Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕДАГОГІЧНІ$<.>+<.>K=ІДЕЇ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Івнова Світлана (27.04.2011) Тема запиту: Організаційно-педагогічні умови формування емоційно-вольової готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. |
Примітка: навчальна Ключові слова: емоційно-вольова сфера -- дитина дошкільного віку
Добрий день! Рекомендуємо переглянути наступні джерела. Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: РА376109 Замрозевич, Світлана Романівна. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Замрозевич Світлана Романівна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - О., 2010. - 21 с, ВА692332 Сисоєнко, Надія Василівна. Методика визначення функціональної готовності дітей до навчання в школі [Текст] : навч.-метод. посібник для мед.-пед. персоналу шкіл та студентів / Н. В. Сисоєнко, Л. В. Сєрих ; Черкаський національний ун-т ім. Б.Хмельницького. Кафедра вікової фізіології та валеології, Лабораторія гігієни навчальної діяльності дітей Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М.Марзеєва. - Черкаси ; К. : [б.в.], 2007. - 52 с., РА300295 Ле Тхань Ван Педагогічні умови формування функціональної готовності дітей старшого шкільного віку до початку систематичного навчання у школі [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ле Тхань Ван ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 1998. - 16 с., РА320616 Прокопенко, Валентина Іванівна. Підготовка дітей шостого року життя до навчально-пізнавальної діяльності у школі (на матеріалі роботи навчально-виховного комплексу дошкільний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія) [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Прокопенко Валентина Іванівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 с., Ж70586 . Розвиток емоційної сфери та вольових якостей дитини, як умова готовності до школи / Н. С. Славіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 170-172.( - Зазначено, що в дошкільному віці починає реально формуватись особистість дитини, даний процес тісно пов'язаний з розвитком емоційно-вольової сфери. Наголошено, що у дитини в процесі виховання і навчання, під впливом вимог дорослих і дітей формується можливість підкоряти свої дії тій чи іншій задачі, досягати цілі. Доведено, що оволодіння дитиною умінням довільно керувати своїми рухами та діями є найбільш суттєвим показником її загального розвитку і свідчить про готовність дитини до навчання у школі.), ВА653567 Вікова психологія: Курс лекцій / Е.У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. Каф. психології. — Кіровоград, 2004. — 187 с. , Ж14642 Розвиток емоційно-вольової регуляції в дошкільників / Н.В. Сидячева // Педагогіка і психологія. — 2007. — N 4. — С. 100-105. (Наведено результати апробації розробленої психокорекційної програми розвитку вольової та емоційної сфер дошкільнят. Розкрито мету та завдання експерименту. Розглянуто ігри, завдання та вправи, використані під час виконання програми.), ВА688360 Основи психології та педагогіки: конспект лекцій та навч.-метод. забезп. / С.М. Білоус; Федер. профспілок України, Ін-т туризму. — К., 2007. — 240 с. (Викладено питання розвитку психіки та свідомості, психології пізнавальних процесів особистості, емоційно-вольової сфери особистості, психології спілкування) Психологічні особливості мотиваційної готовності до школи дитини старшого дошкільного віку, Психомоторний стан як фактор адаптації учнів початкових класів до умов навчання в школі, Психолого-педагогічна корекція низького рівня шкільної готовності старших дошкільників, ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОСТІ І НАСТУПНОСТІ В НАВЧАННІ МАЛЮВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
|
| 2. |
Запитує: Іван (06.10.2011) Тема запиту: Політичні ідеї в Стародавньому Єгипті та Вавилоні |
Ключові слова: Стародавній Єгипет -- Вавилон -- політичні ідеї
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали, а також ознайомтеся з запитами "Особливості єгипетської міфології " та "Закони царя Хамураппі" в архіві довідок. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА596733 Скакун, Ольга Федоровна. Теория государства и права [Текст] : учебник для вузов / О. Ф. Скакун ; Университет внутренних дел. - Х. : Фирма "Консум", 2000. - 704 с., ВА597626 Щербина, Петро Федорович. Історія політичних і правових вчень стародавнього світу [Текст] : курс лекцій / П. Ф. Щербина ; Хмельницький ін-т регіонального управління та права. - Хмельницький : ХІУП, 2000. - 406 с., ВА607144 Марголин, М. М. Вавилон, Иерусалим, Александрия [Текст] : обзор культурной и религиозной жизни древнего мира / М. М. Марголин. - Пб. : Издательство Брокгауз-Ефрон, 1923. - 104 с., ДС73513 Буткевич, Ольга Володимирівна. Становлення і розвиток міжнародного права в стародавній період [Текст] : дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / Буткевич Ольга Володимирівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2002. - 209 арк. , ВА602613 Тураев, Борис Александрович. Древний Египет [Текст] / Б. А. Тураев. - СПб. : Журнал "Нева" : Летний Сад, 2000. - 192 с. , ВА710408 Дудка, Раїса Анатоліївна. Історія стародавнього світу [Текст] : курс лекцій / Р. А. Дудка, О. О. Лейберов ; Ніжинський держ. ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : Вид-во НДУ, 2009. - 348 с. , ВС50796 Шляхтун, Петро Панасович. Політологія: історія та теорія [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / П. П. Шляхтун ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Київський університет, 2010. - 451 с. ВІДОБРАЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТРАДИЦІЙ І НОВАТОРСТВА У СОЦІАЛЬНО – ПОЛІТИЧНИХ ІДЕЯХ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ, Зародження уявлень про державу як інституцію в Стародавньому світі, КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ТРАДИЦІЇ СТАРОДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ В МІЖНАРОДНІЙ ПОЛІТИЦІ, Держава і право Стародавнього Єгипту, Держава і право Стародавнього Єгипту , Вавилон і Ассирія. Закони Хаммурапі , Общие контуры политической истории Древнего Египта , Каталог «Древний Египет»
|
| 3. |
Запитує: Ірина (01.11.2011) Тема запиту: Вплив педагогічних ідей Карла Роджерса на формування інноваційних педагогічних технологій України. 1) Какие идеи К.Роджерса повлияли на ИПТ ?(Например, идея личностной вовлеченности обучаемого нашла отражение в цели, методах обучения какой-то технологии и аргументы). 2) Каким образом идеи К.Роджерса получили дальнейшее развитие в образовании? (Например, идея фасилитации (фасилитативных форм обучения) получила дальнейшее развитие в андрагогике, поскольку основная цель заключается в следующем…. Дякую за допомогу. |
Примітка: написання дисертації Ключові слова: Карл Роджерс -- педагогічні ідеї -- фалісітація
Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням Видання є в НБУВ: РА321723 Світашев, Сергій Сергійович. Філософсько-методологічні основи гуманістичної психології К.Роджерса [Текст] : автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.05 / Світашев Сергій Сергійович ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2002. - 18 с., АО266056 Фрейджер, Роберт. Гуманистическая, трансперсональная и экзистенциальная психология. К.Роджерс, А.Маслоу и Р.Мэй [Текст] / Р. Фрейджер, Д. Фейдимен. - СПб. : Прайм-Еврознак, 2007. - 221 с. АНАЛІЗ АКСІОЛОГІЧНИХ ЗАСАД ВИЩОЇ ОСВІТИ З ПОЗИЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ КАРЛА РОДЖЕРСА, педагогічні ідеї Карла Роджерса , РОЗВИТОК ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕЙ КАРЛА РОДЖЕРСА В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ УКРАЇНИ, ВИВЧЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, СПИРАЮЧИСЬ НА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ КАРЛА РОДЖЕРСА, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ КАРЛА РОДЖЕРСА, РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ФАСИЛІТАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ, АКСІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИХОВАТЕЛЯ І ДИТИНИ, ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ФАСИЛІТАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ, ГУМАНІСТИЧНИЙ ХАРАКТЕР ЦІННОСТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ К. РОДЖЕРСА, Дидактическая концепция Карла Роджерса и ее реализация в педагогической практике
|
| 4. |
Запитує: Ольга (05.03.2012) Тема запиту: Допоможіть будь-ласка знайти відповідь на питання: Педагогічні умови успішного формування соціальних компетенцій в учнів професійно-технічному навчальному закладі. Дякую |
Ключові слова: соціальні компетенції -- професійно-технічний засіб -- СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Пропонуємо також звернутися за додатковою інформацією у відділ ДБО за наступним посиланням: http://www.nbuv.gov.ua/library/h_dbo.html Видання є в НБУВ: ВА646405 Життєва компетентність особистості [Текст] : наук.-метод. посіб. / ред. Л. В. Сохань [та ін.] ; Науково-методичний центр середньої освіти. - К. : Богдана, 2003. - 520 с., ВА741540 Формування соціальної компетенції старшокласника [Текст] / [упоряд. Ж. М. Сташко]. - К. : Шкільний світ, 2011. - 127 с., ВА743772 Степаненко, І. В. Життєва компетентність особистості: філософсько-антропологічний та соціокультурний виміри [Текст] : монографія / І. В. Степаненко, М. Д. Степаненко. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 217 с. , ВА667114 Єрмаков, І. Г. Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи [Текст] : практико зорієнтований посіб. / І. Г. Єрмаков, Д. О. Пузіков. - К. : [б.в.], 2005. - 108 с., Ж14642 Вплив суспільствознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій / Т.О. Вольфовська // Педагогіка і психологія. — 2006. — N 4. — С. 99-108. ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАНЦІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, Формування соціальних компетенцій учнів засобами історичних дисциплін, ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ВЛАСНА СПРАВА», Педагогические условия развития социальной компетентности старшеклассников, ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВОЇ АДАПТАЦІЇ І РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧНІВ З ВАДАМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ, ВПЛИВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА НА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ А.С. МАКАРЕНКА, РА366722 Педагогічні умови соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.В. Клочан; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp., РА355927 Психологічні умови формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери обслуговування: автореф. дис... канд. психол. наук / І.М. Матійків; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.
|
| 5. |
Запитує: Юлія (05.03.2012) Тема запиту: Доброго дня! Мене звуть Юлія, я аспірантка кафедри педагогіки Луганського національного університету. Тема мого диссертаційного дослідження "Проблеми морального виховання особистості у педагогічній теорії та шкільній практиці України (60-80-і рр. ХХ ст.) Скажіть, будь ласка, чи є у Вас архіви з моєї теми саме цього періоду (60 - 80-і рр. ХХ ст.)? Як скоро можна їх отримати? Чи не надсилаєте у електронному вигляді? Може, підкажете де ще можна пошукати ці архіви. Заздалегідь вдячна! |
Ключові слова: моральне виховання -- історія педагогіки України
Доброго дня! Ваш запит сформульований дуже вузько і вимагає глибокого наукового дослідження. Пропонуємо короткий список літератури більш загального характеру. Також радимо Вам звернутися до систематичного каталогу НБУВ, реферативної БД "Україніка наукова", до Відділу довідково - бібліографічного обслуговування (див. посилання). Щодо замовлення електронного варіанту потрібної Вам книги, звертайтесь, будь ласка, у Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу НБУВ за: E-mail: mba_nbuv@ukr.net ; mba_nbuv@meta.ua або mba_nbuv@bigmir.net. та тел. 044-524-33-98. Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нас знову і ми будемо раді надати подальшу допомогу. Бажаємо подальших наукових досягнень! На все добре! Видання є в НБУВ: ВА744451 Духовно-моральне виховання дітей: історія і сучасні тенденції [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ворожбіт В. В. [та ін.] ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х. : Основа, 2011. - 327 с. , Сухомлинський, О. В. Вибрані твори. В 5 ти т. – К.: Рад. шк., 1976. – Т.1 , ВА634207 Історія педагогіки: Навч. посіб. / М.В. Левківський, О.М. Микитюк. — Х.: ОВС, 2002. — 240 с. - (Висвітлено історію освіти та виховання з позицій соціокультурного підходу, зокрема, їх виникнення в світовій суспільній цивілізації. Розглянуто педагогіку в епоху Середньовіччя та Відродження, Нового часу та Просвітництва, кінця XVIII - початку ХХ ст., сучасну освіту у найрозвиненіших країнах світу. Значну увагу приділено ідеям національної освіти та виховання в Україні у другій половині ХІХ ст., педагогіці етапів УНР і національного комуністичного відродження 1920-х рр., радянського періоду 1920 - 1980-х рр., педагогічним системам А.Макаренка, В.Сухомлинського. Запропоновано систему практичних, проблемних і творчих завдань та тестів для самоконтролю.), ВА682050 Історія української школи і педагогіки: Навч. посіб. / О.О. Любар, М.Г. Стельмахович, Д.Т. Федоренко. — К.: Знання, 2006. — 447 с. — ISBN 966-346-196-9. — укp. - (Розглянуто питання становлення і розвитку автентичної педагогіки, українського шкільництва, національної освіти, народних традицій родинно-шкільного та громадянського виховання дітей і молоді в Україні з давніх часів до сучасного періоду. Проаналізовано роль писемності, вірувань, побуту і обрядів у вихованні дітей та молоді, освітню політику періоду входження України до складу Речі Посполитої, а також освітню діяльність визначних українських педагогів та діячів. Висвітлено основні концепції розвитку школи та педагогіки наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст., особливості реформування шкільної освіти в УРСР, відродження національної системи виховання і педагогіки в період перебудови і незалежності України.), ВА735789 Лузан, Петро Григорович. Історія педагогіки та освіти в Україні [Текст] : [навч. посіб.] / П. Г. Лузан, О. В. Васюк. - [2-ге вид., допов. і переробл.]. - К. : [НАКККіМ], 2010. - 295 с. , В352566/2 Зайченко, Іван Васильович Історія педагогіки [Текст] : навч. посіб. : у 2 кн. / І. В. Зайченко. - К. : Слово, [2010] - 2010. Кн. 2 : Школа, освіта і педагогічна думка в Україні. - 2010. - 1030, [2] с. : іл. - Бібліогр.: с. 992-1031. - 500 экз., ВА723936 Українська педагогічна думка в іменах (Східна Галичина - українське зарубіжжя ХХ ст.) [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. К. Завгородня [та ін.] ; ред. Т. К. Завгородня ; Прикарпатський національний ун-т ім. Василя Стефаника. - Івано-Франківськ : [б. в.], 2009. - 477 с., ВА720526 Чепіль, Марія Миронівна. Теорія і практика формування творчої особистості підлітків у позакласній виховній роботі (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) [Текст] : монографія / М. М. Чепіль, А. Б. Возняк ; Дрогобицький держ. педагогічний ун-т ім. Івана Франка. - Дрогобич : РВВ ДДПУ, 2009. - 288 с. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЗАХОДІВ ПРОФІЛАКТИКИ І БОРОТЬБИ З ПРАВОПОРУШЕННЯМИ ТА ЗЛОЧИНАМИ НЕПОВНОЛІТНІХ У 1950–1990-Х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ, Островська Ю. О. ПРОБЛЕМА ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДОСВІДІ УКРАЇНСЬКИХ УЧИТЕЛІВ-НОВАТОРІВ, ЗМІСТ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ (50-ТІ – ПЕРША ПОЛОВИНА 80-X РР. ХХ СТ.), ПЕРІОДИЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ, ІСТОРИЧНІ ТРАДИЦІЇ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ У XX СТОЛІТТІ, КЛУБ ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНОЇ ДРУЖБИ – ОСЕРЕДОК ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ РАДЯНСЬКИХ ШКОЛЯРІВ, Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, Пошук у реферативній базі даних "Україніка наукова"
|
| 6. |
Запитує: Ирина (28.08.2012) Тема запиту: Допоможіть в пошуку інформації для написання магістерського диплому: Педагогічні погляди Марини Тимофіївни Семенової в контексті розвитку школи класичного танцю по системі А.Я. Ваганової. Дякую. |
Примітка: написання магістерського диплому Ключові слова: Ваганова А. Я. -- Класичний танець
Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: Ваганова, Агрипинна Яковлевна. Основы классического танца , Богданов-Березовский, Валериан Михайлович. А.Я. Ваганова , Красовская, Вера Михайловна. Агрипинна Яковлевна Ваганова , Кремшевская, Галина Дмитриевна. Агрипинна Яковлевна Ваганова Володько В. Ф. Роль класичного танцю у створенні українського національного балету / В. Ф. Володько // Мистецтвознавчі записки. - 2009. - № 16. - С. 122-125., Фомкін О. В. До питання про роль петербурзької балетної школи у формуванні системи балетної освіти в Росії та країнах СНД / О. В. Фомкіна // Інтелігенція і влада. Сер. Історія. - 2008. - Вип. 11. - С. 199-207., Афанасьєв С. М. Школа виконавської майстерності Володимира Андрійовича Денисенка: до історії вітчизняної хореографічної освіти (60-80-ті роки ХХ століття) / С. М. Афанасьєв // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2012. - № 1. - С. 144-147., Нечитайло В. С. Хореографічна культура як показник світоглядних інновацій / В. С. Нечитайло // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2012. - № 1. - С. 172-178., Агриппина Ваганова, Как Агриппина Ваганова стала первым в стране профессором хореографии?, Метод Вагановой
|
| 7. |
Запитує: ольга (05.11.2012) Тема запиту: Добрий день! Підскажіть, будь ласка, кількість сторінок дисертації Калити Н. Виховний ідеал у педагогічній спадщині Костянтина Ушинського. |
| 8. |
Запитує: світлана (26.11.2012) Тема запиту: Психолого-педагогічні умови підвищення розумової працездатності студентів |
Примітка: Пояснюючий текст з посиланням на джерела інформації та (або) перелік документів, що є в Бібліотеці, із зазначенням місця та шифрів зберігання Ключові слова: Розумова працездатність -- підвищення працездатності -- працездатність студентів
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступний список джерел: Видання є в НБУВ: ВА720974 Шевчук М.О. Шлях до скарбу знань: навч. посіб. / М.О. Шевчук, Т.В. Андрущенко ; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. — Ніжин, 2009. — 114 с. — Бібліогр.: 22 назв. — укp. (Проаналізовано майстерність навчатися як важливий компонент успіху в оволодінні професійними уміннями та навичками. Висвітлено психофізіологічні особливості студентів, розглянуто питання удосконалення пам'яті у процесі навчання, наведено характеристику розумової діяльності та рекомендації з розвитку мислення, підвищення продуктивності навчальної праці студентів відносно кожного етапу працездатності. Розкрито аспекти самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів)., ВА234106 Егоров А.С., Загрядский В.П. Психофизиология умственного труда. – Л.: Наука, 1973. – 131 с. , ВА606477 Компанец, Владимир Степанович. Психофизиологические критерии умственного утомления и их профориентационная значимость [Текст] / В. С. Компанец ; Винницкий госмедуниверситет им. Н.И.Пирогова. - К. ; Винница : [б.и.], 1994. - 216 с., РА306855 Свистун, Валентина Іванівна. Психолого- педагогічні умови удосконалення економічної підготовки студентів вищих аграрних закладів освіти [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Свистун Валентина Іванівна ; Національний аграрний ун-т. - К., 1999. - 20 с., РА380906 Семенюк-Іванюк, Людмила Юріївна. Педагогічні умови формування синтетичного мислення студентів педагогічного коледжу у процесі психолого-педагогічної підготовки [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Семенюк-Іванюк Людмила Юріївна ; НАПН, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих. - К., 2011. - 20 с. : рис. Огієнко П.М. ПСИХОДИНАМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМОВОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ В АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ [Електронний ресурс] / П. М. Огієнко – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/2011_86_1/Ogiyen.pdf. – Назва з екрану., Грицук О. В. РОЗУМОВА ВТОМА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВУЗУ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА [Електронний ресурс] / О.В. Грицук. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/VKhnpu_psykhol/2011_41/08.html. – Назва з екрану., Кузнєцова О. Т. Порівняльна характеристика показників розумової працездатності студентів./ О. Т. Кузнєцова, В. О. Вітрук // Концепція розвитку галузі фізичного виховання і спорту. - 2009. - № VI, ч.1. - C. 267-274. , Іванова О.І., Басанець Л.М. Особливості адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах сучасного освітнього закладу / О. І. Іванова, Л. М. Басанець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал. - 2008. - № 3. - С. 335-343., Морозова Е. Н. Работоспособность и психологическое состояние студентов в течение учебного года и факторы, их определяющие / Е. Н. Морозова, Д. А. Жуйко, А. Л. Гринько // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2009. - N 3. – С. 307-310., Гуменний В. С. Вплив занять з фізичного виховання на розумову працездатність та психоемоційну стійкість студентів залежно від специфіки професійної діяльності / В. С. Гуменний // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Науковий журнал. – 2011. - № 1. – С. 45-47., Бруннер Е. Ю. РАЗВИТИЕ ВНИМАНИЯ И ПАМЯТИ У СТУДЕНТОВ ЭКОНОМИКО-ГУМАНИТАРНОГО КОЛЛЕДЖА [Електронний ресурс] / Е. Ю. Бруннер. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2008_19_3/doc_pdf/Brunner_st.pdf. – Назва з екрану., Лефтеров В. О. Психологічні аспекти проблеми адаптації курсантів до навчального простору [Електронний ресурс] / В. О. Лефтеров. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2010_4/10lvodnp.pdf. – Назва з екрану., Бойченко В. Проблема розумового виховання студентів у контексті сучасних освітніх вимог / В. Бойченко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2010. - № 2. – С. 227-232.
