Примітка: Будь-яка інформація в електронному виді на задану тему
Ключові слова: Електронні підручники --
ППЗ --
програмний педагогічний засіб
Сподіваємося, що Ви знайдете цю інформацію корисною
Видання є в НБУВ: ВА742133 Осадчий, Вячеслав Володимирович. Створення електронного підручника: принципи, вимоги та рекомендації [Текст] : навч.-метод. посіб. / Осадчий Вячеслав Володимирович, Шаров Сергій Володимирович ; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь : Видавничий будинок ММД, 2011. - 116, [4] с. : рис.,
РА376500 Покришень, Дмитро Анатолійович. Програмно-педагогічне забезпечення міжпредметних зв'язків інформатики з математикою і фізикою у навчанні майбутніх інженерів [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Покришень Дмитро Анатолійович ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 21 с. ,
РА362645 Вембер, Вікторія Павлівна. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Вембер Вікторія Павлівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 с.,
Ж16225 Використання педагогічних програмних засобів при навчанні математики / О. А. Боднар // Наука і освіта. — 2010. — N 4/5. — С. 147-149. ,
Ж16367 Нове покоління підручників / С. Коряк // Проф.-техн. освіта. — 2008. — N 2. — С. 20-21. — укp.,
Ж16367 Особливості електронного підручникотворення / І. Савченко // Проф.-техн. освіта. — 2008. — N 2. — С. 26-28,
Ж21367 Результати проведення апробації програмних педагогічних засобів (
ППЗ) у 2008/2009 навчальному році / О.А. Колесова // Наша шк. — 2009. — N 5. — С. 89-92. ,
Ж63671 Алгоритм гибкого автоматизированного обучения / В.А. Бойкова, Л.Ю. Спинул, А.А. Стенин, Р.Ф. Хотячук, Е.И. Иванова // Адапт. системи автомат. упр: Міжвід. наук.-техн. зб. — 2002. — Вип. 4. — С. 105-109.,
Ж23380 Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми. (Ч. ІІ) / С. Сисоєва // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. — 2006. — N 1-2. — С. 134-131. — укp.
Перші результати впровадження електронних підручників ,
Про переваги і вразливі місця електронних підручників,
Порівняльний аналіз ППЗ з історії України та всесвітньої історії для загальноосвітніх навчальних закладів,
СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ,
СТАН РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ БАЗ ДАНИХ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ,
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАКАЗ м.Київ № 302 від 01.04.2011 Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту,
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО НАВЧАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ У БАЗОВІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ,
Педагогічні програмні засоби і їх впровадження у навчально-виховний процес,
ЗАСТОСУВАННЯ ПРОГРАМНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ,
КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОГРАМНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ,
Що таке Педагогічний Програмний Засіб (ППЗ),
РА380756 Методика проектування програмно-педагогічних засобів з матеріалознавчих дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. Д. Холмська; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.,
Сучасні педагогічні засаби навчання