Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=БІБЛІЙНІ$<.>+<.>K=СЮЖЕТ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Запитує: Іванна (25.09.2015) Тема запиту: Підкажіть, будь ласка, у яких джерелах я можу знайти інформацію про педагогічне керівництво сюжетно-відображувальної гри у ранньому віці. Дуже дякую! |
Ключові слова: сюжетно-рольові ігри -- сюжетно-відображувальні ігри -- ігри для дітей раннього віку -- дошкільна освіта
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА784036 Богуш А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посіб. / А. М. Богуш, Н. І. Луцан. - 3-тє вид., допов. - Київ : Слово, 2014. - 302, [1] c., ВА753642 Листопад О. А. Розвиток творчого потенціалу дітей раннього віку: творчі завдання, ігри, забавлянки : навч.-метод. посібник / О. А. Листопад. - Одеса, 2012. - 178 c. , ВА756872 Єфіменко М. Р. Методичні засади формування соціальної адаптованості дошкільників засобами ігрової діяльності / М. Р. Єфіменко. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2012. - 95 c., ВА764565 Кудикіна Н. В. Теорія ігрової діяльності дітей / Н. В. Кудикіна; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2012. - 235 c., ВА620241 Захарченко В. Г. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі : Навч.-метод. посібник / В. Г. Захарченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 2001. - 59 c. , ВА735073 Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : навч.-метод. посіб. / Г. С. Тарасенко, Н. В. Гавриш, Н. В. Кудикіна [та ін.]. - Київ : Слово, 2010. - 318 c., ВА782128 Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - Київ : Едельвейс, 2014. - 599 с. , Ж16225 Луцан Н. І. Вербальні ігри в теорії дошкільної педагогіки / Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 93-96., Ж16225 Савченко М. В. Вплив ігрової діяльності на виховання самостійності в дітей дошкільного віку / М. В. Савченко // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 358-361. Борисова О. Вплив ігрового середовища на формування творчої особистості дошкільника / О. Борисова, М. Тур // Гуманітарний вісн. Держ. вищ. навч. закл. "Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди" : наук.-теор. збірник. - Переяслав-Хмельницький, 2013. - Вип. 28, Т. 1. - С. 38-42., Кардаш І. М. Театралізовані ігри як засіб формування творчої особистості дитини дошкільного віку / І. М. Кардаш // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 77-81., Розвиток сюжетно-рольової гри у дошкільному віці [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://teremok7.zp.ua/index.php/--mainmenu-118/mainmenu-155/549-konsultatsiya-rozvitok-syuzhetno-rolovoji-gri-u-doshkilnomu-vitsi. - Назва з екрана., Кащук Н. Спеціфіка організації предметно-ігрового середовища в контексті сенсорного розвитку дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Н. Кащук. - Режим доступу : URL : http://www.ird.npu.edu.ua/files/kachyk.pdf. - Назва з екрана., Організація сюжетно-рольової гри дітей дошкільного віку [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://rmc.trost.net.ua/wp-content/uploads/2015/04/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%81%D1%8E%D0%B6%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%BE-%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97-%D0%B3%D1%80%D0%B8-%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%B2%D1%96%D0%BA%D1%83.pdf. - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 2. |
Запитує: Віта (04.05.2016) Тема запиту: Доброго дня! Шукаю наукову літературу на тему біблійних ідіом для написання курсової. На жаль, не змогла знайти самостійно. |
Ключові слова: біблійні ідіоми -- біблійні -- фразеологічні одиниці біблійного походження -- біблійна фразеологія -- ідіома біблійного походження
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА755696 Коваль А. П. Спочатку було Слово: Крилаті вислови біблійного походження в українській мові / А. П. Коваль. - Вид. 2-ге. - Київ : Либідь, 2012. - 311 с., РА298669 Сафронова О. В. Структура і семантика фразеологічних одиниць із ономастичним компонентом біблійного походження у сучасній англійській мові : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Сафронова Олена Вячеславівна ; Київський держ. лінгвістичний університет. - Київ, 1997. - 19 с. Гільмутдінова Л. М. Специфіка структурно-граматичних типів українських фразеологічних одиниць біблійного походження [Електронний ресурс] / Л. М. Гільмутдінова. - Режим доступу : URL : http://dspace.nbuv.gov.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/45988/42-Gilmutdinova.pdf?sequence=1. - Назва з екрана., Георгієва Н. Проблемні аспекти класифікації та характеристики біблійних фразеологічних одиниць англійської мови [Електронний ресурс] / Н. Георгієва. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/6770/1/11gnipak.pdf. - Назва з екрана., Решетняк О. О. Особливості біблійної символеми як вербалізатора концепту [Електронний ресурс] / О. О. Решетняк, Н. В. Швидка. - Режим доступу : URL : http://www.vestnik-philology.mgu.od.ua/archive/v17/part_1/10.pdf. - Назва з екрана., Проблема перекладу фразелогічних одиниць біблійного походження [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/123456789/380/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83%20%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%20%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf. - Назва з екрана., Півторак М. Д. Фразеологізми-біблеїзми з власними іменами в іспанській та українській мовах [Електронний ресурс] / М. Д. Півторак. - Режим доступу : URL : http://www.philology.kiev.ua/library/zagal/Movni_i_konceptualni_2012_42_1/358_364.pdf. - Назва з екрана., Андрейчук Н. І. Біблеїзми з точки зору когнітивної семантики [Електронний ресурс] / Н. І. Андрейчук, І. Д. Карамишева. - Режим доступу : URL : http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9294/1/17.pdf. - Назва з екрана., Баран Г. В. Біблійна фразеологія та цитування в українській віршованій та ритмізованій молитві ХХ ст / Г.В. Баран // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. Філолог. науки. - Ніжин, 2011. - Кн. 1. - С. 31-35., Вигнанська І. М. Узуальна та оказіональна варіантність фразеологічних біблійних одиниць французької мови / І. М. Вигнанська // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Л. Українки. Філол. науки. Мовознавство. - 2012. - № 6. - С. 19-23., Судук І. І. Семантика стійких біблійних порівнянь / І. І. Судук // Наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Філол. науки. - 2015. - Вип. 38. - С. 302-306. , Заполовський М. В. Семантика метафори та алегорії в структурі німецькомовної біблійної притчі / М. В. Заполовський // Проблеми зіставної семантики : зб. наук. праць. - Київ, 2013. - Вип. 11. - С. 77-80. , Вільчинська Т. Фразеологічні одиниці біблійного походження в українській мові: національно-культурний та структурно-семантичний аспекти / Т. Вільчинська // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 6. - С. 168-172., Оніщенко Ю. Проблема перекладу фразеологічних одиниць біблійного походження / Ю. Оніщенко // Наук. вісн. Херсон. держ. університету". Сер. Лінгвістика. - 2011. - Вип. 15. - С. 320-323., Хаврусь М. А. Джерела походження ідіом з ботанічним компонентом в англійській мові / М. А. Хаврусь // Мовні і концептуальні картини світу : зб. наук. праць. - Київ, 2013. - Вип. 43(4). - С. 226-232. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова" , Книжкові видання
|
| 3. |
Запитує: Оля (19.09.2016) Тема запиту: Доброго дня. Можливо у вас є якісь книги, монографії, статті, десиртації або ж наукові дослідження на тему: "Традиційний сюжет братовбивства у повісті Б. Грінченка "Під тихими вербами" та повісті О. Кобилянської "Земля": порівняльний аспект"? |
Ключові слова: Кобилянська Ольга -- "Земля" -- Грінченко Борис -- "Під тихими вербами"
