Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕДАГОГІЧНИЙ$<.>+<.>K=ЕКСПЕРИМЕНТ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Василь Суходольський (28.04.2011) Тема запиту: У бібліотеці є ця дисертація у електронному варіанті? - Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 |
Ключові слова: Хом'як Іван Миколайович
Добрий день! На жаль у фондах НБУВ дисертації у електронному вигляді не зберігаються. Ознайомитися з оригіналом дисертації Ви можете тільки у читальному залі обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського . Це спеціалізований зал Бібліотеки, з правилами роботи якого ознайомтесь за наступним посиланням: Видання є в НБУВ: ДС75247 Хом'як, Іван Миколайович. Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 2. |
Запитує: Оксана Баліцька (16.05.2011) Тема запиту: Доброго дня! Мены треба написати роботу на тему "Компютеризований психологычний експеримент", рекомендовано дві книги по цій теми (нижче вказані), але я не можу ніде їх знайти, в тому числі у вас на сайті в електронному каталозі. Допоможіть, будь ласка, знайти ці книги, або іншу літературу на цю тематику. Наперед дякую! 1. Специфика психологических методов в условиях использования компьютера / О. Н. Арестова, Л. Н. Бабанин, А. Е. Войскунский ; Под ред. О. К. Тихомирова; МГУ им. М. В. Ломоносова, Фак. психологии 109 с. 22 см М. Изд-во МГУ 1995 2. «Эксперимент и квазиэксперимент в психологии» Под редакцией Т. В. Корниловой |
Ключові слова: Арестова О. Н. -- Корнилова Т.В.
Доброго дня, Оксано! На жаль одна із потрібних Вам книг <Специфика психологических методов в условиях использования компьютера / О. Н. Арестова, Л. Н. Бабанин, А. Е. Войскунский ; Под ред. О. К. Тихомирова; МГУ им. М. В. Ломоносова, Фак. психологии 109 с. 22 см М. Изд-во МГУ 1995 > не зберігається у фондах НБУВ. Пропонуємо Вам скористатися наступним посиланням, де є E-mail автора. Видання є в НБУВ: ВА654279 Эксперимент и квазиэксперимент в психологии [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по направлению и спец. психологии / подгот. Л. Н. Бабанин [и др.] ; ред. Т. В. Корнилова. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 253 с. Сайт журнала <Вопросы психологии>
|
| 3. |
Запитує: Карина (22.06.2011) Тема запиту: визначення поняття соціально-педагогічний супровід у словниках, підручниках, навчальних посібниках |
Ключові слова: соціально-педагогічний супровід
Добрий день! Ознайомтесь, будь ласка, уважно з Правилами роботи сервісу «Віртуальна бібліографічна довідка» Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. На жаль, ми не розглядаємо запити, пов’язані з підготовкою цілісного тексту з відповідної проблематики, який може бути використаний як основа для виступу, написання огляду, статті тощо. Можемо рекомендувати звернутися для роботи з словниками в читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування та Читальний зал комплексного бібліотечного обслуговування ( див. посилання). Перегляньте також наступні видання: Видання є в НБУВ: Ж70586 Зміст психологічного супроводу для розвитку молодшого школяра / О. Д. Главінська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 46-47. - (Проаналізовано мету і завдання психологічного супроводу розвитку молодшого школяра, адекватні їм засоби і форми роботи, якими має оволодіти кожен психолог галузі освіти і які має розуміти та дотримуватись кожен педагог, вчитель, освітянин. Підкреслено, що педагоги повинні мати не лише відповідну фахову підготовку, а й знати основні психофізіологічні ознаки здоров'я дітей, зокрема психічного, і на базі цих знань створити грунтовний психологічний супровід для повноцінного розвитку дитини. Супровід у цьому контексті розглянуто як системно-організовану діяльність психолога зі створенням таких соціально-психологічних і педагогічних умов, за яких дитина повинна розвиватися і досягати результатів, які були б для неї особистісно значущими й одночасно соціально-прийнятними.), Ж70586 Психологічний супровід як засіб корекції поведінки соціально дезадаптованих підлітків / Н. Ю. Максимова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 11-15. - (Зазначено, що важливим прогностичним критерієм дезадаптації є те, як дитина переживає свою соціальну дезадаптацію - як небажану, чужу для себе; як таку, що тимчасово задовольняє її; або як звичайну й привабливу. Побудовано структуру девіантної поведінки, виходячи з її детермінант та відповідно до рівня її проявів. Наголошено, що соціальна дезадаптація зумовлена порушеннями психологічного розвитку, педагогічною занедбаністю та зумовлена ситуативно чи особистісно. Визначено, що психологічний супровід як засіб корекції, що заснований на структурі девіантної поведінки, розкриває саме специфіку різних типів соціальної дезадаптації, дає їх якісну характеристику, розкриває їх чинники.), Ж69955/сп.вип. Психолого- педагогічний та соціальний супровід дитини дошкільного віку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 - 23 квіт. 2010 р., Слов'янськ / Ред.: В.І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. — Слов'янськ, 2010. — 266 с. - Розкрито духовно-творчий потенціал регіональної культурно-історичної спадщини в контексті формування основ духовності старших дошкільників (СД), психолого- педагогічний аспект формування правової культури дошкільників, сутнісні характеристики соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному віці. Викладено гендерний підхід у вихованні дітей молодшого дошкільного віку у дитячому садку, діяльнісний підхід до організації лексичної роботи в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ). Визначено шляхи підвищення ефективності навчання іноземної мови у ДНЗ. Розглянуто питання розвитку художніх та естетичних здібностей СД, виховання громадянськості у СД в контексті соціалізації.)(, ВА625450 Соціальне становлення дитини у прийомній сім'ї: соціальний супровід: Навч.-метод. посіб. / Л.С. Волинець, А.Й. Капська, Н.М. Комарова, І.В. Пєша, Г.М. Бевз, Л.В. Долинська, О.О. Яременко; Укр. ін-т соц. дослідж. — К., 2000. — 127 с. - (Розкрито соціально-педагогічні та правові засади вирішення проблем сирітства. Викладено правові аспекти захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, описано особливості їх розвитку. Висвітлено методику підготовки дітей до переходу в прийомну сім'ю, методику підготовки прийомних батьків до створення прийомної сім'ї, проведення тренінгу з прийомними батьками, соціальної роботи з прийомними сім'ями. Наведено соціально-педагогічні характеристики дітей з прийомних сімей. Розглянуто основні напрями соціально-педагогічної допомоги дитині, яка виховується у прийомній сім'ї. ), ВА275260 Васьківська Світлана Василівна. Соціально-психологічний супровід клієнтів: Технологія ведення консультатив. діалогу:Навч. посіб. — К. : В.