![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ФІЛОСОФСЬКІ$<.>+<.>K=ІДЕЇ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Іван (06.10.2011) Тема запиту: Політичні ідеї в Стародавньому Єгипті та Вавилоні |
Ключові слова: Стародавній Єгипет -- Вавилон -- політичні ідеї
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали, а також ознайомтеся з запитами "Особливості єгипетської міфології " та "Закони царя Хамураппі" в архіві довідок. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА596733 Скакун, Ольга Федоровна. Теория государства и права [Текст] : учебник для вузов / О. Ф. Скакун ; Университет внутренних дел. - Х. : Фирма "Консум", 2000. - 704 с., ВА597626 Щербина, Петро Федорович. Історія політичних і правових вчень стародавнього світу [Текст] : курс лекцій / П. Ф. Щербина ; Хмельницький ін-т регіонального управління та права. - Хмельницький : ХІУП, 2000. - 406 с., ВА607144 Марголин, М. М. Вавилон, Иерусалим, Александрия [Текст] : обзор культурной и религиозной жизни древнего мира / М. М. Марголин. - Пб. : Издательство Брокгауз-Ефрон, 1923. - 104 с., ДС73513 Буткевич, Ольга Володимирівна. Становлення і розвиток міжнародного права в стародавній період [Текст] : дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / Буткевич Ольга Володимирівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2002. - 209 арк. , ВА602613 Тураев, Борис Александрович. Древний Египет [Текст] / Б. А. Тураев. - СПб. : Журнал "Нева" : Летний Сад, 2000. - 192 с. , ВА710408 Дудка, Раїса Анатоліївна. Історія стародавнього світу [Текст] : курс лекцій / Р. А. Дудка, О. О. Лейберов ; Ніжинський держ. ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : Вид-во НДУ, 2009. - 348 с. , ВС50796 Шляхтун, Петро Панасович. Політологія: історія та теорія [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / П. П. Шляхтун ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Київський університет, 2010. - 451 с.
ВІДОБРАЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТРАДИЦІЙ І НОВАТОРСТВА У СОЦІАЛЬНО – ПОЛІТИЧНИХ ІДЕЯХ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ, Зародження уявлень про державу як інституцію в Стародавньому світі, КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ТРАДИЦІЇ СТАРОДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ В МІЖНАРОДНІЙ ПОЛІТИЦІ, Держава і право Стародавнього Єгипту, Держава і право Стародавнього Єгипту , Вавилон і Ассирія. Закони Хаммурапі , Общие контуры политической истории Древнего Египта , Каталог «Древний Египет»
|
| 2. |
Запитує: Ірина (01.11.2011) Тема запиту: Вплив педагогічних ідей Карла Роджерса на формування інноваційних педагогічних технологій України. 1) Какие идеи К.Роджерса повлияли на ИПТ ?(Например, идея личностной вовлеченности обучаемого нашла отражение в цели, методах обучения какой-то технологии и аргументы). 2) Каким образом идеи К.Роджерса получили дальнейшее развитие в образовании? (Например, идея фасилитации (фасилитативных форм обучения) получила дальнейшее развитие в андрагогике, поскольку основная цель заключается в следующем…. Дякую за допомогу. |
Примітка: написання дисертації Ключові слова: Карл Роджерс -- педагогічні ідеї -- фалісітація
Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням Видання є в НБУВ: РА321723 Світашев, Сергій Сергійович. Філософсько-методологічні основи гуманістичної психології К.Роджерса [Текст] : автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.05 / Світашев Сергій Сергійович ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2002. - 18 с., АО266056 Фрейджер, Роберт. Гуманистическая, трансперсональная и экзистенциальная психология. К.Роджерс, А.Маслоу и Р.Мэй [Текст] / Р. Фрейджер, Д. Фейдимен. - СПб. : Прайм-Еврознак, 2007. - 221 с.
АНАЛІЗ АКСІОЛОГІЧНИХ ЗАСАД ВИЩОЇ ОСВІТИ З ПОЗИЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ КАРЛА РОДЖЕРСА, педагогічні ідеї Карла Роджерса , РОЗВИТОК ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕЙ КАРЛА РОДЖЕРСА В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ УКРАЇНИ, ВИВЧЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ, СПИРАЮЧИСЬ НА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ КАРЛА РОДЖЕРСА, ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ КАРЛА РОДЖЕРСА, РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ФАСИЛІТАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ, АКСІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИХОВАТЕЛЯ І ДИТИНИ, ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ФАСИЛІТАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ, ГУМАНІСТИЧНИЙ ХАРАКТЕР ЦІННОСТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ К. РОДЖЕРСА, Дидактическая концепция Карла Роджерса и ее реализация в педагогической практике
|
| 3. |
Запитує: Василь (08.12.2011) Тема запиту: Здраствуйте! Допоможіть, будь ласка, ще підібрати літературу по темі самобутності українців в умовах глобалізації(українознавство. філософські науки). Дякую. |
Ключові слова: самобутність -- глобалізація -- українці
Добрий день! Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням. Видання є в НБУВ: ВА717825 Цапок, Сергій. Етнодемографічна картина сучасного світу (енциклопедичне дослідження) [Текст] / С. Цапок ; НАН України, Інститут регіональних досліджень. - Допов. вид. - Л. : [б.в.], 2009. - 490 с. , ВА658650 Міжнародна науково-практична конференція "Традиційна народна культура: збереження самобутності в умовах глобалізації", 18 - 20 верес. 2004 р.: Зб. матеріалів / Харк. держ. акад. культури, Харк. облас. центр нар. творчості. — Х.: Регіон-інформ, 2004. — 204 с. - (Висвітлено процес формування духовного мистецтва в Україні. Розглянуто особливості використання цінностей традиційної народної культури в екранних творах молодих українських митців. Обгрунтовано доцільність використання традиційної культури як фактора протидії негативним проявам глобалізації. Досліджено становище національних культур за даних умов. Висвітлено проблеми та тенденції розвитку сучасного фольклорного виконавства у центральній і Східній Європі. Розглянуто можливості застосування надбань традиційної культури у сфері виховання та навчання, зокрема викладання художніх ремесел у школі. Досліджено розвиток українського фольклору та культурної політики XX - XXI ст.), ВА622845 Лозко, Галина Сергіївна. Етнологія України [Текст] : філософсько-теоретичний та етнорелігієзнавчий аспект / Г. С. Лозко. - К. : АртЕк, 2001. - 303 с. , ВА733957 Традиційна культура в умовах глобалізації: родинна субкультура і обрядовість: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24 - 25 верес. 2009 р., Харків / Ред.: З. І Алфьорова; Ю. М Нагорний; В. М Осадча; Харк. облдержадмін., Харк. обл. центр нар. творчості. — Х., 2009. — 263 с. - (Розглянуто актуальні проблеми збереження традиційної культури за умов глобалізації. Проаналізовано культурологічні й етнопедагогічні джерела родинної субкультури. Висвітлено художньо-мистецькі аспекти родинної культури й обрядовості. Охарактеризовано сучасний стан традиційної народної культури в Україні. Розглянуто весільні пісні як засіб сімейного та громадянського виховання молоді. Досліджено синкретизм української народної хореографічної культури. Вивчено сучасний стан інституту гувернерства в контексті відродження традицій домашнього виховання.), ВА713067 Український modus vestiendi - спосіб зодягання: монографія / В. Піскун, А. Ціпко, Т. Шептицька, М. Біляшівський, С. Бойко, Т. Воропаєва; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 272 с. - (Розглянуто історичні форми культурного вираження українців через їх вбрання. Проаналізовано еститичні традиції, сакральний функціоналізм, символіку українського традиційного вбрання. Розкрито особливості образно-символічного й естетичного вираження народного вбрання в українському фольклорі. Увагу приділено проблемам розвитку етнокультури за умов глобалізації.), ВА643506 Україна: національна ідея: Матеріали Міжнар. наук. конф., 23 квіт. 2002 р. / Ред.: Р.П. Іванченко-Іванова; Ін-т історії НАН України, Київ. міжнар. ун-т, Укр. Православ. церква Київ. Патріархату. — К.: Прав. джерела, 2003. — 794 с. - (Розкрито сутність національної ідеї. Висвітлено завдання і перспективи української церкви на початку нового тисячоліття, проблеми екології громадянського суспільства. Описано стратегію розвитку України за умов глобалізації. Проаналізовано розвиток науки та культури в країні в контексті української національної ідеї, визначено релігійний чинник у її формуванні.)