|
| 9. |
Запитує: Ірина (30.11.2012) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти матеріал, на дипломну роботу, тема: "Соціально-педагогічні умови організації інтерактивного навчання наркозалежних клієнтів" |
Ключові слова: Наркозалежні -- навчання наркозалежних
Доброго дня! Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА640205 Сейко, Наталія Андріївна. Соціальна педагогіка [Текст] : для студ. пед. навч. закладів / Н. А. Сейко ; Житомирський держ. педагогічний ун-т ім. Івана Франка. - Житомир : [б.в.], 2002. - 260 с.: рис. - Бібліогр.: в кінці тем., ВА641046 Безпалько, Ольга Володимирівна. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях [Текст] : навч. посіб. / О. В. Безпалько ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2003. - 134 с.: іл. - Бібліогр.: в кінці тем., ВА643475 Молодежь и наркотики (социология наркотизма) [Текст] / А. М. Бандурка [и др.] ; ред. В. А. Соболев, И. П. Рущенко ; Институт социальной педагогики и социальной работы при Дрезденском техническом ун-те, Университет внутренних дел (социально-психологический фак.), Харьковский гос. политехнический ун-т, Аналитическая региональная ассоциация (Департамент социологических исследований и развития). - Х. : Торсинг, 2000. - 432 с., ВА575581 Позднякова, М. Е. Социологический анализ наркомании [Текст] / М. Е. Позднякова ; РАН, Институт социологии. - М. : [б.в.], 1995. - 146 с., ВА668018 Нагорна, Антоніна Максимівна. Наркоманія: Адаптація молоді до праці та життя [Текст] / А. М. Нагорна, В. В. Беспалько. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2005. - 384 с. - Бібліогр.: с. 336-373., Ж69888 Соціалізація особистості : Зб. наук. пр. Вип. 3 / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова / Ред.: А.Й. Капська. — К., 1999. — 272 с. ( Розкрито психологічний, педагогічний та соціальний аспекти, які обумовлюють актуалізацію проблеми соціального становлення особистості та допомагають їх вирішувати на сучасному етапі розвитку суспільства та психолого-педагогічної науки. Досліджено соціально-психологічні причини наркозалежності серед підлітків і молоді, стан і тенденції розвитку систем атестації науково-педагогічного персоналу. Розглянуто можливості використання зарубіжного досвіду в реформуванні вищої технічної школи в Україні, комплексний підхід у художньому вихованні та навчанні тощо. ) , Ж16225 Егорченко С. П. Изучение мотивационной структуры, способствующей становлению и сохранению длительной ремиссии у бывших наркозависимых / С. П. Егорченко // Наука і освіта . — 2010. — Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". — С. 322-326. Чернецька Ю. І. Технологічний аспект ресоціалізації наркозалежної молоді / Ю. І. Чернецька, О. П. Бурик // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Сер. Педагогічні науки. - 2011. - № 8. - С. 131-135., Литвинова Н. А. Сучасний науковий пошук у сфері педагогічної профілактики підліткової наркоманії / Н. А. Литвинова // Вісник ЛНУ імені ТарасаШевченка. - 2011. - № 20 (231). – C. 118-122., Вовкогон Ю. О. Реабілітація залежних від наркотичних речовин: інституційний вимір / Ю. О. Вовкогон // Наукові записки НаУКМА. Серія: Соціологічні науки. - 2009. - Т. 96. С. 94-98., Каспрік Н. М. Психологічні засоби профілактики наркотичної залежності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. М. Каспрік . – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2012_2/12knmtnz.pdf. – Назва з екрану., Конончук А. І. Соціально-педагогічна робота за батьками наркозалежних підлітків [Електронний ресурс]А.І. Конончук. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vchu/N123/N123p079-083.pdf. – Назва з екрану.
|
| 10. |
Запитує: світлана (07.12.2012) Тема запиту: доброго дня! я вже зверталась до Вас та дуже вдячна за допомогу. Я працюю над темою "психолого-педагогічні умови підвишення розумової працездатності студентів", працюючи з літературою у бібліотеці зтикнулося з проблемою-більшість науковців вивчають розумову працездатність з боку фізіології чи медицини, а мене цікавить хто та як вивчав це явище з боку психології та педагогіки. допоможіть знайти матеріал чи хочь якісь силки на літературу.дуже дякую!!! |
Примітка: інше Ключові слова: психологія -- педагогіка -- розумова працездатність -- студенти
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА579542 Працездатність студентів: оцінка, корекція, управління [Текст] / А. В. Магльований [и др.]. - Львів : [б.в.], 1997. - 126 с, ВА430985 Нечаев Н.Н. Психолого-педагогические системы подготовки специалистов в вузе / Н.Н.Нечаев. - М., 1995. - 268 с. , ВО705455 Рубинштейн С.Л. О мышлении и путях его исследования , ВА597130 Вадзюк С.Н. Розумова працездатність: методика дослідження, зміни та корекція / С.Н. Вадзюк, Т.Б. Шуган. — Т.: Богдан, 2000. — 170 с. — Бібліогр.: 209 назв. — укp. (Наведено методики вивчення розумової працездатності у практично здорових молодих людей та вплив на неї різних типів погоди помірно-континентального клімату. Досліджено особливості змін розумової працездатності у фізично тренованих і нетренованих осіб за неоднакових медико-метеорологічних ситуацій. Виявлено характерне реагування вищої нервової діяльності у представників із різним рівнем нейротизму й успішності у навчанні на коливання погоди. Розкрито особливості впливу занять різними видами спорту на розумову працездатність людини за сприятливих та несприятливих погодних умов.), ВА671701 Томчук, М. І. Психологія адаптації до навчання студентів з особливими потребами [Текст] / М. І. Томчук [и др.]. - Вінниця : Глобус-Прес, 2005. - 226 с., Михайленко П.П./ВА396 Психологія навчання і виховання [Текст] : тези доп. на республ. психол. конф. / відп. ред. Г. С. Костюк ; НДІ психології УРСР, Українське відділення Товариства психологів СРСР. - К. : Радянська школа, 1964. - 363 с. Партико Т.Б. РОЗУМОВА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ З РІЗНОЮ ТЕНДЕНЦІЄЮ ДО САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ / Т.Б. Партико // Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2011. - T. XIII, ч.3 . - С. 293 - 301. - Сер. Проблеми загальної та педагогічної психології , Мамаев Д. Ю. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ МОЛОДІ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ / Д. Ю. Мамаев // ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ. Збірник наукових праць. - 2009. - № 1 (21). - С. 1-3.
|
| 11. |
Запитує: Яна (19.12.2012) Тема запиту: Педагогічні умови формування мовленнєвої підготовки дитини старшого дошкільного віку до школи...... |
Примітка: чи є у даній бібліотеці матеріал.. Ключові слова: мовленнєва підготовка -- дошкільний вік -- дошкільна педагогіка
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА634731 Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика: Моногр. / А.М. Богуш. — Запоріжжя: Просвіта, 2002. — 216 с., ВА696870 Трифонова О.С. Виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку: монографія / О.С. Трифонова ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: СВД Черкасов М.П., 2008. — 207 с., ВС50042 Бенера В.Є. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей: навч.-метод. посіб. / В.Є. Бенера, Н.В. Маліновська. — К.: Слово, 2010. — 374 с. , ВА727770 Луцан Н.І. Розвиток мовлення дітей засобами народних ігор: монографія / Н.І. Луцан ; АПН України. — О., 2007. — 255 с. , ВА614740 Гавриш Н.В. Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному віці / Н.В. Гавриш. — Донецьк: ТОВ "Лебідь", 2001. — 218 с., ВА696869 Богуш А.М. Творче самовираження дошкільників у художньо-мовленнєвій діяльності: монографія / А.М. Богуш, Л.І. Березовська ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: М.П.Черкасов, 2008. — 203 с. , ВА629576 Пироженко Т.А. Коммуникативно-речевое развитие ребенка / Т.А. Пироженко ; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. — К.: Нора-принт, 2002. — 310 с., РА326342 Шиліна Н.Є. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Є. Шиліна ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2003. — 20 с., ВА620241 Захарченко В.Г. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі: Навч.-метод. посіб. / В.Г. Захарченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 59 с. , Ж100396 Борова В. Є. Використання художніх мініатюр В. О. Сухомлинського у корегуванні звукової культури мовлення дітей / В. Є. Борова // Пед. вісн . — 2010. — № 3 (спец. вип.). — С. 41-43. , Ж69786 Руденко Ю.А. Словникова робота з дітьми старшого дошкільного віку як лінгводидактична проблема / Ю.А. Руденко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського . — О., 2000. — Вип. 12. — С. 73-79., Ж23366 Горбунова Н.В. Збережені словом... (Формування лексичного ладу дошкільників у онтогенезі мовленнєвої діяльності) / Н.В. Горбунова // Гуманіт. науки . — 2010. — N 1. — С. 7-14., Ж22868 Михайлова Л. Принципи розвитку рідної мови дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Михайлова // Нова пед. думка . — 2009. — N 2. — С. 48-50., Ж70586 Свірщ К.О. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників до школи у контексті сучасного педагогічного мислення / К.О. Свірщ // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. — 2008. — N 40. — С. 105-107. Іщенко Л.В. ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКОЛИ / Л.В. Іщенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Умань. - 2011. - № 4. - С. 95 - 100., БОЙКО О.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ / О.В. БОЙКО // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне. – 2011. - Вип. 44. – С. 27 - 31., РА323320 Руденко Ю.А. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.А. Руденко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 2003. — 21 с. , РА339838 Савінова Н.В. Коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.В. Савінова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 21 с. , РА302031 Трифонова О.С. Методика виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами фольклору: Автореф. дис... канд. пед. наук / О.С. Трифонова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 1998. — 16 с.