Главник, 2006. — 128с, РА335716 Власенко Людмила Василівна. Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20с., ВА643308 Трубавіна, І. М. Соціальний супровід неблагополучної сім'ї [Текст] : (Наук.-метод. матеріали) / І. М. Трубавіна ; Державний центр соціальних служб для молоді Державного комітету України у справах сім'ї та молоді. - К. : Державний центр соціальних служб для молоді, 2003. - 86 с. , ВА701868 Поліщук Олена В. Педагогічний супровід підготовки студентів до керівництва образотворчою діяльністю дошкільників: навчально-методичний посібник / Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. Інститут дошкільної та початкової освіти ; Науково-дослідницька лабораторія "Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку у XXI столітті" ; Регіональний центр інноваційних технологій дошкільної освіти {Суми}. — Умань : РВЦ "Софія", 2008. — 148с., ВА718600 Психологічний супровід навчально-виховного процесу: із досвіду роботи психологічної служби Луганської області / Управління освіти та науки Луганської обласної держ. адміністрації; Луганський обласний ін-т післядипломної педагогічної освіти / Г.А. Кирмач (уклад.). — Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. — 316с. , Ж70151 Актуальні тенденції у підготовці майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей / Т.І. Шанскова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2005. — N 21. — С. 142-145. - (Проаналізовано особливості соціального супроводу сімей та його складової частини -соціально-педагогічного супроводу. Висвітлено особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей у вищих навчальних закладах.), Ж69408 Підготовка педагогічних кадрів до здійснення соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві / І.П. Рогальська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 157. — С. 138-142. - (Розглянуто проблеми підготовки педагогічних кадрів до здійснення соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві, запропоновано запровадження курсу "Соціалізація особистості та методика ознайомлення дошкільників з суспільним довкіллям".), ВА722768 Соціально-педагогічна робота з дітьми групи ризику: монографія / С.Я. Харченко, Л.В. Кальченко, Г.Д. Золотова, С.В. Горенко; АПН України, Н.-д. центр пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України та Луган. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 145 с. - (Висвітлено питання організації соціально-педагогічного супроводу соціального захисту бездоглядних дітей, спрямованого на надання їм професійної комплексної освітньої, медико-психологічної, соціально-правової, організаційно-комунікативної, соціально-педагогічної допомоги та підтримки. Обгрунтовано систему профілактики адиктивної поведінки серед дітей групи ризику.), Ж21367 Щодо проблеми психологічної готовності дитини до навчання в школі / А.А. Лєскова // Наша шк. — 2008. — N 4. — С. 32-36. - (Розглянуто зміст понять фізичної та психологічної готовності дитини до школи, структуру її психологічної готовності до шкільного навчання та систему психолого-педагогічного супроводу дошкільника на етапі його підготовки до школи. Окреслено компоненти психологічної готовності дитини до навчання в школі: особистісна готовність, інтелектуальна готовність, соціально-психологічна готовність. Запропоновано орієнтовні норми розвитку дитини 6-ти років. Розкрито систему роботи практичного психолога ДНЗ та школи щодо психологічного супроводу майбутніх першокласників. Надано рекомендації щодо діагностики психологічної готовності та підготовки дитини до шкільного навчання.) Читальний зал комплексного бібліотечного обслуговування, Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ, ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПЕРВИННОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ
|
| 4. |
Запитує: юлія (03.12.2011) Тема запиту: Доброго дня.Допоможіть знайти джерела до курсової. Особистісно-орієнтоване виховання як психолого педагогічна проблема. Теоретичні основи особистісно-орієнтованого виховання Ціннісно-ставленнєвий підхід до визначення змісту ООВ,ставлення особистості до себе,Батьківщини,природи. |
Ключові слова: особистість -- особистісно орієнтований підхід -- психолого-педагогічний процес -- виховання
Добрий день! Радимо звернутись до наступних матеріалів: Видання є в НБУВ: ВА708715 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: підруч. для студ. вищ. навч. закл. — К. : Либідь, 2008. — 848с, В347213 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: У 2 кн. — К. : Либідь, 2003. Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. — К. : Либідь, 2003 — 280с. , В347213 Бех Іван Дмитрович. Виховання особистості: У 2 кн. — К. : Либідь, 2003. Кн. 2 : Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. — К. : Либідь, 2003 — 344с. , ВА586442 Бех Іван Дмитрович. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково- метод. посібник / Інститут змісту і методів навчання. — К., 1998. — 204с., ВА654054 Виховні технології / В. Варава (упоряд.), В. Зоц (упоряд.). — К. : Редакції загальнопед. газет, 2004. — 120с. , ВА624381 Психология личности: Сб. статей / А.Б. Орлов (сост.). — М. : ООО "Вопросы психологии", 2001. — 192с., Ж22868 Міжособистісна взаємодія педагога та вихованця у процесі особистісного орієнтованого виховання / Н. Савінова // Нова пед. думка. — 2007. — N 2. — С. 92-94, ВА662758 . Особистісно орієнтоване виховання старшокласників у процесі позакласної роботи: Навч.-метод. посіб. / Н.С. Тимощук; Наук.-метод. центр серед. освіти. — Рівне, 2004. — 281 с - (На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень і досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів Волинщини, Рівненщини та Хмельниччини розкрито теоретичні засади особистісно орієнтованого виховання (ООВ). Наведено структурно-логічну модель та організаційно-функціональну структуру процесу ООВ старшокласників у позакласній роботі.), Ж22469 Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах / С. Крайник // Рідна шк. — 2006. — N 11. — С. 57-58. - (Висвітлено проблему розвитку особистості дітей дошкільного віку. Розглянуто й охарактеризовано освітній, оздоровчий та культурологічний компоненти особистісного розвитку дошкільника. Проаналізовано наявні педагогічні методики в галузі навчання й виховання дошкільнят.), ВА711222 Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах: кол. моногр. / В.П. Андрущенко, Н.О. Дівінська, Б.І. Корольов, М.М. Левшин, В.І. Луговий, О.П. Муковіз; АПН України, Ін-т вищ. освіти. — К.: Пед. думка, 2008. — 254 с., Ж69411 Особистісно-орієнтований підхід у вихованні / А.