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА796030 Єсипенко Д. О. Повісті Бориса Гринченка "Серед темної ночі" та "Під тихими вербами": історія текстів і тексти в історії : [дослідження] / Дмитро Єсипенко ; НАН України, Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Наукова думка, 2015. - 157, [18] с. , ДС135821 Гоч С. В. Однойменні романи "Земля" Ольги Кобилянської та Еміля Золя: поетика, типологія : дис... канд. філол. наук : 10.01.05 / Гоч Світлана Василівна ; Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 205 арк. , ДС79287 Каменська І. В. Концепт подвійного семантичного поля у творчості Ольги Кобилянської (за творами "Ніоба", "Valse melancolique", "Некультурна", "Земля", "Через кладку") : дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Каменська Ірина Василівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2002. - 172 арк., РА402497 Єсипенко Д. О. Повісті Бориса Грінченка "Серед темної ночі" та "Під тихими вербами": питання текстології : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.09 / Єсипенко Дмитро Олександрович ; Нац. акад. наук України, Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка. - Київ, 2013. - 20 с., Ж69219 Ольга Кобилянська - письменниця і громадянка: національне і загальнолюдське / ред.: Б. І. Бунчук. - Чернівці : Кн. - ХХІ, 2004. - 338 с. (Проаналізовано творчість видатної української письменниці О.Кобилянської. Розглянуто питання літературознавства, мовознавства, зокрема, лексикологію, семасіологію, граматику, стилістику та лінгвістику текстів творів письменниці. Висвітлено цілісну концепцію людини у повісті О.Кобилянської "Земля", а також філософську концепцію природи у повісті "Через кладку". Розкрито аспекти стильової спорідненості поезій у прозі О.Кобилянської та І.Тургенєва.) Єсипенко Д. У пошуках авторського тексту: до історії видання повістей Бориса Грінченка "Серед темної ночі" та "Під тихими вербами" 1910 року / Д. Єсипенко // Актуальні проблеми української літератури і фольклору. - 2012. - Вип. 17. - С. 96-105. , Єсипенко Д. Історія створення повісті бориса грінченка "Під тихими вербами" [Електронний ресурс] / Д. Єсипенко // Наук. вісн. Ужгород. ун-ту. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2011. - Вип. 26. - С. 46-49. , Єсипенко Д. Повість Бориса Грінченка "Під тихими вербами":історія створення, перші публікації / Д. Єсипенко // Сіверянський літопис. - 2012. - № 3-4. - С. 146-160., Ткач А. Народознавство у повісті "Земля" Ольги Кобилянської / А. Ткач // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 2. - С. 11-13., Папіш В. А. Вияви нарцисизму в повісті О. Кобилянської "Земля" / В. А. Папіш // Наук. пр. Кам'янець-Подільського нац. ун-ту імені Івана Огієнка. Філол. науки. - 2015. - Вип. 38. - С. 271-274. , Красавіна В. В. Земля як мірило цінностей і парадигма зради у творах М. Коцюбинського "Fata morgana" та О. Кобилянської "Земля" / В. В. Красавіна // Література та культура Полісся. Сер. : Філол. науки. - 2015. - Вип. 78. - С. 126-134. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова" , Зал каталогів
|
| 4. |
Запитує: Ірина (11.10.2016) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти інофрмацію про формування мовленнєвої компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри з дорослим. Дякую. |
Ключові слова: формування мовленнєвої компетенції
Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали, для додаткового підбору літератури скористайтесь архівом довідок за ключовим словом "мовлення", також рекомендуємо скористатися проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ та опрацювати самостійно систематичний каталог НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА766107 Трифонова О. С. Формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. С. Трифонова; НАПН України. - Одеса : Лерадрук, 2012. - 467 c., ВА766106 Трифонова О. С. Компетентнісний підхід до формування мовно-мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. С. Трифонова; НАПН України. - Одеса : Лерадрук, 2012. - 203 c., ВА737532 Аніщук А. М. Дошкільна лінгводидактика : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ спец. "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2011. - 246 c. РА383646 Калмикова Л. О. Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Л. О. Калмикова; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. – Київ, 2011. - 42 c., Ласточкіна О. В. Характеристика мовленнєвої підготовки дошкільників / О. В. Ласточкіна // Актуал. питання корекційн.