Роль “Просвіти” у збереженні національної самобутності українців Бразилії, Формування національної самосвідомості українського народу в період національно-культурного відродження, ПлотнікН. А.ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕТНІЧНОЇ САМОБУТНОСТІ РОСІЙСЬКОЇ ТА ЕТНОКОНТАКТНОЇ ЗОНИ– СЛОБОЖАНЩИНИ, УКРАЇНСЬКА ЕСТЕТИЧНА НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНА ТРАДИЦІЯ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ СУЧАСНОСТІ , ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕТНІЧНОЇ САМОБУТНОСТІ РОСІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОПІСЕННОЇ КУЛЬТУРИ НА ТЕРИТОРІЇ ЕТНОКОНТАКТНОЇ ЗОНИ– СЛОБОЖАНЩИНИ, ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УКРАЇНЦІВ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА СВІТОВОЇ ІНТЕГРАЦІЇ , Щербяк Ю.А. Християнське виховання в українській сім'ї, Богданова Т.Є., Погромський В.О. УКРАЇНСЬКА ЕТНІЧНА СПІЛЬНОТА В АРГЕНТИНІ НАПРИКІНЦі ХХ –НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ, ГЛОБАЛІЗАЦІЯ І НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ТА МЕНТАЛЬНІСТЬ: САМОБУТНІСТЬ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, Вовканич С. ЗГУРТУВАННЯ НАЦІЇ ЯК ІДЕОЛОГІЧНА СОЦІОГУМАНІСТИЧНА ПРОБЛЕМА УКРАЇНИ ХХІ СТОРІЧЧЯ , ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ В СУЧАСНІЙ РОСІЇ (За матеріалами Сибіру та Уралу)
|
| 4. |
Запитує: Федотенко Олена Володимирівна (23.04.2012) Тема запиту: У якому навчальному закладі України можна ознайомитися з дисертаціями В.Т. Чайковської "Ідейно-естетичні функції фольклорних елементів у радянській прозі 70-80 років"(1987)та Насмінчук Г. "Морально-філософські пошуки сучасного українського роману та проблема фольклоризму" |
Ключові слова: Чайковська В.Т. -- Насмінчук Г. Й.
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що в фондах НБУВ зберігаються лише автореферати вказаних вище авторів. Рекомендуємо ознайомитись із авторефератами дисертацій у бібліотеці, в яких буде зазначено місце захисту самих дисертацій, а значить місце їх зберігання. На все добре! Видання є в НБУВ: РА230107 Чайковская, Ванда Тадеушевна. Идейно - эстетические функции фольклорных элементов в украинской советской прозе 70-80 г.г.: Автореф. дис... канд. филол. наук: 10.01.02/ КГУ им. Т.Г. Шевченко.- К., 1986.- 25с., РА252726 Насминчук, Галина Иосифна. Нравственно- философские искания современного украинского романа и проблема фольклоризма/ Р. Федорив, Вал. Шевчук: Автореф. дис... канд. филол. наук: 10.01.02/ КГУ им. Т.Г. Шевченко.- К., 1989:- 23 с.
|
| 5. |
Запитує: Максим (30.05.2012) Тема запиту: Доброго дня,допоможіть знайти літературу на курсову:Соціально-філософські погляди Ф.Прокоповича і С.Яворського |
Ключові слова: Феофан Прокопович -- Стефан Яворський
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: ВА559062 Смирнов, Виктор Г. Феофан Прокопович [Текст] / В. Г. Смирнов. - М. : Соратник, 1994. - 222 с. , ВА596334 Академік Олександр Прокопович Маркевич: Життя і діяльність [Текст] / НАН України, Інститут зоології ім. І.І.Шмальгаузена ; відп. ред. О. Я. Пилипчук. - К. : Наукова думка, 1999. - 192 с., Попов/19670 Винтер, Э. Феофан Прокопович и начало русского Просвещения [Текст] / Э. Винтер. - М. ; Ленинград : Наука, 1966. - С. 43-46., Р115172 Ничик, В. М. Феофан Прокопович в рукописных сборниках XVIII века [Текст] / В. М. Ничик, М. Д. Рогович. - Ленинград : Наука, 1976. - С. 91-94., ![](/irbis64r_81/images/book.gif) Яворский, Стефан. Знамения пришествия антихристова ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , ![](/irbis64r_81/images/book.gif) Яворский Стефан. Камень веры ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , ![](/irbis64r_81/images/book.gif) Яворський, Стефан. Філософські твори в 3 томах ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg)
Роль Феофана Прокоповича в розвитку Української православної церкви, Стильові особливості полемічного трактату Теофана Прокоповича «Истиноє оправданиє правовђрных христиан», ХРИСТИЯНСЬКА МОРАЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ТВОРЕННЯ ДУХОВНОСТІ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СЕКУЛЯРИЗОВАННОМУ СУСПІЛЬСТВІ В КОНТЕКСТІ СПАДЩИНИ ФЕОФАНА ПРОКОПОВИЧА ТА ДМИТРА ТУПТАЛА (МАТЕРІАЛИ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «УКРАЇНА: ТВОРЕННЯ ОСОБИСТОГО І СУСПІЛЬНОГО БУТТЯ»), Питання психології у творчій спадщині Теофана Прокоповича, Poetae nascuntur, oratores fiunt, Церковні реформи Петра Могилиі становлення нової православної релігійності у другій половині ХVII - на початку ХVIII ст., Некрополь Благовіщенського монастиря в Ніжині , ДВА РУКОПИСИ З ТЕОЛОГІЧНИМИ ЛЕКЦІЯМИ СТЕФАНА ЯВОРСЬКОГО З РОСІЙСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
|
| 6. |
Запитує: Брейш Ілля (03.10.2012) Тема запиту: Чи можливо отримати вказівки з літературних джерел, в яких може бути інформація про філософські погляди Феофана Прокоповича, окрім його власних творів? Дякую. |
Примітка: Список літератури (близько 30 джерел) Ключові слова: ПРОКОПОВИЧ
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: ВА559062 Смирнов, Виктор Г. Феофан Прокопович [Текст] / В. Г. Смирнов. - М. : Соратник, 1994. - 222 с. , ВА742454 Погорецкий, Василий Антонович. История философии экклезиологии [Текст] : [монография] / Василий Погорецкий. - Т. : Крок, 2011. - 523, [12] с. ( Проанализированы авангардная роль митрополита П. Могилы в его учении о церкви, новшества в церковных делах при патриархе Никоне и особенности старообрядческого раскола в церкви, церковная реформа императора Петра І и роль главного идеолога нового направления епископа Феофана Прокоповича. ), ВА594016 Огородник, Іван Васильович. Історія філософської думки в Україні. Курс лекцій [Текст] : навч. посіб. для студ. гуманіт. спец. вищих закл. освіти / І. В. Огородник, В. В. Огородник. - К. : Вища школа : Знання, 1999. - 544 с. , ВО4918 Чистович И. Феофан Прокопович и его время ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , Попов/19670 Винтер, Э. Феофан Прокопович и начало русского Просвещения [Текст] / Э. Винтер. - М. ; Ленинград : Наука, 1966. - С. 43-46., РА332699 Шкіль С. О. Вплив ідей протестантизму на формування світогляду Феофана Прокоповича: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.11 / С.О. Шкіль ; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. — К., 2004. — 16 с. , Ж70549 Біблія і культура: зб. наук. ст. Вип. 10 / Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка НАН України, НДЦ "Біблія і культура" / Ред.: А.Є. Нямцу. — Чернівці: Рута, 2008. — 156 с.