М. Третяк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2005. — N 10. — С. 119-121, Ж69411 Особливості функціонування особистісно орієнтованої технології виховання / А.Л. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2005. — N 20. — С. 71-82. ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІЙ СИТУАЦІЇ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ТА САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНА ОРІЄНТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЯК СКЛАДОВА ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯМОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ У ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ НА БАЗІ ШКОЛИ-ДИТСАДКА МОНТЕССОРІ, ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДИТИНИ ДО СЕБЕ, ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ, ТЕОРЕТИЧНІ ТАМЕТОДОЛОГІЧНІАСПЕКТИОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГОНАВЧАННЯ, ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ, ПАРАМЕТРИ ВИМІРУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
|
| 5. |
Запитує: Костяк Олесь (03.04.2012) Тема запиту: Шановний/а, прошу допомогти з підбором матеріалу для доповіді на тему "Електронні підручники для середніх шкіл України: реалії та перспективи". Цікавлять саме будь-які електронні джерела інформації по цій темі. |
Примітка: Будь-яка інформація в електронному виді на задану тему Ключові слова: Електронні підручники -- ППЗ -- програмний педагогічний засіб
Сподіваємося, що Ви знайдете цю інформацію корисною Видання є в НБУВ: ВА742133 Осадчий, Вячеслав Володимирович. Створення електронного підручника: принципи, вимоги та рекомендації [Текст] : навч.-метод. посіб. / Осадчий Вячеслав Володимирович, Шаров Сергій Володимирович ; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь : Видавничий будинок ММД, 2011. - 116, [4] с. : рис., РА376500 Покришень, Дмитро Анатолійович. Програмно-педагогічне забезпечення міжпредметних зв'язків інформатики з математикою і фізикою у навчанні майбутніх інженерів [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Покришень Дмитро Анатолійович ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 21 с. , РА362645 Вембер, Вікторія Павлівна. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Вембер Вікторія Павлівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 с., Ж16225 Використання педагогічних програмних засобів при навчанні математики / О. А. Боднар // Наука і освіта. — 2010. — N 4/5. — С. 147-149. , Ж16367 Нове покоління підручників / С. Коряк // Проф.-техн. освіта. — 2008. — N 2. — С. 20-21. — укp., Ж16367 Особливості електронного підручникотворення / І. Савченко // Проф.-техн. освіта. — 2008. — N 2. — С. 26-28, Ж21367 Результати проведення апробації програмних педагогічних засобів (ППЗ) у 2008/2009 навчальному році / О.А. Колесова // Наша шк. — 2009. — N 5. — С. 89-92. , Ж63671 Алгоритм гибкого автоматизированного обучения / В.А. Бойкова, Л.Ю. Спинул, А.А. Стенин, Р.Ф. Хотячук, Е.И. Иванова // Адапт. системи автомат. упр: Міжвід. наук.-техн. зб. — 2002. — Вип. 4. — С. 105-109., Ж23380 Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми. (Ч. ІІ) / С. Сисоєва // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. — 2006. — N 1-2. — С. 134-131. — укp. Перші результати впровадження електронних підручників , Про переваги і вразливі місця електронних підручників, Порівняльний аналіз ППЗ з історії України та всесвітньої історії для загальноосвітніх навчальних закладів, СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ, СТАН РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ БАЗ ДАНИХ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАКАЗ м.Київ № 302 від 01.04.2011 Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту, ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО НАВЧАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ У БАЗОВІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ, Педагогічні програмні засоби і їх впровадження у навчально-виховний процес, ЗАСТОСУВАННЯ ПРОГРАМНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ, КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОГРАМНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ, Що таке Педагогічний Програмний Засіб (ППЗ), РА380756 Методика проектування програмно-педагогічних засобів з матеріалознавчих дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. Д. Холмська; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp., Сучасні педагогічні засаби навчання
|
| 6. |
Запитує: Василь (02.11.2012) Тема запиту: Добрий вечір. Прошу надати мені допомогу в пошуку таких матеріалів: Австрійський Експеримент у місті Вергель 1929 р., Система часткового резервування грошей США, інформація про ФРС (Федеральну Резервну Систему) США: історія, сучасність. Фондовий ринок (Деривативи). Дякую!!! |
Примітка: Вергель (вільні шилінги), ФРС. Ключові слова: Австрійський експеримент -- Вергель -- система часткового резервування грошей -- ФРС -- дериватив
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела: The Money Changers: Currency Reform from Aristotle to E-Cash, Федеральная резервная система в экономике США, Корецька Н. І. Структура кредитної системи Сполучених Штатів Америки. [Електронний ресурс] / Н. І. Корецька, Н. С. Різник. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/fkd/2011_1/part2/31.PDF . - Назва з екрану., Карлова І. О. Система банківського регулювання та нагляду: порядок її формування та особливість організації в розвинутих країнах світу. [Електронний ресурс] / І. О. Карлова, Г. І. Братійчук. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vntu/2008_17_1/43.pdf . - Назва з екрану., Кравченко Н. Г. Національні банківські резервні системи: порівняльний аспект. / Н. Г. Кравченко // Наукові записки НаУКМА. Сер. Юридичні науки. - 2008. - Т. 77. - С. 75-78., Носов О. Ю. Розвиток механізму резервування у банківській системі / О. Ю. Носов // Науковий вісник НЛТУ України : зб. наук.-техн. праць. - Львів, 2006. - Вип. 16.5. - С. 204-208., Малиновська Т. М. Розвиток банківської системи в розвинутих країнах світу / Т. М. Малиновська // Право та державне управління : зб. наук. праць. - Запоріжжя, 2012. - № 2. - С. 59-62., Дук І. В. Еволюція, стадії розвитку і функції центральних банків розвинутих країн світу / І. В. Дук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. праць. Сер. Економічні науки. - Рівне, 2009. - Вип. 2. - С. 91-96., Супрович Г. О. Новий підхід до класифікації деривативів / Г. О. Супрович // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. праць. - К., 2011. - Вип. 18. - С. 354-360., Бойко М. Ю. Деривативы как эффективный финансовый инструмент / М. Ю. Бойко, Т. М. Писня // Бізнес Інформ. - 2010. - № 3. - С. 91-93.