освіти: зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільський, 2012. - Вип. 3. - С. 127-133., Трифонова О. Методичні засади формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. Трифонова // Нова пед. думка. - 2014. - № 3. - С. 89-92., Галунова Н. М. Формування мовної свідомості та мовленнєвої компетенції в онтогенезі (за результатами проведення вільного асоціативного експерименту з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку) / Н. М. Галунова // Психолінгвістика. - 2009. - Вип. 3. - С. 103-108., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 5. |
Запитує: Карина Жукова (08.11.2016) Тема запиту: Прошу Вас підібрати літературу для підготовки дипломної роботи на тему: "Формування психологічної готовності до навчання у школі дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор". |
Ключові слова: старший дошкільний вік -- сюжетно-рольові ігри -- психологічна готовність до школи
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА749360 Дметерко Н. В. Дитяча психологія : курс лекцій: навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ / Н. В. Дметерко. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - Слов'янськ : Маторін Б.І., 2011. - 230 c. , ВА656838 бірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. П.Тичини. - Київ : Міленіум, 2004. - 234 c., Ж69964 Вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: В. І. Євдокимов. - Харків, 2003. - 226 с. - (Психологія; Вип. 10). , Ж14642 Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2008. - 232 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 17, ч. 1)., Ж72496 Психолого-педагогічне забезпечення передшкільної освіти / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота; АПН України, Ін-т пед. освіти. - Миколаїв, 2008. - 263 с. - (Наук. вісн. Миколаїв. держ. ун-ту. Сер. Пед. науки; Спец. вип., т. 1). , Ж71961 Лохвицька Л. Соціалізація дітей старшого дошкільного віку в процесі сюжетно-рольових ігор / Л. Лохвицька, Н. Карцева // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. збірник. - Переяслав-Хмельницький, 2010. - Вип. 19. - С. 129-133. Діагностика готовності дітей до школи [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://bezlyudivka-lyceum.edu.kh.ua/Files/downloads/2.2.%D0%94%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82_%D0%B4%D1%82%D0%B5%D0%B9_%D0%B4%D0%BE_%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8.pdf. - Назва з екрана., Костюк І. Діагностика готовності дитини до школи [Електронний ресурс] / І. Костюк. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/3968/1/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8E%D0%BA_%D0%86.%D0%A1.pdf. - Назва з екрана., Очкало Н. Формування морально – вольової готовності у дітей старшого дошкільного віку в процесі підготовки до навчання у школі [Електронний ресурс] / Н. Очкало. - Режим доступу : URL : http://college.tim.ua/upload/conf_may_12/ochkalo.pdf. - Назва з екрана., Матеріали ІІ Міжвузівської студентської дистанційної науково-практичної конференції "Наукові пошуки ХХІ століття: молодіжний вимір" 27 листопада 2014 р. [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://pi.kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/PI/IMMN_kafedra/Naukova/27.11.14_materialu.pdf. - Назва з екрана., Василенко О. Ігрова діяльність як основний спосіб оволодіння іншомовною компетентністю дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Василенко. - Режим доступу : URL : http://lib.iitta.gov.ua/1887/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2B2.Pdf. - Назва з екрана., Гальченко В. Характеристика мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання в школі / В. Гальченко, І. Грузинська // Вісн. Ін-ту розв. дитини. Сер. Філософія, педагогіка, психологія. - Київ, 2014. - Вип. 35. - С. 131-136., Гальченко В. Винахідливість дошкільника: особливості, типи та засоби розвитку / В. Гальченко // Навчання і виховання обдарованої дитини. - 2013. - Вип. 2. - С. 127-138., Клименко А. Міжособистісне спілкування як соціально-психологічний чинник готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі / А. Клименко // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. праць. - Київ, 2016. - Вип. 3. - С. 94-99., Борисова О. Вплив ігрового середовища на формування творчої особистості дошкільника [Електронний ресурс] / О. Борисова, М. Тур // Гуманітар. вісн. Держ. вищ. навч. закладу "Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 38-42., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання
|
| 6. |
Запитує: Людмила (11.11.2016) Тема запиту: Сюжетно-рольові ігри, як засіб розвитку діалогічного мовлення молодших школярів |
Ключові слова: гра -- діалогічне мовлення
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА673002 Луцан Н. І. Мовленнєво-ігрова діяльність дітей дошкільного віку / Н. І. Луцан; Півден. наук. центр АПН України. - Одеса: СВД М.П.Черкасов, 2005. - 320 c. (Розкрито суть поняття мовленнєво-ігрової діяльності (МІД) у контексті психології, лінгвістики, лінгводидактики. Висвітлено проблему розвитку зв'язного мовлення (ЗМ) дошкільників у МІД. Наведено педагогічні погляди на проблему ігрової та мовленнєвої діяльності у вітчизняній та зарубіжній педагогіці, описано особливості розвитку МІД у дошкільному дитинстві. Запропоновано методику діагностики та стимулювання розвитку ЗМ у дітей даної вікової категорії в МІД.), ВА698430 Луцан Н. Розвиток мовлення дітей в ігровій діяльності : навч.-метод. посіб. / Н. Луцан; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Пед. інститут. - Івано-Франківськ, 2008. - 168 c. (Розглянуто психологічний і лінгвістичний аспекти зв'язного мовлення, розкрито теоретичні засади мовленнєво-ігрової діяльності дітей, наведено характеристику та класифікацію різних видів вербальних ігор і вправ, а також мовленнєвих ситуацій. Проаналізовано особливості становлення та розвитку діалогічного та монологічного мовлення у дітей. Наведено рекомендації щодо використання вербальних творчих ігор та ігрових мовленнєвих вправ і ситуацій у навчально-виховному процесі, спрямованому на розвиток зв'язного мовлення у дітей. Визначено особливості проведення репродуктивної та творчої вербальної гри. Розроблено зміст занять щодо розвитку діалогічного мовлення та збагачення словника дітей лексикою українських народних ігор. Описано структурні компоненти та форми організації мовної гри.), ВА713748 Паршикова О. О. Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект) : монографія / О. О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. інститут. - Донецьк : Вебер, 2009. - 295 c. (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.), ВА784036 Богуш А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посіб. / А. М. Богуш, Н. І. Луцан. - 3-тє вид., допов. - Київ : Слово, 2014. - 302, [1] c. (Розкрито теоретичні засади мовленнєво-ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Охарактеризовано і класифіковано різні види ігор: дидактичні словесні, вербальні; а також мовленнєві, ігрові ситуації і вправи. Подано опис різних видів ігор, вправ, мовленнєвих ситуацій. Розглянуто спецкурс для студентів "Мовленнєво-ігрова діяльність дітей у дошкільних закладах".), РА400337 Копосов П. Г. Розвиток мовлення учнів 1 - 2 класів у навчально-ігровій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. Г. Копосов; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2013. - 20 c. (Висвітлено актуальну проблему розвитку мовлення учнів І - ІІ класів. Розроблено лінгводидактичну модель формування мовленнєвих умінь і навичок учнів зазначених класів на уроках української мови засобом навчально-ігрової діяльності. З'ясовано суть, структуру й механізми мовленнєвої діяльності дітей. Уточнено критерії оцінювання лексико-граматичних умінь, уміння усно переказувати тексти й створювати власні усні висловлювання. Ураховано вимоги програми, можливості чинних підручників і посібників, дані констатувальних зрізів, стан досліджуваної проблеми в практиці навчання української мови в І і ІІ класах. Розроблено форми, зміст, методи