|
| 12. |
Запитує: Яна (19.12.2012) Тема запиту: Педагогічні умови формування мовленнєвої підготовки дитини старшого дошкільного віку до школи...... |
Примітка: чи є у даній бібліотеці матеріал.. Ключові слова: мовленнєва підготовка -- дошкільний вік -- дошкільна педагогіка
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА634731 Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика: Моногр. / А.М. Богуш. — Запоріжжя: Просвіта, 2002. — 216 с., ВА696870 Трифонова О.С. Виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку: монографія / О.С. Трифонова ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: СВД Черкасов М.П., 2008. — 207 с., ВС50042 Бенера В.Є. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей: навч.-метод. посіб. / В.Є. Бенера, Н.В. Маліновська. — К.: Слово, 2010. — 374 с. , ВА727770 Луцан Н.І. Розвиток мовлення дітей засобами народних ігор: монографія / Н.І. Луцан ; АПН України. — О., 2007. — 255 с. , ВА614740 Гавриш Н.В. Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному віці / Н.В. Гавриш. — Донецьк: ТОВ "Лебідь", 2001. — 218 с., ВА696869 Богуш А.М. Творче самовираження дошкільників у художньо-мовленнєвій діяльності: монографія / А.М. Богуш, Л.І. Березовська ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: М.П.Черкасов, 2008. — 203 с. , ВА629576 Пироженко Т.А. Коммуникативно-речевое развитие ребенка / Т.А. Пироженко ; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. — К.: Нора-принт, 2002. — 310 с., РА326342 Шиліна Н.Є. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Є. Шиліна ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2003. — 20 с., ВА620241 Захарченко В.Г. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі: Навч.-метод. посіб. / В.Г. Захарченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 59 с. , Ж100396 Борова В. Є. Використання художніх мініатюр В. О. Сухомлинського у корегуванні звукової культури мовлення дітей / В. Є. Борова // Пед. вісн . — 2010. — № 3 (спец. вип.). — С. 41-43. , Ж69786 Руденко Ю.А. Словникова робота з дітьми старшого дошкільного віку як лінгводидактична проблема / Ю.А. Руденко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського . — О., 2000. — Вип. 12. — С. 73-79., Ж23366 Горбунова Н.В. Збережені словом... (Формування лексичного ладу дошкільників у онтогенезі мовленнєвої діяльності) / Н.В. Горбунова // Гуманіт. науки . — 2010. — N 1. — С. 7-14., Ж22868 Михайлова Л. Принципи розвитку рідної мови дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Михайлова // Нова пед. думка . — 2009. — N 2. — С. 48-50., Ж70586 Свірщ К.О. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників до школи у контексті сучасного педагогічного мислення / К.О. Свірщ // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. — 2008. — N 40. — С. 105-107. Іщенко Л.В. ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКОЛИ / Л.В. Іщенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Умань. - 2011. - № 4. - С. 95 - 100., БОЙКО О.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ / О.В. БОЙКО // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне. – 2011. - Вип. 44. – С. 27 - 31., РА323320 Руденко Ю.А. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.А. Руденко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 2003. — 21 с. , РА339838 Савінова Н.В. Коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.В. Савінова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 21 с. , РА302031 Трифонова О.С. Методика виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами фольклору: Автореф. дис... канд. пед. наук / О.С. Трифонова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 1998. — 16 с.
|
| 13. |
Запитує: Яна (19.12.2012) Тема запиту: Педагогічні умови формування мовленнєвої підготовки дитини старшого дошкільного віку до школи...... |
Примітка: чи є у даній бібліотеці матеріал.. Ключові слова: мовленнєва підготовка -- дошкільний вік -- дошкільна педагогіка
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА634731 Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика: Моногр. / А.М. Богуш. — Запоріжжя: Просвіта, 2002. — 216 с., ВА696870 Трифонова О.С. Виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку: монографія / О.С. Трифонова ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: СВД Черкасов М.П., 2008. — 207 с., ВС50042 Бенера В.Є. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей: навч.-метод. посіб. / В.Є. Бенера, Н.В. Маліновська. — К.: Слово, 2010. — 374 с. , ВА727770 Луцан Н.І. Розвиток мовлення дітей засобами народних ігор: монографія / Н.І. Луцан ; АПН України. — О., 2007. — 255 с. , ВА614740 Гавриш Н.В. Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному віці / Н.В. Гавриш. — Донецьк: ТОВ "Лебідь", 2001. — 218 с., ВА696869 Богуш А.М. Творче самовираження дошкільників у художньо-мовленнєвій діяльності: монографія / А.М. Богуш, Л.І. Березовська ; Півд. наук. центр АПН України. — О.: М.П.Черкасов, 2008. — 203 с. , ВА629576 Пироженко Т.А. Коммуникативно-речевое развитие ребенка / Т.А. Пироженко ; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. — К.: Нора-принт, 2002. — 310 с., РА326342 Шиліна Н.Є. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Є. Шиліна ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2003. — 20 с., ВА620241 Захарченко В.Г. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі: Навч.-метод. посіб. / В.Г. Захарченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 59 с. , Ж100396 Борова В. Є. Використання художніх мініатюр В. О. Сухомлинського у корегуванні звукової культури мовлення дітей / В. Є. Борова // Пед. вісн . — 2010. — № 3 (спец. вип.). — С. 41-43. , Ж69786 Руденко Ю.А. Словникова робота з дітьми старшого дошкільного віку як лінгводидактична проблема / Ю.А. Руденко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського . — О., 2000. — Вип. 12. — С. 73-79., Ж23366 Горбунова Н.В. Збережені словом... (Формування лексичного ладу дошкільників у онтогенезі мовленнєвої діяльності) / Н.В. Горбунова // Гуманіт. науки . — 2010. — N 1. — С. 7-14., Ж22868 Михайлова Л. Принципи розвитку рідної мови дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Михайлова // Нова пед. думка . — 2009. — N 2. — С. 48-50., Ж70586 Свірщ К.О. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників до школи у контексті сучасного педагогічного мислення / К.О. Свірщ // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. — 2008. — N 40. — С. 105-107. Іщенко Л.В. ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКОЛИ / Л.В. Іщенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Умань. - 2011. - № 4. - С. 95 - 100., БОЙКО О.В. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ / О.В. БОЙКО // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне. – 2011. - Вип. 44. – С. 27 - 31., РА323320 Руденко Ю.А. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.А. Руденко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 2003. — 21 с. , РА339838 Савінова Н.В. Коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.В. Савінова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 21 с. , РА302031 Трифонова О.С. Методика виховання звукової культури мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами фольклору: Автореф. дис... канд. пед. наук / О.С. Трифонова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 1998. — 16 с.
