Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ДІТИ$<.>+<.>K=ШКОЛЯРІ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Добра (25.11.2010) Тема запиту: Робота з обдарованими дітьми |
Ключові слова: обдаровані діти -- Робота з обдарованими дітьми Видання є в НБУВ: ВА718615 Особливості роботи з обдарованими дітьми [Текст] / уклад. М. І. Тіхонова, А. О. Молдованова ; Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, Луганський обласний ін-т післядипломної педагогічної освіти. - Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. - 176 с., ВА722970 Здібності. Обдарованість. Таланти. Система роботи з обдарованими дітьми [Текст] / упоряд. М. К. Голубенко. - К. : Шкільний світ, 2009. - 128 с.: табл. - (Бібліотека "Шкільного світу". Загальнопедагогічний напрям) (Сільська школа України. Завуч. Бібліотека)., Р114083 Пінчук, Наталія Іванівна. Технологія роботи з обдарованими дітьми [Текст] : спецкурс / Н. І. Пінчук ; АПН України, Університет менеджменту освіти. - К. : [б.в.], 2009. - 20 с. , Р111324 Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми та молоддю [Текст] / С. О. Терепищий [та ін.]. - К. : ВМГО "Союз обдарованої молоді", 2008. - 20 с. , ВА677996 Позакласна робота з географії: Сценарії заходів, робота з обдарованими дітьми / В.М. Андрєєва (уклад.). — Х. : Видавнича група "Основа", 2006. — 234с., Ж22620 Готовність педагогічних кадрів до роботи з обдарованими школярами / В. Демченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. — 2008. — N 4. — С. 33-36. , Ж14958 Актуальні проблеми роботи з обдарованою молоддю / Л.О. Бондар, Н.О. Гладушина // Освіта на Луганщині. — 2006. — N 1. — С. 117-124. , Ж70151 Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань / Т.І. Мантула // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. — 2008. — N 41. — С. 58-63. , Ж22868 Запровадження діагностики та рівневого оцінювання педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми / П. Соломчук // Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 17-20. , Ж22868 Значення та роль світоглядної культури вчителя в системі роботи з обдарованими дітьми та молоддю / С. Макаренко // Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 44-46. , Ж16225 Интерес как мотив учебной деятельности одаренных детей / Л.М. Джуринская // Наука і освіта. — 2007. — N 4-5. — С. 49-52. , Ж69408 Обдарованість як багатогранне явище / О.І. Коваленко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 157. — С. 82-86. , Ж70151 Організація роботи з обдарованими учнями у закладах нового типу (досвід роботи шкіл м. Житомира) / О.Є. Антонова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2007. — N 35. — С. 66-72. , Ж70151 Особливості навчання і виховання обдарованих дітей у новаторських навчально-виховних закладах / Ю.М. Клименюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2008. — N 38. — С. 50-53. , Ж69411 Підготовка вчителя до роботи з обдарованими дітьми / Л.В. Герасіменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2002. — N 5. — С. 45-51. Особливості роботи з обдарованими дітьми в системі психологічної служби школи, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, Обдарована дитина у сучасній школі, ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦКУРСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ”, КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ПРИСКОРЕНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: АМЕРИКАНСЬКІ РЕАЛІЇ − УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ, ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ, ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ, ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДОШКІЛЬНИКІВ, ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, Форми і методи роботи з обдарованими дітьми, Організація роботи з обдарованими дітьми, КРИТЕРІЇ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ДИТИНИ, Робота з обдарованими дітьми в умовах школи-інтернату
|
| 2. |
Запитує: Віра Володимирівна (05.12.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть будь-ласка з пошуком інформації: "Системність у формуванні мовленнєвих умінь молодших школярів". Дякую! |
Ключові слова: мовлення -- формування мовленнєвих умінь -- освіта молодших школярів -- мова
Доброго дня! Радимо скористатись наступною інформацією: Видання є в НБУВ: ВА624267 Варзацька, Лариса Олександрівна. Рідна мова й мовлення. Методика розвитку зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : навч.-метод.посіб. для вчителів, студентів, методистів / Л. О. Варзацька, Л. М. Шевченко. - Кам'янець-Подільський : Абетка, 2001. - 204 с., ВА708695 Каніщенко, Антоніна Пантелеймонівна. (Розвиток фонетичного слуху, активного словника та зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : методика опрац. віршів, чистомовок, скоромовок, текстів, загадок, слов. абетки: [посіб. для вчителя] / А. П. Каніщенко. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2009. - 159 c.), Ж70151 Вісник Житомирського педагогічного університету. Вип. 21 / Ред.: П.Ю. Саух. — Житомир, 2005. — 288 с.(Розглянуто питання інтегрування різних видів мовленнєвої діяльності у процесі вивчення рідної мови у молодших школярів. Визначено емерджентні параметри художньо-дидактичної інтеграції. Викладено аксіологічний підхід до інтеграції мистецьких дисциплін у контексті гуманітаризації вищої освіти. Висвітлено методологічні основи ступеневої педагогічної освіти, проблеми інтегрованого викладання музично-теоретичних дисциплін у педагогічних ВНЗ.), Ж72941 Вісник післядипломної освіти. Вип. 10 / Ред.: В.В. Олійник; Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. — К., 2008. — 296 с.(Висвітлено проблеми розвитку сучасної професійної освіти. Розглянуто питання підготовки вчителів до застосування методу проектів у мовній освіті молодших школярів. Визначено залежність проявів рівня агресивності дошкільників від візуальних ЗМІ.), Ж70151 Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання / Ю. В. Шалівська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2009. — N 44. — С. 160-163.(Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання. ), Ж70136/пед.н. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 3. Педагогічні науки / Ред.: В.К. Демиденко. — Бердянськ, 2004. — 192 с. (Розглянуто комунікативні задачі як спосіб формування розумових дій молодших школярів на уроках розвитку мовлення.), Ж22868 Розвиток мовлення і культури спілкування молодших школярів у процесі ознайомлення з народними трудовими традиціями / Т. Михасюк // Нова пед. думка. — 2009. — N 3. — С. 60-65.(Розкрито практичні напрямки ознайомлення молодших школярів з трудовими традиціями українського народу (УН) у процесі позакласної народознавчої роботи з української мови та їх вплив на збагачення мовлення народознавчою лексикою, мовленнєвий розвиток такультуру спілкування молодших школярів (МШ). Висвітлено напрямки знайомства МШ із народними трудовими традиціями: мовленнєвий етикет у трудовій діяльності українців, домінантною рисою якого є засвоєння та доцільне вживання традиційних усталених виразів, що використовуються у трудовій діяльності УН; традиційні народні погляди на працю та людей праці шляхом знайомства із зразками усної народної творчості; трудові традиції, свята, обряди УН, особливістю яких є практичне засвоєння лексики; використання народних традицій спілкування в ході посильної колективної праці дітей. Апробовано ефективність та дієвість означених напрямків у мовленнєвому розвитку МШ в практиці позакласної народознавчої роботи.), Ж22868 Рольова гра як засіб формування емоційного ставлення молодших школярів до мовленнєвої діяльності / П. Копосов // Нова пед. думка. — 2008. — N 4. — С. 183-186.(Розглянуто актуальні питання гармонізації раціонального та емоційно-почуттєвого у процесі особистісно зорієнтованого навчання української мови і мовленнєвого розвитку молодших школярів. Проаналізовано методику організації навчальних рольових ігор, як засобу формування емоційно-ціннісного ставлення до мовленнєвої діяльності молодших школярів. Зроблено висновок, що осягнення образу на слух і через зорове сприйняття, через рух, через синтез мовленнєво-рухової експреси, драматично-ігрової діяльності, через експериментування з різними матеріалами забезпечує стійке запам'ятовування інформації.), ДС95894 Петрук, Оксана Миколаївна. Розвиток мовленнєвих умінь молодших школярів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Петрук Оксана Миколаївна ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 2006. - 197 арк. - арк. 166-186. Ж. Г. Стельмашук,ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
