Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 120
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ІВ216615
Holtz, Bettina. Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte / Bettina Holtz. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - XV, 162 S. : Abb., Tab. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ІВ218177
Holtz, Bettina. Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | ІВ207213
Arnould, Eric. Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
4. | ІВ196672
Huth, Rupert. Einführung in die Werbelehre [Text] / R. Huth, D. Pflaum. - 5. Aufl. - Stuttgart[etc.] : Kohlhammer, 1991. - 265 S. - ISBN 3-17-012526-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
5. | ІР9786
Ibrahimova, Diyana Rashid. Fashion as a socio-psychological factor that forms lifestyle and expresses social changes [Text] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 6114.01 / Diyana Rashid Ibrahimova ; [Baku State Univ., Dep. of "Social a. Ped. Psychology"]. - Baku, 2022. - 25 p. : tab.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ІВ218657
Franke, Marie-Kristin. Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ІВ202134
Vock, Markus. Kunstzitate in der Werbung - zwischen Kult und Karneval [Text] : Diss. / M. Vock ; Universität Zürich. Philosophischen fak. - Zürich : [б.в.], 2002. - 474S., 38 Abb. - Бібліогр.: S.403-440
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
8. | ІВ203711
Gross, T. Scott. Outrageous!: Unforgettable service ... guilt-free selling [Text] / T. S. Gross. - New York[etc.] : AMACOM, 1998. - IX, 287 p. - ISBN 0-8144-7986-3
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
9. | ІВ214807
Riepe, Carsten. Predicting and explaining day-to-day mineral water intake [Text] : results of an investigation into naturally occurring beverage consumption behavior in a student sample by means of a 7-day structured diary : diss. / Carsten Riepe ; Univ. Hamburg, Fachbereich Psychologie. - Aachen : Shaker Verlag, 2010. - XVIII, 439 S. : Tab. - (Berichte aus der Psychologie, ISSN 0945-0971). - Бібліогр.: с. 311-368. - ISBN 978-3-8322-8993-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | | ВС68267
Мюнстер, Мортен. А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі [Текст] / Мортен Мюнстер ; [пер. з дан. С. Смілян]. - Харків : Фоліо, 2021. - 269, [1] с. : іл. - (Шедеври нон-фікшн). - Пер. изд. : Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden / Morten Münster. - 2017. - 1500 прим. - ISBN 978-966-03-9624-1. - ISBN 978-966-03-7971-8 (Шедеври нон-фікш)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою. Такі компанії, як Google, Amazon і Novo Nordisk, застосовують той самий підхід, щоб запровадити інновації, підвищення рівня дотримання вимог, покращення робочого середовища та збільшення продажів. Успішні менеджерські групи з провідних компаній почали застосовувати його як основну стратегію. То про який підхід ідеться? Відповідь – поведінковий дизайн. У цій книзі Мортен Мюнстер перетворив 40 років досліджень людської поведінки на легкодоступну методику, що полягає у чотирьох кроках, які можуть стати порятунком для всіх керівників і працівників, що прагнуть знайти альтернативу традиційним підходам.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВА839840
Сазерленд, Рорі. Алхімія. Як народжуються шалені ідеї [Текст] / Рорі Сазерленд ; пер.з англ. Антоніна Ящук. - Київ : Наш формат, 2019. - 359, [3] с. - (Open mind library). - Назва на корінці : Алхімія. - Бібліогр. в прим.: с. [362]. - Пер. изд. : Alchemy: the dark and curious science of creating magic in brands, business, and life / Rory Sutherland. - New York, 2019. - 3000 прим. - ISBN 978-617-7730-87-2 (папер вид.). - ISBN 978-617-7730-88-9 (електрон. вид.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | РА333777
Єфімова, Наталія Олексіївна. Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Єфімова Наталія Олексіївна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА576791
Джирард, Джо. Виртуоз торговли [Текст] / Д. Джирард ; пер. В. В. Жданович. - Минск : Парадокс, 1997. - 400 с. - (Поле Чудес : бизнес). - ISBN 985-6092-27-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
14. | ВА867844
Чор, Тетяна. Впевнений сервіс [Текст] : кн.-тренінг / Тетяна Чор. - Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2023. - 182 с. : іл. - 300 прим. - ISBN 978-966-489-554-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | РА369204
Козлова, Олена Сергіївна. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 18 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ДС112109
Козлова, Олена Сергіївна. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 285 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 266-285.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | Р126485
Бекетов, Олег. Десять советов новичку [Текст] : персон. метод. пособие / Олег Бекетов. - Харьков : Клуб "Гармония", 2004. - 46 с. : ил., табл. - (Серия "Азбука дистрибьютора"). - 1000 прим. - ISBN 966-8255-21-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | СО31603
Дневник-практикум к программе "Школа Директора Орифлейм" [Текст]. - Х. : Бизнес Инвестор Групп, 2011. - 58, [1] с. : табл. - Назва обкл. : Программа "Школа Директора Орифлейм" : дневник-практикум. - 2000 прим. - ISBN 978-966-2262-36-0
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ВА600518
Дмитриева, Наталия Анатольевна. Загадки мира моды. Культура моды Евразии [Текст] / Н. А. Дмитриева. - Донецк : Сталкер, 1998. - 460 с.: ил. - (Загадки мира). - ISBN 966-596-186-1 На обл. авт. не указ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ВА811722
Берґер, Йона. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - 3-тє вид. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious. Why things catch on / Johan Berger. - 2013. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7279-12-8 (паперове видання). - ISBN 978-617-7388-50-9 (електронне видання)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |