Ключові слова: ейдетика
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних (див. посилання).
Видання є в НБУВ: ВА690366 Антощук Є. В. Учімося запам'ятовувати і пригадувати : швидка педагогічна допомога від Української школи
ейдетики "Мнемозина" / Є. В. Антощук. - Київ : Вирій, 2007. - 160 с.,
ВС46266 Пащенко О. Л. Асоціативне вивчення букв з елементами
ейдетики : креативна методика для роботи з дітьми від 2 до 6 років / О. Л. Пащенко ; худож. Н. Л. Харлампієва. - Київ : Аконіт, 2007. - 72 c.,
ВС56965 Войтович Г. І. Впровадження методів
ейдетики в процес навчання та виховання дітей : [навч.-метод. посіб] / Г. Войтович. - Хмельницький : ОІППО, 2010. - 195 с. ,
ВА784195 Брушневська І. М. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення засобами
ейдетики : навч.-метод. посіб. / Ірина Брушневська ; Упр. освіти Луц. міськради, Міськ. метод. каб., Дошк. навч. закл. № 5. - Запоріжжя : ЛІПС, 2014. - 102, [14] с. ,
ВА786446 Богуш А. Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поетичного гумору : навч. посіб. для студентів ВНЗ / А. Богуш, І. Попова. - Київ : Слово, 2014. - 194 c. (Розкрито сутність і характеристику понять "образне мовлення", "поетичне мовлення", "
ейдетика".),
Р124401 Богайчук Р. В. Практика
ейдетики в початковій школі : [посіб. для вчителя] / Богайчук Р. В. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2013. - 47 с.,
Ж22469 Бесєдіна А. Вплив методів і завдань
ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Бесєдіна // Рідна шк. - 2009. - № 2/3. - С. 61-62. ,
Ж73535 Маліцька Н. І. Використання прийомів
ейдетики при проведенні занять у логопедичній групі / Н. І. Маліцька // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 212-216. (Розкрито суть поняття ейдетизму та
ейдетики. Висвітлено роль символізації звуків і понять у корекційній роботі з дітьми, які мають певні мовленнєві вади. Охарактеризовано прийоми використання образів-символів мовних звуків та їх вплив на розвиток мовленнєвої компетентності, розширення активного словника дітей на основі тих відчуттів і вражень, які вони одержують під час виконання ейдетичних завдань.),
Ж70151 Сіранчук-Василишина Н. М. Наукові засади розвитку образного мовлення учнів початкових класів / Н. М. Сіранчук-Василишина // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 258-260. (Розкрито теоретичні засади розвитку образного мовлення молодших школярів. Визначено сутність понять "образ", "образне мовлення","ейдетизм". Виділено принципи, методи та прийоми, які слід застосовувати у процесі розвитку образного мовлення дітей молодшого шкільного віку.)
Очеретна К. С. Впровадження ейдетики в систему навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку / К. С. Очеретна // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 41-44. ,
Анікієнко К. В. Розвиток креативності молодших школярів засобами ейдетики у процесі вивчення іноземних мов / К. В. Анікієнко // Вісн. Чернігів. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 275-278. ,
Стрілецька Н. М. Використання елементів ейдетики на уроках математики в початковій школі / Н. М. Стрілецька, С. М. Медвідь // Вісн. Чернігів. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 361-366.,
Наукова періодика України,
Реферативна база даних