Коваль Д. П. Роль Ф. Прокоповича в оновленні навчального курсу риторики в Києво-Могилянській академії на початку ХVІІІ ст. [Електронний ресурс] / Д. П. Коваль. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/Portal///Soc_Gum/Gileya/2012_60/Gileya60/I2_doc.pdf . - Назва з екрану., Рождественський Ю. Т. Питання психології у творчій спадщині Теофана Прокоповича / Ю. Т. Рождественський // Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології". - 2011. - Вип. 11. - С. 755-767., Ковцуняк С. І. Християнська моральність як фактор творення духовності в сучасному українському секуляризованному суспільстві в контексті спадщини Феофана Прокоповича та Дмитра Туптала (матеріали наукової конференції "Україна: творення особистого і суспільного буття") / С. І. Ковцуняк // Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права. - 2011. - Вип. 9. - С. 67-76., Коваль Д. П. Роль Феофана Прокоповича в розвитку Української православної церкви [Електронний ресурс] / Д. П. Коваль. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Ltkp/2011_65/ist/ist17.pdf . - Назва з екрану., Дічек Н. П. Людина доби українського освітнього бароко: Феофан Прокопович і просвітительство / Н. П. Дічек // Освіта Донбасу. - 2012. - № 1. - С. 46-57., Царенок А. В. Гомілетика Феофана Прокоповича в контексті "постбарокової" естетики / А. В. Царенок // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: філософські науки. - 2011. - Вип. 95.
|
| 7. |
Запитує: Юлія (30.07.2013) Тема запиту: Філософські енциклопедії та словники |
Примітка: Доброго дня! Я розшукую раритетне видання, а саме "Народная энциклопедия научных и прикладных знаний. Т. 9 (Философия и педагогика). М.: Изд-во И. Д. Сытина, 1911". Знайшла посилання на нього (саме на цей том) лише у електронному каталозі Научной библиотеки Омского государственного университета им. Ф.М. Достоевского. Мене цікавить наявність у даному джерелі терміну "сім'я". Чи є можливість через Вашу довідку дізнатись - присутній там цей термін чи ні? Буду дуже вдячна за відповідь, а якщо Ваша служба не в змозі "подивитись" за мене, то підкажіть, будь-ласка, де можна знайти електронну версію цього джерела. Також я розшукую електронну версію ще однієї книги: Ищенко Т. С. Краткий философский словарь. М., 1930; 2-е изд. М., 1931 на той самий предмет - наявність у ньому терміну "сім"я". Наперед вдячна, Юлія. Ключові слова: Народная энциклопедия научных и прикладных знаний. Т. 9 (Философия и педагогика). -- Ищенко Т. С. Краткий философский словарь
Доброго дня! Видання, які Вас цікавлять зберігаються в фондах НБУВ. Щоб ознайомитись радимо відвідати бібліотеку за адресою: м. Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Для з'ясування присутності терміна "сім'я" в даних джерелах Ви можете звернутись за допомогою до Відділу довідково-бібліографічного обслуговування (Див. посилання). Видання є в НБУВ: В153847/9 Народная энциклопедия научных и прикладных знаний / Харьков. о-во распространения в народе грамотности. - М. : И. Д. Сытин, 1911. - Т. 9 : Философия и педагогика. - VII, - 200 с. ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , В81778 Ищенко Т. С. Краткий философский словарь / Т. С. Ищенко. - М. : Изд-во Ком. - ун-та им. Я. М. Свердлова, 1930. - 241 с. ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg)
Відділ довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 8. |
Запитує: Аліна (20.11.2013) Тема запиту: Доброго дня, шановні! Розпочинаю працювати над дисертацією на тему "Ідеї господарської системи в німецькій історичній школі", хотілося б отримати перелік літературних джерел, що допоможуть вийти на німецьку історичну школу, на її представників, на їх основні ідеї. Буду щиро вдячна за допомогу! |
Ключові слова: німецька історична школа -- господарська система -- розвиток "старої" історичної школи -- представники історичної школи
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо звернутись за допомогою до Читального залу довідково-біблографічного обслуговування (Див. посилання) та самостійно здійснити пошук потрібного Вам матеріалу в базі "Наукова періодика України" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА626764 Німеччина: Посібник з країнознавства: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / упоряд.: М. Клатте; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2002. - 179 с., ВА689879 Лист Ф. Национальная система политической экономии [Текст]. - Лист Ф. / Ф. Лист. - Витте С.Ю. По поводу национализма. Национальная экономия и Фридрих Лист/ С. Ю. Витте. - Менделеев Д.И. Толковый тариф, или Исследование о развитии промышленности России в связи с ее общим таможенным тарифом 1891 года/ Д. И. Менделеев. - М. : Европа, 2005. - 382 с. - Універсальний підсобний фонд, РА384702 Чаркіна Т. І. "Німецька історична школа" другої половини XIX - початку XX століття про генезу капіталізму: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.06 / Т. І. Чаркіна; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д., 2011. - 20 с.
Кудря І. Г. Особливості методологічних засад німецької історичної школи політекономії [Електронний ресурс] / І. Г. Кудря. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_gum/Gileya/2011_43/Gileya43/F29_doc.pdf. - Назва з екрану., Кульчицький Я. В. Розвиток класичних соціальних концепцій економіки у контексті формування теорії еколого-економічних систем / Я. В. Кульчицький // Науковий вісник НЛТУ України : збірник науково-технічних праць. - Львів, 2004. - Вип. 14.1. - С. 236-240., Пікус А. Ю. Питання економічного зростання та розвитку в економічній науці [Електронний ресурс] / А. Ю. Пікус. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ekpr/2010_35/Zm/13PDF.pdf. - Назва з екрану., Король І. В. Методологічні принципи історизму у дослідженні критеріїв конкурентоспроможності національної економіки / І. В. Король // Стратегія економічного розвитку України : збірник наукових праць. - К., 2010. - Вип. 26/27. - С. 77-85., Німецька історична школа
|
| 9. |
Запитує: Аліна (22.10.2014) Тема запиту: Доброго дня, шановні! Розпочинаю працювати над дисертацією на тему "Ідеї господарської системи в німецькій історичній школі", хотілося б отримати перелік літературних джерел, що допоможуть вийти на німецьку історичну школу, на її представників, на їх основні ідеї. Буду щиро вдячна за допомогу! |
Ключові слова: німецька історична школа -- "стара" історича школа
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо звернутись за допомогою до Читального залу довідково-бібліографічного обслуговування Див. посилання), який знаходиться у Головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: СО25910 Історія економічних учень : Підруч. / В. Д. Базилевич, Л. В. Вернигора, Н. І. Гражевська [та ін.] ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Знання, 2004. - 1300 c., ВА722097 Історія економіки та економічної думки : навч. посіб. / О. Ю. Амосов, В. В. Калюжний, В. Л. Міненко [та ін.] ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. управління - Х. : Магістр, 2009. - 408 c. , ВА778561 Формування інформаційної економіки: світовий досвід та вітчизняні реалії : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. / ред.: К. С. Шапошников; Херсон. держ. ун-т, Харків. обл. осередок Всеукр. асоц. політ. економіки. - Херсон : Гельветика, 2014. - 175 c. (Розглянуто інституціональні ідеї німецької історичної школи). , ВА573555 Бартенев С. А. Экономические теории и школы (история и современность) : курс лекций / С. А. Бартенев. - М. : БЕК, 1996. - 352 с., ВА587224 Бартенев С. А. История экономических учений в вопросах и ответах / С. А. Бартенев. - М. : Юрист, 1998. - 192 с., ВА582988 Шпорлюк Р. Комунізм і націоналізм. - Шпорлюк Р. Карл Маркс проти Фрідріха Ліста/ Р. Шпорлюк ; пер. Г. Касьянов. - К. : Основи, 1998. - 479 с., РА384702 Чаркіна Т. І. "Німецька історична школа" другої половини XIX - початку XX століття про генезу капіталізму : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.06 / Чаркіна Тетяна Іванівна ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д., 2011. - 20 с.