|
| 7. |
Запитує: Олена (11.12.2012) Тема запиту: Як саме визначають точки діаграми експериментально. Хто це робив і як в Київському національному університеті імені Тараса Шевченко? |
Примітка: Статті та книги не раніше 2000року Ключові слова: точки діаграми
Доброго дня! На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної довідки не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого вивчення. Пропонуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре!
|
| 8. |
Запитує: Олена (10.12.2012) Тема запиту: Хто в Украіїні і світі займається визначенням точок діаграм стану експериментально і які досягнення? |
| 9. |
Запитує: Олена (11.12.2012) Тема запиту: Як знаходять криві на фазових діаграмах(теоретично, експериментально)? |
Примітка: статті, книги не раніше 2000 року видання Ключові слова: діаграми
На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної довідки не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого вивчення. Пропонуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре!
|
| 10. |
Запитує: Анна (01.11.2013) Тема запиту: Добрий вечір! Допоможіть, будь ласка, з пошуком літератури на тему: Педагогічний експеримент в управлінській діяльності керівників ЗНЗ. |
Ключові слова: педагогічний експеримент -- управлінська діяльність -- керівники
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; здійснити пошук у каталогах та інформаційних ресурсах, розміщених на сайті НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: ВА658111 Мармаза О. І. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом [Текст] / О. І. Мармаза. - Х. : Видавнича група "Основа", 2004. - 240 с., ВА712137 Управління експериментальною діяльністю ЗНЗ [Текст] / упоряд. Н. Мурашко. - К. : Шкільний світ, 2007. - 128 с., ВА599328 Бондар В. І. Теорія і технологія управління процесом навчання в школі [Текст] / В. І. Бондар ; АПН України, Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : [б.в.], 2000. - 192 с., ВА707750 Житник Б. О. Методологічні проблеми дослідницької діяльності вчителя [Текст] / Б. О. Житник ; Організація дослідницько- експериментальної роботи в сучасній школі / Є. М. Павлютенков. Дослідницька діяльність як продуктивна освітня послуга методичного менеджменту : [навч. посіб.: зб.] / І. В. Маслікова. - Х. : Основа, 2008. - 160 с., ВА601290 Даниленко Л. І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи [Текст] / Л. І. Даниленко. - К. : Логос, 1998. - 139 с., ВА631780 Евдокимова М. В. Управление образовательными системами [Текст] : учебно-метод. пособие / М. В. Евдокимова ; Новгородский гос. ун-т им. Ярослава Мудрого. - Великий Новгород : НовГУ им. Ярослава Мудрого, 2001. - 60 с., В347209/Ч. 1 Аспекти управлінської діяльності в школі [Текст] / упоряд. Н. Мурашко. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 . - (Бібліотека "Шкільного світу") (Директор школи. Бібліотека). Аспекти управлінської діяльності в школі [Текст] / упоряд. Н. Мурашко. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 . - (Бібліотека "Шкільного світу") (Директор школи. Бібліотека)., ВА685372 Вдовиченко Р. П. Управлінська компетентність керівника школи [Текст] / Р. П. Вдовиченко. - Х. : Основа, 2007. - 111 с., ВА671971 Павлютенко Є. М. Основи управління школою [Текст] / Є. М. Павлютенков, В. В. Крижко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2006. - 171 с., ВА736604 Бондар О. С. Сучасні форми внутрішньошкільного контролю [Текст] / Оксана Боднар. - К. : Шкільний світ, 2011. - 126 с., В347209/Ч. 2 Аспекти управлінської діяльності в школі [Текст] / упоряд. Н. Мурашко. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 . - (Бібліотека "Шкільного світу") (Директор школи. Бібліотека). Ч. 2. - К. : [б.в.], 2003. - 128 с., ВА662852 Сорочан Т. М. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія та практика: Моногр. / Т. М. Сорочан; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Знання, 2005. - 384 с. Єльникова Г. Моделювання управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу / Г. Єльникова, В. Маслов // Імідж сучасного педагога. - 2008. - № 3/4. - С. 3-8., Вознюк Л. В. Особливості управління експериментальною діяльністю у системі шкільної освіти / Л. В. Вознюк // Філософські проблеми освіти : збірник наукових праць. - Дніпропетровськ, 2011. - № 2. - С. 52-57., Каталоги
|
| 11. |
Запитує: Катя (04.11.2013) Тема запиту: Одно та багатофакторні експерименти |
Ключові слова: експеримент
Доброго дня! Радимо скористатися наступними матеріалами. Видання є в НБУВ: ВА724224 Кошовий М. Д. Теорія і практика планування експериментів [Текст] : навч. посіб. для студ. спец. "Комп'ютерні інформаційні управляючі системи та технології", "Системи управління та автоматики", "Метрологія та вимірювальна техніка" вищих навч. закл. / М. Д. Кошовий, А. Г. Михайлов ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "ХАІ". - Х. : ХАІ, 2009. - 154 с., ВА724320 Копець Л. Класичні експерименти в психології [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Людмила Копець. - К. : Києво-Могилян. акад., 2010. - 283 с., ВА733802 Оптимальне планування експерименту при дослідженні технологічних процесів, приладів і систем [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. Д. Кошовий [та ін.] ; Ін-т інновац. технологій змісту і освіти, Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х. : ХАІ, 2010. - 156 с., ВА734512 Планування експериментів і обробка їх результатів [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. У. Ігнаткін, О. В. Рязанцев, О. М. С'янов, В. А. Литвиненко ; під ред. В. У. Ігнаткіна ; Дніпродзерж. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2010. - 156 с., ВА736508 Основи технічного експерименту [Текст] : навч. посіб. / Глухів. держ. пед. ун-т ім. О. Довженка ; [уклад.] А. П. Горшков. - Глухів : РВВ ГДПУ, 2009. - 100 с., ВА745788 Методика і техніка експерименту з оптики [Текст] : [посіб. для студ. фіз. спец. вищ. пед. навч. закл. та вчителів фізики] / Садовий М. І. [та ін.]. - Луцьк : Гадяк Жанна Володимирівна, 2011. - 290 с., ВА747747 Садовий М. І. Методика і техніка експерименту з механіки [Текст] : [посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. та вчителів] / Садовий М. І., Лазаренко Д. С. ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - 116 с., ВА670812 Черемних Є. В. Теорія планування експерименту та приклади її застосування [Текст] : навч. посіб. для студ. магістер. рівня підгот. / Є. В. Черемних, Т. М. Сало ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2005. - 147 с., ВА665222 Теорія планування експерименту [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Нечаєв [та ін.]. - К. : Кондор, 2005. - 232 с.
