![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ПОЗИТИВН$<.>+<.>K=ФУНКЦІОНАЛ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1.
Запитує: Ірина (12.04.2011) Тема запиту: Як можна продивитися зміст ціеї роботи?ДС101403 Мокра, Ольга Миколаївна. Заперечення у сучасній французькій мові: структурно-семантичні та функціональні параметри [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Мокра Ольга Миколаївна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2006. - 190 арк. - арк. 169-188 |
Шановна Ірино! Ознайомитися з оригіналом дисертації Ви можете тільки у читальному залі обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського . Це спеціалізований зал Бібліотеки, з правилами роботи якого ознайомтесь за наступним посиланням: Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 2.
Запитує: марина (06.02.2012) Тема запиту: функціональне зонування території Обухівського району. ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ) |
| 3.
Запитує: Іван (19.10.2012) Тема запиту: Структурні та функціональні відмінності граматики Британского та Американського варіантів англійської мови |
Примітка: Статті, диссертації, монографії Ключові слова: Граматика англійської мови -- Британський варіант англійської мови -- Американський варіант англійської мови
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА573190 Американский вариант английского языка [Текст] : учеб. пособие для взрослых / отв.ред. Ю. П. Третьяков ; РАН. Санкт-Петербургская кафедра иностранных языков. - СПб. : Академический проект, 1996. - 320 с., ВА687302 Практична граматика англійської мови. Морфологія [Text] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Є. І. Гороть [та ін.]. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волинського держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. - 436 с., ВА540635 Бабенко А.П., Христенко Е.В. Американський вариант английского языка. – Харьков. - 1991. ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , ДС32719 Зацный Ю. А. Особенности влияния американского варианта английского языка на британский вариант на лексико-семантическом уровне. – К. 1975. – 254л. Дис. канд. филол. наук., ДС73400 Поліщук, Ганна Віталіївна. Норма і варіативність у системі дифтонгів британського та американського варіантів англійської мови (на матеріалі лексикографічних джерел) [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Поліщук Ганна Віталіївна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2001., РА296889 Малюта, Ярослав Олегович. Варіювання ненаголошених голосних у мові та мовленні (експериментально- фонетичне дослідження на матеріалі британського та американського варіантів англійської мови) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Малюта Ярослав Олегович ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - Х., 1997. - 21 с., РА317718 Поліщук, Ганна Віталіївна. Норма і варіативність у системі дифтонгів британського та американського варіантів англійської мови (на матеріалі лексикографічних джерел) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Поліщук Ганна Віталіївна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2002. - 19 с.
Миклаш Л.Т. Особливості американського варіанта англійської мови: історичне тло / Л.T. Миклаш // Науковий вісник НЛТУ України. – 2008. - №. 18.6. - C. 298-304., Литвак С. Я. Нові явища в граматичній будові англійської мовиХХ століття [Електронний ресурс] / С. Я. Литвак. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vdpu/Movozn/2009_15_2/article/13.pdf – Назва з екрану., Жукова Е.С. Основные различия между британским и американским вариантами английского языка [Електронний ресурс] . Е. С. Жукова, А. В. Горбачева. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vdiso/gur/2009/Zhukova%20E.S.,%20Gorbachova%20A.V.pdf – Назва з екрану., Буяр І.Є. ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ ОЦІНКИ В БРИТАНСЬКОМУ Й АМЕРИКАНСЬКОМУ ВАРІАНТАХ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ // Мовні і концептуальні картини світу. - 2011. - № 33. - С. 106-110.
|
| 4.
Запитує: Юлія (11.10.2013) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи існують в електронному доступі матеріали щодо сучасних теорій сім'ї згідно класифікації вченої Suzanna Smith (2012): 1) Теорія символічної взаємодії, 2) Теорія структурного функціоналізму, 3) Теорія розвитку сім'ї, 4) Теорія сімейного стресу, 5) Теорія сім’ї як системи, 6) Теорія екології людини, 7) Теорія конфлікту, 8) Теорія соціального обміну, 9) Феміністська теорія сім'ї, 10) Біосоціальна теорія. І якщо так, то за якими посиланнями? Чи, можливо, у бібліотеці ім. В.І. Вернадського є книга Suzanna Smith. Exploring Family Theories (2012). Наперед вдячна, Юлія. |
Ключові слова: Suzanna Smith -- теорія сім'ї
Добрий день! Потрібна Вам книга у фондах НБУВ не зберігається. Щодо сучасних теорій сім'ї згідно класифікації вченої Suzanna Smith, то нам не вдалося знайти потрібну Вам інформацію. Радимо самостійно скористатися проектом "Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування, Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 5.
Запитує: Мацюк Аліна Вадимівна (13.12.2013) Тема запиту: Будь ласка, допоможіть знайти інформацію на тему: "Ігрові технології як засіб позитивної мотивації учіння" початкові класи. |
Ключові слова: ігрові технології -- мотивація учнів
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук в електронних каталогах і базах даних НБУВ (Див. посилання). Видання є в НБУВ: РА376523 Коробська Г. В. Дидактична гра як засіб формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Коробська Ганна Вікторівна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2010. - 20 с., РА359239 Ноздрова О. П. Дидактична гра як засіб стимулювання пізнавальної активності учнів 6-7-річного віку : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Ноздрова Оксана Павлівна ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 с., Ж23366 Тарасюк А. Г. Навчання - як гра, гра - як навчання. З методичної ігротеки вчителя початкових класів / А. Г. Тарасюк // Гуманіт. науки . - 2008. - № 2. - С. 146-148.
Тарабанова Я. В. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках української мови засобами дидактичних ігор / Я. В.Тарабанова // Таврійський вісник освіти. – 2012. - № 4. – С. 202-207., Городецька О. Сучасні методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках англійської мови / О. Городецька // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Сер. Педагогіка. Психологія. Філософія. - Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип. 15. - С. 34-39., Розсоха А. Дидактична гра, як засіб адаптації молодших школярів / А. Розсоха, В. Туровська // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Сер. Педагогіка. Психологія. Філософія. - Переяслав-Хмельницький, 2012. – Вип. 15. - С. 151-154., Бівол О. С. Проблемно-пошукові методи навчання на уроках у початкових класах як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / О. С. Бівол // Таврійський вісник освіти. – 2012. - № 3. – С. 103-107., Богінська Ю. В. Методичні рекомендації щодо використання ігор як засобу соціалізації молодших школярів [Електронний ресурс] / Ю. В. Богінська. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/SOC_Gum/PSPO/2006_11_2/doc_pdf/Bogins%27ka_st.pdf. – Назва з екрана., Лемко Г. Ігрова діяльність молодших школярів як засіб їх соціалізації [Електронний ресурс] / Г. Лемко. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum./Obrii/2010_1/Lemko.pdf. – Назва з екрана., Жорняк Б. Дидактична гра як засіб організації музично-творчої діяльності молодших школярів [Електронний ресурс] / Б. Жорняк. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum./Npd/2011_4/jornyak.pdf. – Назва з екрана., Дорожко М. В. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи мотивації навчання / М. В. Дорожко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2012. – № 4. - С. 179-183., Електронні каталоги і бази даних
|
| 6.
Запитує: Іщенко Тетяна (06.01.2014) Тема запиту: Вартісно-орієнтоване управління будівельним підприємством на основі функціонально-організаційних інструментів бюджетного контролю |
Ключові слова: Вартісно-орієнтоване управління -- будівельне підприємство -- бюджетний контроль
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА678948 Момот Т. В. Вартісно-орієнтоване корпоративне управління: від теорії до практичного впровадження [Текст] / Т. В. Момот ; Харківська національна академія міського господарства. - Х. : ХНАМГ, 2006. - 380 с., ВА763062 Васильчук І. П. Вартісно-орієнтоване управління корпоративними фінансами: монографія / І. П. Васильчук, І. В. Васильчук; ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т". - Кривий Ріг, 2012. - 219 с., ДС91102 Перетятько А. Ю. Підвищення ефективності управління будівельним підприємством в умовах ринкової нестабільності [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.07.03 / Перетятько Анна Юріївна ; Харківський держ. технічний ун-т будівництва та архітектури. - Х., 2005. - 221 арк., РА391522 Мазур О. О. Вартісно-орієнтоване управління підприємств рекреаційного комплексу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. О. Мазур; ПВНЗ "Європ. ун-т". - К., 2012. - 24 с., РА389171 Коваленко А. Д. Вартісно-орієнтоване управління розвитком підприємства (за матеріалами лізингових компаній України): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. Д. Коваленко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2012. - 20 с., РА394931 Зубенко А. В. Вартісно-орієнтоване управління портфелем інвестиційних проектів за моделями реальних опціонів у житловому будівництві: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. В. Зубенко; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2012. - 21 с.
Кононова О. Є. Технологія стратегічного управління будівельним підприємством / О. Є. Кононова // Вісник Одеського національного університету. Сер. Економіка. - 2013. - Вип. 1. - С. 175-177., РА353460 Колос І. В. Вартісно-орієнтоване управління підприємством (на прикладі підприємств легкої промисловості) : автореф. дис... канд. екон. наук / І. В. Колос ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2007. - 21 с., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування, Зал обслуговування періодичними виданнями України та країн СНД
|
| 7.
Запитує: Анатолій (13.11.2014) Тема запиту: Добрий день! У вашому електронному каталозі мною знайдені чотири статті: Іванейко І. Д. Визначення необхідної вантажопідйомності стрілових кранів і монтажної маси елементів з урахуванням функціонального простору / І. Д. Іванейко, І. Б. Мудрий // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 600. - С. 138-141. - Бібліогр.: 10 назв. Іванейко І. Д.Технологічність ремонтно-будівельних робіт при спорудженні фундаментів стріловими кранами в умовах міської забудови / І. Д. Іванейко, І. Б. Мудрий // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 662. - С. 196-200. - Бібліогр.: 5 назв. Іванейко І. Д. Методика варіантного проектування спорудження фундаментів / І. Д. Іванейко, І. Б. Мудрий // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 742. - С. 90-93. - Бібліогр.: 4 назв. Пелешко І. Д. Визначення розрахункової довжини стрижня з пружним закріпленням кінців / І. Д. Пелешко, В. М. Іванейко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 755. - С. 291-297. - Бібліогр.: 8 назв. Чи маю я можливість ознайомитись з повним текстом статей дистанційно? |
| 8.
Запитує: Леся (04.02.2015) Тема запиту: Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи є у вашому дисертаціонному фонді дисертація, на яку написаний наступний автореферат Жукова, Анна Ігорівна. Мрія у сучасній культурі: репрезентації і функціональний потенціал [Текст] : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04 / Жукова Анна Ігорівна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2013. - 18 с. |
Примітка: пошук дисертації
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що у фондах НБУВ присутній тільки автореферат автора, який Вас цікавить. Видання є в НБУВ: РА400286 Жукова А. І. Мрія у сучасній культурі: репрезентації і функціональний потенціал : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04 / Жукова Анна Ігорівна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2013. - 18 с.
|
| 9.
Запитує: Ганна (15.10.2015) Тема запиту: Добрий день! Потрібен список літератури (бажано підручники) на тему: "Книгорозповсюдження, особливо через мережу Інтернет, позитивні та негативні сторони". Дякую! |
Ключові слова: Книгорозповсюдження
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Радимо також звернутися за додатковою інформацією до читального залу бібліотекознавчої літератури НБУВ. (Див. посилання) Видання є в НБУВ: ВА778004 Проблеми розвитку українського книговидавництва, книгорозповсюдження та перспективи підтримки книгочитання в Україні : матеріали парламент. слухань у Верховній Раді України 15 трав. 2013 р. / Верховна Рада України, Комітет Верховної Ради з питань культури і духовності ; [упоряд. Т. М. Галюк]. - Київ : Парламент. вид-во, 2014. - 223 с., ДС116910 Афанасенко О. М. Система книгорозповсюдження в Україні в умовах інтеграції соціокомунікаційного простору : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / Афанасенко Олена Миколаївна ; Харк. держ. акад. культури. - Харків, 2009. - 226 арк., РА416538 Мураховський, Анатолій Леонідович. Концептуальні засади державної політики України в галузі книговидання та книгорозповсюдження : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / Мураховський Анатолій Леонідович ; Харків. держ. акад. культури. - Харків, 2015. - 19 с., Ж69372 Шафаренко Ю. М. Книгорозповсюдження: французький досвід організації / Ю. М. Шафаренко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 12. - С. 71-78. (Розглянуто основні засади процесу книгорозповсюдження у Франції, особливості взаємовідносин між видавцем, книгорозповсюджувачем і книгарнею).
Халікян Н. Інноваційні технології книговидання і книгорозповсюдження в умовах економічної кризи з використанням веб-технологій / Наталія. Халікян // Вісн. Кн. палати. - 2010. - № 4. - С. 15-17., У другій половині 2010 року мережа книгорозповсюдження в Україні збільшилася на 214 об’єктів // Вісн. Кн. палати. - 2011. - № 2. - С. 21., Грет Г. Книгорозповсюдження в структурі книжкової справи України / Г. Грет // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. – Львів, 2012. - Вип. 7. - С. 105-116., Козій К. Огляд стану книговидання та книгорозповсюдження за часів незалежної України / К. Козій // Технологія і техніка друкарства : зб. наук. праць. - Київ, 2011. - Вип. 2. - С. 178-180., Українське книговидання і книгорозповсюдження потребують державної підтримки // Вісн. Кн. палати. - 2013. - № 5. - С. 3., Афанасенко О. М. Логістика в системі книгорозповсюдження: оцінка можливостей і перспективи розвитку / О. М. Афанасенко // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. пр. - Харків, 2009. - Вип. 28. - С. 106-113., Погореловська І. О. ISBN як базовий елемент сучасної системи книгорозповсюдження / І. О. Погореловська // Наук. зап. Укр. Акад. друкарства. Сер. Соціальні комунікації. – Львів, 2015. - № 1. - С. 89-100., Марціняк Н. В. Стан книгорозповсюдження в контексті книжкової культури України (1946-1991 pp.) / Н. В. Марціняк // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 2. - С. 77-81., Афанасенко О.М. Система книгорозповсюдження в Україні в умовах інтеграції соціокомунікаційного простору: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.03 / О.М. Афанасенко ; Харк. держ. акад. культури. - Харків, 2009., Ковба Ж. М. Книжкові виставки-ярмарки як соціокультурний та ринковий механізми книгорозповсюдження / Ж. М. Ковба, О. М. Барзилович // Технологія і техніка друкарства. - 2010. - Вип. 1. - С. 214-221., Грет Г. Дистрибуція як канал книгорозповсюдження / Г. Грет // Вісн. Кн. палати. - 2009. - № 11. - С. 5-6., Читальний зал бібліотекознавчої літератури
|
| 10.
Запитує: Вікторія (20.04.2016) Тема запиту: Позитивні та негативні сторони сучасної світової демократії. |
Ключові слова: сучасна світова демократія -- позитивні та негативні сторони
Доброго дня! Сподіваємося, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА673247 Скрипнюк О. В. Демократія: Україна і світовий вимір (концепції, моделі та суспільна практика) / О. В. Скрипнюк. - Київ : Логос, 2006. - 368 с. (Розглянуто основні аспекти та специфіку теоретичного розуміння демократії, а також проблеми, що постають у ході практичної реалізації демократичного ідеалу. Охарактеризовано основні правові та політичні інститути демократії, описано особливості їх функціонування та формування за умов усталених демократій в Україні, а також у транзитивних політичних системах. Наведено різноманітні науково-теоретичні підходи до розкриття сутності поняття демократії, проаналізовано погляди на демократію та суспільну практичну діяльність в Америці.), ВА595673 Трипольський В. О. Демократія і влада / В. О. Трипольський. - Київ : Парлам. вид-во, 1999. - 174 c. (Розглянуто проблеми демократії як способу організації та оптимізації суспільної влади. Особливу увагу приділено питанням природи, структури і механізмів влади, відносин влади і самоврядування, демократії та соціальної діяльності, власності, культури тощо. На підставі акумулювання світового і вітчизняного досвіду, сучасних тенденцій політичної модернізації суспільства досліджено політико- і державотворчі процеси в Україні, умови утвердження в ній справжньої демократичної, соціально ефективної влади.), ВА603112 Шейко С. В. Політологія : курс лекцій для студентів вищ. навч. закл. / С. В. Шейко, П. А. Кравченко, З. К. Фомічова. - Київ : Генеза, 2000. - 314 c. (Розглянуто важливі аспекти історії світової та української політичної думки, сучасні проблеми політики, політичної влади, демократії. Висвітлено можливі шляхи реформування політичних стосунків і побудови суверенного громадянського суспільства в Україні. Охарактеризовано громадські організації та рухи, політичну свідомість і культуру, роль демократії у політичному житті суспільства, виборчу систему, державу як політичний інститут, а також світову політику як систему міжнародних відносин.), ВА623806 Рисіч Й. Парадигма демократії в Україні (політико-правовий аналіз) / Й. Рисіч ; Держ. мит. служба України. Акад. мит. служби України. - Дніпропетровськ, 2001. - 174 c. (Наведено політико-правовий аналіз демократії як суспільно-політичного феномену, розкрито її суть як політичної категорії. Проаналізовано доктрини демократії та її українські особливості. У контексті європейських і світових чинників розвитку розкрито демократичні традиції в Україні. На підставі ретроспективного аналізу, а також сучасного конституційно-правового забезпечення розглянуто особливості утвердження демократії в країні.), ВС48403 Радченко О. В. Ціннісна система суспільства як механізм демократичного державотворення / О. В. Радченко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харків. регіон. ін-т держ. управління. - Харків : Магістр, 2009. - 379 c. (Розглянуто проблеми формування ціннісних засад і механізмів демократичного державотворення в Україні. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти переходу держави від тоталітаризму до демократії, базові цінності сучасної демократії. Проаналізовано політичну культуру в системі ціннісного механізму регулювання суспільно-владних відносин (СВВ). Визначено ціннісну домінанту взаємодії влади та суспільства в контексті легітимації держави, політичні цінності в структурі соціальних комунікацій та сталого розвитку державних інституцій, типологізацію державно-політичних режимів як систему СВВ. Описано світові моделі та механізми демократизації державно-політичного режиму, ціннісну систему українського суспільства та визначено її вплив на механізм демократичного транзиту України.), РА321679 Сбітнєва Н. В. Порівняльний вимір демократизації постколоніальних і постсоціалістичних держав : автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.04 / Сбітнєва Наталія Володимирівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - Київ, 2002. - 16 с., РА402851 Осадча О. Л. Трансформація демократичних систем в сучасних умовах : автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.04 / Осадча Оксана Леонідівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - Київ, 2013. - 19 с., РА384651 Гольцман К. О. Структура ідеологічної легітимації формально-демократичних режимів в умовах пізнього капіталізму : автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.04 / К. О. Гольцман; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2011. - 20 c. (Досліджено політику "просування демократії" та дискурс про демократію та права людини як елементи структури ідеологічної легітимації формально-демократичного режиму за умов пізнього капіталізму. Формування політики "просування демократії" пов'язане із трансформацією глобального історичного блоку наприкінці 1970-х pp., яка позначилася неоліберальною реструктуризацією та демократизацією багатьох суспільств "третього світу". Починаючи зі створення Національного Фонду Демократії, американські еліти намагалися перебудовувати свою зовнішню політику в бік більшої ваги гегемоніальних та ідеологічних механізмів впливу на процеси демократизації в "третьому світі", які б відповідали потребам легітимації як всередині західних суспільств, так і в країнах "третього світу". Формування політики "просування демократії"' супроводжувалося активним розвитком дискурсу про демократію та права людини, який базується на процедурному баченні демократії, "негативній" концепції прав людини та проголошенні демократії умовою розвитку. Демократичний дискурс в межах інститутів "просування демократії" вказує на залежність останніх від сприяння західних держав "просуванню демократії", підтриманню режиму захисту прав людини та втручання у внутрішні справи авторитарних периферійних суспільств. В "третьому світі" формальна демократія розповсюджується такими інститутами, як Національний Фонд Демократії, Міжнародний Республіканський Інститут, Фонд Сороса, через застосування практик виключення та кооптації громадянського суспільства. Шляхом проникнення в периферійне громадянське суспільство дані інститути рекрутують та експлуатують опозиційні настрої та формують політичну зміну нелояльних до Заходу режимів. Спроба нав'язування демократичних інститутів віддзеркалена в політиці "кондиціональності" та механізму "сертифікації", які використовуються такими організаціями як ЄС, Світовий Банк і ОБСЄ.)
Войтович Р. В. Вплив глобалізації на систему державного управління : автореф. дис... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / Р. В. Войтович ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Київ, 2009. - 36 с. (Проведено концептуальний аналіз теоретико-методологічних засад і механізмів впливу глобалізації на систему державного управління. Розкрито сутність основних принципів і критеріїв суспільного розвитку, систематизовано форми соціальної організації за умов глобалізації, розкрито їх зміст та описано структурні елементи. Запропоновано концепцію глобальної інтеграції, визначено її типи, механізми взаємодії, етапи, форми та засоби реалізації. Обгрунтовано визначення глобалізації як універсальної форми історичної динаміки перехідних суспільств. До наукового обігу введено поняття "глобальна інверсія", "глобалізаційна архаїка", "глобальний аутизм". На підставі дослідження основних глобалізаційних викликів суспільного розвитку виокремлено обернені форми глобалізації, глобальні, світові й осьові проблеми. Виявлено підміну національного інтересу глобальним, визначено його складові елементи. Проаналізовано виклики глобального тероризму та глобальної міграції. Розкрито роль глобальної міграції у прискоренні процесів міжцивілізаційної взаємодії, описано механізми подолання глобалізаційних викликів. Розроблено новий підхід щодо розуміння "глобальної демократії", визначено її форми, рівні та критерії. Конкретизовано концептуальні засади Кодексу взаємовідносин держав за умов глобалізації. Визначено сутність, передумови, фактори й етапи виникнення глобалізації, розроблено структуру її ідеології. Розкрито особливості функціонування системи державного управління України за умов глобалізації. Виявлено зміну місця, ролі та функцій національної держави. Досліджено механізми, етапи, засоби, форми управління інтеграційним процесом, визначено його імперативи. Систематизовано основні форми розвитку перехідного суспільства (спіралеподібний, наздоганяючий, сталий).), Макарук І. В. Демократизаційний розвиток в умовах прагматизації системи міжнародних відносин (концептуальний вимір) : автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.04 / І. В. Макарук ; Ін-т світ. економіки і міжнарод. відносин НАН України. - Київ, 2010. - 21 с. (Досліджено генезу розвитку демократизаційних процесів, нові умови у розбудові системи міжнародних відносин, які склалися після руйнування "біполярного" світу. Акцентовано увагу на створенні безпечних умов співіснування суб'єктів міжнародних відносин у спільному світовому просторі.), Латигіна Н. А. Демократія: сутність, механізми здійснення та сучасні світові тенденції розвитку : автореф. дис... д-ра політ. наук : 23.00.02 / Латигіна Наталія Анатоліївна ; НАН України, Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І.Ф. Кураса. - Київ, 2010. - 35 с. (Визначено конституційні ознаки та параметри демократії й її якісний потенціал. Висвітлено концептуально-методологічні засади демократії як процесу переходу до демократії. Висвітлено передумови та сприятливі чинники демократизації суспільства, її шляхи та структурні фази. Проаналізовано американську демократію, виявлено особливості та спільні риси демократизаційних процесів у країнах Центральної та Східної Європи, в Україні та країнах ісламського світу.), Бойчун С. О. Електронна демократія як тенденція глобального політичного розвитку : автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.04 / С. О. Бойчун ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т міжнар. відносин. - Київ, 2010. - 16 с. (На наукових засадах проаналізовано еволюцію, особливості та тенденції становлення міжнародної системи електронної демократії. Закладено підвалини ефективної трансформації моделі інформаційного обміну в Україні між державою та громадянами за умов глобалізації та можливості подальшого проектування національної системи у повній відповідності до принципів провідних світових урядів. Визначено історичні передумови переходу до нової системи управління з урахуванням філософських підходів до глобального розвитку технологій, які знаходяться в основі феномену виникнення нових форм реалізації владних повноважень провідних світових демократій країн ЄС та США. Обгрунтовано, що електронна демократія перетворилась на основну платформу для становлення політичних систем нового покоління, успішність якої доводить досвід провідних світових держав.), Широкова Є. О. Сучасні світові тенденції розвитку демократії / Є. О. Широкова // Соц. технології: акт. проблеми теорії та практики : міжвузів. зб. наук. праць. - Запоріжжя, 2014. - Вип. 61. - С. 26-33., Мотрен С. М. Проблемний вузол демократизації світового політичного порядку / С. М. Мотрен // Наук. часоп. НПУ імені М.П. Драгоманова. Сер. 22. Політ. науки та методика викладання соц.-політ. дисциплін. - Київ, 2014. - Вип. 15. - С. 172-179., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 11.
Запитує: Наталія Чернега (17.10.2016) Тема запиту: Психологічні особливості розвитку позитивного іміджу вищого навчального закладу |
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА797412 Шальман Т. М. Основи реклами у сфері освіти : навч. посіб. / Т. М. Шальман; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Київ. ун-т, 2015. - 127 c. (Викладено теоретичні засади реклами у сфері освіти. Висвітлено проблеми формування іміджу ВНЗ. Розглянуто типологію та групи цільової аудиторії за видом навчального закладу. Розкрито теоретичні аспекти створення презентаційних матеріалів рекламного характеру для ВНЗ. Увагу приділено стандартним технологіям розробки рекламної кампанії для навчальних закладів та технології створення окремих видів рекламних повідомлень.), РА404317 Маренич В. М. Адміністративно-правове забезпечення використання PR-технологій в управлінні вищим навчальним закладом : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. М. Маренич; Харків. нац. ун-т внутр. справ. - Харків, 2013. - 20 c. (Проаналізовано адміністративно-правове забезпечення використання PR-технологій в управлінні ВНЗ. Визначено поняття, завдання та систему цього управління, з'ясовано сутність і функції в ньому паблік рилейшнз та охарактеризовано нормативні засади використання останнього. Досліджено особливості використання PR-технологій в управлінні ВНЗ шляхом характеристики PR-діяльності як елементу інформаційної стратегії ВНЗ, інструментів цієї діяльності, ресурсних можливостей PR-технологій у формуванні позитивного іміджу ВНЗ, визначення умов ефективності PR-технологій і можливостей їх використання в управлінні ВНЗ, специфіки управління формуванням позитивного іміджу ВНЗ за допомогою розробки і проведення серії спеціальних заходів.), Ж23773 Субіна О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна // Вища шк. - 2011. - № 1. - С. 46-54. (Розглянуто основні чинники, що визначають конкурентоспроможність ВНЗ. Показано важливість його іміджу (внутрішніх і зовнішніх складових) та репутації для позиціонування навчального закладу на ринку освітніх послуг. Визначено складники узагальненої моделі формування іміджу організації. Висвітлено шляхи підвищення якості освітніх послуг. Зазначено, що імідж - це інструмент досягнення стратегічних цілей організації і важливість його безперечна. Проаналізовано значення стійкого позитивного іміджу ВНЗ для гарної репутації закладу освіти і для підтвердження необхідних конкурентних переваг ВНЗ на сучасному ринку освітніх послуг.), Ж22868 Тихомирова Є. Проблеми формування іміджу освітнього закладу / Є. Тихомирова // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 171-175. (Розглянуто питання формування іміджу освітніх закладів. Проаналізовано взаємозв'язок проблеми іміджування та рейтингування навчальних закладів. На основі досвіду створення міжнародних рейтингів виявлено показники діяльності університетів, що можуть стати структурними компонентами їх зовнішнього та внутрішнього іміджу. Наведено показники світового рейтингу університетів за 2011 р., рейтинг 2011 QS World University Rankings та рейтинг ВНЗ України за показниками наукометричної бази даних Scopus станом на 30.09.2011. Підкреслено, що участь у рейтингах та їх використання корисно для створення іміджу університету, оскільки дозволяє визначити структуру іміджу за загальновизнаними показниками, авторитетно їх представити і тим самим викликати довіру споживачів.), Ж73620 Карпенко Ю. М. Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Наук. вісн. Полісся. - 2015. - Вип. 1. - С. 118-124. (Розглянуто складові іміджу вищого навчального закладу, проведено дослідження відомості та сприйняття абітурієнтами вищих навчальних закладів чернігівського регіону, виділені основні аспекти іміджу, на які можливо спиратися при формуванні образу ВНЗ.), Ж23244/соц.комун. Дудко О. С. Роль репутації у створенні іміджу вищого навчального закладу (на прикладі Київського національного університету ім. Тараса Шевченка у 2010 р.) / О. С. Дудко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 1. - С. 125-130. (Виокремлено та класифіковано складові іміджу й репутації вищого навчального закладу, охарактеризовано сутність процесів створення іміджу та репутаційного менеджменту. Виявлено механізми ефективної зміни іміджу вищого навчального закладу через застосування репутаційного менеджменту.)
Зеркіна О. О. Формування іміджу ВНЗ з використанням ПР-технологій / О. О. Зеркіна // Наук. вісн. Міжнарод. гуманітар. ун-ту. Економіка і менеджмент. - Одеса, 2013. - Вип. 5. - С. 68-73., Гарькавець С. О. Паблік рилейшнз та імідж внз: соціально-психологічний аналіз поблеми / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2013. - № 3. - С. 91-96., Киричок А. Використання нових медіа у формуванні іміджу ВНЗ / А. Киричок // Вісн. Книжкової палати. - 2015. - № 2. - С. 42-44. , Зайцева С. Особливості формування іміджу ВНЗ як науково-теоретична проблема соціальних комунікацій / С. Зайцева // Образ. - 2015. - Вип. 3. - С. 142-148., Орєхова С. Є. Соціально-психологічний аспект питання створення позитивного іміджу ВНЗ / С. Є. Орєхова, Х. О. Феоктістова // Акт. проблеми філософії та соціології. - Одеса, 2015. - Вип. 8. - С. 103-105., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 12.
Запитує: Алай Яна (05.12.2016) Тема запиту: Доброго дня! Чи можете Ви надати мені автореферат до докторської дисертації Костенко Є. Я. "Комплексна медико-інформаційна ідентифікація особи за одонтологічним статусом з експертною оцінкою морфо-функціональних змін зубо-щелепного апарату як результату стоматологічного лікування і реабілітації потерпілих» ? |
Ключові слова: автореферат
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що автореферат, який Вас цікавить, зберігається у фондах НБУВ. Ознайомитися з ним Ви можете у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою : м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня,3 (Голосіївський прспект). Також можете звернутися за допомогою до Відділу міжбібліотечного абонемента НБУВ за e-mail: abon@nbuv.gov.ua , mba@nbuv.gov.ua , тел. 044-524-33-98 з приводу копіювання та доставки електронних копій документів згідно з переліком платних послуг, які надаються у Відділі міжбібліотечного абонемента НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: РА408562 Костенко Э. Я. Комплексна медико-інформаційна ідентифікація особи за одонтологічним статусом з експертною оцінкою морфо- функціональних змін зубо-щелепного апарату як результатів стоматологічного лікування і реабілітації потерпілих : автореф. дис. ... д-ра мед. наук : 14.01.25, 14.01.22 / Костенко Євген Якович ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П. Л. Шупика. - Київ, 2014. - 32 с.
Електронна доставка документів
|
| 13.
Запитує: Наталія (03.01.2018) Тема запиту: Добрий вечір. Необхідна інформація для написання другого розділу дипломної роботи, яка складається з наступних питань: 1. Соціальні чинники, які визначають зміст та характер саморозвитку майбутнього керівника ДНЗ. 2. Формування позитивної мотивації майбутніх керівників ДНЗ до здійснення процесу саморозвитку. 3. Використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі ДНЗ. Дякую. |
Ключові слова: ДНЗ -- майбутній керівник -- саморозвиток
Доброго дня! Сподіваємося, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: РА421474 Самсонова О. О. Розвиток професіоналізму вихователів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Самсонова ; Класич. приват. університет. - Запоріжжя, 2016. - 20 c. (Дисертацію присвячено проблемі розвитку професіоналізму вихователів ДНЗ у системі післядипломної освіти. Здійснено обгрунтування концепції педагогічного впливу на розвиток професіоналізму вихователів ДНЗ. Теоретично обгрунтовано організаційно-педагогічні умови й експериментально перевірено структурно- функціональну модель розвитку професіоналізму вихователів ДНЗ у системі післядипломної освіти. Розроблено рекомендації викладачам, методистам інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівникам і вихователям ДНЗ з методики розвитку професіоналізму.), Ж22868 Махиня Т. Сучасний стан розвитку управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації / Т. Махиня // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 85-89. (Актуальність теми аргументовано тим, що практика призначення керівників ДНЗ у системі управління освітою не передбачає їх спеціальної управлінської підготовки, а також тим, що питання активізації розвитку управлінських умінь керівників ДНЗ в системі післядипломної педагогічної освіти (ППО) не знайшли достатнього висвітлення у теорії. Проаналізовано та подано в таблицях результати педагогічного діагностування близько 300 керівників дошкільної освіти різноманітними методами (анкетування, бесіди, інтерв'ю, тестування, спостереження тощо). Підсумовано, що найбільшого розвитку потребують управлінські уміння (здійснювати освітній моніторинг, оцінювати динаміку розвитку ДНЗ, приймати рішення щодо фінансово-економічних питань, представляти ДНЗ у зовнішньому середовищі тощо). Вироблено модулі навчальних планів підвищення кваліфікації (ПК) керівників ДНЗ в обласних інститутах ППО. Наголошено, що система ПК завідуючих ДНЗ повинна істотно відрізнятися від системи ПК методистів.), Ж22868 Зайченко О. Управління дошкільним навчальним закладом у сучасних умовах / О. Зайченко // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 55-57. (Висвітлено проблему управлінської діяльності керівників дошкільних навчальних закладів (ДНЗ). Виділено основні чинники кваліфікації директора ДНЗ: вміння ставити актуальні, теоретично обгрунтовані та практично значущі цілі, здійснювати тактичне планування діяльності всіх учасників освітнього процесу, обирати й реалізовувати поставлені цілі та коригувати раніше визначену тактику відповідно до реальних умов освітнього процесу, здійснювати кваліфікований самоаналіз та аналіз діяльності всіх учасників освітнього процесу. Визначено комплекс знань і вмінь керівника сучасного ДНЗ: методологічні знання (закони, закономірності, ідеї, теорії, концепції), нормативні знання (принципи, правила, положення, нормативи, інструкції), змістові знання (категорії, поняття, факти, явища, процеси), процесуальні знання (методи, способи, прийоми), управлінські знання (управління, менеджмент, педагогіка, психологія, право, економіка, фінанси).), Ж70586 Наумчук Т. В. Психолого-педагогічний аспект готовності керівника дошкільного навчального закладу до інноваційної діяльності / Т. В. Наумчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. праць. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 31-35. (Зазначено, що реалії сьогодення висувають нові вимоги не тільки до освітньої системи та навчально-виховної діяльності, але й до самого керівника ДНЗ. Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти готовності керівника ДНЗ до інноваційної діяльності. Розкрито алгоритм методичної роботи з підготовки педагогічних кадрів до розробки та реалізації інновацій.), Ж71961 Усик О. Сутність поняття "інноваційна культура" щодо діяльності керівника сучасного дошкільного навчального закладу / О. Усик // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. збірник. - 2011. - Вип. 22. - С. 232-236. (Розкрито сутність поняття «інноваційна культура», визначено принципи управлінської культури на сучасному етапі. Охарактеризовано її види як структурні компоненти професійної майстерності у виконанні управлінських функцій. Окреслено вимоги щодо культури управління сучасного керівника дошкільного навчального закладу. На основі вивчення поняття «інноваційна культура», а також думок учених та практиків виокремлено суттєві ознаки нової культури сучасного керівника ДНЗ.), Ж23380 Редько С. До проблеми дослідження особистісних якостей керівника навчального закладу / С. Редько // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 1/2. - С. 123-127. (Визначено характерні якості особистості керівника навчального закладу: адаптаційна мобільність, чинник, який визначає роль і місце особистості в міжособистісній взаємодії у малих соціальних групах, що виявляється під час горизонтальної та вертикальної взаємодії у неформальних группах, здатність до інтеграції соціальних ролей, контактність, що реалізується через здатність до встановлення позитивних соціальних контактів; стійкість до стресу, зумовлена неабиякою емоційною напруженістю управлінської роботи, яка активізує роль емоційних регуляторних механізмів у структурі особистості керівника. Складено психологічний "портрет" сучасного керівника освітньої організації, який дозволить виявити його індивідуально-психологічні особливості у разі здійснення управлінської діяльності. Досліджено особистісні якості керівників ЗНЗ та ДНЗ, які впливають на здійснення управлінської діяльності. Проаналізовано результати дослідження: у респондентів на високому рівні виявилась така характеристика, як самооцінка, показник, що характеризує товариськість та готовність до співпраці, уважність до людей. Зауважено, що для більшості керівників характерна відкритість та добросердечність, тяга до спілкування. Для них притаманна природність та невимушеність у поведінці, уважність, доброта у відносинах з колегами. Характерним є і те, що більшість керівників із задоволенням працюють з людьми, активні в усуненні конфліктів, довірливі, не бояться критики. За допомогою психодіагностичних методик виявлено особистісні якості, які домінують у керівників ЗНЗ. Сформульовано критерії щодо підбору керівників НЗ. Як свідчить досвід підготовки управлінців для галузі освіти та здійснення підвищення кваліфікації керівників НЗ, найбільш ефективною формою навчання є цикл управлінських тренінгів.), Ж24944 Мінда Л. Інноваційні форми науково-методичної роботи - шлях до розвитку методичної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів / Л. Мінда // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 2. - С. 101-106. (Розглянуто проблему розвитку методичної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів (ДНЗ) на прикладі організації системи підвищення кваліфікації в Івано-Франківському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Розкрито традиційні та інноваційні форми підготовки педагогічних працівників ДНЗ під час курсового навчання та в міжкурсовий період. Серед традиційних форм виокремлено роботу постійного методичного семінару, вебінару для новопризначених методистів, семінару для вихователів спеціальних дошкільних закладів, щорічних педагогічних читань, застосування інтерактивних технологій навчання. Запропоновано ознайомитися із досвідом використання окремих інноваційних форм методичної роботи, що є найефективнішими у плані розвитку методичної компетентності фахівців. Зокрема, охарактеризовано діяльність обласної тренерської групи, склад якої систематично залучається до проведення занять зі слухачами курсів підвищення кваліфікації; інтервізійних груп керівників чи вихователів ДНЗ, заснованої на груповому обговоренні проблем; авторської творчої майстерні педагогічних працівників ДНЗ області; конкурсів професійної майстерності; застосування індивідуальної форми науково-методичної роботи − коуч-консультування. Зазначено про важливість означеного досвіду роботи інституту в професійному розвитку педагогічних працівників.)