Романишина А. М. Вплив ідеї "старої" історичної школи на становлення інституціоналізму [Електронний ресурс] / А. М. Романишина. - Режим доступу : URL : http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_06/09.pdf. - Назва з екрана., Основні теоретичні концепції формування національної економіки [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : www.100balov.com/data/ukr/.../1_7346.doc. - Назва з екрана., Ковальчук В. Історичний метод економічних досліджень та "стара” історична школа / В. Ковальчук, М. Фаріон // Вісн. Терноп. нац. екон. університету. - 2013. - Вип. 3. - С. 69-76. , Фещенко В. М. Ідеї німецької історичної школи в обгрунтуванні ринкової трансформації господарства українською економічною думкою (остання третина XIX – початок XX ст.) / В. М. Фещенко // Історія народного господарства та економічної думки України : міжвід. зб. наук. праць. - К., 2013. - Вип. 46. - С. 9-21., Коваленко В. Ф. Історичні аспекти методології німецької школи у дослідженнях травлення свині / В. Ф. Коваленко, К. Е. Юдіна // Свинарство : міжвід. темат. наук. збірник. - Полтава, 2012. - Вип. 60. - С. 86-90. , Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 10. |
Запитує: Ростислав (20.03.2015) Тема запиту: Здравствуйте, підкажіть, будь ласка, яка у вас є література на тему "Філософські ідеї в класичному психоаналізі З.Фрейда"? |
Ключові слова: класичний психоаналіз -- Зігмунт Фрейд -- філософькі ідеї
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА715094 Щукін Є. О. Основні напрямки сучасної філософії: феноменологія, психоаналіз, екзистенціалізм, герменевтика, структуралізм, постструктуралізм : навч. посібник / Є. О. Щукін, О. В. Патлайчук, І. Є. Чугуєва ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2009. - 116 c. (На рівні сучасного філософського мислення з урахуванням засад світоглядного плюралізму й ідеологічної толерантності проаналізовано основні напрямки сучасної європейської й американської філософської думки. Досліджено історію формування та розвитку феноменології, екзистенціалізму, філософської герменевтики, структуралізму та поструктуралізму (постмодернізму). Висвітлено погляди, ідеї та концепції їх провідних представників, зокрема, З. Фрейда, А. Адлера, К.Г. Юнга, В. Райха, Е. Фромма, К. Ясперса, М. Гайдеггера, Ж.-П. Сартра, Г. Марселя, А. Камю, Г.-Г. Гадамера, П. Рікьора, К. Леві-Стросса, Р. Барта, Ж. Лакана, Л. Альтюссера, Ж. Дерріда, Ж.-Ф. Ліотара, М. Фуко, Ж. Дельоза, Ф. Гваттарі, Ж. Бодрійара, Д. Ваттімо.), ВА630207 Левчук Л. Т. Психоаналіз: історія, теорія, мистецька практика : навч. посіб. для студ. гуманіт. спец. вищ. навч. закл. / Л. Т. Левчук. - Київ : Либідь, 2002. - 255 c. (Розглянуто особливості відтворення логіки становлення та розвитку психоаналізу, а також трансформації ідей З.Фрейда та його послідовників у творчості представників експресіонізму та сюрреалізму. Висвітлено засади психоаналітичної теорії, а також її мистецтвознавчу модифікацію. Проаналізовано вплив психоаналізу на становлення таких славнозвісних напрямів мистецтва ХХ ст., як експресіонізм і сюрреалізм. Розглянуто проблему З.Фрейда та слов'янського гуманізму. Проаналізовано вплив психоаналітичних ідей на теоретичні школи Одеси, Харкова, Львова.), ВА745016 Мазин В. А. Зигмунд Фрейд: психоаналитическая революция / В. А. Мазин. - Нежин : Аспект-Поліграф, 2011. - 360 с., ВА612368 Шейко В. М. Історико-культурологічні аспекти психоаналізу / В. М. Шейко. - Харків : Основа, 2001. - 151 c. (Висвітлено питання щодо ролі психоаналізу для розвитку культури та її творця і носія - людини. Особливу увагу приділено історико-культурологічним аспектам вчення З.Фрейда, його послідовників та опонентів. Визначено роль психоаналізу в творчому розвитку людини, суспільства, їх взаємини між собою та природою. Акцентовано увагу на взаємозв'язку, взаємовпливі, психоаналізі та художній творчості.), ВА735425 Кузнєцов В. І. Вступ до історії філософії : навч. посібник / В. І. Кузнєцов ; НАН України, Київ. ун-т права. - Київ, 2008. - 139 c. (Висвітлено історію розвитку й основні ідеї західної філософії від античних часів до сьогодення. Охарактеризовано типи філософського мислення. Описано різні моделі розуміння дійсності, суспільства та людини. Увагу приділено філософським поглядам Фалеса, Сократа, Платона, Аристотеля, Декарта, Канта, Гегеля, Фрейда.), Р110908 Матеуш В. О. Фрейд і дорога до психоаналізу: [критика, роздуми, спогади] / В. О. Матеуш. - Хмельницький : Вид-во Алли Цюпак, 2007. - 39 с., Ж13130 Сойко В. В. Философские аспекты психоанализа / В. В. Сойко // Тр. Крым. гос. мед. университета. - 2005. - Т. 141, ч. 5. - С. 163-170. (Взаємини між психоаналізом і філософією дуже стійкі та багатогранні. Висвітлено філософські ідеї мислителів минулого та їх вплив на становлення і формування вчення З.Фрейда про людину та культуру. Фрейдовські уявлення про психічну реальність і буття людини в світі представлено в межах психоаналітичної філософії як філософії Нового часу.), Ж15184 Шейко В. Історико- філософські аспекти становлення культурології (фрейдизм) / В. Шейко // Вісн. Кн. палати. - 2001. - № 6. - С. 27-32., Ж71480 Шейко В. М. Художня творчість та культура в концепції З. Фрейда / В. М. Шейко // Вісн. Харків. держ. акад. дизайну і мистецтва. - 2004. - № 7. - С. 144-153. (Зазначено, що розгляд історико-культурологічних аспектів психоаналізу, дослідження його ролі у розвитку культури, художньої творчості виявляють нові можливості духовного піднесення людини. Сьогодні висвітлення нових можливостей духовного удосконалення людини має пріоритетне, стратегічне значення для розвитку людства.)
Шейко В. М. Формування моделі особистості та постулати психоаналізу З. Фрейда / В. М. Шейко // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. праць. - Харків, 2012. - Вип. 36. - С. 4-11., Базалук О. О. Екзистенціально-філософський аналіз феномену життя в західноєвропейській філософії кінця XIX - першої половини ХХ ст. : автореф. дис... д-ра філос. наук : 09.00.05 / О. О. Базалук ; Дніпропетр. нац. університет. - Дніпропетровськ, 2007. - 38 с. (Проведено порівняльний аналіз змісту концепцій філософії життя в західноєвропейській філософії кінця XIX - першої половини XX ст. З'ясовано причини їх переходу від пріоритетного розгляду феномена життя до вивчення проблеми сутності та природи людини. Визначено причини формування некласичної філософської думки та її актуалізації у філософії XIX ст. Досліджено процеси та явища в інтелектуальній, соціальній і матеріальній сфері, які стимулювали процес формування ірраціоналізму. Розглянуто витоки формування "філософії життя" - основної ірраціоналістичної течії кінця XIX - початку XX ст. Показано значущість філософських досліджень С. К'єркегора та А.Шопенгауера у формуванні нових ідей, відмінних від ідей класичної філософії. Визначено й охарактеризовано основні етапи змін поглядів представників "філософії життя" на основну проблематику - феномен життя. Здійснено історико-філософський аналіз концепцій філософії життя Ф.Ніцше, В.Дільтея, А.Бергсона, Г.Зіммеля, О.Шпенглера та П.Тейяр де Шардена, виявлено трансформацію їх поглядів на феномен життя. Розкрито значущість і ступінь впливу гносеологічних досліджень філософії життя. Визначено характер впливу на філософські концепції життя природничонаукових досліджень. Показано зв'язок ідей західноєвропейської філософії кінця XIX - початку XX ст. з вченням В.Вернадського про "живу речовину" та з дослідженнями несвідомого З.Фрейда. Здійснено порівняння концепції філософії життя з метою визначення загальних характеристик і відмінностей, а також встановлення особливостей висвітлення основної проблематики - феномена життя. Виявлено закономірності формування кожної подальшої концепції філософії життя на основі попередньої. Проведено критичний аналіз концепцій існування людини (Dasein) в екзистенціальній філософії. Встановлено причину зміни проблематики в некласичній філософїї. Визначено причину переходу в концепціях філософії життя від досліджень феномена життя до переважного аналізу буття людини.), Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 11. |
Запитує: Сергій (17.11.2015) Тема запиту: Добрий день. Допоможіть, будь ласка, підібрати матеріали для написання реферату з філософії на тему "Феноменологічні ідеї у сучасній українській філософії" |
Ключові слова: феноменологія -- сучасна українська філософія
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованому в Головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА727082 Буряк Л. Жінка в українському історичному наративі: автори, ідеї, образи (друга половина XIX - перша третина XX ст.) / Л. Буряк. - Київ : Нац. акад. упр., 2010. - 368 c. (Висвітлено питання становлення історично-фемінологічних студій як органічної складової вітчизняного історіографічного процесу другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано соціальну роль жінки, її правовий та соціальний статус у контексті соціальних трансформацій епохи та розвитку культурно-національного відродження. Описано феноменологічні моделі, представлені в історичних, історично-правових, етнографічних, соціологічно-етнологічних, культурологічних працях з урахуванням романтистської та позитивістської традицій в українській історіографії)., ВА745708 Сучасна українська філософія: традиції, тенденції, інновації : зб. наук. пр. / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка ; відп. ред.: А. Є. Конверський, Л. О. Шашкова. - Київ : Київ. ун-т, 2011. - 304 с., ВА752392 Кебуладзе В. Феноменологія досвіду / В. Кебуладзе. - Київ : Дух і літера, 2011. - 278 с., ВА573379 Феномен української культури: методологічні засади осмислення / НАН України, Ін-т філос. ; відп.ред. В. Шинкарук, Є. Бистрицький. – Київ : Фенікс, 1996. - 477 с, ÖSTERR. BIBL./№6941 Кебуладзе В. Феноменологія досвіду / Вахтанґ Кебуладзе. – Київ : Дух і літера, 2012. - 278 с., ВА773140 Основи практичної філософії : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Лой та ін. ; наук. ред. проф. Лой А. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ : Київ. ун-т, 2011. - 511 с., ВА715094 Щукін Є. О. Основні напрямки сучасної філософії: феноменологія, психоаналіз, екзистенціалізм, герменевтика, структуралізм, постструктуралізм : навч. посіб. / Є. О. Щукін и др. ; Національний ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв : НУК, 2009. - 116 с., РА390800 Кебуладзе В. І. Концепція досвіду в трансцендентальній феноменології : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.01 / Кебуладзе Вахтанг Іванович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 32 с., ДС135227 Кебуладзе В. І. Концепція досвіду в трансцендентальній феноменології : дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.01 / Кебуладзе Вахтанг Іванович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 350 арк.
