновано методику оцінки її ефективності. Розглянуто технології реалізації аналітико-діагностичної, прогностичної, охоронно-захисної, організаційно-комунікативної, соціально-профілактичної та корекційно-реабілітаційної функцій соціально- педагогічної діяльності. Охарактеризовано сучасні соціально- педагогічні технології роботи з сім'єю. ), РА370098 Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики наркотичної залежності серед старшокласників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Тютюнник; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp., Ж69028 Проблема профілактики девіантних форм поведінки молоді: психолого- педагогічні аспекти / Л. Потапюк // Пед. пошук. — 2008. — N 1. — С. 55-57. - (Охарактеризовано основні технології роботи з молоддю з девіантною поведінкою - профілактичну і реабілітаційну. Виділено принципи та підходи, види та напрями профілактичної діяльності. Зосереджено увагу на вихованні позитивних вольових якостей та важливості правильно сформованого світогляду молодої людини.), В348864 . Профілактика ВІЛ/СНІДу, наркоманії, алкоголізму серед учнів і студентів: в 3 т. Т. 1 / М.І. Кириленко, І.О. Корнієнко, О.А. Лисенко, Н.Ю. Максимова, О.Є. Марінушкіна; Ред.: В.Г. Панок; І.І. Цушко; АПН України. Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, МБФ "Міжнар. Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні". — К.: Ніка-Центр, 2005. — 248 с. - (Проаналізовано сучасну епідемічну ситуацію щодо розповсюдження ВІЛ/СНІДу в Україні та стан профілактичної роботи в освітніх закладах щодо запобігання поширенню захворювання. Розглянуто досвід і перспективи застосування інтерактивних і тренінгових психолого- педагогічних технологій для реалізації профілактичних заходів щодо запобігання ризикової поведінки молоді та підвищення ефективності засвоєння знань з превентивної освіти. Наведено програми та схематичний виклад змісту тренінгів стосовно профілактики наркоманії, розповсюдження ВІЛ-інфекції та СНІДу, зловживання алкоголем серед старших підлітків і молоді. Викладено зміст програми тренінгу для підлітків "Формування соціальних навичок і умінь", запропоновано тренінг-курс з питань ведення здорового способу життя "Пізнай себе".), ВА727247 Психолого- педагогічні аспекти профілактики шкідливих звичок серед школярів і студентів: метод. рек. / Н.М. Городнова; Акад. пед. наук України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. — К.: Ніка-Центр, 2009. — 80 с. - (Висвітлено питання методичного забезпечення профілактики шкідливих звичок, обгрунтовано необхідність співпраці навчального закладу та батьків у даній сфері. Розроблено орієнтовний зміст профілактичних занять і наведено рекомендації щодо проведення тренінгу з формування навичок здорового способу життя. Наведено результати дослідження шкіливих звичок у школярів і студентів, розроблено поради для педагогів і батьків щодо проведення профілактичної та виховної роботи з ними.), ВА679536 Соціальна педагогіка: теорія і технології: Підруч. / Т.Ф. Алєксєєнко, Т.П. Басюк, О.В. Безпалько, І.В. Братусь, Л.І. Буніна; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. — К.: Центр навч. л-ри, 2006. — 314 с. - (Розглянуто соціально- педагогічну діяльність територіальних громад, центрів соціальних служб, волонтерських груп і неурядових організацій у вирішенні соціальних проблем сімей, дітей і молоді. Розкрито можливості використання рекламно-інформаційних технологій в даній сфері. Висвітлено форми та методи соціально- педагогічної роботи з юними матерями, а також особливості профілактичної роботи щодо попередження відмов від новонароджених дітей.), ВА586332 Соціальна профілактика девіантної поведінки: корекція відхилень у поведінці важковиховуваних дітей в процесі професійного педагогічного спілкування / І.В. Козубовська, Г.В. Товканець; Ужгород. держ. ун-т. — Ужгород: Патент, 1998. — 195 с. - (Розкрита роль шкільної психологічної служби у превентивній роботі з неповнолітніми. Виявлені і проаналізовані корекційні можливості професійно- педагогічного спілкування у забезпеченні профілактики девіантної поведінки неповнолітніх.), ВА706614 Соціально- педагогічна профілактика адиктивної поведінки неповнолітніх: курс лекцій / Г.Д. Золотова; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка". — Луганськ, 2008. — 112 с. - (Проаналізовано причини, сутність, зміст адиктивної поведінки неповнолітніх, охарактеризовано етапи її формування, розкрито особливості профілактики окремих психоактивних речовин, зокрема, тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії. Описано форми та методи профілактичної роботи у навчальних закладах з учнями, батьками та вчителями.), ВА658165 Карпенко, Олена Георгіївна. Професійне становлення соціального працівника [Текст] : навч.-метод. посібник / О. Г. Карпенко ; Державний центр соціальних служб для молоді Міністерства України у справах сім'ї, дітей та молоді, Інститут соціальної роботи та управління Національного педагогічного ун-ту ім. М.П.Драгоманова. - К. : ДЦССМ, 2004. - 164 с. - Основний фонд, ВА635126 Гермогенова, Матрена Дмитриевна. Теория и методика работы социального педагога [Текст] : учеб. пособие / М. Д. Гермогенова [и др.] ; Якутский гос. ун-т им. М.К.Аммосова. - Якутск : Издательство ЯГУ, 1997. - 141 с. - Основний фонд, ВА670510 Василькова, Юлия Валерьевна Социальная педагогика [Текст] : курс лекций: Учеб. пособие для студ. пед. вузов, обучающихся по спец. "Социальная педагогика" / Ю. В. Василькова, Т. А. Василькова. - 4.изд., стер. - М. : Издательский центр "Академия", 2004. - 440 с - Основний фонд СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З БАТЬКАМИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ З КРИЗОВИМИ СІМ’ЯМИ, ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ ВЖИВАННЯ ПІДЛІТКАМИ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН, ЗАЛУЧЕННЯ ДИТЯЧИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ В РОБОТУ З ПРОФІЛАКТИКИ НАРКОМАНІЇ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА, Соціально-педагогічна робота із протидії жорстокому поводженню в загальноосвітніх навчальних закладах, ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ, ПРОФІЛАКТИКА ВІДХИЛЕНЬ У ПОВЕДІНЦІ ПІДЛІТКІВ – МУЗИЧНИХ ФАНАТІВ, CОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ, ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ ЗЛОВЖИВАННЯ ДІТЬМИ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА ШТУЧНОГО ПЕРЕРИВАННЯ ВАГІТНОСТІ СЕРЕД ДІВЧАТ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД, ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З НЕПОВНОЛІТНІМИ, ЗАСУДЖЕНИМИ ДО АЛЬТЕРНАТИВНИХ ПОКАРАНЬ, Соціально-профілактична робота в системі практичної діяльності соціальних служб, Методичний супровід профілактичної роботи соціальних педагогів загальноосвітніх закладів
|
| 7.