|
| 12. |
Запитує: Мария (06.12.2013) Тема запиту: Добрий день. Допоможіть знайти інформацію для написання курсової роботи: "Сутність, форми та класифікація методів морального виховання на сучасному етапі освіти. Педагогічний досвід." Дуже дякую. |
Ключові слова: моральне виховання
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика України" (Див. посилання), реферативною базою даних НБУВ (Див. посилання). Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА592953 Матвієнко О. В. Основи морального виховання особистості молодшого школяра [Текст] / О. В. Матвієнко ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Стилос, 1999. - 152 с., ВА695707 Алєксєєнко Т. Ф. Виховання особистості у Пласті [Текст] : монографія / Т. Ф. Алєксєєнко, Ю. М. Жданович ; Інститут проблем виховання АПН України. - 2-ге вид. - К. : ПП "Проспект-А", 2006. - 262 с., ВА742444 Гордійчук О. Є. Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки: навч.-метод. посіб. / О. Є. Гордійчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2011. - 183 с., ВА744451 Духовно-моральне виховання дітей: історія і сучасні тенденції: навч. посіб. / В. В. Ворожбіт, С. Д. Криштоф, А. О. Поляков, Н. Д. Янц; МОНМС України, Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х.: Основа, 2011. - 327 с., Ж70586 Грипич С. Н. Моральне виховання молодших школярів і дитяча література (психолого- педагогічний погляд на проблему) / С. Н. Грипич // Оновлення змісту, форм та методів навчання в закл. освіти . - 2009. - Вип. 42. - С. 156-160., Ж73949 Духовно-моральне виховання і професіоналізація особистості: виклики ХХІ століття: матеріали VII Міжнар. наук.-метод. конф., 29 - 30 жовт. 2010 р., Вінниця / ред.: Д. В. Чернілевський. - Вінниця, 2010. - 150 с. - (Креат. педагогіка: наук.-метод. зб. Акад. міжнар. співробітництва з креат. педагогіки; Вип. 2)., Ж22469 Бабій І. До визначення сутності поняття "моральне виховання" / І. Бабій // Рідна шк . - 2009. - № 11. - С. 38-41., Ж21367 Фролова С. І. Моральне виховання дітей дошкільного віку / С. І. Фролова, О. А. Хоменко // Наша шк . - 2009. - № 4. - С. 56-57. Лучанінова О. П. Моральне виховання студентів ВТНЗ як педагогічна система / О. П. Лучанінова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя, 2010. – № 11. – С. 230-237., Бабій І. В. Моральне виховання особистості / І. В. Бабій // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. – 2009. – № 157. – С. 19-22., Федека М. П. Поняття "виховання", "моральне виховання", "громадянське виховання", "патріотизм", "військово-патріотичне виховання" у психолого-педагогічній та методичній літературі / М. П. Федека // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. – 2008. – № 129. – С. 135-139., РА340164 Грязнов І. О. Теоретико-методичні засади морального виховання майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби України : автореф. дис... д-ра пед. наук / І. О. Грязнов ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2005. - 40 с., РА368425 Колкунова В. В. Моральне виховання старших підлітків в умовах поліетнічного учнівського середовища загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Колкунова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - Миколаїв, 2009. - 21 с., Залізняк А. М. Моральне виховання підростаючого покоління як педагогічна проблема / А. М. Залізняк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2010. – № 4. – С. 173-180., Костенко С. Е. Технологічне забезпечення морального виховання молодших школярів у сім’ї / С. Е. Костенко // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. Педагогіка, психологія і соціологія. – Донецьк, 2010. – Вип. 8. – С. 195-205.
|
| 13. |
Запитує: Галина (15.04.2015) Тема запиту: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, знайти дисертації, які можна буде продивитися повністю, у яких проводився психолінгвістичний асоціативний експеримент та використовувався метод семантичного диференціалу, в ідеалі на матеріалі реклами продуктів харчування, або хоча б інших рекламних повідомлень. Дякую! |
| 14. |
Запитує: Алла Миколаївна (28.08.2015) Тема запиту: Добрий день! Чи є в бібліотеці журнал "Червона зміна", який видавав Кременчуцький педагогічний технікум у 1928-1929 роках |
Примітка: Цікавить будь-який номер Ключові слова: Червона зміна
Добрий день! Зазначене Вами видання зберігається у фондах НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: Арх Червона зміна. Громадсько-літературний та побутовий збірник студенства Кременчуцького Педтехнікуму за 1928/29 рік. - Кременчук - 1929. - № 2.