|
| 3. |
Запитує: Анна (06.02.2012) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка літературу до теми бакалаврської роботи: "Удосконалення зв'язного мовлення молодших школярів засобами малюнкових текстів " |
Ключові слова: зв'язне мовлення -- малюнкові тексти -- початкова школа
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА743479 Вашуленко, Микола Самійлович. Українська мова і мовлення в початковій школі [Текст] : метод. посіб. / М. С. Вашуленко. - 2-ге вид., зі змінами. - К. : Освіта, 2011. - 268 с. , Ж61788/2004/4 4. Кучинський М. Підготовча робота до уроків зв’язного мовлення // Початкова школа №6 2004 С. 21–23., Ж61788/2003/12 3. Лещенко Г. Комунікативно-діяльнісний підхід до проведення уроків зв’язного мовлення // Початкова школа №12 2003 С. 5–7., ВС35167 Ляшенко, Наталія Володимирівна. Розвиток зв'язного мовлення учнів початкових класів спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції [Текст] : дидактичні матеріали / Н. В. Ляшенко, Т. М. Хоменко. - Х. : Прапор, 2001. - 120 с., ВА710028 Развитие связной речи детей старшего дошкольного возраста: метод. пособие / В.С. Поуль, Л.И. Волошенко; Донец. обл. ин-т последиплом. пед. образования. — Донецк: Каштан, 2008. — 292 c. , ВА693479 Богуш, А. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / А. Богуш [и др.]. - К. : Слово, 2006. - 304 с., Лазарєв М.О. Основи педагогiчної творчостi: Навчальний посiбник. - Суми: ВВП "Мрiя", 1995. - 212 с., с.193. , Ж15708 Використання наочності в роботі з молодшими дошкільнятами із загальним недорозвиненням мовлення / Ю. Рібцун // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. — 2010. — N 4. — С. 32-35. , ВА722269 Практическая методика развития речи младших школьников [Текст] / О. В. Джежелей [и др.]. - К. : Шкільний світ, 2009. - 128 с., ВА728146 Методика викладання української мови в початкових класах [Текст] : метод. рек. щодо складання держ. іспиту з методики викладання укр. мови для студ. спец. "Початкове навчання" освітньо-кваліфікац. рівня "Бакалавр" / Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І. Франка ; уклад.: А. С. Зимульдінова, М. М. Проць. - Дрогобич : Посвіт, 2006. - 136 с. Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти: Автореф. дис... канд. пед. наук / Р.П. Вовкотруб; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp., МЕТОДИ, ФОРМИ ТА ЗАСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФОНЕТИЧНОГОСЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, СИСТЕМА ТВОРЧИХ РОБІТ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ, МЕТОДИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯУКРАЇНСЬКОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВУ ШКОЛАХ З РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ ВИКЛАДАННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ІЛЮСТРАЦІЙ ДО УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК ЯК ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ ВИРАЗНОСТІ ДИТЯЧОГО СЮЖЕТНО-ТЕМАТИЧНОГО МАЛЮВАННЯ, Использование метода наглядного моделирования при обучении дошкольников составлению рассказа по картине
|
| 4. |
Запитує: Марія (13.02.2012) Тема запиту: Підберіть, будь-ласка, літературу на тему: Формування вмінь молодших школярів написання тексту-міркування засобами мовленнєвих ситуацій. |
Ключові слова: текст - міркування -- розвиток мовлення -- молодші школярі
Доброго дня! Пропонуємо попрацювати з наступними джерелами: Видання є в НБУВ: ВА584019 Бадер, Валентина Іванівна. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : навч. посібник для вчителів початкових класів / В. І. Бадер ; Інститут змісту і методів навчання. - К. : [б.в.], 1997. - 91 с., ВА601955 Бадер, Валентина Іванівна. Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів [Текст] / В. І. Бадер ; Інститут педагогіки АПН України. - К. : "А.П.Н.", 2000. - 316 с., Ж70151 Система творчих робіт на уроках української мови та читання в початкових класах / О. А. Гордієнко, Т. О. Шевчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2009. — N 49. — С. 16-20. - (Розглянуто систему роботи з формування вмінь молодших школярів створювати власні тексти як засіб розвитку їх творчого потенціалу. Проаналізовано методичні проблеми: добір теми, складання плану, визначення жанру шкільного твору, робота над різними за джерелами матеріалу творами.), Ж22620 Василь Сухомлинський і словесна творчість учнів / Р. Гришина // Дир. шк., ліцею, гімназії. — 2008. — N 4. — С. 53-56. — укp. - Викладено інтерв'ю з учителем української мови та літератури Павлиської ЗОШ N 1 ім. В.О. Сухомлинського Гришиною Р., яка безпосередньо працювала під керівництвом В.О. Сухомлинського. З урахуванням порад видатного педагога розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів як певної системи в роботі Павлиської школи у сучасний період. Зосереджено увагу на розвитку дитячої творчості засобами казки, шляхом складання творів-мініатюр, написання творчих робіт, прищеплення любові до поетичної творчості. Описано систему роботи з творчо обдарованими учнями, використання якої сприяє створенню умов для розвитку їх літературних здібностей.) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ СКЛАДАТИ РОЗПОВІДІ-РОЗДУМИ, ТЕКСТ ЯК ПРОДУКТ МОВЛЕННЄВО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ, ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ І ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОНЯТТЯ ПРО ТИПИ МОВЛЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ АПРОБАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ, Формування у молодших школярів початкових умінь і навичок складати твори-міркування, Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти: Автореф. дис... канд. пед. наук / Р.П. Вовкотруб; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp., Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати міркування: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.В. Харченко; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp., Складання міркування за запитаннями, Типи текстів, Развитие речи "Текст-рассуждение"
|
| 5. |
Запитує: Віра (06.03.2012) Тема запиту: Формування компетенції в аудіюванні у молодших школярів на початковому етапі вивчення англійської мови. |
Ключові слова: аудіювання -- початкова школа -- англійська мова
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА684284 Бігич, Оксана Борисівна. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи [Текст] : навч. посіб. / О. Б. Бігич. - К. : Ленвіт, 2006. - 200 с., ВА625401 Филатов, Валерий Михайлович. Теория и практика раннего обучения иностранным языкам [Текст] : для пед. колледжей, языковых педвузов / В. М. Филатов, Г. Е. Филатова ; общ.ред. В. М. Филатов ; Российская академия образования. Южное отделение, Образовательный центр "АНИОН". - Ростов-н/Д : АНИОН, 1999. - 382 с., ВА702510 Гальскова, Наталья Дмитриевна. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика [Текст] : учеб. пособие для студ., обучающихся по спец. "Теория и методика преподавания иностранных языков и культур" / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. - 5-е изд., стер. - М. : Академия, 2008. - 334 с. - (Высшее профессиональное образование. Иностранные языки). - Библиогр.: с. 319-331., ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. - Бібліогр.: с. 191-192., РА290779 Метьолкіна, Оксана Борисівна. Індивідуалізація навчання аудіювання учнів 1 класу середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Метьолкіна Оксана Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1996. - 23 с., Ж70151 Мовний портфель молодшого школяра як засіб формування стратегічної компетенції в процесі навчання іншомовного аудіювання / Л.В. Ягеніч // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту. — 2003. — N 12. — С. 125-128. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. - (Подано короткий опис частин мовного портфеля з аудіювання для молодшого школяра та системи оцінювання у процесі роботи з ним.) Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОМУ КОМПЛЕКСІ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, Формування навичок аудіювання на різних етапах вивчення англійської мови, АУДИТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, РА352866 Формування у молодших школярів стратегічної компетенції в процесі навчання аудіювання англійською мовою: автореф. дис... канд. пед. наук / Л.В. Ягеніч; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 21 с. — укp.
|
| 6. |
Запитує: Олена (10.05.2012) Тема запиту: Виховання культури розумової праці молодших школярів.Інтелектуальний компонент. |
Ключові слова: школярі -- молодші школярі -- розумова праця
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні джерела стануть Вам у нагоді! Видання є в НБУВ: Гальперин П. Я. Формирование знаний и умений на основе теории поэтапного усвоения умственных действий , Косма Т.В. Мислення учнів молодшого шкільного віку , Костюк Г. С. Мислення в діяльності молодших школярів , Костюк Г. С. Обучение и развитие младших школьников , Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности учащихся , Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности младших школьников ЗМІНА ПОКАЗНИКІВ РОЗУМОВОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ВПЛИВОМ РОСЛИННИХ АРОМАТИЧНИХ РЕЧОВИН, Прийоми розумового розвитку учнів початкових класів у дидактичній системі В.О.Сухомлинського, В. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, Особливості оволодіння молодшими школярами прийомами розумової діяльності, ВИКОРИСТАННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ, Проблема формування загальнонавчальних умінь молодших школярів на сучасному етапі
|
| 7. |
Запитує: Тетяна (25.09.2012) Тема запиту: Методика навчання фізичним вправам школярів молодших класів. |
Ключові слова: фізичні вправи -- початкова школа -- методика навчання
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА585721 Вільчковський Е. С. Система фізичного виховання молодших школярів: Навч.-метод. посіб.для викл. та студ. вузів / Е.С. Вільчковський, М.П. Козленко, С.Ф. Цвек / Ін-т змісту і методів навчання. — К., 1998. — 230 с. ( Висвітлюється мета, завдання, засоби, методи і форми фізичного виховання учнів молодших класів, розкривається роль занять фізичними вправами в організації раціонального режиму дня в школі і вдома. Наведено рекомендації щодо методики вивчення програмного матеріалу, організації уроків фізкультури і заходів з фізичного виховання в режимі навчального дня, позакласної і позашкільної фізкультурно-масової роботи, а також фізичного виховання дітей в сім'ї. Належне місце відводиться висвітленню прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів на заняттях фізкультурою, а також розкриттю прийомів підготовки їх до самостійного використання засобів фізичного виховання у повсякденному житті.), ВА632915 Шандригось В. І. Використання комп'ютера у підготовці вчителя фізичної культури до уроку: Метод. рек. на допомогу вчителям фіз. культури / В.І. Шандригось / Терноп. обл.ін-т післядиплом. освіти, Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т.: ТДПУ, 2002. — 91 с. ( Висвітлено проблему організації навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютерної технології. Визначено рівень дозування фізичних навантажень на заняттях з учнями перших класів. Описано розроблену комп'ютерну програму "Здоров'я дитини", розраховану для використання вчителями фізичної культури, інспекторами з фізичного виховання, науковцями в галузі фізичної культури та спорту за умов екологічно чистих регіонів і зон радіаційного забруднення. Розглянуто її призначення, функції, структуру, зміст і методологію.), ДС116815 Чопик, Роман Володимирович. Методика навчання фізичних вправ молодших школярів у процесі занять баскетболом [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чопик Роман Володимирович ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2009. - 259 арк., РА326339 Фролова Н. О. Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.О. Фролова / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.( Визначено суть та зміст поняття "особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні". Обгрунтовано та впроваджено педагогічну систему реалізації даного підходу у фізичному вихованні молодших школярів. Розроблено методику підходу складання індивідуальних програм їх занять фізичними вправами відповідно до психофізичного розвитку. За результатами дослідження розкрито специфіку змісту та методику впровадження особистісно зорієнтованого підходу до фізичного виховання даних школярів. Експериментально перевірено ефективність впливу даного підходу на захворюваність, успішність у навчанні, психофізичний розвиток та соціалізацію особистості молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи.), РА388499 Хрипко І. В. Вплив програм з традиційними та інноваційними засобами фізичного виховання на фізичний стан молодших школярів: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / І. В. Хрипко / Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2012. — 20 с. ( Уперше розроблено технологію оцінювання ефективності інноваційних програм з фізичного виховання, яка передбачає та дозволяє вчителю вибрати оптимальний варіант для певного контингенту дітей та умов матеріально-технічної бази школи. Уперше визначено характер впливу традиційних та інновайних засобів рухової активності на розвиток фізичних здібностей та пізнавальну, мотиваційну сферу молодших школярів, який залежить від спрямованості засобів фізичного виховання. ), Ж21367 Фідірко М. О. Формування фізичних і психологічних якостей молодших школярів засобами рухливих ігор / М. О. Фідірко // Наша шк . — 2009. — N 5 . — С. 97-99. , Ж16225 Іванніков С. І. Індивідуально-диференційований підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів до фізичного виховання учнів / С. І. Іванніков // Наука і освіта . — 2010. — N 8. — С. 170-172.( Розглянуто стан фізичного виховання учнів в системі освіти. Обгрунтовано ідею та шляхи реалізації індивідуально-диференційованого підходу як принципу підготовки майбутніх учителів початкової школи до ефективного фізичного виховання і укріплення здоров'я молодших школярів. Визначено завдання, яких вимагає упровадження індивідуально-диференційованого підходу в теорію і практику підготовки майбутніх вчителів початкової школи до фізичного виховання учнів. Зауважено, що навчання майбутніх учителів початкової школи спеціальних фізичних вправ, ігор може відбуватись не тільки під час вивчення методик фізичного виховання, воно може враховуватись й у змісті інших приватних методик.), Ж70281 Слобожанський науково-спортивний вісник. Вип. 8 / Харк. держ. акад. фіз. культури / Ред.: М.О. Олійник. — Х., 2005. — 329 с.( Розглянуто питання фізичного виховання населення, удосконалення підготовки спортсменів різної кваліфікації. Проаналізовано вплив аквааеробіки на фізичний стан людей різного віку, ефективність застосування позаурочних форм занять фізичними вправами з учнями молодшого шкільного віку. Розкрито дидактичні основи методики навчання та формування ведення здорового способу життя школярів, філософсько-педагогічні засади гармонійного виховання молоді., Ж73685 Дитина. Освіта. Соціум : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 18 лют. 2010 р., Київ / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова / Ред.: В.П. Андрущенко. — К., 2010. — 188 с. — (Вісн. Ін-ту розв. дитини. Сер. Філос. Педагогіка. Психологія; Вип. 7). ( Розглянуто питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку дитини, дидактичних ігор і комп'ютера у навчанні математики, текстових задач у розвитку логічного мислення молодших школярів. Розкрито теоретико-методологічні засади формування духовності у дошкільному віці. Проаналізовано вплив сім'ї на формування самооцінки дитини старшого дошкільного віку. Описано інтерактивні форми методичного керівництва фізкультурно-оздоровчою роботою в дошкільному навчальному закладі. Наведено вимоги до підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти)., Ж69411 Мацкевич Н. Особливості фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі / Н. Мацкевич // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2004. — N 19. — С. 42-46. ( Висвітлено питання врахування особливостей організму, розвитку фізичних якостей, формування рухових умінь молодших школярів в процесі організації фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі.), Ж69411 Дейнеко А. Х. Активизация занятий по физической культуре школьников 7 - 11 лет с помощью оздровительных видов гимнастики / А.Х. Дейнеко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2007. — N 5. — С. 59-62 . ( Исследовано отношение к занятиям физической культурой детей в возрасте 7 - 11 лет, определено их физическое состояние. Предложено проводить дополнительные уроки по физической культуре с использованием элементов спортивных и народных танцев, аэробики и фитнеса как оздоровительных видов гимнастики.), Ж69802 Денисовець Т. М. Експериментальне дослідження ефективності упровадження методики виховання здорового способу життя у загальноосвітніх навчальних закладах / Т.М. Денисовець // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол . — 2011. — Вип. 10. — С. 174-179., Ж69873 Чепурина О. Е. Использование средств и методов художественной гимнастики на уроках "Основы здоровья и физической культуры" в младших классах средней школы / О.Е. Чепурина, И.П. Закорко, А.В. Журавель, Г.Н. Будагьянц // Физ. воспитание студ. творч. спец . — Х., 2002. — N 4. — С. 86-97. ( Розглянуто проблеми вдосконалення навчального процесу з дисципліни "Основи здоров'я і фізичної культури" в молодших класах середньої школи, запропоновано один з шляхів їх подолання - використання на уроках засобів і методів художньої гімнастики.), Ж69028 Дикий О. Ю. Інноваційні технології на уроках фізичної культури / О. Ю. Дикий // Пед. пошук . — 2011. — N 2. — С. 17-18. ( Обгрунтовано необхідність пошуку новітніх оптимальних та ефективних систем фізичного виховання й оздоровлення молодого покоління. У ході проведеного дослідження визначено сутність понять теорії інноваційної педагогіки, виокремлено та проаналізовано можливості використання інноваційних технологій у галузі фізичного виховання за умов сучасної школи. ) Вплив спеціальних вправ на рівень фізичної підготовленості школярів молодшого шкільного віку, Кожевнікова Л. Оновлення змісту навчання і виховання учнів молодших класів на уроках фізичної культури в умовах особистісно орієнтованого навчання / Л.Кожевнікова // Спортивна наука України. - 2010. - №1 (30). - С. 53-63., Кліш і. С. Удосконалення фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного віку / І. С. Кліш // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2010. - № 23. - С. 156-159, Остапенко О. І. Особливості фізичного виховання учнів початкових класів у системі " родина - школа " / О. І. Остапенко // Вісник Кам’янець Подільського національного університету. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. - Кам’янець - Подільський. - 2008. - Вип. 1. - С. 219-226., Шамардіна Галина. Формування рухових умінь та навичок учнів початкової школи з використанням тенісу на уроках фізичної культури / Г. Шамардіна , Л. Шуба . // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2011. - № 3 (5). - С. 36-41.
|
| 8. |
Запитує: Ганна (20.11.2012) Тема запиту: Пошук тексту Станіслава Пшибишевського "Діти сатани" українською, російською або польською мовами |
| 9. |
Запитує: Аліна Хілько (03.12.2012) Тема запиту: Методика викладання математики у початкових класах |
Примітка: джерела Ключові слова: уроки математики для молодших школярів -- викладання математики у початкових класах -- математика у початкових класах -- методика викладання математики
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА603178 Богданович, Михайло Васильович Методика викладання математики в початкових класах [Текст] : навч. посіб. / М. В. Богданович [та ін]. - 2.вид., перероб. і доп. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2001. - 367 с., ВС32947 Король, Я. А. Практикум з методики викладання математики в початкових класах [Текст] : навч. посібник для пед. ун-тів та ін-тів / Я. А. Король. - Тернопіль : Мандрівець, 1998. - 135 с., ВА619641 Матюшко, Іван Семенович. Програмно-організаційне, науково-методичне забезпечення навчального процесу з методики викладання математики в початкових класах [Текст] : навч.-метод. посібник / І. С. Матюшко, Н. М. Федотова ; Чернігівський держ. педагогічний ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів : Чернігівський ЦНТЕІ, 2002. - 176 с., ВА735831 Глузман Н. А. Методико-математична компетентність майбутніх учителів початкових класів: монографія / Н. А. Глузман. — К.: Вища шк.-XXI, 2010. — 407 с. , В353243/1 Скворцова С. О. Методика навчання розв'язування сюжетних задач у початковій школі: навч. посіб. Ч. 1. Методика формування в молодших школярів загального уміння розв'язувати сюжетні задачі / С. О. Скворцова. — О., 2011. — 267 с., В353243/2 Скворцова С. О. Методика навчання розв'язування сюжетних задач у початковій школі: навч. посіб. Ч. 2. Методика формування в молодших школярів умінь розв'язувати задачі певних видів / С. О. Скворцова. — О., 2011. — 154 с., Ж72348 Школа першого ступеня : теорія і практика / Ред.: В.П. Коцур. — Переяслав-Хмельниц., 2003. — 261 с. — (Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г.Сковороди; Вип. 7). ( Описано нові педагогічні технології використання національних освітянських традицій у сучасному інформаційному суспільстві, засоби особистісно орієнтованого навчання математики у початкових класах. Висвітлено етапи діалогічної взаємодії молодших школярів із навчальним текстом. Розглянуто проблеми навчання в сучасній початковій загальноосвітній школі, методико-педагогічні проблеми організації навчально-виховного процесу в початковій школі на сучасному етапі, технологічності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкової школи, його дидактико-методичної підготовки до впровадження сучасних технологій навчання, комплексного підходу екологічного виховання учнів молодших класів.) , Ж69802 Гемеджи А. С. Этапы формирования обобщенных приемов учебной работы у младших школьников на уроках математики / А.С. Гемеджи // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол . — 2010. — Вип. 7. — С. 155-160. , Ж69028 Іванців М. Сучасні технології ефективного ознайомлення з новим матеріалом у початковій школі / М. Іванців // Пед. пошук . — 2011. — N 1. — С. 15-17., Ж22620 Сергеєв Я. Організація роботи учнів з підручником математики / Я. Сергеєв // Дир. шк., ліцею, гімназії . — 2009. — N 6. — С. 123-127. , Ж70936 Урбан М. А. Методические варианты использования учебных моделей на уроках математики в начальной школе / М. А. Урбан // Педагогіка вищ. та серед. шк.: зб. наук. пр . — 2010. — Вип. 28. — С. 166-172. , Ж21367 Скарга Л. К. Деякі прийоми підведення підсумку уроку математики у початкових класах / Л. К. Скарга // Наша шк . — 2010. — N 5/6. — С. 47-48., Ж69408 Вісник Черкасько університету / Ред.: В.В. Масненко. — Черкаси, 2006. — 173 с. — (Пед. науки; Вип. 81). ( Розглянуто питання діагностики розвиненості математичної культури вчителя початкових класів, використання активних методів навчання у процесі формування особистісних якостей спеціалістів-математиків, удосконалення методики викладання математики з використанням комп'ютерних технологій.) Федотова Н. М. ЦІКАВІ ЗАДАЧІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ [Електронний ресурс] / Н. М. Федотова. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2010_79/Fedotova.pdf. - Назва з екрану., Глузман Неля СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ [Електронний ресурс] / Неля Глузман. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pippo/2012_1/Gluzman.htm. - Назва з екрану., Глузман Неля Анатоліївна РОЗВИТОК МЕТОДИКИ І ЗМІСТУ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ [Електронний ресур] / Неля Анатоліївна Глузман. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_26_1/Glyzman.pdf. - Назва з екрану., Міськова Наталія ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ [Електронний ресурс] / Наталія Міськова. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Npd/2009_4/Miskova.pdf. - Назва з екрану.
|
| 10. |
Запитує: Ірина (12.12.2012) Тема запиту: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, яким чином поєднати шифри УДК за такими ключовими словами: гастроентерологічні лікарські засоби, стаціонарна допомога, діти, гастрит, дуоденіт Чи буде правильним таке написання: УДК 615.243:614.21:616-053.2:616.33-002:616.342 Дуже дякую! |
| 11. |
Запитує: Гудзь Анна Олександрівна (01.03.2013) Тема запиту: Доброго дня!Допоможіть,будь ласка, підібрати літературу для написання дисертації на тему "Соціальний захист бездомних осіб та безпритульних дітей". Дякую за увагу! |
Ключові слова: Соціальний захист -- бездомні особи -- безпритульні діти
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре! Видання є в НБУВ: ВА725266 Халецька, Аліна Анатоліївна. Соціальний захист населення в Україні: теорія та практика державного управління [Текст] : монографія / А. А. Халецька ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Донецьк : Юго-Восток, 2010. - 430 с., ВА719573 Потопахіна, Ольга Миколаївна. Соціальний захист дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа [Текст] : монографія / О. М. Потопахіна. - О. : Фенікс, 2009. - 204 с., ВА640893 Соціальна робота з різними категоріями клієнтів [Текст] : наук.-навч.-метод. посіб.: Для студ., магістрантів, асп. та спец. у галузі соціальної роботи, соціальної педагогіки / авт.-уклад. С. Я. Харченко [та ін.] ; Луганський держ. педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2003. - 198 с., В348024/Ч. 3 Соціальна робота [Текст] : в 3 ч. / Національний ун-т "Києво-Могилянська академія", Школа соціальної роботи ім. В.І.Полтавця. - К. : Вид. дім "Києво-Могилянська академія", 2004 . Ч. 3 : Робота з конкретними групами клієнтів / А. М. Бойко [та ін.] ; ред. Т. Семигіна, І. Грига. - [Б. м.] : [б.в.], 2004. - 166 с. Соловій Л. ДО ПИТАННЯ БЕЗДОМНОСТІ В УКРАЇНІ: МАСШТАБИ, СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ, ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯЖИТЛОМ / Л. Соловій // Вісник Львівського національного аграрного університету. Серія Архітектура і сільськогосподарське будівництво. – 2008. , Мінц М.О. БЕЗДОМНІСТЬ: СОЦІАЛЬНИЙ АСПЕКТ / М.О Мінц // Наукові праці. – 2010. - № 117. - С. 47 – 50., Соха М. В. ЯК БЕЗДОМНІ ТВОРЯТЬ ДІМ: СОЦІАЛЬНА РЕІНТЕГРАЦІЯ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ЛЮДЕЙ У СПІЛЬНОТАХ МІЖНАРОДНОГО РУХУ “ЕМАУС” / М. В. Соха // Вісник Львівського університету. Сер. Соціологічна. – 2011. - Вип. 5. – С. 249–258. , Іванкова-Стецюк Оксана Борисівна АЛЬТЕРНАТИВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ БЕЗПРИТУЛЬНИМ У МІСТІ: ДОБРОЧИННА ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ І ЦЕРКВИ / О. Б. Іванкова-Стецюк, М. В. Соха // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: зб. наук. праць. – Харків. – 2008. - С. 471 – 421., Бучацька О. ЗАГАЛЬНА КРИМІНОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗЛОЧИНІВ, ЩО ВЧИНЯЮТЬ БЕЗПРИТУЛЬНІ ОСОБИ / О. Бучацька // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – 2012. – Вип. 2., ЯКУБОВА Л.А.Особливості соціально-педагогічної роботи з бездоглядними та безпритульними дітьми та молоддю / Л.А.ЯКУБОВА // Педагогічний дискурс. – 2012. – Вип.13. - С. 432 – 436., Рень Л.В. ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ ВУЛИЦІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА / Л.В. Рень // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Сер. Педагогічні науки. – 2011. – Вип. 84. , Кабаченко Н. В. ДИТЯЧА БЕЗДОМНІСТЬ В УКРАЇНІ / Н. В. Кабаченко // Наукові записки НаУКМА: зб. наук. праць. Сер. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - 2010. - Т. 110. - С. 60 - 65. , Зал каталогів, Читальні зали обслуговування періодичними виданнями, Відділ довідково - бібліографічного обслуговування
|
| 12. |
Запитує: Марина (02.04.2013) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть будь ласка підібрати літературу для написання роботи за темою "Інтеграція дітей з особливими потребами в процесі безперервної інклюзивної освіти". Дякую! |
Ключові слова: інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими потребами
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, відвідати читальний зал обслуговування періодичними виданнями, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою:м.Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА747052 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі: тези доп. XI Міжнар. наук.-практ. конф., 2011 р., Київ / Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна", НАПН України, Ін-т спец. педагогіки, Фонд соц. захисту інвалідів, ВР України, Ком. у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів, Всеукр. громад. соц.-політ. об-ня "Нац. Асамблея інвалідів України". — К.: Ун-т "Україна", 2011. — 474 с., ВА747347 Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання: наук.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук ; МОН України, НАПН, Ін-т спец. педагогіки. — Вид. доповн. та переробл. — К.: Атопол, 2011. — 272 с., ВА727248 Осадько О. Ю. Експериментальне дослідження позитивного ставлення учнів і студентів до здорового способу життя: метод. посіб. / О.Ю. Осадько, З.Ф. Сіверс, Т.А. Тамакова, Л.І. Столярчук, Н.А. Тетрична, О.О. Лазуренко, Т. Дурас, В.І. Алексєєва, Т.І. Артеменко, Н.А. Іваненко ; Акад. пед. наук України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. — К.: Ніка-Центр, 2009. — 116 с. , ВС52417 Шнайдер В. І. Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження: навч.-метод. посіб. / В. І. Шнайдер ; Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. — Хмельницький: ОІППО, 2010. — 176 с., ВА760336 Інклюзивна освіта: теорія та практика: навч.-метод. посіб., С. П. Миронова, Т. Г. Олійник, М. П. Матвєєва, О. В. Коган, Н. І. Коваль / Ред.: С. П Миронова. — Кам'янець-Подільський, 2012. — 191 с., Ж22868 Мороз О. До проблеми інклюзивного навчання учнів з особливими потребами / О. Мороз // Нова пед. думка . — 2007. — N 2. — С. 61-63., Ж69028 Вічалковська Н. В. Інтегроване навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями в умовах середньої загальноосвітньої школи / Н. К. Вічалковська, О. Є. Іваношко, В. Ю. Коляно // Пед. пошук . — 2010. — N 4. — С. 69-72. , Ж15708 Сак Т. Індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / Т. Сак, Р. Процюк // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання . — 2010. — N 3. — С. 12-16., Ж22868 Яценюк Л. Організаційно-методичні рекомендації щодо інтеграції в освітній простір дітей з особливими потребами / Л. Яценюк // Нова пед. думка . — 2007. — N 4. — С. 93-96. , Ж14603 Тимошенко Н. П. Діти з особливими потребами в українському суспільстві: крок до реабілітації та інтеграції / Н.П. Тимошенко // Постметодика . — 2007. — N 6(77). — С. 7-10., Ж15708 Колупаєва А. А. Засадничі понятійно-термінологічні визначення інклюзивної освіти / А. А. Колупаєва // Дефектологія . — 2009. — N 2. — С. 3-8., Ж14603 Калініченко І. О. Понятійна термінологія інклюзивної освіти в Україні / І. О. Калініченко // Постметодика . — 2011. — N 1. — С. 12-17., Ж22469 Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна шк . — 2011. — N 3. — С. 10-14. Пеньковська А. Зміст освітньої інтеграції та інклюзії дітей з обмеженими можливостями / А. Пеньковська, М. Попов // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2011. - Вип. LVI/ - C. 233-245.
|
| 13. |
Запитує: Ярослав (10.04.2013) Тема запиту: Доброго дня допоможіть підібрати літературу для написання курсової роботи з теми "Шкільні вечори та їх роль у розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів" |
Примітка: Хотілося б більше електронних джерел Ключові слова: Шкільні вечори
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА762022 Оптимізація виховного потенціалу позашкільного навчального закладу : колект. моногр., В. В. Вербицький, О. В. Литовченко, Л. І. Ковбасенко, Л. М. Бондар, А. С. Герасімова / Ред.: О. В Литовченко. — К.: Пед. думка, 2012. — 191 с. , ВА603962 Дем'янюк Т. Д. Нові технології позашкільної освіти і виховання / Т.Д. Дем'янюк, І.О. Первушевська ; Наук.-метод. центр середньої освіти. — Рівне: Волин. обереги, 2000. — 351 с. , Ж22868 Чайковська А. Виховання музично-співочих навичок у шкільному вокальному ансамблі / А. Чайковська // Нова пед. думка . — 2009. — N 1. — С. 114-116., Ж21367 Нікітенко Р. І. Методичні рекомендації щодо організації роботи гуртка в позашкільному навчальному закладі / Р.І. Нікітенко // Наша шк . — 2007. — N 4. — С. 39-49., Ж70151 Гаврилюк В. Ю. Клуби старшокласників як суспільні інституції формування життєвої компетентності та творчої активності учнівської молоді / В.Ю. Гаврилюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . — 2005. — N 24. — С. 157-160. Настенко Н. Випускні вечори / Н. Настенко, Р. Старокольцева // Імідж сучасного педагога. - 2008. - № 5-6. - С. 119-123. , Іванова О. І. Формування пізнавального інтересу шестикласників у позаурочний час / О. І. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2012. - № 4. - С. 184-193., Шевчук І. В. Педагогічне керівництво вільним часом школярів [Електронний ресурс] / І. В. Шевчук. - Режим доступу. - URL: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2007_14_2/doc_pdf/shevchyk.pdf. - Назва з екрану., Торгунова З. Н. Развитие познавательных способностей младших школьников в условиях группы продленного дня / З. Н. Торгунова, Н. С. Дмитренко // Таврійський вісник освіти. - 2012. - № 4. - С. 207-215., Резнік Н. О. Виховання в учнів початкових класів гуманістичних цінностей у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / Н. О. Резнік. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/NiO/2011_4_2/statti/Rezn.htm. - Назва з екрану., Гусь Т. Й. Організація змістовного дозвілля у позашкільному закладі / Т. Й. Гусь, Т. В. Павлова-Сисюк // Таврійський вісник освіти. - 2011. - № 1. - С. 76-82. , Сєрих Л. В. Формування естетичної культури молодших школярів засобами театралізованої діяльності / Л. В. Сєрих // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Сер. Педагогічні науки. - 2008. - № 1. - 250-258., Іващенко Л. Психолого-педагогічна проблема розвитку школяра як творчої індивідуальності [Електронний ресурс] / Л. Іващенко. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vird/2011_13/PDF/23.pdf. - Назва з екрану., Долецкая С. В. Модель патриотического воспитания младших школьников средствами краеведения [Электронный ресурс] / С. В. Долецкая. - Режим доступа : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_25_2/doleck19.pdf. - Название с экрана., Грицай Н. Б. Активізація пізнавальної діяльності учнів під час проведення тижнів біології в школі [Електронний ресурс] / Н. Б. Грицай. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Nzvdpu_pp/2007_18/text%20rozdil%202/aktuvizaciya%20piznavalnoi.pdf. - Назва з екрану.
|
| 14. |
Запитує: Анна (08.07.2013) Тема запиту: Доброго дня! Прошу допомогти в пошуку літератури для написання статті на тему "Поняття бездомної та безпритульної особи" |
Ключові слова: безпритульність -- бездомна особа -- безпритульні діти
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористатись інформацією з наступних джерел. Також рекомендуємо переглянути архів довідок за ключовими словами та звернутись за допомогою до Читального залу відділу довідково-бібліографічного обслуговування (Див.посилання), який розташований за адресою: м. Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА726790 Рекомендації по організації соціальної роботи з бездомними громадянами в регіонах / ред.: Л. І. Ільчук, О. В. Суліма; М-во праці та соц. політики, НАН України, Центр перспект. соц. дослідж. М-ва праці та соц. політики України та НАН України. - К. : Вишемирський В.С., 2009. - 210 с., ВС49257 Безпалько О. В. Комплексна допомога бездоглядним та безпритульним дітям: метод. посіб. / О. В. Безпалько, Л. П. Гурковська, Т. В. Журавель, І. Д. Звєрєва, А. Г. Зінченко, А. В. Калініна, О. А. Ліщинська, Т. Л. Лях, В. Г. Осадча, Ж. В. Петрочко. - К. : Калита, 2010. - 376 с., ВС42326 Балакірева О. М. Проблеми бездоглядності та безпритульності дітей: Темат. держ. доп. про становище дітей в Україні (за підсумками 2003 р.) / О М. Балакірева, О. В. Биковська, Д. Г. Баранчук, Л. І. Гриценюк, Л. П. Голік, О. М. Денисюк, І. М. Дубініна, І. У. Жогло, В. Г. Захарченко, І. В. Калачова; Держ. ін-т пробл. сім'ї та молоді. - К., 2004. - 239 с. Кожура Л. О. Бездомні особи як об'єкт адміністративно-правового захисту / Л. О. Кожура // Митна справа. - 2012. - № 1. - Ч. 2. - Кн. 1. - С. 166-171., Кривачук Л. Ф. Теоретичні аспекти дитячої бездоглядності та безпритульності в Україні [Електронний ресурс] / Л. Ф. Кривачук. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tpdu/2011_2/doc/2/06.pdf. - Назва з екрану., Кабаченко Н. В. Вивчення явища бездомності: можливості та обмеження / Н. В. Кабаченко // Наукові записки НаУКМА. - 2008. - Т. 84: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 58-62., Кожура Л. О. До питання визначення поняття "безпритульні діти" / Л. О. Кожура // Вісник Запорізького національного університету. Сер. Юридичні науки. - 2012. - № 1. - Ч. 2. - С. 131-137., Закон України Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей , Висновок на проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про основи соціального захисту бездомних громадян та безпритульних дітей» (№ 6510 від 10.06.2010 р.), Бездомність як соціальне явище, Бездоглядні, бездомні, безпритульні: поняття та причини, Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 15. |
Запитує: Екатерина (08.10.2013) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть знайти статтю: Капустянський І. Н. Діти в поезії Шевченко // На зміну. - 1925. Чи є цей журнал у бібліотеці? Дякую! |
Ключові слова: На зміну
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит рекомендуємо звернутися за додатковою інформацією до Відділу газетних фондів НБУВ (Корпус №2, вул. Володимирська 62, 2-й поверх, к. 207), де зберігається газета «На зміну» за 1925 рік та самостійно перевірити наявність необхідної Вам статті. Відділ газетних фондів
|
| 16. |
Запитує: Дамир (22.10.2013) Тема запиту: Доброго дня, чи можливо отримати на електронну адресу дисертацію Гац Н. А. Формування у молодших школярів умінь використовувати засоби зв'язності тексту (на матеріалі вивчення частин мови): Дис. канд. пед. наук. - М., 1993. - 203 с. Заранее спасибо. С уважением Дамир. |
Примітка: В электронном варианте, желательно программа word. Ключові слова: дисертація
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що з текстами дисертацій Ви можете ознайомитися тільки в Бібліотеці за адресою: Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Для отримання дисертації читачеві необхідно оформити клопотання за підписом проректора з наукової роботи установи, де він працює (навчається). Наданий Бібліотекою дозвіл дійсний упродовж поточного року. Тел. залу обслуговування дисертаціями (044)524-81-47 ( Див посилання): Видання є в НБУВ: ДС42099 Гац Н. А. Формування у молодших школярів умінь використання засоби зв'язного тексту (на матеріалі вивчення частин мови): Дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. – К., 1993. – 203 с. Читальний зал дисертацій і документів на мікроносіях
|
| 17. |
Запитує: Ольга (26.01.2015) Тема запиту: Добрий день! Допоможіть підібрати літературу для написання курсової роботи на тему: "Формування в школярів екологічної культури". Заздалегідь вдячна! |