Зал каталогів
|
| 12. |
Запитує: Галина (02.03.2016) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть підшукати літературу за останні 5-10 років по тему педагогічні ідеї Духновича. Завчасу вдячна. |
Ключові слова: Духнович О. В.
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА664971 Бойко А. М. Персоналії в історії національної педагогіки. 22 видатних українських педагоги : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Бойко, В. Д. Бардінова, Л. Л. Безобразова, Ж. В. Борщ, М. В. Гртньова. - Київ : ВД "Професіонал", 2004. - 576 c. (Висвітлено життєвий і творчий шлях видатних українських педагогів: Г.С.Сковороди, М.В.Остроградського, О.В.Духновича, М.І.Пирогова, Т.Г.Шевченка, К.Д.Ушинського, П.Д.Юркевича, Х.Д.Алчевського, І.О.Сікорського, В.Г.Короленка, І.Я.Франка, С.Ф.Русової, Б.Д.Грінченка, В.І.Вернадського, Лесі Українки, М.Д.Леонтовича, Г.Г.Ващенка, В.М.Верховинцева, І.І.Огієнка, А.С.Макаренка, Г.С.Костюка, В.О.Сухомлинського.), ВА676652 Туряниця В. В. Духнович духу додає : навч. посіб. / В. В. Туряниця; Ужгород. нац. ун-т. - Ужгород, 2006. - 102 c. (Висвітлено життєвий і творчий шлях видатного просвітителя, педагога, письменника - О.В. Духновича. Представлено його концептуальні положення щодо освіти, навчання, виховання та ролі учителя у формуванні творчої особистості.), ВА740411 Андрійчук Н. М. Підготовка вчителів народної школи в учительських семінаріях України (1860 - 1917 рр.) / Н. М. Андрійчук; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 262 c. (На підставі дослідження значного масиву архівних і опублікованих джерел висвітлено особливості становлення та розвитку учительських семінарій як єдиного джерела підготовки кадрів для народних шкіл в Україні в 1860 - 1917 рр. Подано інформацію про таких видатних українських вчених - вчителів народних шкіл і організаторів педагогічної освіти, як К. Д. Ушинський, М. О. Корф, М. П. Драгоманов, О. В. Духнович, Б. Д. Грінченко, С. В. Васильченко, Т. Г. Лубенець, Г. П. Шерстюк.), ВА771417 Скільський Д. М. Історія української педагогіки : ілюстр. навч. посіб. / Д. М. Скільський. - Тернопіль : Навч. кн. - Богдан, 2012. - 336 c. (Висвітлено питання шкільництва та педагогічної думки на українських землях у XIII - XV ст. Розглянуто питання просвітницької діяльності українских братств і братських шкіл. Надано характеристику освіти та педагогіки України XVIII ст. Досліджено освітню діяльність та педагогічні погляди О. В. Духновича. Охарактеризовано педагогічну думку України другої половини XIX - початок XX ст. Висвітлено питання створення та розбудови шкільництва за умов радянського ладу. ), ВА779620 Закарпатські Волошинські читання : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 25 - 30 берез. 2013 р., Ужгород / ред.: І. В. Козубовська, В. В. Левкулич, В. І. Староста; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т", Закарпат. держ. ун-т, Закарпат. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Ужгород : Бреза А. Е., 2013. - 111 c. (Проаналізовано стан соціально відповідального бізнесу в Закарпатській області. З'ясовано роль заохочення і покарання у педагогічній спадщині О. Духновича й А. Волошина.), ВА648840 "Олександр Духнович і наша сучасність". Міжнародна наукова конференція, присвячена 200-літтю від дня народження О.Духновича, Пряшів, 20-21 червня 2003 р. : тези доп. / упоряд. М. Мушинка ; Союз русинів-українців СР, Пряшівський ун-т м. Пряшів, Крайовий уряд у Пряшеві, Асоціація україністів Словаччини, Наукове товариство ім. Шевченка у Словаччині, Товариство ім. Олександра Духновича, СНМ - Музей українсько-руської культури у Свиднику. - Пряшів : [б.в.], 2003. - 64 с, Ж68513 Кріль М. Олександр Духнович (до 200-річчя від дня народження) / М. Кріль // Зап. Львів. наук. б-ки ім. В. Стефаника : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 11. - С. 416-424. , Ж70173 Кулинич М. М. Олександр Духнович - постійний дописувач часопису "Вістник для русинів Австрійської держави" / М. М. Кулинич; Укр. акад. друкарства // Наук. зап. - 2010. - № 2. - С. 27-32. (У статті йдеться про відомого закарпатського письменника, постійного дописувача часопису "Вістник" О. Духновича. Проаналізовано його найкращі художні твори (поезії), логогрифи та загадки з дидактичною метою. Досліджено найвагоміші дописи. Приділено увагу мові творів. Показано внесок письменника у редакторську та видавничу справу.), Ж70151 Додурич С. М. Патріотичні цінності особистості: історико-педагогічний аспект / С. М. Додурич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37. - С. 153-156. (Проаналізовано історичне коріння проблеми патріотичних цінностей особистості, розглянуто педагогічні погляди Я. Коменського, Ж. Руссо, Й. Песталоцці, Ф. Дістервега, К. Ушинського, І. Огієнка, О. Духновича, Г. Ващенка, С. Русової, А. Макаренка, В. Сухомлинського в контексті проблеми патріотичного становлення особи. Висвітлено актуальні аспекти проблеми формування патріотичних цінностей молоді, виховання патріотичних поглядів і переконань, любові до своєї Батьківщини.)
Зубрицький М. Олександр Духнович - педагог і будитель закарпатських русинів / М. Зубрицький // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 113-116., Фізеші О. Й. О. Духнович про вчителя початкової школи / О. Й. Фізеші // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 18. - С. 53-56. , Сенько І. Ще одна книга про Олександра Духновича / І. Сенько // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. - 2014. - Вип. 19. - С. 185-186. , Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 13. |
Запитує: Дмитро (28.03.2016) Тема запиту: Філософські та гуманістичні погляди Ф. Бекона |
Ключові слова: Бекон Ф.
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА586894 Гусєв В. І. Західна філософія Нового часу XVII-XVIII ст. : підруч. для студ. філос. фак. вузів / В. І. Гусєв; Міжнар. фонд "Відродження". - Київ : Либідь, 1998. - 368 c. (Період ХVII-XVIII ст. розглядається як відносно самостійний етап в історії філософії, важливість якого визначається тим, що саме за цієї доби сформувалися класичні філософські системи й класичні форми філософування. У роботі простежується процес розвитку філософської думки від проголошення нової філософії (Бекон і Декарт) до критичної філософії І.Канта, досліджуються такі найпомітніші явища, як картезіанство, раціоналістичні системи Спінози й Лейбніца, британський емпіризм, Просвітництво.), ВА604241 Теслюк С. С. Філософія. (Відповіді на питання студентів) / С. С. Теслюк; Луц. держ. техн. ун-т. - Луцьк : Надстир'я, 2001. - 226 c. (Розглянуто питання про предмет філософії, історію її виникнення, античну філософію - її чотири етапи та учення Платона й Аристотеля, стоїцизм; середньовічну філософію ,її основні етапи: патристику та схоластику; філософію епохи Відродження, її характерні риси, діяльність найвідоміших філософів-неоплатоніків - Миколи Кузанського, Джордано Бруно, фундатора Флорентійської платонівської Академії Марсиліє Фічіно, Пікоделло Мірандоли, Ніколо Макіавеллі, Мішель де Монтень. Досліджено філософію Нового часу, висвітлено значення наукових досліджень Миколи Коперника, Іоганна Кеплера, Галілео Галілея, вчення Френсіса Бекона, а також вчення Томаса Гоббса, Джона Локка, Давида Юма, Рене Декарта, Г.В.Лейбніца, Б.Спінози. Зроблено огляд робіт з німецької класичної філософії (від Канта до Гегеля). Запропоновано антропологічний матеріал Л.Фейєрбаха. Наведено відповіді на питання щодо ірраціоналізму XIX ст. (А.Шопенгауер, С.К'єркегор, Ф.Ніцше, позитивізму XIX ст., особливостей ідей західної філософії XX ст. Наведено відомості про викладання філософії у Києво-Могилянській академії, стан філософської думки в Українській діаспорі. Розглянуто філософське значення проблем буття, свідомості, пізнання.), В342160 Татаркевич В. Історія філософії. Т. 2. Філософія Нового Часу до 1830 року / В. Татаркевич. - Львів : Свічадо, 1999. - 352 c. (Висвітлено розвиток європейської філософії Нового Часу до 1830 р. Проаналізовано філософію даного періоду, походження її теорій, доктрин, течій, напрямків, розвитку, впливу та подальшої перспективи. Підбито підсумок наукового внеску визначних діячів Нового Часу: Бекона, Паскаля, Спінози, Дідро, Руссо, Канта, Фіхте, Гегеля, Берклі та ін.), ВА704737 Капітон В. П. Філософія науки Нового Часу : монографія / В. П. Капітон, В. О. Панфілов; Дніпропетр. держ. фін. акад. - Донецьк, 2008. - 248 c. (Наведено результати фундаментального дослідження "природи" людини та розуміння об'єктивних законів у період становлення класичного природознавства. Розглянуто методологію емпіризму та раціоналізму у новоєвропейській філософії, метод Галілея та закон, учення про людину й індуктивізм Ф. Бекона. Розкрито сутність принципу "когіто" як підстави для вирішення антропологічних і природничих проблем у раціоналізмі Р. Декарта. Проаналізовано номіналізм, емпіризм і чуттєвий досвід за Т. Гоббсом, а також проблему людини та навколишньої природи в пантеїстичній системі Б. Спінози. Висвітлено основні положення вчення Дж. Локка про людину та природу, розглянуто сенсуалізм Дж. Берклі, скептицизм Д. Юма та "монадну" парадигму філософії Г.В. Лейбніца. Розкрито сутність класичної механіки як вчення, основне завдання якого - "конструювання" законів.), Ж24488 Картунов О. Ідеї прийдешнього інформаційного суспільства та суспільства знань у творчій спадщині Френсіса Бекона / О. Картунов // Політ. менеджмент. - 2007. - № 1. - С. 48-56. (Проаналізовано погляди відомого англійського вченого Френсіса Бекона як одного з піонерів та авторів ідей інформаційно-знаннєвого суспільства.)
Бурковський М. В. Філософське осмислення міфології в Новий час (Ф. Бекон, Дж. Віко, Д. Юм, Б. де Фонтенель) / М. В. Бурковський // Вісн. Харків. нац. пед. ун-ту імені Г. С. Сковороди. Філософія. - Харків, 2013. - Вип. 40(1). - С. 93-102., Скиба О. П. Небезпека "Беконівського" ідеалу науки / О. П. Скиба // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. Сер. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 1. - С. 71-74., Стеценко К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. Стеценко // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 107-111., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 14. |
Запитує: Ольга Грушковська (23.05.2016) Тема запиту: Доброго дня. Прошу надати мені всю можливу література на тему курсової роботи: "Соціально- філософські пошуки франкфуртської школи ". Дуже вдячна) |
Ключові слова: франкфуртська школа
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та у реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА712819 Култаєва М. Д. Європейська теоретична соціологія XX - XXI століття : навч. посіб. / М. Д. Култаєва, О. І. Навроцький, І. І. Шеремет; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Харків, 2008. - 328 c. (Висвітлено особливості трансформації позитивістської соціології на початку ХХ ст., феноменологічної соціології (зокрема Т. Лукмана). Описано теорії формальної соціології Ф. Тьонніса, Г. Зіммеля, Леопольда фон Візе, соціальних систем Н. Лумана, рефлексивної модернізації У. Бека, криз К.-Д. Оппа. Показано внесок феноменології до розробки методології якісного дослідження. Увагу приділено становленню інтерпретативної парадигми європейської теоретичної соціології. Розкрито теоретичні засади та показано витоки німецької соціальної антропології. Проаналізовано діяльність франкфуртської школи у другій половині ХХ ст.), ВА677313 Турен А. Повернення дієвця / А. Турен. - Київ : Альтерпрес, 2003. - 320 c. (Розкрито зміст поняття модерності як діалогу між Розумом і Суб'єктом. Показано, що без Розуму Суб'єкт зациклюється своєю ідентичністю на одержимості, а без Суб'єкта Розум виявляється інструментом влади. У контексті ідей Ф.Дюбе, М.Вевйорка розглянуто питання соціальних рухів, класичної соціології та її кризи, соціального досвіду та логіки дії. Проаналізовано діяльність Франкфуртської школи, охарактеризовано постать М.Горкгаймера - її директора з 1931 р. і до повернення у Німеччину.), ВА677688 Горкгаймер М. Критика інструментального розуму : Посіб. з філософ. дисциплін / М. Горкгаймер. - Київ : ППС-2002, 2006. - 282 c. (Розглянуто зміст основних понять західної цивілізації та пов'язані з ними антропологічні зміни. Висвітлено ідею розуму та її функціональний потенціал, обгрунтовано можливості компліментарності об'єктивного та суб'єктивного розуму. Показано роль філософії у діагностиці часу та соціальних патологій, а також у запобіганні культурній деградації людства. Наведено основні дати життя М.Горкгаймера - патріарха Франкфуртської школи.), В347920 Маковецький А. М. Соціальна філософія та її генеза : Навч. посіб. Ч. 1 / А. М. Маковецький, Б. В Ялинський; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2004. - 72 c. (Розглянуто основні етапи становлення й розвитку соціальної філософії, вчення про суспільні процеси та явища. Значну увагу приділено питанням суспільного життя та культури народів Стародавнього Сходу. Охарактеризовано проблеми суспільства, людини, держави в античній філософії, філософії Середньовіччя, епохи Відродження та Просвітництва. Висвітлено соціальну теорію марксизму та аспекти франкфуртської школи соціальних досліджень.), ВА588053 Рюс Ж. Поступ сучасних ідей. Панорама новітньої науки / Ж. Рюс; Пер. з фр.: В. Шовкун. - Київ : Основи, 1998. - 669 c. (Розглядаються найновітніші течії сьогоднішньої світової науки, приділяється головна увага крахові усталених істин та виникненню нових обріїв у філософії, математиці, фізиці, біології, науках про людину, лінгвістиці, етиці, естетиці, політології та теології. Публікуються уривки з праць учених, які справили найбільший вплив у тих галузях сучасної думки, що тут розглядаються. Висвітлюється діяльність мислителя Ніцше, який реально започаткував новітню та постновітню думку. Аналізуються два головні напрямки, що характеризують період 1930-1960 рр.: неопозитивізм Віденського гуртка і феноменологія. Розповідається про екзистенціальні течії (Сартр, Бовуар та ін.), а також про Мерло-Понті, мислителя, що цікавився проблемами буття. Проаналізовано кілька успіхів, досягнутих у математиці та природничих науках у першій половині XX сторіччя (теореми Геделя, квантова теорія тощо). Розглядаються науки про людину першої половини XX сторіччя (психоаналіз, психосоціологія, соціологія тощо). Значну увагу приділено марксизму та Франкфуртській школі, яка утворилася на околицях марксизму. Описується стан сучасної думки, фундаментальні ідеї нашого часу, нові концептуальні інструментарії. Характеризується розвиток лінгвістики (Якобсон, Єльмслев та ін.), естетики (Адорно, М.