|
| 14. |
Запитує: Інна Іванівна (10.04.2013) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для написання літературного огляду на тему: "Проблема підготовки фахівців комп'ютерних наук/ІТ-галузі у психолого-педагогічній літературі". Дякую. |
Примітка: монографії, дисертації, навчальні посібники, статті Ключові слова: ІТ-освіта -- комп'ютерниі науки -- інформаційні технології
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для отримання додаткової інформації скористайтеся проектом " Наукова періодика України" (див. посилання) Також рекомендуємо самостійно ознайомитись із систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре! Видання є в НБУВ: ВА726508 Морозова Т.Ю. Вища ІТ-освіта в Україні (системне дослідження): монографія / Т.Ю. Морозова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 287 с. — укp., Ж23773 Луцький М. Умови підготовки інженерів з програмного забезпечення / М. Луцький, М. Сидоров // Вища шк . — 2009. — N 11. — С. 104-111., Ж15641 Каушан Т. Інтегрований підхід до природничо-наукової та професійної підготовки майбутніх фахівців із комп'ютерних наук / Т. Каушан // Педагогіка і психологія проф. освіти . — 2009. — N 5. — С. 54-60. , Ж23773 Бондаренко М. Інтеграція в європейську систему вищої освіти в ІТ-галузі шляхом участі в міжнародних освітніх програмах, проектах та конкурсах / М. Бондаренко // Вища шк . — 2011. — N 2. — С. 7-15. — укp., Ж23773 Морозова Т. Вища комп'ютерна освіта та ІТ-індустрія / Т. Морозова, І. Мендзебровський, Ю. Пероганич // Вища шк . — 2008. — N 3. — С. 40-48., Ж23773 Морозова Т.Про доцільність інтеграції освітніх ІТ-спеціальностей в єдине класифікаційне поле / Т. Морозова // Вища шк . — 2010. — N 11. — С. 26-36. РА356941 Ткачишина О.Р. Особливості соціально-психологічної адаптації майбутніх фахівців з комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. психол. наук / О.Р. Ткачишина ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2008. — 18 с. — укp., РА381596 Каушан Т. М. Дидактичні умови організації самостійної роботи майбутніх фахівців з комп'ютерних наук у політехнікумі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Каушан ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp., РА366627 Гришко Л.В. Методична система навчання основ програмування майбутніх інженерів-програмістів: автореф. дис... канд. пед. наук / Л.В. Гришко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp., Ковалюк Т. Про розвиток ІТ-освіти України / Т. Ковалюк , О. Єфіменко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Сер. Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – 2011. – № 719. – С. 293 - 297, Сура Н. А. Професійна підготовка майбутніх ІТ-фахівців у НТУУ «Київський політехнічний інститут»:загальний огляд / Н. А. Сура // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка: зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. - №5. – С. 101 – 110., Луцький М.Г. Інформатизація процесів підготовки фахівців з програмного забезпечення / М.Г. Луцький, М.О. Сидоров // Інформаційні технології в освіті: зб. наук. праць. – Херсон, 2010. - Вип. 5. – С. 54 – 57., Тихонова Т.В. Науково-методичні засади інформаційних технологій як сучасного напрямку освіти / Т.В.Тихонова // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер. Педагогічні науки. 2008. – Вип. 23,Т. 1. – С. , Морозова Т.Ю. Освітні та наукові ІТ-спеціальності у кількісному вимірі / Т.Ю.Морозова // Інженерія програмного забезпечення. – 2010. - № 1. – С. 1 – 7., Наукова періодика України, Зал обслуговування періодичними виданнями України та країн СНД, Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 15. |
Запитує: Ольга (17.06.2013) Тема запиту: Організаційно-педагогічні умови естетичного виховання студентів сільськогосподарських ВНЗ |
Примітка: Джерела (книги, періодичні видання, автореферати тощо) Ключові слова: естетичного виховання -- студенти -- сільськогосподарські ВНЗ
Перегляньте наступні матеріали, також рекомендуємо скористатися проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ та опрацювати самостійно систематичний каталог НБУВ, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре! Видання є в НБУВ: РА390024 Іванова О. І. Виховання духовних якостей студентів засобами естетичного середовища університету: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. І. Іванова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 20 с. - укp., Ж16225 Вертегел В. Л. Апробація педагогічних умов виховання естетичного смаку в студентів засобами іноземних мов / В. Л. Вертегел // Наука і освіта . - 2009. - № 7. - С. 35-39. - укp., Ж69408 Пащенко Л. І. Образотворче мистецтво в процесі художньо-естетичного виховання студентів вищих навчальних закладів / Л. І. Пащенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки . - 2009. - Вип. 157. - С. 122-125., Ж69408 Мельник В. В. Окремі аспекти естетичного виховання студентів / В. В. Мельник, В. Н. Мельник // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки . - 2009. - Вип. 145. - С. 87-88., Ж69103 Скрипник Н. С. Позааудиторна робота на матеріалі іноземної мови як складова естетичного виховання студентів / Н. С. Скрипник // Вестн. ХНАДУ . - 2011. - Вып. 53. - С. 13-16. Шатохін А. М. Як змінилося студентство аграрних ВНЗ за чверть століття: нові цінності та пріоритети / А. М. Шатохін // Вісник Харківського національного університету . – 2011. – Вип. 941. – С. 251 – 256. – (Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи), Мельник В.В. Окремі аспекти естетичного виховання студентів / В.В. Мельник, В.Н. Мельник // Вісник Черкаського університету. – 2008. – № 145. – С. 87 – 88. - (Педагогічні науки), Писаренко О.М. Естетичне виховання студентів у процесі навчання іноземної мови/ О.М. Писаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. – Запоріжжя, 2009. – № 5. – С. 105 – 109., Реферативна база даних, Наукова періодика України, Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 16. |
Запитує: Жанна (15.07.2013) Тема запиту: Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, де конкретно знаходяться педагогічні журнали і газети ("Советская педагогика, "Народное образование", "Радянська школа", "Семья и школа, "Учиельская газета", "Литературная газета) за період 1943-1954рр. Який це корпус має бути? Щиро Вам вдячна! |
Ключові слова: періодика
Доброго дня! Пропонуємо переглянути журнали, які зберігаються в приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; щодо наявності газет, зверніться за додатковою інформацією до Відділу газетних фондів ( див. посилання): Видання є в НБУВ: Ж13809 Народное образование : всероссийский журн. для педагогов/ Министерство общего и профессионального образования РФ. - М. : [б.в.], 1946 .- Отримується з 1946., Ж13812 Семья и школа [Текст] : журнал для родителей/ ЗАО Редакция журнала "Семья и школа" ; ред. П. Гелазония. - М. : [б.и.], 1871 . - Основан в 1871 году, возобновлен в 1946 году. - Виходить щомісяця, Ж13299 Педагогика [Текст] : науч.-теор. журн./ Российская академия образования ; ред. В. Борисенков. - М. : Педагогика, 1937 . - Виходить раз на два місяці, Ж Попов /1859 Радянська школа. - К. 1954 №5 Відділ газетних фондів
|
| 17. |
Запитує: Аліна (20.11.2013) Тема запиту: Доброго дня, шановні! Розпочинаю працювати над дисертацією на тему "Ідеї господарської системи в німецькій історичній школі", хотілося б отримати перелік літературних джерел, що допоможуть вийти на німецьку історичну школу, на її представників, на їх основні ідеї. Буду щиро вдячна за допомогу! |
Ключові слова: німецька історична школа -- господарська система -- розвиток "старої" історичної школи -- представники історичної школи