Ключові слова: Екологічна культура
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні джерела. Для пошуку додаткових джерел рекомендуємо скористатись Каталогом книжкових видань (див. посилання), Реферативною базою даних (див. посилання), базою "Наукова періодика України" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА685957 Лугіна Т. Б. "Екохвилинки": формування екологічної культури учнів початкових класів : метод. матеріали / Т. Б. Лугіна, Є. Д. Яблоновська-Грищенко. - Канів : [б. в.], 2007. - 52 с., ВА568982 Крисаченко В. С. Екологічна культура. Теорія і практика : навч. посібник / В. С. Крисаченко ; Міжнар. фонд "Відродження". - Київ : Заповіт, 1996. - 352 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні), ВА706203 Химинець О. В. Проблеми екологічного виховання в школі : метод. посібник / О. В. Химинець, В. В. Химинець. - Ужгород : [б. в.], 1995. - 94 с., ВА568239 Нетрадиційні форми еколого-натуралістичного навчання та виховання учнівської молоді : метод. рекомендації / Український держ. еколого-натуралістичний центр учнівської молоді ; укл. В. В. Вербицький [та ін.]. - Київ : ІСДО, 1995. - 84 с., ВА570037 Екологічне виховання школярів : метод. посібник для учнів, вчителів та студ. природ. фак. / Тернопільський держ. пед. ін-т, Тернопільський обласний ін-т удосконалення вчителів ; укл. Г. Ф. Яцук. - Тернопіль : [б. в.], 1995. - 143 с., ВА722936 Магрламова К. Г. Виховання в учнів ціннісного ставлення до природи : навч.-метод. посіб. / К. Г. Магрламова ; Дніпропетровський нац. ун-т. - Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2008. - 134 с., СО24658 Формування екологічної культури учнів та студентів : зб. матеріалів наук.-практ. семінару, Коктебель (Крим, 21-25 липня 1997 р.) / В. П. Андрущенко [та ін.] ; уклад. В. С. Крисаченко, Н. Я. Євстратова ; ред. В. С. Крисаченко ; Міжнар. Фонд "Відродження". Програма "Трансформація гуманітарної освіти в Україні". - Київ : Ін-т філос. НАН України, 2000. - 239 с., ВА586545 Червонецький В. В. Екологічна освіта учнів в школах країн Східної та Центральної Європи / В. В. Червонецький; Горлів. держ. пед. ін-т інозем. мов. - Донецьк : Юго-Восток, 1998. - 284 c. Січко І. Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського для розвитку екологічної культури молодших школярів / І. Січко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 41. - С. 200-206., Мануйлова Н. А. Виховання ціннісного ставлення учнів до природи як складової екологічної культури / Н. А. Мануйлова // Таврійський вісник освіти. - 2013. - № 2. - С. 150-156., Грицай Н. Б. Формування екологічної культури учнів під час проведення біологічних екскурсій у природу / Н. Б. Грицай // Наук. вісн. Мелітопольського держ. пед. ун-ту. - 2013. - №. 1. - С. 104-107. - (Педагогіка), Федоренко Д. О. Психолого-педагогічні аспекти проблеми формування екологічної культури старшокласників / Д. О. Федоренко // Наук. вісн. Мелітопольського держ. пед. ун-ту. - 2013. - №. 1. - С. 233-236. - (Педагогіка), Шевель А. О. Роль освіти у формуванні екологічної культури / А. О. Шевель // Гуманіт. вісн. Запорізької держ. інженерної акад. - 2008. - Вип. 33. - С. 33-41., Санковська І. М. Інтерактивні технології формування культури екологічної поведінки учнів початкової школи / І. М. Санковська // Теор.-метод. проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2014. - Вип. 18(2). - С. 204-212., Гончарук Т. В. Виховання екологічної культури старшокласників через активізацію їх творчого потенціалу в процесі практичної діяльності в довкіллі / Т. В. Гончарук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . - 2012. - Вип. 66. - С. 157-159., Книжкові видання та компакт-диски, Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 18. |
Запитує: Надія (08.04.2015) Тема запиту: ОСОБЛИВОСТІ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ "МИСТЕЦТВО" АБО ОСОБЛИВОСТІ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ "ТЕХНОЛОГІЇ" |
Ключові слова: трудове навчання молодших школярів -- виховання молодших школярів засобами мистецтва -- школярі молодших класів
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Ви можете звернутись за допомогою до Відділу довідково-бібліографічного обслуговування (див. посилання), який знаходиться в головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Ви можете здійснити повнотекстовий пошук, використавши пошукове поле "Повнотекстові ресурси" на Головній сторінці НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА584611 Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти : навч. посібник / О. П. Рудницька ; АПН України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : [б.в.], 1998. - 247 с., ВС57106 Розвиток особистості в сучасному освітньому просторі : колект. монографія / О. В. Завгородня, В. В. Назаревич, О. В. Гордова [та ін.] ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2013. - 329 c., ВС43780 Матвієнко О. В. Виховання молодших школярів: теорія і технологія : навч.посібник / О. В. Матвієнко. - К. : Стилос, 2006. - 543 c., ВА616498 Шутяк В. Г. Методика трудового навчання в початкових класах : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. Г. Шутяк; Рівнен. держ. гуманіт. університет. - Рівне, 2001. - 278 c., ВА733137 Крамаренко А. М. Методика трудового навчання та художньої праці : навч. посіб. / А. М. Крамаренко, К. І. Донських; Бердян. держ. пед. університет. - Донецьк : Ноулідж, 2010. - 284 c., Ж70586 Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред. І. М. Хом'як ; Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. університету. - Рівне, 2005. - Вип. 33. - 138 с. Демченко І. І. Вплив образотворчого мистецтва на творчий розвиток учнів початкових класів [Електронний ресурс] / І. І. Демченко. - Режим доступу : URL : http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/2/visnuk_14.pdf. - Назва з екрана., Шмельова Т. В. Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва [Електронний ресурс] / Т. В. Шмельова. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/668/2/03shtvzm.pdf. - Назва з екрана., Петруняк Т. М. Вивчення пейзажного жанру на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі [Електронний ресурс] / Т. М. Петруняк, О. М. Піддубна. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/13257/1/Piddubna11.pdf. - Назва з екрана., Легкий О. М. Напрямки корекційно-розвивальної роботи освітньої галузі "технології" для учнів початкових класів шкіл для дітей з порушенням зору [Електронний ресурс] / О. М. Легкий. - Режим доступу : URL : http://lib.iitta.gov.ua/4272/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D1%83_%D1%96%D0%BD._%D0%B7%D0%B1.pdf. - Назва з екрана., Остапйовська І. І. Розумове виховання молодших школярів засобами педагогічних мультимедійних технологій / І. І. Остапйовська // Проблеми сучас. пед. освіти. Сер. Пед. і психологія : зб. наук. праць. - Ялта, 2013. - Вип. 39(4). - С. 83-89. , Гусаченко Л. М. Естетичне виховання молодших школярів засобами хореографічного мистецтва / Л. М. Гусаченко // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. Сер. Пед. науки. - 2013. - № 10(1). - С. 156-161. , Гризоглазова А. В. Умови етично-естетичного виховання молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва / А. В. Гризоглазова // Наук. скарбниця освіти Донеччини. - 2013. - № 2. - С. 57-59. , Михалевська В. Виховання впевненості в молодших школярів засобами хореографічного мистецтва / В. Михалевська // Псих.-пед. проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(1). - С. 178-185. , Суботницький І. М. Естетичне виховання молодших школярів через формування естетичних почуттів засобами мистецтва / І. М. Суботницький // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. Івана Франка. - 2014. - Вип. 2. - С. 58-61. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова" , Відділ довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 19. |
Запитує: Ольга (10.04.2015) Тема запиту: Добрий вечір! Підберіть, будь ласка, літературу для написання курсової роботи "Індивідуалізація та диференціація домашньої навчальної роботи школярів". Дякую! |