Запитує: Валентина (20.05.2011) Тема запиту: Зміст та форми профілактичної роботи соціального педагога. Аналіз науково-педагогічних досліджень з проблеми здійснення профілактичної роботи соціальним педагогом. Зміст та організація профілактичної роботи соціального педагога. Характеристика форм роботи з профілактики негативних явищ. Профілактика алкоголізму серед учнів в загальноосвітніх закладах. Профілактика паління серед учнів в загальноосвітніх закладах. Досвід здійснення профілактичної роботи соціальним педагогом в загальноосвітніх закладах. |
| 8.
Запитує: Тимчук Т.В. (24.05.2011) Тема запиту: Педагогічна іноватика |
Примітка: Основні завдання Ключові слова: Педагогічна іноватика
Добрий день! Пропонуємо ознайомитися з наступними джерелами: Видання є в НБУВ: ВА590705 Сластенин, Виталий Александрович. Педагогика: инновационная деятельность [Текст] / В. А. Сластенин, Л. С. Подымова. - М. : Магистр, 1997. - 224 с. , Р97691 Кубрушко, Петр Федорович. Педагогическая инноватика: теория и практика [Текст] : учеб.-практ. пособие (интерактив. форма) по спец. 030500 "Профессиональное обучение" / П. Ф. Кубрушко, Л. И. Назарова ; Департамент кадровой политики и образования Министерства сельского хозяйства и продовольствия РФ. - М. : МГАУ им. В.П.Горячкина, 2001. - 40 с., ВС41506 Инновативность как цель и как средство: философская парадигма образования в эпоху "великого разрыва" / Н.В. Кропотова // Американська філософія освіти очима українських дослідників: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р. — Полтава, 2005. — С. 98-104 - (Обговорено проблему інноваційної освіти з точки зору концепції трансляції культури. Зроблено висновок, що "інновативність" (стан високого сприймання людиною новітніх ідей) існує у двох версіях - як педагогічний засіб і як мета освіти. У першому випадку діяльність педагога фокусується на впровадженні інноваційних технології. У другому випадку треба говорити про формування інновативних ментальності та зразків поведінки), Ж100396 Інноваційна діяльність - крок до поліпшення якості освіти / Г.І. Богославець // Пед. вісн. — 2009. — N 4. — С. 6-7. - (Обгрунтовано важливість розвитку освітньої інноваційної діяльності на шляху до суспільства знань. Зазначено, що інноваційна стратегія освіти стає фундаментальною науковою базою, яка об'єднує в цілісну систему традиції, здобутки освітніх реформ та прогресивний досвід сучасних педагогів. Виокремлено педагогічну інноватику як відносно нову галузь наукового знання. Визначено основні поняття педагогічної інноватики. Окреслено завдання окремих груп учасників процесу освітніх нововведень. Зосереджено увагу на інноваційних процесах в загальноосвітніх навчальних закладах, ролі окремого творчого учителя, педагогічного колективу школи в безперервному процесі інновацій, спрямованих на радикальне покращення роботи школи, якісного рівня освіти.), ВА649399 Інноваційні педагогічні технології: Навч. посіб. / І.М. Дичківська. — К.: Академвидав, 2004. — 352 с. - (Розкрито загальні засади педагогічної інноватики, а також сутність та особливості педагогічних технологій М.Зайцева, Г.Домана, Г.Альтшуллера, М.Єфименка. Наведено закони перебігу інноваційних педагогічних процесів. Проаналізовано інноваційну діяльность педагога, розглянуто різноманітні аспекти готовності педагога до даного виду діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти. Запропоновано класифікацію педагогічних нововведень.), Ж70586 Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / Ред.: Б.Н. Мітюров. — Рівне, 2002. — 145 с - (Висвітлено актуальні проблеми педагогічної інноватики. ), ВА613180 Основи педагогічної інноватики: Навч. посіб. / І.М. Дичківська; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2001. — 231 с. - (озкрито загальнотеоретичні поняття педагогічної інноватики, динаміку інноваційної діяльності педагога, ознаки сучасних педагогічних технологій. Наведено характеристику найбільш розповсюджених інноваційних технологій у дошкільній та початковій освіті. Висвітлено проблему готовності педагогів до інноваційної діяльності.), ВА625823 Оцінювання та відбір педагогічних інновацій: теоретико-прикладний аспект: Наук.-метод. посіб. / Л.І. Даниленко, Л.В. Буркова, Н.Ф. Федорова, В.І. Довбищенко, В.П. Чудакова. — К.: Логос, 2001. — 185 с. - (Розкрито зміст основних понять освітньої інноватики, зокрема, педагогічної інновації, інноваційної діяльності закладів освіти, інноваційного проекту й освітніх технологій. Визначено умови здійснення інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти. Запропоновано класифікацію педагогічної інновації за різними ознаками. Наведено параметрально-показникову модель оцінювання педагогічних інноваційних технологій. Визначено основні підходи та принципи відбору педагогічно доцільних інновацій для системи загальної середньої освіти. Вміщено словник термінів з педагогічної інноватики.), ВА631127 Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. / І.О. Бартєнєва, І.М. Богданова, І.М. Бужина, Н.І. Дідусь, М.