|
| 15. |
Запитує: Наталія (15.09.2016) Тема запиту: Герасименко І. В. Методика використання технологій дистанційного навчання в підготовці бакалаврів комп'ютерних наук : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / І. В. Герасименко; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ, 2014. - 21 c. - укp. Теоретично обгрунтовано та розроблено методику використання технологій дистанційного навчання (ДН) в підготовці бакалаврів комп'ютерних наук. Проаналізовано теоретичні основи використання технологій ДН в освітньому процесі ВНЗ. Розроблено модель освітнього середовища ДН ВНЗ на основі системи підтримки ДН. Визначено основні етапи впровадження технологій ДН в освітній процес ВНЗ та уточнено основні етапи створення електронного навчального курсу. Визначено особливості підготовки бакалаврів комп'ютерних наук за умов широкого використання інформаційно-комунікаційних технологій та технологій ДН. Розроблено основні компоненти методики використання технологій ДН в підготовці бакалаврів комп'ютерних наук та експериментальним шляхом перевірити їх ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + З970 р(4УКР)3-3 Шифр НБУВ: РА412267 Пошук видання у каталогах НБУВ Скажіть, будь ласка, чи наявна дисертація у фондах НБУВ. Дякую |
Ключові слова: дисертації
Потрібна Вам дисертація у каталогах НБУВ не відображена. Захищені дисертації за останні три роки тільки частково надходять до фондів, у зв’язку з тимчасовою відсутністю місця зберігання видань у книгосховищі НБУВ. Рекомендуємо звернутися до Залу електронної бібліотеки Державної науково-технічної бібліотеки України (м. Київ, вул. Антоновича, 180 (20 кімн.) тел. 521-09-51), де зберігаються електронні версії дисертації, або звертатися по місцю захисту дисертацій.
|
| 16. |
Запитує: Лисенко Іван Миколайович (28.09.2016) Тема запиту: Як можна отримати зошит вказаний далі зошит в електронному або паперовому вигляді -придатному для читання? ВА572489 Коляда, Ігор Анатолійович. Історія України 1917-1944 рр. 10 клас : зошит- конспект уроків, тестові завдання / І. А. Коляда, О. О. Сушко ; Український держ. педагогічний ун-т ім. М.Драгоманова. - 2 вид., доп. - К. : Магістр-S, 1996. - 104 с. |
Ключові слова: Коляда І. А. -- Історія України 1917-1944 рр.
Доброго дня! Видання, яке Вас цікавить в електронному вигляді не представлено. Ознайомитися з ним Ви можете безпосередньо у приміщенні НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Також рекомендуємо ознайомитися з Правилами користування Національною бібліотекою України ім. В.І. Вернадського (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА572489 Коляда І. А. Історія України 1917-1944 рр. 10 клас : зошит- конспект уроків, тестові завдання / І. А. Коляда, О. О. Сушко. - 2 вид., доп. - Київ : Магістр-S, 1996. - 104 с. Загальні правила користування
|
| 17. |
Запитує: Наталія (01.03.2017) Тема запиту: Добрий день. Потрібна інформація для написання магістерської роботи на тему: Пiдготовка майбутнiх вихователiв до здiйснення iндивiдуального пiдходу в роботi з дiтьми дошкiльного вiку (зокрема має бути експериментальне дослідження готовності майбутніх вихователів до здійснення даної роботи). Дякую. |
Ключові слова: майбутні вихователі -- дошкільнята -- діти дошкільного віку -- індивідуальний підхід
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА676242 Бєлєнька Г. В. Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання / Г. В. Бєлєнька. - Київ : Світич, 2006. - 304 с., ВА795314 Теорія та практика дошкільної освіти в сучасних експериментальних дослідженнях / Л. І. Зайцева [та ін.].- Харків : Діса плюс, 2015. - 447 с. , ВА718939 Розвиток дитини-дошкільника: сучасні підходи та освітні технології / Г. В. Бєлєнька [та ін.]. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 272 с., ВА718934 Підготовка вихователів до розвитку особистості дитини в дошкільному віці / Г. В. Бєлєнька [та ін.]. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 310 с., ВА739537 Теорія і практика дошкільної освіти в Україні / З. Н. Борисова [та ін.]. - Київ, 2011. - 231 с. Куземко Л. В. Професійна підготовка педагога дошкільної освіти до індивідуальної роботи з дітьми / Л. В. Куземко // Освітол. дискурс. - 2010. - № 1. - С. 103-113., Куземко Л. В. Використання Веб-квестів у проектуванні самостійної роботи майбутніх вихователів ДНЗ / Л. В. Куземко, Т. Ю. Бондаренко // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 541-544., Аніщук А. М. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2012. - № 4. - С. 109-113. , Маргіта Н. Готовність майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників / Н. Маргіта // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соц. робота. - Ужгород, 2011. - Вип. 20. - С. 76-79. , Листопад О. А. Експериментальне дослідження формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / О. А. Листопад // Наука і освіта. - 2015. - № 9. - С. 125-131., Сухорукова С. В. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2015. - № 3. - С. 65-70. , Соловйова-Нікітіна Л. М. Актуальні проблеми підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах трансформації вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / Л. М. Соловйова-Нікітіна. - Режим доступу : URL : http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=2634. - Назва з екрана., Збірник наукових статей студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / За заг. ред. проф. О. Л. Кононко. – Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2014., Збірник наукових статей студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / за заг. ред. проф. О.Л.Кононко. – Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2016 – 243 с., Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / Н. П. Гагаріна. - Кіровоград : КЗ "КОІППО освіти імені Василя Сухомлинського", 2014. - 68 с., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання
|
| 18. |
Запитує: Анна (16.05.2017) Тема запиту: Добрий день. Мені потрібна ця стаття :Харчук В. Герой-експериментатор у В.Винниченка //Слово і час. - 1998.- №11.- С.62-66. Якщо вона є у Вас, то змогли б ви, будь ласка, надіслати її мені? Дякую. |
Ключові слова: Слово і час -- МБА