Ключові слова: індивідуалізація -- диференціація -- навчальний процес
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела. Для самостійного пошуку інформації по темі рекомендуємо скористатися Каталогом книжкових видань НБУВ, Реферативною базою даних, базами "Наукова періодика України" Видання є в НБУВ: ВА764568 Прокоф'єва М. Ю. Індивідуалізація та диференціація навчання молодших школярів : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. Ю. Прокоф'єва. - Сімферополь : Таврида, 2013. - 222 с., ВА725342 Кузьменко В. В. Особистісно орієнтований підхід до навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Кузьменко, І. В. Богомолова. - Херсон : [б. в.], 2009. - 160 с., ВА740412 Єремєєва В. М. Педагогічна технологія підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів : монографія / Єремєєва В. М. ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 242 с., ВА774766 Ільїна О. Індивідуальне навчання учнів у ЗНЗ / Олеся Ільїна. - Київ : Шк. світ, 2013. - 94 с., ВС54091 Турянська О. Ф. Методика особистісно орієнтованого навчання історії в школі : навч. посіб. / О. Ф. Турянська ; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка". - Луганськ : ДЗ "ЛНУ ім. Тараса Шевченка", 2012. - 221 с., СО32393 Науково-методичні аспекти особистісно орієнтованого навчання та виховання : з досвіду роботи наук. лаб. особистісно орієнтованого навчання Київ. обл. ін-ту післядиплом. освіти пед. кадрів : наук.-метод. посіб. / [Слободянюк Н. Г. та ін.] ; Голов. упр. освіти і науки Київ. обл. держ. адмін. [та ін.]. - Біла Церква : КОІПОПК, 2012. - 96 с. Драговоз О. С. Психологічний супровід впровадженя компетентнісного підходу в навчання молодших школярів / О. С. Драговоз // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 175-187., Образцова О. М. Технології навчання та виховання молодших школярів / О. М. Образцова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 21. - С. 82-86. , Коберник Г. Адаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярів / Г. Коберник // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2013. - Ч. 2. - С. 200-207., Антипець В. П. Індивідуально-диференційований підхід у навчанні молодших школярів читати на основі ідей К. Д. Ушинського / В. П. Антипець // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 109-112. , Авчіннікова Г.Профільна диференціація навчання школярів за кордоном та в Україні / Г. Авчіннікова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 3. - С. 7-13., Коберник Г. Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань / Г. Коберник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 101-105. , Олексін Ю. Сучасні наукові підходи до визначення сутності диференціації навчання школярів / Ю. Олексін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 130-138., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 20. |
Запитує: Тетяна (13.08.2015) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, підібрати грунтовну літературу для дипломної роботи на тему "Професійна підготовка вчителів до навчання іноземної мови молодших школярів у Німеччині". Завчасно дякую. |
Ключові слова: іноземна мова -- молодші школярі -- Німеччина
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні видання. Для самостійного пошуку додаткових джерел інформації рекомендуємо Вам скористатись Каталогом книжкових видань, Реферативною базою даних, базою "Наукова періодика України" (див. посилання): Видання є в НБУВ: ДС70725 Кашуба О. М. Теоретичні основи організації навчального процесу в початкових школах Німеччини : дис... канд.пед. наук: 13.00.01 / Кашуба Олександра Михайлівна ; Терноп. експерим. ін-т пед. освіти. - Тернопіль, 2001. - 190 арк., ВА590982 Кашуба О. М. Організація навчального процесу в початкових школах Німеччини : актуальні питання теорії і практики / О. М. Кашуба ; Терноп. експерим. ін-т пед. освіти. - Тернопіль, 1998. - 121 с., Ж15641 Когут Н. М. Особливості підготовки вчителів іноземних мов початкової школи у Німеччині / Н. М. Когут // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 237-243. (Проаналізовано особливості підготовки вчителів іноземних мов початкової школи Німеччини. Визначено зміст, структуру й етапи підготовки фахівців такого напряму. Зроблено висновки щодо потреби у вчителях іноземної мови у Німеччині та навчання німецькій мові як іноземної для дітей емігрантів.), Ж22868 Пархомчук М. Багатомовність як перспектива розвитку іншомовної освіти в початкових школах Німеччини / М. Пархомчук // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 100-103. (Розглянуто питання багатомовності та мовної політики Німеччини у сфері початкової освіти, проаналізовано стан навчання іноземних мов у початкових школах Німеччини. Висвітлено головні принципи мовної політики Ради Європи та різноманітні заходи, спрямовані на популяризацію теми багатомовності. Наведено таблицю вивчення іноземних мов в системі початкової освіти Німеччини та схему 5-ступеневої моделі білінгвального вивчення іноземних мов у Німеччині. З'ясовано, що діяльність початкових навчальних закладів Німеччини спрямована на виховання громадянина мовного європейського співтовариства і питання ранньої багатомовності, тобто вивчення кількох іноземних мов уже в початкових навчальних закладах, набуває все більшої популярності. Україна, як держава, що прагне увійти до Європейського співтовариства, повинна приділити більше уваги питанню "багатомовності", оскільки на сьогодні не кожен учень навчальних закладів України має можливість вивчати декілька іноземних мов.), Ж22868 Дзюбишина Н. Раннє навчання іноземним мовам як одне з актуальних завдань мовної політики Німеччини / Н. Дзюбишина // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 114-117. (Проаналізовано погляди німецьких фахівців щодо впровадження навчання іноземних мов у дошкільній та початковій освіті. Визначено організаційні зміни в ранньому навчанні іноземним мовам у Німеччині, яке реалізується за двома напрямками: навчання іноземних мов (англійської або французької) німецьких дітей і навчання німецької мови дітей іммігрантів. Узагальнено вимоги щодо вивчення іноземних мов: підтримка і розвиток інтересу дітей до навчання іноземних мов у дитячих садках і початкових школах; раннє засвоєння мов методами, адекватними щодо віку дітей; використання іноземної мови як засобу комунікації у двомовному навчанні на різних його ступенях. Викладено аргументацію з приводу раннього засвоєння іноземної мови та граматики: здатність оперувати формальними аспектами мови, здатність аналізувати мову, експліцитні відомості про мову. Наведено спільні та відмінні риси у процесі засвоєння рідної та іноземної мов: наявність багатовимірного поєднання знань про світ і мову з новими мовними явищами, індивідуальний і ситуативно різний власний початок мовлення, володіння певним словниковим запасом для побудови власних граматичних конструкцій.) Бобраков С. В. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині / С. В. Бобраков // Наукові записки [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 126-128. , Кравченко К. Особливості змісту та контролю підготовки майбутніх учителів іноземної мови в системі вищої освіти Німеччини / К. Кравченко // Зб. наук. праць Уман. держ. пед. ун-ту. - 2012. - Ч. 2. - С. 139-143. , Сулима О. В. Професійні компетентності педагогів дошкільної освіти Німеччини / О. В. Сулима // Наук. вісн. Микол. держ. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Сер. : Пед. науки. - 2011. - Вип. 1.32. - С. 75-78., Бойчевська І. Б. Особливості професійної соціалізації вчителів іноземної мови в Німеччині / І. Б. Бойчевська // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 26-32., Гаврило Л. М. Підготовка вчителя початкової школи в Німеччині / Л. М. Гаврило // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 9. - С. 133-140., Дзюбишина Н. Раннє навчання іноземним мовам як одне з актуальних завдань мовної політики Німеччини / Н. Дзюбишина // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 114-117, Наукова періодика України, Реферативна база даних , Книжкові видання та компакт-диски
|
| | |
|
|