С. Дмитрієва; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 2002. — 344 с. - (Висвітлено питання загальних основ педагогіки та дидактики вищої школи, а також педагогічної інноватики.) СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ, ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ, Сутність педагогічної інноватики, Сутність педагогічної інноватики, Структура педагогічної інноватики, Загальні засади педагогічної інноватики, Підручник: Інноваційні педагогічні технології (Дичківська І.М.), Наукове підґрунтя інноваційних процесів в освіті, ІННОВАТИКА В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФІЛЬТРІВ, ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГУМАНІТАРНО-ТЕХНІЧНОЇ ЕЛІТИ, Впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників як наукова проблема, ІННОВАТИКА В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФІЛЬТРІВ, Проектування інноваційних педагогічних технологій, ВИДИ ІННОВАЦІЙ В ОСВІТІ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ, ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАТИКА:ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НОВАЦІЙ
|
| 9.
Запитує: Юлія (01.06.2011) Тема запиту: Доброго дня! Чи могли б Ви мені допомогти із розкриттям понять "моральне виховання", "мораль", "особистість" радянського ПЕРІОДУ 60 - 80-х рр. ХХ ст. (не сучасне!). Мене цікавлять словники ЦЬОГО періоду з етики, філософії, педагогіки, соціології, психології. Буду дуже Вам вдячна за інформацію та допомогу!!! |
| 10.
Запитує: Карина (22.06.2011) Тема запиту: визначення поняття соціально-педагогічний супровід у словниках, підручниках, навчальних посібниках |
Ключові слова: соціально-педагогічний супровід
Добрий день! Ознайомтесь, будь ласка, уважно з Правилами роботи сервісу «Віртуальна бібліографічна довідка» Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. На жаль, ми не розглядаємо запити, пов’язані з підготовкою цілісного тексту з відповідної проблематики, який може бути використаний як основа для виступу, написання огляду, статті тощо. Можемо рекомендувати звернутися для роботи з словниками в читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування та Читальний зал комплексного бібліотечного обслуговування ( див. посилання). Перегляньте також наступні видання: Видання є в НБУВ: Ж70586 Зміст психологічного супроводу для розвитку молодшого школяра / О. Д. Главінська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 46-47. - (Проаналізовано мету і завдання психологічного супроводу розвитку молодшого школяра, адекватні їм засоби і форми роботи, якими має оволодіти кожен психолог галузі освіти і які має розуміти та дотримуватись кожен педагог, вчитель, освітянин. Підкреслено, що педагоги повинні мати не лише відповідну фахову підготовку, а й знати основні психофізіологічні ознаки здоров'я дітей, зокрема психічного, і на базі цих знань створити грунтовний психологічний супровід для повноцінного розвитку дитини. Супровід у цьому контексті розглянуто як системно-організовану діяльність психолога зі створенням таких соціально-психологічних і педагогічних умов, за яких дитина повинна розвиватися і досягати результатів, які були б для неї особистісно значущими й одночасно соціально-прийнятними.), Ж70586 Психологічний супровід як засіб корекції поведінки соціально дезадаптованих підлітків / Н. Ю. Максимова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 11-15. - (Зазначено, що важливим прогностичним критерієм дезадаптації є те, як дитина переживає свою соціальну дезадаптацію - як небажану, чужу для себе; як таку, що тимчасово задовольняє її; або як звичайну й привабливу. Побудовано структуру девіантної поведінки, виходячи з її детермінант та відповідно до рівня її проявів. Наголошено, що соціальна дезадаптація зумовлена порушеннями психологічного розвитку, педагогічною занедбаністю та зумовлена ситуативно чи особистісно. Визначено, що психологічний супровід як засіб корекції, що заснований на структурі девіантної поведінки, розкриває саме специфіку різних типів соціальної дезадаптації, дає їх якісну характеристику, розкриває їх чинники.), Ж69955/сп.вип. Психолого- педагогічний та соціальний супровід дитини дошкільного віку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 - 23 квіт. 2010 р., Слов'янськ / Ред.: В.І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. — Слов'янськ, 2010. — 266 с. - Розкрито духовно-творчий потенціал регіональної культурно-історичної спадщини в контексті формування основ духовності старших дошкільників (СД), психолого- педагогічний аспект формування правової культури дошкільників, сутнісні характеристики соціально- педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному віці. Викладено гендерний підхід у вихованні дітей молодшого дошкільного віку у дитячому садку, діяльнісний підхід до організації лексичної роботи в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ). Визначено шляхи підвищення ефективності навчання іноземної мови у ДНЗ. Розглянуто питання розвитку художніх та естетичних здібностей СД, виховання громадянськості у СД в контексті соціалізації.)(, ВА625450 Соціальне становлення дитини у прийомній сім'ї: соціальний супровід: Навч.-метод. посіб. / Л.С. Волинець, А.Й. Капська, Н.М. Комарова, І.В. Пєша, Г.М. Бевз, Л.В. Долинська, О.