і прийоми розвитку мовлення учнів на уроках навчання грамоти й української мови. Створено систему комплексних ігрових вправ взаємопов'язаного навчання мови й розвитку мовлення.), Ж70936 Ткачук О. С. Використання дидактичної гри фонетичного спрямування в навчально-виховному процесі / О. С. Ткачук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. праць. - 2010. - Вип. 28. - С. 326-333. (Аргументовано роль гри у формуванні окремих якостей особистості. Проаналізовано систему дій у дидактичній грі, яка є складовою уроку. Розкрито роль дидактичної гри фонетичного спрямування у вдосконаленні мовленнєвої навички молодших школярів. Запропоновано низку ігор мовленнєвого спрямування, що розвивають увагу, мовно-слухове сприймання, фонетичний слух. Зроблено висновок, що дидактичні ігри є засобом активізації пізнавальної діяльності учнів, що спрямовується на формування потреби в знаннях, удосконалення пізнавальних умінь.), Ж24982 Петровська Т. Методи і прийоми розвитку образного мовлення на уроках читання в 4 класі / Т. Петровська // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 165-168. (Розглянуто ефективні методи і прийоми роботи з розвитку образного мовлення учнів на уроках читання в IV класі, серед яких: словесне малювання, ігри-розминки, словникова робота, коментування образних засобів художнього твору. Досліджено етапи роботи над образністю мовлення. Зазначено, що ключові читацькі вміння формуються поряд з художньою образністю мовлення під час аналізу твору.), Ж16225 Богуш А. М. Мовленнєвий супровід словесних ігор / А. М. Богуш // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 87-90. (Наведено характеристику словесних ігор, спрямованих на вирішення мовленнєвих завдань. Визначено поняття "словесна гра", у якому реалізовано важливий методологічний принцип єдності мови, мислення і мовлення. Охарактеризовано і класифіковано словесні ігри, розкрито їх структурні компоненти та форми організації. Зроблено висновок щодо доцільності використання словесних ігор у практичній роботі дошкільних навчальних закладів з розвитку мовлення і художньої літератури як ігрового методу; як самостійної гри-заняття, що проводиться під керівництвом педагога; як прийому на заняттях з інших розділів програми.), Ж16225 Богуш А. М. Розвиток особистості дитини в ігрових мовленнєвих ситуаціях / А. М. Богуш, Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 3-5. (Розкрито вплив ігрових мовленнєвих ситуацій на розвиток особистості дитини дошкільного віку. Визначено поняття ситуації, ігрової мовленнєвої ситуації, класифіковано їх види (природні та навчальні), систему ознак. Наведено схеми класифікацій ігрових мовленнєвих ситуацій, розглянуто їх групи (ситуації розвитку діалогічного і монологічного мовлення) та системи, що існують у дошкільній лінгводидактиці. Охарактеризовано підходи до класифікації ігрових мовленнєвих ситуацій (інсценування на основі готових текстів, рольова гра на основі ілюстрацій, навчальні ситуації). Ігрову мовленнєву ситуацію розглянуто як штучно змодельовані ігрові обставини за змістом знайомих художніх творів (казок) або епізодів життя дитини та створені для цього умови їх реалізації, що стимулюють і активізують мовленнєве спілкування дітей, сприяють розвитку діалогічного і монологічного мовлення. З'ясовано, що ігрові мовленнєві ситуації посідають значне місце в роботі з розвитку мовлення дітей дошкільного віку.) Олексинська А. О. Ігрові вправи для навчання учнів початкової школи мовного і мовленнєвого матеріалу / А. О. Олексинська, М. Л. Писанко // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 60-63. , Азовська Н. В. Формування лексичної компетентності в молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення засобами ігрової діяльності / Н. В. Азовська, В. В. Бережна // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 4. - С. 114-124. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова" , Зал каталогів
|
| 7. |
Запитує: Ніна (14.01.2019) Тема запиту: Прошу допомоги у підборі літератури для написання МАНівської роботи за темою"Специфіка інтерпретації гамлетівського сюжету засобами кінематографа(компаративний аналіз). Критики про сюжет.Критики про сюжети фільмів 1921.1948.1964.2015 років.Я віддалений користувач. Дуже потрібна допомога. |
Ключові слова: гамлетівський сюжет -- Шекспір -- Гамлет
Добрий день! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також Ви можете спробувати звернутися за допомогою до фахівців Наукової бібліотеки Київського національного університету культури і мистецтв та Київського Національного Університету Театру, Кіно і Телебачення імені Карпенко-Карого. Видання є в НБУВ: Табачник Д. В. ВА1526 Шедеври світової драматургії / [пер., передм. і комент. Р. Г. Коломійця]. - Харків : Фоліо, 2010. - 636 с. Лазаренко Д. М. Зсув оповідного фокусу як стратегія переосмислення гамлетівського сюжету в романі Лізи Фідлер "Побачення з Гамлетом: історія Офелії” / Д. М. Лазаренко, О. Г. Дощенко // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2015. - № 1. - С. 21-24., Лазаренко Д. М. Метатекстуальний потенціал Шекспірового "Гамлета" і особливості його реалізації / Д. М. Лазаренко // Ренесанс. студії. - 2011. - Вип. 16-17. - С. 100-124. , Лазаренко Д. М. Інверсійне прочитання як форма традиціоналізації гамлетівського сюжету: передумови, механізм і функції / Д. М. Лазаренко, О. Г. Дощенко // Вісн. Запоріз. нац. університету. Філол. науки. - 2015. - № 1. - С. 121-133., Триколенко С. "Гамлет": чотири вистави - чотири вирішення / С. Триколенко // Укр. мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії. - 2014. - Вип. 14. - С. 267-274, Мізяк В. Д. "Гамлет" В. Шекспіра на Харківській сцені (1956) у контексті культури постсталінізму / В. Д. Мізяк // Вісн. Харків. держ. акад.дизайну і мистецтв . - 2015. - № 3. - С. 74-77., Соловцова И. Перспективы развития зрелищных видов искусства в трагедии В. Шекспира "Гамлет" / И. Соловцова // Півден. архів. Філол. науки. - 2017. - Вип. 69. - С. 62-65., Васильєв Є. Драма-сайдквел: функціонування й жанрова специфіка / Є. Васильєв // Літератур. процес: методологія, імена, тенденції. Філол. науки. - 2016. - № 8. - С. 61-67., Нестерак О. Шекспір в кінематографі 90-х [Електронний ресурс] / О. Нестерак. - Режим доступу : URL : http://www.ktm.ukma.edu.ua/2002/1/shakespeare.html. - Назва з екрана., Гайдин Б. Н. Образ Гамлета на отечественном экране второй половины ХХ-начала ХХІ века [Электронный ресурс] / Б. Н. Гайдин. - Режим доступа : URL : http://www.zpu-journal.ru/zpu/contents/2013/4/Gaydin_Hamlet-Russian-Screen/28_2013_4.pdf. - Название с экрана., Орлова О. Життя Гамлета у світовому кінематографі [Електронний ресурс] / О. Орлова. - Режим доступу : URL : https://www.1000журавлів.укр/wp-content/uploads/2018/09/%D0%93%D0%B0%D0%BC%D0%BB%D0%B5%D1%82-%D1%83-%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%BE.pdf. - Назва з екрана., Жеребкина И. Действия вместо мышления как национальный проект или советские Гамлеты [Электронный ресурс] / И. Жеребкина. - Режим доступа : URL : http://www.intelros.ru/pdf/gender_issledovaniya/2008_18/16.pdf. - Название с экрана., Київський Національний Університет Театру, Кіно і Телебачення імені Карпенко-Карого, Наукова бібліотека Київського національного університету культури і мистецтв
|
| 8. |
Запитує: Елена (26.03.2019) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу на тему "Сюжетні іграшки у житті дітей дошкільного віку". |
Ключові слова: Сюжетні іграшки -- дошкільний вік
Добрий день! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань. Видання є в НБУВ: ВС41046 Разом до гармонії: розвиток дитини раннього віку : метод. посіб. / авт.-упоряд. І. В. Братусь [та ін.] ; заг. ред. І. Д. Звєрева ; Християнський дитячий фонд, UNICEF, Проект "Залучення членів місцевих громад до впровадження адаптованої програми розвитку дітей раннього віку партнерської організації NIPPA (Північна Ірландія) - сприяння першим крокам". - К. : Кобза, 2004. - 160 с., АО125405 Кистяковская М. Ю. Игрушки для детей раннего возраста. - М., 1952. - 15 с. , ВА222225 Флерина Е. А. Игра и игрушка: пособие для воспитателя детского сада. - М. : Просвещение, 1973. - 111 с. , СО28158 Етнопедагогічний та культорологічний потенціал народної іграшки : матеріали Всеукр. наук.