Шаповал Р. В. Формування управлінської компетентності керівника дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. В. Шаповал ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2009. - 20 c. (Розкрито суть управлінської компетентності керівника дошкільного навчального закладу (ДНЗ), її зміст і структуру. Обгрунтовано, що ефективність формування управлінської компетентності керівника ДНЗ забезпечується реалізацією науково обгрунтованої технології, яка передбачає певні етапи, а саме: діагностико-проектувальний (розвиток позитивної мотивації особистісно-професійного вдосконалення, розробку індивідуальної програми освіти), змістово-процесуальний (здійснення процесу навчання на базі фасілітувальної взаємодії викладача з управлінцем), оцінно-коригувальний (самооцінку та самокорекцію процесу навчання). Уточнено критерії, показники, рівні сформованості управлінської компетентності керівника ДНЗ. На підставі результатів проведеної експериментальної роботи доведено ефективність упровадження розробленої технології формування управлінської компетентності керівника ДНЗ.), Махиня Т. А. Розвиток управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.06 / Т. А. Махиня ; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. - Київ, 2011. - 20 c. (Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з розвитку управлінських умінь керівників (РУУК) ДНЗ. Визначено структуру, сутність, особливості та проблеми РУУК ДНЗ у процесі підвищення їх кваліфікації. Розроблено модель РУУК ДНЗ у системі підвищення кваліфікації, що має концептуальну, змістову, технологічну та діагностичну складові. Підготовлено методичні рекомендації з РУУК ДНЗ у тренінговому центрі "Школа вдосконалення розвитку управлінських умінь керівника ДНЗ", спрямовані на управління їх самоосвітньою діяльністю.), Наумчук Т. Зміст, форми та методи підготовки керівників ДНЗ до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти / Т. Наумчук // Імідж сучас. педагога. - 2013. - № 8/9. - С. 27-29., Пісоцька Л. С. Використання комп’ютерних технологій у контексті удосконалення професіоналізму керівника дошкільного навчального закладу / Л. С. Пісоцька // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. Пед. науки. - 2013. - № 13, ч. 1. - С. 233-239., Махиня Т. Зміст, форми і методи роботи з розвитку управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації / Т. Махиня // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 91-96. (За умов реформування та оновлення системи освіти визначено зміст та обґрунтовано найбільш доцільні форми і методи організації навчальної діяльності з розвитку управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації. Особливу увагу приділено використанню методу аналізу конкретних управлінських ситуацій, методу ігрового моделювання, тренінгу, методу «мозкового штурму» та методу дискусії. Підсумовано, що застосування розглянутих форм і методів навчання у курсовому та міжкурсовому періодах підвищення кваліфікації та в самоосвітній діяльності керівника ДНЗ сприяють підвищенню рівня сформованості його управлінських умінь.), Новгородська Ю. Правова компетентність як важлива складова управлінської діяльності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Новгородська // Вісн. Ін-ту розвитку дитини. Сер. Філософія, педагогіка, психологія. - Київ, 2013. - Вип. 29. - С. 101-106., Новгородська Ю. Г. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. Психолого-педагогічні науки. - Ніжин, 2013. - № 3. - С. 111-116., Махиня Т. А. Наукові засади побудови моделі системи розвитку управлінських умінь керівників дошкільних навчальних закладів у підвищенні кваліфікації / Т. А. Махиня // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2010. - Вип. 8. - С. 118-122., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 14.
Запитує: Елена (25.05.2020) Тема запиту: Добрий день! Скажіть будь ласка, чи зможете ви мені допомогти. Мені треба інформація для моєї курсової роботи. Як формуюються військові терміни в турецькій мові, якими способами. (Структурно-функціональні особливості турецької військової термінології) Можливо будуть якісь автореферати дисертації по темі "Військова лексика (термінологія) турецької мови". |
Ключові слова: військова лексика турецької мови -- турецька військова термінологія
Добрий день! Конкретної відповіді на Ваші питання не знайдено. Пропонуємо короткий список літератури більш загального характеру. Видання є в НБУВ: В348244 Миниахметова Э. Х. Турецкий язык : Учеб. пособие. Кн. 1 / Э. Х. Миниахметова; ред.: А. Байкан, А. С. Демирсой. - О. : Астропринт, 2004. - 483 c. (Данное пособие является первым в Украине учебным пособием для интенсивного изучения турецкого языка. Представлена современная общественно-политическая, экономическая и научно-техническая терминология.)
Байло Ю. В. Особливості поняття "військовий термін” (семантичний аспект) / Ю. В. Байло // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. М. Гоголя]. Сер. : Філолог. науки: зб. наук. праць. - Ніжин, 2013. - Кн. 3. - С. 62-65., Арслан М. Особливості формування та розвитку турецької та кримськотатарської суспільно-політичної лексики : Автореф. дис... канд. філол. наук / М. Арслан; НАН України. Ін-т сходознавства ім. А.Кримського. - К., 2006. - 22 c., Шкута О. Г. Відтворення військової термінології українською мовою (на матеріалі сучасних публіцистичних текстів) / О. Г. Шкута // Наук. вісн. кафедри ЮНЕСКО Київ. нац. лінгвіст. університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2017. - Вип. 34. - С. 273-277., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
|
|
|