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо звернутись за допомогою до Читального залу довідково-біблографічного обслуговування (Див. посилання) та самостійно здійснити пошук потрібного Вам матеріалу в базі "Наукова періодика України" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА626764 Німеччина: Посібник з країнознавства: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / упоряд.: М. Клатте; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2002. - 179 с., ВА689879 Лист Ф. Национальная система политической экономии [Текст]. - Лист Ф. / Ф. Лист. - Витте С.Ю. По поводу национализма. Национальная экономия и Фридрих Лист/ С. Ю. Витте. - Менделеев Д.И. Толковый тариф, или Исследование о развитии промышленности России в связи с ее общим таможенным тарифом 1891 года/ Д. И. Менделеев. - М. : Европа, 2005. - 382 с. - Універсальний підсобний фонд, РА384702 Чаркіна Т. І. "Німецька історична школа" другої половини XIX - початку XX століття про генезу капіталізму: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.06 / Т. І. Чаркіна; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д., 2011. - 20 с. Кудря І. Г. Особливості методологічних засад німецької історичної школи політекономії [Електронний ресурс] / І. Г. Кудря. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_gum/Gileya/2011_43/Gileya43/F29_doc.pdf. - Назва з екрану., Кульчицький Я. В. Розвиток класичних соціальних концепцій економіки у контексті формування теорії еколого-економічних систем / Я. В. Кульчицький // Науковий вісник НЛТУ України : збірник науково-технічних праць. - Львів, 2004. - Вип. 14.1. - С. 236-240., Пікус А. Ю. Питання економічного зростання та розвитку в економічній науці [Електронний ресурс] / А. Ю. Пікус. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ekpr/2010_35/Zm/13PDF.pdf. - Назва з екрану., Король І. В. Методологічні принципи історизму у дослідженні критеріїв конкурентоспроможності національної економіки / І. В. Король // Стратегія економічного розвитку України : збірник наукових праць. - К., 2010. - Вип. 26/27. - С. 77-85., Німецька історична школа
|
| 18. |
Запитує: Ганна (10.07.2014) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу для курсової роботи "Психолого-педагогічні основи спілкування бібліотекаря і читача". Дякую. |
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також радимо здійснити самостійний пошук у Реферативній базі даних НБУВ (див. посилання) та базі "Наукова періодика України" (див. посилання). Видання є в НБУВ: РА301953 Ключко Ю. М. Шляхи організації соціально-орієнтованого спілкування молоді в процесі функціонування педагогічної системи "клуб-бібліотека" : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Ключко Юлія Миколаївна ; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1998. - 19 с., Р85808 Ключко Ю. М. Шляхи організації дозвіллєвого спілкування молоді в процесі функціонування системи "клуб-бібліотека" (за матеріалами наукового дослідження) / Ю. М. Ключко ; Нац. парламент. б-ка України, Інформ. центр з питань культури та мистецтва. - К., 1998. - 20 с., Ж70200 Грабар Н. Г. Комунікаційні аспекти виховної діяльності бібліотеки вищого навчального закладу / Н. Г. Грабар // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць. - Х., 2007. - Вип. 20. - С. 99-108. (Охарактеризовано комунікативні компоненти виховної діяльності бібліотеки вищого навчального закладу. Проаналізовано зміни комунікаційного середовища бібліотеки. Розглянуто форми виховної діяльності бібліотеки у контексті мети спілкування.), Ж15184 Веретій Ж. Конфлікти та їхнє розв'язання в процесі бібліотечної взаємодії / Ж. Веретій // Вісн. Кн. палати. - 2010. - № 1. - С. 25-28. (Проаналізовано особливості зародження конфліктних ситуацій під час міжособистісного спілкування в процесі різної діяльності у сфері закладів культури, зокрема бібліотек, для покращення інформаційного забезпечення користувачів.), Ж70586 Тепла М. Й. Психолого- педагогічні особливості спілкування та спільної діяльності дошкільника з дорослими та однолітками / М. Й. Тепла // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. праць. - Рівне, 2008. - Вип. 40. - С. 168-171. (Визначено, що підвищення ефективності системи освіти та виховання дітей вимагає детального дослідження багатьох психолого-педагогічних проблем, серед яких важливе місце займає спілкування та спільна діяльність дошкільника з дорослими та однолітками. Досліджено якісно відмінні й онтогенетично послідовні форми спілкування дошкільників з дорослим: за місцем спілкування у життєдіяльності дитини; змістом комунікативної потреби; мотивом і засобами спілкування; значенням для психічного та особистісного розвитку дитини, а також форми спілкування з ровесниками дошкільному віці: емоційно-практичне, ситуативно-ділове, позаситуативно-ділове. Підсумовано, що вирішальними чинниками розвитку спілкування та спільної діяльності дошкільника з дорослими та однолітками є психологічний клімат родини, діяльність дошкільних виховних закладів (дитячі ясла, садки), діяльність загальноосвітніх навчально-виховних закладів, функціонування дитячих позашкільних виховних установ (дитячі бібліотеки, театри, будинки дитячої та юнацької творчості, спортивні школи, музичні й художні школи), засоби масової інформації (радіо, телебачення, книги, газети, журнали), природа.) Новальська Т. В. Вивчення читача в українському бібліотекознавстві (друга половина XIX - початок XXI ст.) : автореф. дис... д-ра іст. наук : 07.00.08 / Т. В. Новальська ; Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського НАН України. - К., 2007. - 40 с. (Визначено особливості становлення та розвитку такого напрямку наукових досліджень, як вивчення читача та читання в бібліотеках. Проаналізовано теоретико-методологічні засади читачезнавства. Визначено передумови становлення й охарактеризовано основні етапи розвитку даної галузі бібліотекознавства. Висвітлено вплив Першого Всеросійського бібліотечного з'їзду (1911 р.) на розвиток бібліотекознавства та організацію досліджень з вивчення читача бібліотек. Виявлено особливості вивчення читача в українському бібліотекознавстві наприкінці XIX ст., в 1930 - 1950-х рр., в 1960 - 1980-х рр. Доведено, що знання про читачів і читання бібліотек, одержані в результаті їх дослідження в історичному, теоретичному, психологічному та соціологічному аспектах, становить самостійну галузь бібліотекознавства. Запропоновано новий термін для визначення даної наукової галузі - бібліотечне читачезнавство. Визначено його структуру, предмет та методи дослідження. Розроблено концепцію українського бібліотечного читачезнавства як однієї з галузей спеціального бібліотекознавства, визначено перспективи його подальшого розвитку.), Грабар Н. Г. Бібліотечне спілкування в системі бібліотечної діяльності / Н. Г. Грабар // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць. - Х., 2010. - Вип. 31. - С. 223-230., Грабар Н. Г. Соціально-психологічні проблеми спілкування у віртуальній реальності / Н. Г. Грабар // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2012. - № 3/4. - С. 82-85., Грабар Н. Комунікативні властивості гри в процесі взаємодії з читачами в бібліотеці вищого навчального закладу / Н. Грабар // Вісн. Кн. палати. - 2011. - № 1. - С. 14-17. (Розкрито можливість використання в бібліотеці ВНЗ гри в процесі взаємодії з читачами. Встановлено склад комунікативних навичок бібліотекаря у разі використання технік ігрової діяльності.), Грабар Н. Г. Комунікативна компетентність бібліотекаря в процесі проведення ігрових заходів / Н. Г. Грабар // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць. - Х., 2010. - Вип. 29. - С. 80-85., Грабар Н. Г. Філософія людського спілкування: теоретично-практичні засади / Н. Г. Грабар // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць. - Х., 2013. - Вип. 39. - С. 123-130., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 19. |
Запитує: Аліна (22.10.2014) Тема запиту: Доброго дня, шановні! Розпочинаю працювати над дисертацією на тему "Ідеї господарської системи в німецькій історичній школі", хотілося б отримати перелік літературних джерел, що допоможуть вийти на німецьку історичну школу, на її представників, на їх основні ідеї. Буду щиро вдячна за допомогу! |
Ключові слова: німецька історична школа -- "стара" історича школа