Доброго дня! Потрібний Вам журнал зберігається у фондах НБУВ. Рекомендуємо звернутися за e-mail: abon@nbuv.gov.ua , mba@nbuv.gov.ua , тел. 044-524-33-98 з приводу копіювання та доставки електронних копій документів згідно з переліком платних послуг, які надаються у Відділі міжбібліотечного абонемента НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: Ж27444/1998/11 Слово і час : наук.-теорет. журн./ Нац. акад. наук України, Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Нац. спілка письм. України. - К. : Фенікс, 1998 р. Електронна доставка документів
|
| 19. |
Запитує: Анастасія (20.02.2018) Тема запиту: Доброго дня! Чи маєте Ви якусь літературу, пов'язану з такими питаннями, як: 1. Соціалізація особистості в умовах інноваційного освітнього середовища. 2. Розробка критеріїв і показників для самооцінювання результатів дослідно-експериментної роботи. Буду вдячна за кожне джерело по цій темі. |
Ключові слова: соціалізація особистості -- інноваційне освітнє середовище
Доброго дня! Сподіваємося, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА585704 Лукашевич М. П. Соціалізація: Виховні механізми і технології : навч.-метод. посіб. / М. П. Лукашевич ; Ін-т змісту і методів навчання. - Київ, 1998. - 112 c. (У посібнику подано адаптивно розвиваючу концепцію соціалізації, яку розроблено з метою дослідження місця і ролі виховання у здійсненні соціалізації особистості. Розглядається поведінка людини, вплив на неї навколишнього середовища (соціального та природного), виховання людини як соціальна система. Дана концепція має інноваційний характер, є актуальною для теоретичної та практичної діяльності науковців і педагогічних працівників. Кожну тему розкрито на основі порівняльного аналізу існуючого наукового розуміння проблем, висвітлення їх у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі, авторського концептуального бачення проблем.), ВА663844 Авер'янова Г. М. Особливості соціалізації молоді в умовах трансформації суспільства / Г. М. Авер'янова, Н. М. Дембицька, В. В. Москаленко ; АПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Київ : "ППП", 2005. - 306 c. (Розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження закономірностей соціалізації молоді за умов трансформації суспільства. Проаналізовано проблеми виховання та стадійності, актуалізовані процесами соціальної адаптації. Розкрито сутність економічної, політичної та статеворольової соціалізації та наведено характеристику перехідного соціального типу особистості. Встановлено особливості психологічного впливу та соціалізуючу функцію грошей, показано позитивне ставлення підростаючого покоління до економічних реформ та участь підлітків у підприємницькій діяльності. Досліджено різні аспекти формування політичної свідомості української молоді та особливості засвоєння індивідом гендерної культури суспільства у процесі соціалізації.), ВА641046 Безпалько О. В. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях : навч. посіб. / О. В. Безпалько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Логос, 2003. - 134 c. (Розглянуто соціальну педагогіку як науку і сферу практичної діяльності. Розкрито основні поняття соціальної педагогіки, а також надано характеристику процесу соціалізації особистості. Висвітлено принципи і методи соціально-педагогічної діяльності. Визначено професійну роль соціального педагога.), В347364 Стрельніков В. Ю. Педагогічні основи забезпечення особистісного і професійного розвитку студентів засобами інноваційних технологій навчання / В. Ю. Стрельніков ; Полтав. ун-т спожив. кооперації України. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2002. - Кн. 1. - 294 c. (Висвітлено особливості практичного втілення державної освітньої політики, пріоритетом якої є особистісний розвиток молоді. Проаналізовано стан проблеми особистісного і професійного розвитку студента у зарубіжній і вітчизняній літературі. Описано механізми професійної соціалізації у студентський період. Визначено форми професіоналізації особистості у вищій школі, розкрито духовні засади проектування освітнього процесу. Розглянуто питання управління розвитком креативності студентів у навчальному процесі.), ВА674809 Галузяк В. М. Педагогіка : навч. посіб. / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - Вінниця : ДП "Держ. картогр. ф-ка", 2006. - 400 c. (Викладено загальні засади педагогіки, дидактики, теорії виховання та школознавства. Розглянуто питання розвитку, соціалізації та виховання особистості. Описано особливості морального, естетичного, трудового, національного та фізичного виховання. Висвітлено педагогічні вимоги до особистості вчителя, стилі педагогічного спілкування. Розкрито сутність процесу навчання, його принципів, змісту, методів, засобів, технологій, форм організації та контролю.), ВА678618 Галус О. М. Порівняльна педагогіка : навч. посіб. / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова. - Київ : Вища шк., 2006. - 216 c. (Висвітлено сутність, функції, завдання, історичні періоди розвитку порівняльної педагогіки. Проаналізовано розвиток дошкільної, шкільної, професійно-технічної, вищої та післядипломної освіти у провідних країнах світу. Наведено відомості стосовно нових моделей навчання, альтернативних й експериментальних шкіл, нових навчальних дисциплін, сучасних зарубіжних педагогічних виховних концепцій. Розкрито напрями модернізації шкільної освіти, підвищення ефективності навчання, особливості соціалізації особистості в сучасних освітніх системах.), Ж29137 Сокурянская Л. Г. Образование в контексте трансформации современного общества / Л. Г. Сокурянская // Вісн. Харків. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи. - 2000. - № 462. - С. 26-32. (Розглянуто проблеми становлення освіти як суб'єкта соціокультурної трансформації. Висвітлено питання актуалізації ролі освітньої системи як агента соціалізації особистості. Надано кількісні та якісні характеристики вищої освіти у сучасній Україні. Проаналізовано глобальні та регіональні, зовнішні та внутрішні фактори, що зумовлюють становлення суб'єктності як якості соціального інституту освіти. Серед глобальних чинників розглянуто інформатизацію суспільства, екологію суспільної свідомості, підвищення комунікативної культури, зростання впливу засобів масової інформації тощо. Серед регіональних факторів - становлення правової держави та громадянського суспільства. За умов сучасної України інститут освіти здійснює суттєвий вплив на процеси її соціокультурної трансформації.), Ж24479 Москаленко В. Проблема виховання в контексті соціалізації особистості / В. Москаленко // Соц. психологія. - 