Анрі, Делез, Жіль Кепель), історії (Ле Гоф та ін.), аналітична філософія (Остин, Квайн та ін.).), Ж16653 Бурковський П. Проблема визначення влади у ХХ ст. Реконструкція відносин панування у критичних концепціях А.Грамші і Франкфуртської школи / П. Бурковський // Людина і політика. - 2003. - № 1. - С. 70-83. (Розглянуто концепцію гегемонії А.Грамші та переосмислення франкфуртцями спадщини Гегеля, зокрема, кризу модерного суспільства, проблему визначення влади тощо.), Ж23244/соц.комун. Иванов В. Ф. Франкфуртская школа и ее вклад в исследования социальной коммуникации / В. Ф. Иванов // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 9-14., Ж70151 Самардак М. М. "Критична теорія" науки Франкфуртської школи (до 80-ліття Франкфуртського інституту соціальних досліджень) / М. М. Самардак // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 19-23. (Критично осмисленно сучасну науку лідерами Франкфуртської школи М. Хоркхаймером, Т. Адорно і Г. Маркузе, їх програму перетворення традиційної теорії у критичну теорію. Визначено місце критичної теорії франкфуртців в історії західноєвропейської критичності.), Ж70151 Самардак М. М. "Одномірна людина" Герберта Маркузе в контексті соціальної філософії Франкфуртської школи / М. М. Самардак, С. Й. Троянчук // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 5. - С. 7-11. , Ж100935 Литовченко А. Д. Критическая социология Франкфуртской школы: между наукой и идеологией / А. Д. Литовченко // Соціол. студії. - 2014. - № 1. - С. 24-29. (Критическая социология Франкфуртской школы остаётся практически вне поля зрения отечественного академического социологического сообщества, хотя именно она подробно и глубоко работала над поиском ответа на регулярно звучащий в отечественной и зарубежной социологии вопрос об общественно-политической активности и ответственности социологов. Разрешение указанного противоречия представляется особенно важным с учётом потенциального роста значимости социологов как социально активной, ориентирующей экспертной группы в условиях социально-политической нестабильности. Цель работы - определить предположительные препятствия расширению актуального социологического интереса к наследию Франкфуртской школы, а также указать наиболее значимые, с точки зрения актуализации, качества и элементы этого наследия.), РА328230 Льовкіна О. Г. Проблема відчуження в соціальній філософії Франкфуртської школи (спроба осмислення в контексті глобалістики) : автореф. дис. канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. Г. Льовкіна; АПН України. Ін-т вищої освіти. - Київ, 2003. - 16 c. (Досліджено проблему відчуження в контексті соціальної філософії Франкфуртської школи, висвітлено причини, форми та наслідки процесу відчуження як на рівні соціуму, так і на рівні окремого індивіда. Окреслено шляхи оптимізації відчуження у франкфуртських мислителів. Розглянуто концепцію авангардного мистецтва як основи гносеологічно-естетичного варіанта подолання відчуження. Доведено, що концептуальний апарат аналізу проблеми відчуження, закладений представниками Франкфуртської школи, є актуальним для аналізу ряду сучасних проблем, пов'язаних з глобалізацією, таких як вестернізація суспільних ідеалів і цінностей, маніпулювання свідомістю за допомогою мас-медіа, тотальне економічне координування суспільством. Запропоновано концепцію духовного оновлення за допомогою авангардного мистецва як ефективний спосіб протидії інтелектуальному закріпаченню та морально-духовному занепаду.), РА369347 Булатевич М. М. Онтологічні ознаки суспільства модерну в соціології Франкфуртської школи : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / М. М. Булатевич; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2009. - 16 c. (Досліджено онтологічні ознаки суспільства модерну, які виокремлюються теоретиками Франкфуртської школи. В результаті отримано типологію онтологічних ознак, яка складається з трьох груп, таких як: фундаментальні онтологічні ознаки, які визначають структуру та характер організації суспільства модерну; онтологічні ознаки, які ідентифікуються як патології суспільства модерну; онтологічні ознаки інструментального характеру, які можуть бути використані як засоби подолання патологій суспільства модерну. Розглянуто патології та проаналізовано засоби їх подолання, запропоновані представниками Франкфуртської школи.)
Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 15. |
Запитує: Сніжана Володимирівна (09.07.2018) Тема запиту: Стаття "Творча реалізація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у сучасну практику роботи бібліотекаря" |
Ключові слова: педагогічні ідеї Сухомлинського
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Пахолівецька М. Творча спадщина В. О. Сухомлинського як джерело розвитку професійної майстерності педагогів у системі методичної роботи / М. Пахолівецька // Наук. зап. [Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. Володимира Винниченка]. Сер. Пед. науки. - Кропивницький, 2013. - Вип. 123(2). - С. 271-275., Шевчук Л. М. В. Сухомлинський про розвиток читацьких умінь учнів початкових класів сільської школи / Л. М. Шевчук // Пед. освіта: теорія і практика. - Кам'янець-Подільськ, 2012. - Вип. 10. - С. 276-280. , Стахів Л. Втілення ідей В.О.Сухомлинського в сучасній загальноосвітній школі / Л. Стахів, С. Плахова // Молодь і ринок. - 2010. - № 5. - С. 117-122., Мельник О. Роль шкільної бібліотеки у розвитку творчої особистості учнів / О. Мельник, Л. Масоха // Наук. зап. [Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. Володимира Винниченка]. Сер. Пед. науки. - Кропивницький, 2013. - Вип. 123(2). - С. 217-221., Буравцова Є. Б. Формування читацьких інтересів учнів середніх класів на основі педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / Є. Б. Буравцова // Тавр. вісн. освіти. - 2015. - № 4. - С. 11-16., Березівська Л. Д. В. О. Сухомлинський про читання як засіб формування культури духовних потреб дитини / Л. Д. Березівська // Пед. альманах. - 2015. - Вип. 26. - С. 10-16. , Березівська Л. Д. Шкільна бібліотека як центр розвитку дитини у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Д. Березівська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. Івана Франка . Пед. науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 25-30. , Заліток Л. Форми роботи з книжкою у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Заліток // Іст.-пед. альманах. - 2009. - Вип. 1. - С. 70-80. , Заліток Л. Колекція "Фонд В. О. Сухомлинського" – складник національного науково-інформаційного простору / Л. Заліток // Бібл. вісник. - 2016. - № 3. - С. 29-33., Кондратенко Г. М. Формування педагогічної майстерності вчителя на основі ідей В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Г. М. Кондратенко, О. В. Рідкоус. - Режим доступу : URL : http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_53/81.pdf. - Назва з екрана., Білоус В. С. Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського - цінне джерело фонду освітянської книгозбірні Вінницького педуніверситету [Електронний ресурс] / В. С. Білоус. - Режим доступу : URL : http://library.vspu.net/bitstream/handle/123456789/2520/%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%83%D1%81.pdf?sequence=1&isAllowed=y. - Назва з екрана., Заліток Л. М. В. О. Сухомлинський про роль сім'ї у залученні дитини до читання [Електронний ресурс] / Л. М. Заліток. - Режим доступу : URL : http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_63/13.pdf. - Назва з екрана., Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр. / за заг. ред. проф. В. І. Сипченка. - Слов'янськ : Видавничий центр СДПУ, 2007. - 227 с.
|
| 16. |
Запитує: Людмила (30.10.2018) Тема запиту: Список літератури до теми : Філософські роздуми Ліни Костенко. |
Ключові слова: Костенко Ліна -- філософські роздуми
Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика України" та Реферативною базою даних "Україніка наукова". Видання є в НБУВ: АО261036 Ковалевський О. В. Ліна Костенко: філософія бунту й "філософія серця" / О. В. Ковалевський. - Харків : Прапор, 2001. - 176 c., ВА653710 Барабаш С. Ліна Костенко: філософія поетичного живопису / С. Барабаш. - Кіровоград, 2003. - 96 c., ВА593280 Ліна Костенко : навч. посібник-хрестоматія / ідея, упоряд., інтерпретація творів Г. Клочек. - Кіровоград : Степова Еллада, 1999. - 318 с. , ВА774687 Хархун В. П. Аналіз ліричного твору (на матеріалі поетичного доробку Ліни Костенко): навч.-метод. посіб. / Валентина Хархун ; Ніжин. держ. ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 108 с., РА337471 Мариняк Р. С. Історіософія поезії Ліни Костенко: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Мариняк Руслана Степанівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Харків, 2005. - 19 с., Ж20611 Голобородько Я. Філософемні інкрустації Ліни Костенко / Я. Голобородько // Вісн. НАН України. - 2010. - № 3. - С. 51-56.