-метод. семінару, 17 квіт., 2007 р., Хмельницький / ред.: В. Є. Берека; АПН України. Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад., Музей нар. декор.-ужитк. мистец. - Хмельниц., 2007. - 166 c. , В7221/Вып. 13 Энциклопедия семейного воспитания и обучения / ред. П. Ф. Каптерев ; "Родительский кружок" при Педагогич. музее в.-уч. зав. в СПБ. - Вып. 13 : Игрушки, их назначение и выбор / П. А. Литвинский. - СПб. : [б.и.], 1899. - 44 с., ВС33535 Найден О. С. Українська народна іграшка: Історія. Семантика. Образна своєрідність. Функціональні особливості / О. С. Найден. - К : АртЕк, 1999. - 256 c., ВС40850 Проблеми ревалоризації феномена української народної іграшки у сучасних культурно-освітніх умовах : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Полтава, 16 - 17 квіт. 2003 р. / ред.: О. О. Григор'єва; Полтав. облдерждмін., Полтав. обл. упр. освітою, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка, Полтав. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників ім. М.Остроградського. - Полтава, 2004. - 177 c., ВА774197 Лялька як знак, образ, функція : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. "Другі Марка Грушевського читання" / ред.: О. С. Найден; упоряд.: Л. Гладун, В. Тименко, Т. Дудова; Держ. музей іграшки, НАН України, Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського. - К. : Стилос, 2010. - 223, 32 c. , Ж21367 Листопад О. А. Роль іграшки у розвитку творчого потенціалу дітей раннього віку / О. А. Листопад // Наша шк. - 2013. - № 1. - С. 9-14. Кільова Г. Народна іграшка як засіб виховання дітей / Г. Кільова // Рідна школа. - 2010. - № 6. - С. 59-63., Загарницька І. І. Рольсучасних іграшок в житті дитини [Електронний ресурс] / І. І. Загарницька . - Режим доступу : URL : http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/9308/1/Zaharnytska%20I.%20I.pdf. - Назва з екрана., Полищук Е. Игрушка для детей дошкольного возраста как отражение социокультурных процессов в обществе / Е. Полищук // Вісн. Ін-ту розвитку дитини. Сер. Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 34. - С. 112-119.
|
| 9. |
Запитує: Фостата Оксана Зіновіївна (08.04.2019) Тема запиту: Якими джерелами доцільно користуватись під час опрацювання теми "Біблійна легенда про Каїна і Авеля в інтерпретації Ольги Кобилянської (за мотивом повісті "Земля") " ? |
Ключові слова: Кобилянська О. -- Земля -- біблійні сюжети
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: АО265753 Захарчук В. Печать Каїна: Архетип братовбивства в українській літературі / В. Захарчук ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. Наукова бібліотека. - Львів : ЛА "Піраміда", 2006. - 58 с., ДС110745 Маркін Р. В. Міфологічний фольклоризм в українській літературі початку XX століття (на матеріалі творів Ольги Кобилянської, Михайла Коцюбинського, Лесі Українки) : дис. ... канд. філол. наук : 10.01.07 / Марків Руслан Володимирович ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2008. - 222 арк., РА355493 Вардеванян С. І. Міфологема Каїна в українській літературі ХІХ - ХХ століть : автореф. дис... канд. філол. наук / С. І. Вардеванян; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2008. - 19 c. Ткач А. Народознавство у повісті "Земля" Ольги Кобилянської / А. Ткач // Укр. література в загальноосвіт. школі. - 2012. - № 2. - С. 11-13., Красавіна В. В. Земля як мірило цінностей і парадигма зради у творах М. Коцюбинського "Fata morgana" та О. Кобилянської "Земля" / В. В. Красавіна // Література та культура Полісся. Сер. Філол. науки. - 2015. - Вип. 78. - С. 126-134., Вардеванян С. Дихотомія "я / інший” у повісті О. Кобилянської "Земля” / С. Вардеванян // Наук. вісн. Чернівец. нац. університету. Слов'ян. філологія. - 2014. - Вип. 732-733. - С. 116-119., Ткачук М. Художня своєрідність роману "Земля" Ольги Кобилянської / М. Ткачук // Наук. зап. Тернопіл. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. - Тернопіль, 2013. - № 38. - С. 65-81.
|
|
|
|