2005. - № 2. - С. 3-17. (Розглянуто питання нової парадигми сучасної педагогічної діяльності, яка, базуючись на тому, що особистість формується в процесі соціалізації, тобто в результаті засвоєння суспільного досвіду через включення її в широку систему оточуючого соціального середовища, відкидає школоцентризм і вбачає у вихованні систему цілеспрямованих та організованих взаємодій "дорослі - діти" і "діти - діти", котрі реалізуються не тільки в межах загальноосвітньої школи, але й у просторі закладів додаткової освіти, громадських організацій, дозвіллєвій сфері тощо. Відтак організоване виховання стає завданням не лише загальноосвітніх закладів, але й суспільства в цілому.) Галус О. М. Соціалізація особистості: сутність, концептуальні підходи у наукових теоріях, напрямах, школах / О. М. Галус // Зб. наук. пр. Хмельн. ін-ту соц. технологій Ун-ту "Україна". - 2010. - № 2. - С. 69-75., Шевчук В. І. Виховний аспект соціалізації особистості студента вищих педагогічних навчальних закладів / І. В. Шевчук // Наук. зап. [Нац. ун-ту "Остроз. акад."]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 196-200., Пішванова В. О. Освіта як чинник соціалізації особистості / В. О. Пішванова // Акт. питання культурології. - 2012. - Вип. 12. - С. 210-213. , Акіншина О. А. Сутність та особливості сучасного освітнього простору, спрямованого на успішну соціалізацію дитини в шкільні роки / О. А. Акіншина, К. І. Санталова // Тавр. вісн. освіти. - 2014. - № 4. - С. 21-25., Твердовська О. В. Освіта як гуманітарна технологія соціалізації особистості / О. В. Твердовська, Ф. П. Власенко // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2015. - № 4. - С. 24-27., Тичина А. К. Освіта в контексті соціалізації особи / А. К. Тичина // Наук. вісн. Ізмаїл. держ. гуманіт. університету. - Ізмаїл, 2010. - Вип. 29. - С. 34-35., Чжан Сінь Освіта як одна з основних комунікативних складових соціалізації особистості / Сінь Чжан // Наук. часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія. - Київ, 2017. - Вип. 37. - С. 154-163., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 20. |
Запитує: Ирина (11.10.2019) Тема запиту: Доброго вечора. Допоможіть в пошуку інформації на тему: Методи та методики діагностики лідерської обдарованості у дошкільників. Специфіка педагогічного впливу на розвиток лідерської обдарованості дошкільника. Організація роботи з розвитку лідерської обдарованості у дітей старшого дошкільного віку. Дякую за допомогу. |
Ключові слова: лідерська обдаровність дошкільнят -- розвиток обдарованості -- педагогічний вплив
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА779647 Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія і практика в умовах вищого навчального закладу : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Т. Т. Андреєва, Г. В. Бєлєнька, Л. В. Білоусько [та ін.]. - Київ : Слово, 2014. - 365 c. , ВА803941 Шелестова Л. В. Формування картини світу старших дошкільників: теорія і практика : монографія / Л. В. Шелестова; НАПН України, Ін-т обдаров. дитини. - Київ, 2016. - 524 c., ВА743619 Методики діагностики інтелектуальної обдарованості осіб віком 3 - 6, 7 - 10, 11 - 14, 15 - 18 років : наук.-метод. посіб. / В. У. Кузьменко, В. П. Тименко, А. В. Яковина, З. В. Вдовченко. - Київ : Інформ. системи, 2009. - 163 c., ВА743617 Кузьменко В. У. Методичні основи діагностики інтелектуальної обдарованості : монографія / В. У. Кузьменко, В. П. Тименко, А. В. Яковина; АПН України, Ін-т обдар. дитини. - Київ : Інформ. системи, 2009. - 103 c., ВА750898 Психолого-педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми (дошкільний вік) : навч.-метод. посіб. / уклад.: Г. І. Іванюк, Л. С. Руденко, О. А. Венгловська; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2011. - 155 c., РА402264 Довгань Н. О. Розвиток психологічної готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з обдарованими дітьми : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. О. Довгань; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2013. - 18 c. Мітлош А. В. Психологічні особливості лідерської обдарованості : концепції, діагностика, тренінги / А. В. Мітлош, В. С. Бажанюк, В. В. Камишин. - Київ : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 290с. , Лазарович Н. Обдарованість у дошкільному віці : навч. посіб. / Н. Лазарович. - Берегово, 2009. - 220 с., Сухий О. Л. Проектування засобів діагностики обдарованості дітей та молоді в інформаційному середовищі : метод. посіб. / О. Л. Сухий, Т. А. Юрченко, В. М. Шульга. - Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. - 152 с. , Куліш Н. М. Соціально-психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми : навч.-метод. посібник / Н. М. Куліш. - Полтава, 2004. - 69 с., Інноваційні технології навчання обдарованої молоді : матеріали ІХ-ї Міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 грудня 2017 року, м. Київ. - Київ : Інститут обдарованої дитини, 2017. - 390 с., Яценко Т. В. Психологічна диагностика обдарованих дошкільників [Електронний ресурс] / Т. В. Яценко. - Режим доступу : URL : http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v6/i8/27.pdf. - Назва з екрана., Мельник Н. І. Особливості формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. І. Мельник, М. А. Мельник. - Режим доступу : URL : http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/120169/115187. - Назва з екрана., Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 9-10 квітня 2015 року, м. Київ. - Київ : Інститут обдарованої дитини, 2015. - 250 с., Карабаєва І. Психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників [Електронний ресурс] / І. Карабаєва. - Режим доступу : URL : http://www.ird.npu.edu.ua/files/karabaeva.pdf. - Назва з екрана., Луценко Л. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку / Л. Луценко, С. Самарченко // Навчання і виховання обдаров. дитини : зб. наук. праць. - Київ, 2014. - Вип. 1. - С. 13-19., Гарвасюк І. Г. Пихологічний супровід обдарованої дитини / І. Г. Гарвасюк // Освіта та розв. обдаров. особистості. - 2014. - № 3. - С. 46-50., Лавріненко Л. І. Дитяча обдарованість та її психологічні прояви: історичний аспект / Л. І. Лавріненко // Вісн. Чернігів. нац. пед. університету. Сер. Пед. науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 331-334. , Книжкові видання , Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| | |
|
|