О. Яременко; Укр. ін-т соц. дослідж. — К., 2000. — 127 с. - (Розкрито соціально- педагогічні та правові засади вирішення проблем сирітства. Викладено правові аспекти захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, описано особливості їх розвитку. Висвітлено методику підготовки дітей до переходу в прийомну сім'ю, методику підготовки прийомних батьків до створення прийомної сім'ї, проведення тренінгу з прийомними батьками, соціальної роботи з прийомними сім'ями. Наведено соціально- педагогічні характеристики дітей з прийомних сімей. Розглянуто основні напрями соціально- педагогічної допомоги дитині, яка виховується у прийомній сім'ї. ), ВА275260 Васьківська Світлана Василівна. Соціально-психологічний супровід клієнтів: Технологія ведення консультатив. діалогу:Навч. посіб. — К. : В.Главник, 2006. — 128с, РА335716 Власенко Людмила Василівна. Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20с., ВА643308 Трубавіна, І. М. Соціальний супровід неблагополучної сім'ї [Текст] : (Наук.-метод. матеріали) / І. М. Трубавіна ; Державний центр соціальних служб для молоді Державного комітету України у справах сім'ї та молоді. - К. : Державний центр соціальних служб для молоді, 2003. - 86 с. , ВА701868 Поліщук Олена В. Педагогічний супровід підготовки студентів до керівництва образотворчою діяльністю дошкільників: навчально-методичний посібник / Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. Інститут дошкільної та початкової освіти ; Науково-дослідницька лабораторія "Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку у XXI столітті" ; Регіональний центр інноваційних технологій дошкільної освіти {Суми}. — Умань : РВЦ "Софія", 2008. — 148с., ВА718600 Психологічний супровід навчально-виховного процесу: із досвіду роботи психологічної служби Луганської області / Управління освіти та науки Луганської обласної держ. адміністрації; Луганський обласний ін-т післядипломної педагогічної освіти / Г.А. Кирмач (уклад.). — Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. — 316с. , Ж70151 Актуальні тенденції у підготовці майбутніх соціальних педагогів до соціально- педагогічного супроводу сімей / Т.І. Шанскова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2005. — N 21. — С. 142-145. - (Проаналізовано особливості соціального супроводу сімей та його складової частини -соціально- педагогічного супроводу. Висвітлено особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально- педагогічного супроводу сімей у вищих навчальних закладах.), Ж69408 Підготовка педагогічних кадрів до здійснення соціально- педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві / І.П. Рогальська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 157. — С. 138-142. - (Розглянуто проблеми підготовки педагогічних кадрів до здійснення соціально- педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві, запропоновано запровадження курсу "Соціалізація особистості та методика ознайомлення дошкільників з суспільним довкіллям".), ВА722768 Соціально- педагогічна робота з дітьми групи ризику: монографія / С.Я. Харченко, Л.В. Кальченко, Г.Д. Золотова, С.В. Горенко; АПН України, Н.-д. центр пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України та Луган. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 145 с. - (Висвітлено питання організації соціально- педагогічного супроводу соціального захисту бездоглядних дітей, спрямованого на надання їм професійної комплексної освітньої, медико-психологічної, соціально-правової, організаційно-комунікативної, соціально- педагогічної допомоги та підтримки. Обгрунтовано систему профілактики адиктивної поведінки серед дітей групи ризику.), Ж21367 Щодо проблеми психологічної готовності дитини до навчання в школі / А.А. Лєскова // Наша шк. — 2008. — N 4. — С. 32-36. - (Розглянуто зміст понять фізичної та психологічної готовності дитини до школи, структуру її психологічної готовності до шкільного навчання та систему психолого- педагогічного супроводу дошкільника на етапі його підготовки до школи. Окреслено компоненти психологічної готовності дитини до навчання в школі: особистісна готовність, інтелектуальна готовність, соціально-психологічна готовність. Запропоновано орієнтовні норми розвитку дитини 6-ти років. Розкрито систему роботи практичного психолога ДНЗ та школи щодо психологічного супроводу майбутніх першокласників. Надано рекомендації щодо діагностики психологічної готовності та підготовки дитини до шкільного навчання.) Читальний зал комплексного бібліотечного обслуговування, Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ, ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПЕРВИННОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ
|
| 11.
Запитує: Олександр Міхно (22.09.2011) Тема запиту: Доброго дня, шановний бібліотекарю! Шукаю статтю за таким бібліографічним описом: Селиванова Л.В. Педагогические взгляды Е.П.Гребенки // Республиканский научный сборник УКРАIНСЬКА МОВА I ЛIТЕРАТУРА В ШКОЛI, том I (Киев, 1964. Це опис з автореферату Селіванової Л.В. На жаль, сторінок не вказано. Допоможіть, будь ласка, знайти цю статтю |
Ключові слова: Українська мова і література в школі -- Дивослово
Добрий день! На жаль, в фондах НБУВ не відображений документ за вказаною Вами назвою. Звертаємо увагу на журнал Дивослово : українська мова й література в школі. Щомісячний науково- методичний журнал, К. За 1964р. в фондах НБУВ зберігаються № 1-12. (див. шифр журналу). Видання є в НБУВ: Ж28928 Дивослово- К 1964, № 1-12
|
| 12.