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо звернутись за допомогою до Читального залу довідково-бібліографічного обслуговування Див. посилання), який знаходиться у Головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: СО25910 Історія економічних учень : Підруч. / В. Д. Базилевич, Л. В. Вернигора, Н. І. Гражевська [та ін.] ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Знання, 2004. - 1300 c., ВА722097 Історія економіки та економічної думки : навч. посіб. / О. Ю. Амосов, В. В. Калюжний, В. Л. Міненко [та ін.] ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. управління - Х. : Магістр, 2009. - 408 c. , ВА778561 Формування інформаційної економіки: світовий досвід та вітчизняні реалії : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. / ред.: К. С. Шапошников; Херсон. держ. ун-т, Харків. обл. осередок Всеукр. асоц. політ. економіки. - Херсон : Гельветика, 2014. - 175 c. (Розглянуто інституціональні ідеї німецької історичної школи). , ВА573555 Бартенев С. А. Экономические теории и школы (история и современность) : курс лекций / С. А. Бартенев. - М. : БЕК, 1996. - 352 с., ВА587224 Бартенев С. А. История экономических учений в вопросах и ответах / С. А. Бартенев. - М. : Юрист, 1998. - 192 с., ВА582988 Шпорлюк Р. Комунізм і націоналізм. - Шпорлюк Р. Карл Маркс проти Фрідріха Ліста/ Р. Шпорлюк ; пер. Г. Касьянов. - К. : Основи, 1998. - 479 с., РА384702 Чаркіна Т. І. "Німецька історична школа" другої половини XIX - початку XX століття про генезу капіталізму : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.06 / Чаркіна Тетяна Іванівна ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д., 2011. - 20 с. Романишина А. М. Вплив ідеї "старої" історичної школи на становлення інституціоналізму [Електронний ресурс] / А. М. Романишина. - Режим доступу : URL : http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_06/09.pdf. - Назва з екрана., Основні теоретичні концепції формування національної економіки [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : www.100balov.com/data/ukr/.../1_7346.doc. - Назва з екрана., Ковальчук В. Історичний метод економічних досліджень та "стара” історична школа / В. Ковальчук, М. Фаріон // Вісн. Терноп. нац. екон. університету. - 2013. - Вип. 3. - С. 69-76. , Фещенко В. М. Ідеї німецької історичної школи в обгрунтуванні ринкової трансформації господарства українською економічною думкою (остання третина XIX – початок XX ст.) / В. М. Фещенко // Історія народного господарства та економічної думки України : міжвід. зб. наук. праць. - К., 2013. - Вип. 46. - С. 9-21., Коваленко В. Ф. Історичні аспекти методології німецької школи у дослідженнях травлення свині / В. Ф. Коваленко, К. Е. Юдіна // Свинарство : міжвід. темат. наук. збірник. - Полтава, 2012. - Вип. 60. - С. 86-90. , Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 20. |
Запитує: Гільманова Роза Разимівна (10.12.2014) Тема запиту: Педагогічні технологіі та підтримка обдарованих студентів у вищих учбових закладах Великобританії (Оксфордський, Кембріджський, Імперський , Дархемський та технічні університети) Закони, програми, акти Велибританіі щодо навчання обдарованих, талановитих студентів у університетах Великої Британії. |
Примітка: автореферати за останні 15 років, статті, книги Ключові слова: вища освіта -- Великобританія
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних "Україніка наукова" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА764571 Зубченко О. С. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освіті (досвід Великобританії) : навч. посіб. / О. С. Зубченко ; Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Гуманіт. ін-т. - Київ : 2012. - 139 с., ВА743615 Закордонний досвід забезпечення роботи з обдарованими дітьми : монографія / [за ред. В. М. Титова] ; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - Київ : Інформаційні системи, 2010. - 314 с. , ВА738994 Гаврилюк М. В. Феномен лідерства в університетській освіті. На матеріалах Англії та Уельсу : навч. посіб. / М. В. Гаврилюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2011. - 130 с., ВА662878 Терентьєва Н. О. Вища (університетська) освіта: становлення і розвиток : Навч.-метод. посіб. / Н. О. Терентьєва. - Черкаси, 2005. - 192 c. (Висвітлено питання становлення системи вищої, зокрема, університетської освіти в світі. Описано сучасні системи вищої / університетської освіти окремих країн світу (Австрії, Великобританії, Іспанії, Італії, Франції, Японії, України, Угорщини), освітні реформації за умов сучасних інтеграційних процесів. Здійснено модернізацію освітніх процесів у закладах вищої освіти.), Ва656641 Сбруєва А. А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ - початок ХХІ ст.) : Моногр. / А. А. Сбруєва; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : ВАТ "Сум. обл. друк."; Вид-во "Козац. вал", 2004. - 500 c. (Висвітлено сучасні тенденції реформування середньої освіти п'яти розвинених англомовних країн - США, Великої Британії, Канади, Австралії та Нової Зеландії у контексті глобалізації, проявом якої стало поширення неоліберальної ідеології освітніх змін. Визначено провідні стратегії сучасних освітніх реформ, зокрема, централізаційно-децентралізаційну, стандарто- та професійно-орієнтовані.), ВА635318 Василюк А. Сучасні освітні системи : Посіб. з порівнял. педагогіки для самост. роботи студ. / А. Василюк, Р. Пахоцінський, Н. Яковець; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2002. - 139 c. (Розглянуто системи освіти 18-ти країн світу - екс-соціалістичних, розвинутих та країн третього світу: України, Польщі, Росії, США, Німеччини, Великобританії, Франції, Італії, Іспанії, Швеції, Японії, Китаю, Ізраїлю, Єгипту, Нігерії, Індії, Бразилії, Ірану.), ВА671248 Антонова О. Є. Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу : Моногр. / О. Є. Антонова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 458 c., ДС47049 Парінов А. В. Реформа вищої педагогічної освіти в Англії: передумови і тенденції розвитку (кінець 80-х-початок 90-х років ХХ століття) : дис...канд. пед. наук: 13.00.01 / Парінов Андрій Веніамінович ; АПН України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - Київ, 1995. - 170 л., РА368338 Саргсян А. Л. Реформування системи вищої освіти Великобританії в кінці XX - на початку XXI століття : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Саргсян Асмик Людвиговна ; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c., РА381227 Погребняк Н. М. Науково-дослідна робота студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Погребняк Наталія Миколаївна ; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2011. - 20 с., Ж69478 Журкина С. В. Генеза розвитку системи тьюторства у Великій Британії / С. В. Журкина // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 148-152., Ж22868 Півторак О. "Оксфордські дебати" як ефективна складова формування риторської майстерності обдарованого учня в контексті особистісно зорієнтованого навчання (з досвіду персонал-технологізації та адаптації в сучасний освітній процес методики неформальної європейської освіти) / О. Півторак, В. Півторак // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 221-226. , Ж70861 Avshenyuk N. M. Higher education quality assurance: current practice in Great Britain = Забезпечення якості вищої освіти: сучасний англійський досвід / N. M. Avshenyuk // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2005. - № 2. - С. 164-168. (Розглянуто міжнародну проблему забезпечення якості вищої освіти в умовах сучасного суспільства, зокрема у Великій Британії. Незважаючи на очевидне поліпшення якості освіти у вищих навчальних закладах країни, виникають сумніви щодо тривалого збереження рівня досягнутих результатів. Обгрунтовано новий для англійської академічної практики підхід до розв'язання цієї проблеми, який дістав назву "процес удосконалення якості". Він розглядається науковцями і викладачами Великої Британії як процес поєднання заходів, спрямованих на удосконалення освіти і забезпечення її якості.) Вискребенцева М. В. Професійна підготовка молоді в країнах далекого зарубіжжя: Німеччина, Сша, Японія, Велика Британія / М. В. Вискребенцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . - 2013. - Вип. 30. - С. 109-116., Розенфельд Ю. Н. Особенности системы высшего образования в Великобритании / Ю. Н. Розенфельд, Г. В. Рощупкин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 141-143., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| | |
|
|