Крупко О. І. Потреба слова як молитви (про логічні афоризми Ліни Костенко) / О. І. Крупко // Проблеми семантики слова, речення та тексту. - 2013. - Вип. 30. - С. 121-127., Сварич Н. З. Філософсько-естетичний контекст поетичної творчості Ліни Костенко (на прикладі збірки "Неповторність") / Н. З. Сварич // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 6. - С. 273-276., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 17. |
Запитує: Євген (06.03.2019) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, скласти бібліографічний список літератури з фонду Вашої бібліотеки за темою «Концепція соціоцентризму у вітчизняній філософській та соціологічній науці (1939 – 1990 рр.)». Дякую. |
Ключові слова: соціоцентризм
Добрий день! Перегляньте наступні джерела. Також рекомендуємо самостійно опрацювати систематичний каталог, який знаходиться на першому поверсі головного корпусу НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА562748 Королев И. Ю. Социоцентризм / И. Ю. Королев. - Ростов-на-Дону : [б.в.], 1993. - 112 с., РА347648 Чернега Т. М. Антропоцентризм як принцип філософської інтерпретації історії (на матеріалі творчості Г.С.Сковороди) : Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Т. М. Чернега; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2006. - 20 c. (Розглянуто проблеми розуміння змісту окремих аспектів сучасних трактувань принципу антропоцентризму (соціоцентризм, біоцентризм, антропний космологічний принцип), а також адаптації ними деяких ідей українського мандрівного філософа Г.Сковороди, зокрема в плані бачення ним сенсу історії. У контексті історіософського аналізу висвітлено особливості антропоцентризму Г.Сковороди (постійна увага до проблеми людського самопізнання, проблеми вибору "сродної праці", концепція іманентного трансценденталізму, єдність вчення та життя мислителя). Розкрито значення сковородинівського антропоцентризму як есхатологічного вчення, спрямованого, перш за все, на знайдення "внутрішньої людини", її майбутнього змінення та обожнення.), ДС92247 Колотило В. В. Роль ідеології в процесі соціальних змін : дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Колотило Володимир Володимирович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 176 арк.
Горбачев В. Г. Социоцентризм как познавательная установка в советской философии [Электронный ресурс] / В. Г. Горбачев. - Режим доступа : URL :https://cyberleninka.ru/article/n/sotsiotsentrizm-kak-poznavatelnaya-ustanovka-v-sovetskoy-filosofii. - Название с экрана. , Колотило В. В. Роль ідеології в процесі соціальних змін : Автореф. дис... канд. філософ. наук / В. В. Колотило; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2006. - 17 c., Кряж И. В. Психологический анализ антропоцентризма / И. В. Кряж // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Сер. Психологія. - 2010. - № 913, вип. 44. - С. 83-92.
|
| 18. |
Запитує: Любов Спинул (14.11.2019) Тема запиту: Педагогічні ідеї Еллен Кей |
Ключові слова: Еллен Кей -- Век ребенка -- теорія вільного виховання
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика України" та Реферативною базою даних "Україніка наукова". Видання є в НБУВ: ВА652542 Кемінь Г. Теорія і практика "нового виховання" у західноєвропейській педагогіці (кінець XIX - середина XX століття) / Г. Кемінь. - Дрогобич : Коло, 2004. - 124 c., ВА606390 Пащенко Д. І. Генезис гуманістичних ідей у педагогіці / Д. І. Пащенко. - Київ : Наук. світ, 2001. - 278 c., В088763 Кей Э. Век ребенка / Э.Кей. – М. : Изд-во В.Саблина, 1906. – 316 с. ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , В236372 Кей Э. Век ребенка / Э. Кей ; Пер. с нем. Е. Залога и В. Шахно ; Под ред. и с предисл. Ю. И. Айхенвальда. - М. : Д. М.Ефимов, 1905.-295 с. ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , В092704 Кей Э. На пороге жизни. (Молодое поколение) / Э. Кей. - М. : Современные проблемы, 1914. - 160 с. ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , В194733 Кей Э. Мать и дитя / Э. Кей ; Пер. И. Броунштейна. - СПб. : Чумаков, 1908.-79 с. ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg)
Квас О. В. "Століття дитини” та принципи нової педагогіки Еленн Кей / О. В. Квас // Наук. зап. [Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Пед. та істор. науки: зб. наук. праць. - Київ, 2011. - Вип. 97. - С. 89-97., Гончар І. Розвиток теорії вільного виховання у зарубіжній та вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – першої половини ХХ століття / І. Гончар // Психолого-пед. проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(2). - С. 216-220., Ісаєва М. Є. Визначення поняття "щастя": педагогічний аспект / М. Є. Ісаєва // Актуал.проблеми держ. упр., педагогіки та психології зб. наук. праць. - Херсон, 2015. - Вип. 1. - С. 32-35., Некрутенко О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями / О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова // Освітолог. дискурс. - 2015. - № 2. - С. 193-204., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 19. |
Запитує: Андрій (12.03.2020) Тема запиту: Доброго дня! Цікавить бібліографічний опис кандидатської дисертації Олексюка М. М. Суспільно-політичні і філософські погляди Лесі Українки (Київ, 1954). З повагою, Андрій Синиця! |
Ключові слова: Суспільно-політичні і філософські погляди Лесі Українки
Добрий день! Дисертація, яка Вас цікавить, виглядає наступним чином: Видання є в НБУВ: ДС1815 Олексюк М. М. Суспільно-політичні і філософські погляди Лесі Українки : дис. ... канд. філос. наук / Олексюк Мирослав Миронович ; Львів. держ. ун-т імені Івана Франка М-ва вищ. освіти СРСР. - Львів, 1954. - 361 с.
|
| 20. |
Запитує: Світлана (16.03.2020) Тема запиту: Доброго дня. Будь ласка, надайте бібліографічний список кандидатських та докторських робіт за темою : Принципи, положення наукового пізнання, ідеї та концепції, в яких розкрито проблеми підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Дякую. |
Ключові слова: наукове пізнання -- проблеми підготовки фахівців у закладах вищої освіти
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА830275 Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у закладах вищої освіти Республіки Польщі та України :/ А. Загородня; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - Київ : Едельвейс, 2018. - 391 c., ДС109601 Лаврусенко М. І. Дохристиянське минуле в українській літературі ХХ століття: проблема кореляції наукового і художнього пізнання : дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Лаврусенко Марія Іванівна ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2007. - 203 арк., ДС111406 Котовська О. П. Діалог як метод пошуку істини в українській філософській традиції : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.05 / Котовська Ольга Петрівна ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2008. - 211 арк.
Білан С. О. Аграрна освіта в Україні: історичний аспект (90-ті роки ХХ - початок ХХІ ст.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / С.О. Білан ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 2005. -20 с., Соколенко Т.М. Організація діяльності навчально-методичних комплексів у вищих навчальних закладах Слобожанщини (друга половина ХІХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Соколенко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Харків, 2006. - 20 с., Бурдіна С.В. Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / С.В. Бурдіна ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 с., Сущенко Л.П. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах: автореф. дис. д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.П. Сущенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Київ, 2003. - 45 с., Карпюк Р.П. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р.П. Карпюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 2010. - 40 с., РА339985 Узбек К. М. Антична математика і становлення системних підвалин філософського раціоналізму : автореф. дис... д-ра філософ. наук : 09.00.09 / К. М. Узбек; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. - Київ, 2005. - 39 c., РА362400 Рабокоровка Г. В. Внутрішня форма як категорія філософсько-гуманітарного пізнання : автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.02 / Г. В. Рабокоровка; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - Одеса, 2008. - 20 c., РА348721 Лаврусенко М. І. Дохристиянське минуле в українській літературі ХХ століття: проблема кореляції наукового і художнього пізнання : автореф. дис... канд. філол. наук / М. І. Лаврусенко; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2007. - 20 c., РА357511 Котовська О. П. Діалог як метод пошуку істини в українській філософській традиції : автореф. дис... канд. філософ. наук / О. П. Котовська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Львів, 2008. - 20 c., РА335299 Клочков І. В. Наукова культура у вітчизняній філософії другої половини ХХ століття : автореф. дис... канд. філос. наук / І. В. Клочков; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ, 2008. - 17 c., РА330359 Количева Т. В. Наукове і художнє пізнання: їх специфіка і взаємодія : автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.01 / Т. В. Количева; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Харків, 2004. - 17 c., Реферативна база даних , Наукова періодика України , РА329884 Захарійчук М. Д. Педагогічні спостереження як компонент професійного розвитку вчителя початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Д. Захарійчук; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - Київ, 2004. - 22 c.
|
| | |
|
|