Запитує: Наталья (28.09.2011) Тема запиту: Здравствуйте, помогите пожалуйста подобрать литературу по теме "Деятельность социального педагога по формированию представлений о семейных ролях" |
Ключові слова: соціальна педагогіка -- сімейне виховання
Доброго дня! Ознайомтесь з наступними джерелами, а також рекомендуємо переглянути архів довідок щодо запитів "Визначення поняття соціально- педагогічний супровід у словниках, підручниках, навчальних посібниках" та "Соціальна педагогіка". Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: ВА719020 Гендерні основи духовного розвитку сім'ї: зб. матеріалів наук.-практ. конф., 6 - 7 груд. 2006 р., Черкаси / Ред.: С.П. Архипова; Упр. у справах молоді та спорту Черкас. облдержадмін., Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2006. — 129 с. - (Наведено характеристику сім'ї як інституту соціального виховання. Досліджено вплив християнства на формування в українців високоморальних сімейних цінностей. Показано значення родинних традицій і морального виховання як факторів духовного розвитку сім'ї. Розглянуто соціально- педагогічні проблеми сучасної молодої сім'ї. Розкрито можливості використання методу психодрами з метою корекції дестабілізації сімейних стосунків. Проведено дослідження функціональної неадекватності сім'ї як фактора посилення явища бездоглядності та безпритульності дітей. Висвітлено уявлення сучасної молоді про сім'ю. Розглянуто педагогічні праці А. Макаренка, Я. Коменського та В. Сухомлинського про сімейне виховання, показано значення даного чинника у формуванні особистості дитини, її фізичного та духовного розвитку. Проаналізовано особливості етноестетичного виховання дітей в українській родині. Досліджено вплив духовного розвитку сім'ї на процес соціалізації курсантської та студентської молоді. Обгрунтовано теоретичні засади формування морально-вольових якостей особистості засобами фізичної культури та спорту.), Ж23366 Ми уявляємо Вас такими... (Вплив професійно-особистісних якостей на формування іміджу соціального педагога) / І.О. Ніколаєску // Гуманіт. науки. — 2008. — N 1. — С. 131-135. - (Общественный идеал социального педагога тесно связан с формированием и развитием собственного положительного имиджа. Социальный педагог, имея ряд профессионально-индивидуальных качеств, должен владеть технологией имиджирования и постоянно работать над ее усовершенствованием. Это непосредственно касается его профессиональной компетентности и является существенным показателем индивидуального педагогического мастерства.), ВА670777 Технология социальной работы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов / И. Г. Зайнышев [и др.] ; отв. ред. И. Г. Зайнышев. - М. : Гуманитарный издательский центр ВЛАДОС ; М. : Московский гос. социальный ун-т, 2002. - 237 с. СІМЕЙНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЯК АКТУАЛЬНА СОЦІАЛЬНО–ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА, ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З СІМ’ЯМИ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ, Сайт социального педагога, Особенности социально-педагогической деятельности с различными возрастными категориями детей, склонных к употреблению алкоголя, Проектирование инноваций в системе " школа- родители", Соціальний педагог, Социальная педагогика/социальная работа, ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО ЯКОСТІ МУЖНОСТІ Й ЖІНОЧНОСТІ ЗАСОБАМИ ГРИ
|
| 13.
Запитує: Oksana (06.10.2011) Тема запиту: Гра як тема і проблема в суспільних науках |
Ключові слова: суспільні науки -- тема і проблема в суспільних науках -- гра -- політика -- філософія -- педагогика -- соціологія -- економіка
Добрий день! Ваш запит є вузькоспеціалізованим, тому потребує глибокого наукового дослідження. Рекомендуємо переглянути наступні джерела. Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням. Видання є в НБУВ: РА296633 Бойченко, Михайло Іванович. Гра як проблема соціальної філософії (методологічний аспект) [Текст] : автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Бойченко Михайло Іванович ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1997. - 24 с., ВА654691 Політика: Основні концепції в суспільних науках / Г.К. Колбеч. — К.: Вид. дім "КМ Акад.", 2004. — 128 с(Розкрито зміст терміна "публічна політика", розглянуто питання розробки та здійснення політики, її існування.), Ж27482 Суспільні науки про нації та націоналізм / П. Бідар // Нар. творчість та етнографія. — 2006. — N N 6 (спец. вип.). — С. 67-74.(Наведено різнобічний огляд суспільних наук. Розглянуто диференційований підхід до теми національного в суспільних науках, що показує, наскільки ці науки залежать від суспільства, яке їх продукує, та відтворює способи організації наукових досліджень об'єктів - конформізм думки, обмеження, безрезультатні роздуми. Зазначено, хоча сформовані нації стали історичною очевидністю, а процес розвитку нації визначається ірраціональністю, і суспільні науки є ефективними для вивчення раціональних процесів, все ж тема нації вимагає значної подальшої активізації розвитку суспільних наук.), ДС95628 Панченко, Жанна Олегівна.Геополітичне позиціонування України в процесах євроінтеграції [Текст] : дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Панченко Жанна Олегівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2006. - 212 арк., Онищенко О.С./ВА270 Хто є хто в українських суспільних науках [Текст] : економіка, політологія, соціол., право : дослід. орг., експерти, проєкти / Київ. наук. т-во ім. П. Могили, Аналіт.-дослід. центр "АНОД" ; [уклад. та ред.: Г. Андрущак та ін.]. - К. : К.І.С, 1998. - 543 с, ВА654691 Політика: Основні концепції в суспільних науках [Текст] / Г. К. Колбеч. - К. : Вид. дім "КМ Академія", 2004. - 128 сКолбеч, Г. К. , ВС44339 Інформаційна політика України: європейський контекст [Текст] : [моногр.] / Л. В. Губерський [та ін.]. - К. : Либідь, 2007. - 360 c., РА296633 Бойченко Михайло Іванович. Гра як проблема соціальної філософії (методологічний аспект): Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 1997. — 24с., РА372006 Мізрахі Марія Василівна. Гра як атрибут постмодерних комунікацій: автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / Мізрахі Марія Василівна; Тавр. нац. ун-т ім. В. І. Вернадського. — Сімф., 2010. — 19 с., РА330107 Старко Василь Феодосійович. Концепт ГРА в контексті слов'янських і германських культур (на матеріалі української, російської, англійської та німецької мов): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / НАН України; Інститут мовознавства ім. О.О.Потебні. — К., 2004. — 16с., В341964 Ділова гра: "Консалтінвест" у рамках практикуму зі спецкурсу "Інвестиційний менеджмент" / Київський держ. торговельно- економічний ун-т / Наталія Миколаївна Гуляєва (уклад.). — К., 1997.( Ч. 1 : Методичні вказівки до підготовки і проведення. — К., 1997 — 74с.), В341964 Ділова гра: "Консалтінвест" у рамках практикуму зі спецкурсу "Інвестиційний менеджмент" / Київський держ. торговельно- економічний ун-т / Сергій Олександрович Москвін (уклад.), Наталія Миколаївна Гуляєва (уклад.). — К., 1997.(Ч. 2 : Інформаційне забезпечення. — К., 1997 — 19с) Феномен гри у філософських та культурологічних концепціях першої половини ХХ ст., Потойбіччя процесуального: гра, ритуал, міф
|
| 14.
Запитує: іван (06.10.2011) Тема запиту: доброго дня, я шукаю такого авторар як Василь Васильович Зеньковський, а точніше його праці по педагогіці. можливо підскажите де можна знайти ці праці. дякую за увагу... |
Примітка: я пишу дипломну по його педагогічним поглядам Ключові слова: ЗЕНЬКОВСЬКИЙ -- ПЕДАГОГІКА
Доброго дня! Шановний Іване, перегляньте наступні матеріали. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА649085 Зеньковский Василий Васильевич. Педагогические сочинения / Е.Г. Осовский (общ.науч.ред.и вступ.ст.), Е.Г. Осовский (сост.), О.Е. Осовский (сост.). — Саранск : Типография "Красный Октябрь", 2002. — 807с, ВА574795 Зеньковский Василий Васильевич. Психология детства / П.В. Алексеев (отв.ред.и сост.). — М. : Школа-Пресс, 1996. — 336с, ВА572373 Зеньковский Василий Васильевич. Психология детства: Учеб. пособие для высш. учеб. заведений. — М. : Академия, 1996. — 352с., АО261350 Как избежать ошибок в религиозном воспитании детей.Особенности детской религиозности и недочеты нашего воспитания:Составлено по работам протоиерея Василия Зеньковского / А. Рогозянский (сост.). — СПб. : Сатисъ, 2000. — 96с. КОНЦЕПЦІЯ ДУХОВНОГО ВИХОВАННЯ В. ЗЕНЬКОВСЬКОГО В КОНТЕСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕНДЕНЦІЙ, КИЇВСЬКИЙ ПЕРІОД ТВОРЧОСТІ В.В. ЗЕНЬКОВСЬКОГО, ПРОБЛЕМИ ДУХОВНОГО ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.В. ЗЕНЬКОВСЬКОГО , ЕВОЛЮЦІЯ АНТРОПОЛОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ ВАСИЛЯ ЗЕНЬКОВСЬКОГО ТА ЇХ СУЧАСНЕ ЗНАЧЕННЯ, ОСОБИСТІСТЬ ЯК ОСЕРЕДДЯ СВІТОГЛЯДНИХ ПОШУКІВ В. В. ЗЕНЬКОВСЬКОГО, ДО ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕРСОНОЛОГІЇ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ І ПРИНЦИПИ РОЗУМІННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕРСОНОЛОГІЇ В.В.ЗЕНЬКОВСЬКОГО, Протоиерей Василий Васильевич Зеньковский (К 125-летию со дня рождения), Життя та педагогічні погляди о. Василя Зеньковського та їхнє сучасне значення
|
| 15.
Запитує: Ніка (01.11.2011) Тема запиту: Іван Вагилевич як педагог |
Примітка: Підкажіть, будь ласка, літературу або електронні ресурси для висвітлення теми " Педагогічні погляди Івана Вагилевича". Ключові слова: Вагилевич Іван -- Руська трійця
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: Айзеншток №10073\18 Возняк М. З бібліографічних занять І. Вагилевича , ВА555610 Дем’ян Г.В. Іван Вагилевич-історик і народознавець , Айзеншток№6293 Петраш,Осип "Руська трійця" , Айзеншток№10073\3 Свєнціцкий, Іляріон Іван Вагилевич як проповідник , ВО385937 Франко, Іван До біографії Івана Вагилевича , ВА455822 Іван Вагилевич: показчик рукописів праць та матеріалів до біографії. , АО261055 Люзняк, Марія Михайлівна. Роль та місце "Руської трійці" в історії української філософії [Текст] : (спроба оцінки у вихованні національної свідомості та формуванні політичної думки українського народу) / М. М. Люзняк. - Л. : ЛДКФ "Атлас", 1999. - 104 с., ВА567737 Петраш Осип Подвижники української ідеї [Текст]. - Петраш Осип. Маркіян Шашкевич та його побратими/ Петраш Осип. - Тернопіль : Тернопіль, 1996. - 158 с. Трагедія о. Івана Вагилевича: між вірою і наукою, Розвиток педагогічної думки, ПОЧАТКИ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ., Вагилевич Іван Миколайович Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії., Вагилевич Іван Миколайович Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії., Іван Вагилевич
|
| 16.
Запитує: Ірина (01.11.2011) Тема запиту: Вплив педагогічних ідей Карла Роджерса на формування інноваційних педагогічних технологій України. 1) Какие идеи К.Роджерса повлияли на ИПТ ?(Например, идея личностной вовлеченности обучаемого нашла отражение в цели, методах обучения какой-то технологии и аргументы). 2) Каким образом идеи К.Роджерса получили дальнейшее развитие в образовании? (Например, идея фасилитации (фасилитативных форм обучения) получила дальнейшее развитие в андрагогике, поскольку основная цель заключается в следующем…. Дякую за допомогу. |
Примітка: написання дисертації Ключові слова: Карл Роджерс -- педагогічні ідеї -- фалісітація
Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням Видання є в НБУВ: РА321723 Світашев, Сергій Сергійович. Філософсько-методологічні основи гуманістичної психології К.Роджерса [Текст] : автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.05 / Світашев Сергій Сергійович ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2002. - 18 с., АО266056 Фрейджер, Роберт. Гуманистическая, трансперсональная и экзистенциальная психология. К.Роджерс, А.Маслоу и Р.Мэй [Текст] / Р. Фрейджер, Д. Фейдимен. - СПб. : Прайм-Еврознак, 2007. - 221 с. АНАЛІЗ АКСІОЛОГІЧНИХ ЗАСАД ВИЩОЇ ОСВІТИ З ПОЗИЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ КАРЛА РОДЖЕРСА, педагогічні ідеї Карла Роджерса , РОЗВИТОК ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕЙ КАРЛА РОДЖЕРСА В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ УКРАЇНИ, ВИВЧЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, СПИРАЮЧИСЬ НА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ КАРЛА РОДЖЕРСА, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ КАРЛА РОДЖЕРСА, РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ФАСИЛІТАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ, АКСІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИХОВАТЕЛЯ І ДИТИНИ, ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ФАСИЛІТАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ, ГУМАНІСТИЧНИЙ ХАРАКТЕР ЦІННОСТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ К. РОДЖЕРСА, Дидактическая концепция Карла Роджерса и ее реализация в педагогической практике
|
| 17.
Запитує: Злупко Зоряна (01.11.2011) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти список авторефератів дисертантів зі спеціальності педагогіка (130001 або 130007). |
Примітка: електронні джерела Ключові слова: автореферати -- каталог
Добрий день! Для того, щоб отримати необхідний Вам список авторефератів, рекомендуємо скористатися наступним :1) зайти в розширений пошук- книжкові видання НБУВ ( див. посилання); 2) зазначити тематику пошуку (Культура. Наука. Освіта.) та вид видання ( автореферати); 3) здійснити пошук. Також зверніться до пошуку в електронній бібліотеці авторефератів дисертацій ( див. посилання), зазначивши галузь :13. Педагогічні науки. Книжкові видання НБУВ - розширений пошук , Пошук у електронній бібліотеці авторефератів дисертацій
|
| 18.
Запитує: юлія (03.12.2011) Тема запиту: Доброго дня.Допоможіть знайти джерела до курсової. Особистісно-орієнтоване виховання як психолого педагогічна проблема. Теоретичні основи особистісно-орієнтованого виховання Ціннісно-ставленнєвий підхід до визначення змісту ООВ,ставлення особистості до себе,Батьківщини,природи. |
Ключові слова: особистість -- особистісно орієнтований підхід -- психолого-педагогічний процес -- виховання
Добрий день! Радимо звернутись до наступних матеріалів: Видання є в НБУВ: ВА708715 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К. : Либідь, 2008. — 848с, В347213 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: У 2 кн. — К. : Либідь, 2003. Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. — К. : Либідь, 2003 — 280с. , В347213 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: У 2 кн. — К. : Либідь, 2003. Кн. 2 : Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. — К. : Либідь, 2003 — 344с. , ВА586442 Бех Іван Дмитрович. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково- метод. посібник / Інститут змісту і методів навчання. — К., 1998. — 204с., ВА654054 Виховні технології / В. Варава (упоряд.), В. Зоц (упоряд.). — К. : Редакції загальнопед. газет, 2004. — 120с. , ВА624381 Психология личности: Сб. статей / А.Б. Орлов (сост.). — М. : ООО "Вопросы психологии", 2001. — 192с., Ж22868 Міжособистісна взаємодія педагога та вихованця у процесі особистісного орієнтованого виховання / Н. Савінова // Нова пед. думка. — 2007. — N 2. — С. 92-94, ВА662758 . Особистісно орієнтоване виховання старшокласників у процесі позакласної роботи: Навч.-метод. посіб. / Н.С. Тимощук; Наук.-метод. центр серед. освіти. — Рівне, 2004. — 281 с - (На підставі аналізу психолого- педагогічних досліджень і досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів Волинщини, Рівненщини та Хмельниччини розкрито теоретичні засади особистісно орієнтованого виховання (ООВ). Наведено структурно-логічну модель та організаційно-функціональну структуру процесу ООВ старшокласників у позакласній роботі.), Ж22469 Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах / С. Крайник // Рідна шк. — 2006. — N 11. — С. 57-58. - (Висвітлено проблему розвитку особистості дітей дошкільного віку. Розглянуто й охарактеризовано освітній, оздоровчий та культурологічний компоненти особистісного розвитку дошкільника. Проаналізовано наявні педагогічні методики в галузі навчання й виховання дошкільнят.), ВА711222 Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах: кол. моногр. / В.П. Андрущенко, Н.О. Дівінська, Б.І. Корольов, М.М. Левшин, В.І. Луговий, О.П. Муковіз; АПН України, Ін-т вищ. освіти. — К.: Пед. думка, 2008. — 254 с., Ж69411 Особистісно-орієнтований підхід у вихованні / А.М. Третяк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2005. — N 10. — С. 119-121, Ж69411 Особливості функціонування особистісно орієнтованої технології виховання / А.Л. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2005. — N 20. — С. 71-82. ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІЙ СИТУАЦІЇ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ТА САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СКЛАДОВА ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯМОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ У ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ НА БАЗІ ШКОЛИ-ДИТСАДКА МОНТЕССОРІ, ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДИТИНИ ДО СЕБЕ, ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ, ТЕОРЕТИЧНІ ТАМЕТОДОЛОГІЧНІАСПЕКТИОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГОНАВЧАННЯ, ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ, ПАРАМЕТРИ ВИМІРУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
|
| 19.
Запитує: Ірина (17.02.2012) Тема запиту: Навчання продуктивним видам діяльності як засіб корекційно-педагогічної роботи для дітей з обмеженими можливостями |
Ключові слова: корекційно-педагогічна робота -- продуктивна діяльність -- обмежені можливості
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА694382 Холковська, Ірина Леонідівна. Корекційна педагогіка [Текст] / І. Л. Холковська ; Вінницький держ. педагогічний ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : ВДПУ, 2007. - 328 с. , Ж72350 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. пр. Вип. 1(3) / Ред.: П.М. Таланчук; Відкр. Міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Ін-т вищ. освіти АПН України, Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2004. — 580 с. , ВА665945 Корекційна робота в системі освіти дітей з вадами розумового розвитку: Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М.П. Матвєєва, С.П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. — Кам'янець-Поділ., 2005. — 164 с. , ВА739525 Основи корекційної педагогики: навч.-метод. посіб. / О. В. Мартинчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Пед. ін-т. — К., 2010. — 287 с. , ВА691012 Основи соціально- педагогічної діяльності: навч. посіб. / С.А. Литвиненко; Півден. наук. центр АПН України. — О., 2007. — 187 с., ВА746127 Педагогічна практика у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для глухих дітей: навч. посіб. / Г. Г. Маланчук, І. Б. Грибовська; Ред.: О. Борис; Є. Лупиніс. — Л.: ЛДУФК, 2011. — 136 с., Ж15708 Програма з трудового навчання для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції / О. Чеботарьова // Дефектологія. — 2008. — N 4. — С. 3-8. — укp., Ж71961 Формування графо-моторних навичок у дітей з церебральним паралічем / Ю. Лянной, Н. Кукса // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди": Наук.-теорет. зб. — 2008. — Вип. 14. — С. 296-299. ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЇ В ГРОМАДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ, ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНИХ СТОСУНКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ З ОТОЧЕННЯМ, ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЙНО- ВИХОВНОЇ РОБОТИ З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ВАДАМИ ЗОРУ В ІНТЕГРОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ, РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ТЕМАТИЧНИМ МАЛЮНКОМ, ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ З ДЕПРИВАЦІЯМИ ЗОРУ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
|
| 20.
Запитує: Ольга (05.03.2012) Тема запиту: Допоможіть будь-ласка знайти відповідь на питання: Педагогічні умови успішного формування соціальних компетенцій в учнів професійно-технічному навчальному закладі. Дякую |
Ключові слова: соціальні компетенції -- професійно-технічний засіб -- СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Пропонуємо також звернутися за додатковою інформацією у відділ ДБО за наступним посиланням: http://www.nbuv.gov.ua/library/h_dbo.html Видання є в НБУВ: ВА646405 Життєва компетентність особистості [Текст] : наук.-метод. посіб. / ред. Л. В. Сохань [та ін.] ; Науково-методичний центр середньої освіти. - К. : Богдана, 2003. - 520 с., ВА741540 Формування соціальної компетенції старшокласника [Текст] / [упоряд. Ж. М. Сташко]. - К. : Шкільний світ, 2011. - 127 с., ВА743772 Степаненко, І. В. Життєва компетентність особистості: філософсько-антропологічний та соціокультурний виміри [Текст] : монографія / І. В. Степаненко, М. Д. Степаненко. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 217 с. , ВА667114 Єрмаков, І. Г. Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи [Текст] : практико зорієнтований посіб. / І. Г. Єрмаков, Д. О. Пузіков. - К. : [б.в.], 2005. - 108 с., Ж14642 Вплив суспільствознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій / Т.О. Вольфовська // Педагогіка і психологія. — 2006. — N 4. — С. 99-108. ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАНЦІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, Формування соціальних компетенцій учнів засобами історичних дисциплін, ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ВЛАСНА СПРАВА», Педагогические условия развития социальной компетентности старшеклассников, ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВОЇ АДАПТАЦІЇ І РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧНІВ З ВАДАМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ, ВПЛИВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА НА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ А.С. МАКАРЕНКА, РА366722 Педагогічні умови соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.В. Клочан; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp., РА355927 Психологічні умови формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери обслуговування: автореф. дис... канд. психол. наук / І.М. Матійків; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.
|
| | |
|
|