Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (15)Автореферати дисертацій (28)Реферативна база даних (347)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=БРЕНДИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ДС98103

Штовба, Олена Валеріївна.
Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Штовба Олена Валеріївна ; Вінницький національний технічний ун-т. - Вінниця, 2006. - 182 арк.: рис., табл. - арк. 165-176

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ДС98009

Бук, Лариса Михайлівна.
Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Бук Лариса Михайлівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2006. - 249 арк.: рис., табл. - арк. 204-218

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
РА349585

Мельник, Інна Валеріївна.
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / І.В.Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2007. - 20 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
РА345992

Штовба, Олена Валеріївна.
Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Штовба Олена Валеріївна ; Хмельницький національний ун-т. - Хмельницький, 2006. - 20 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
РА346783

Бук, Лариса Михайлівна.
Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Бук Лариса Михайлівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2006. - 21 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
РА364138

Гевко, Ольга Борисівна.
Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Гевко Ольга Борисівна ; Тернопільський держ. технічний ун-т ім. Івана Пулюя. - Т., 2009. - 20 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
РА357648

Яцюк, Дмитро Васильович.
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Яцюк Дмитро Васильович ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К., 2008. - 20 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ДС109579

Мельник, Інна Валеріївна.
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.01.08 / Мельник Інна Валеріївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2006. - 180 арк. - Бібліогр.: арк. 157-174.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ВА641664

Мороз, Олег Васильович.
Теорія сучасного брендингу [Текст] / О. В. Мороз, О. В. Пащенко ; Вінницький держ. технічний ун-т. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003. - 104 с. - Бібліогр.: с. 100-103. - ISBN 966-641-061-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА642962

Нильсон, Торстен.
Конкурентный брендинг [Текст] : заставьте чужой опыт работать на себя! / Т. Нильсон ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 207 с. - (Серия "Деловой бестселлер") (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - ISBN 5-94723-154-9. - ISBN 0-471-984574 (англ.)

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
11.
ВС38527

ЛеПла, Джозеф Ф..
Интегрированный брендинг [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с.: рис. - (Современный бизнес). - Библиогр.: в конце глав. - ISBN 5-7654-2531-3. - ISBN 0-7494-3720-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
12.
ВА644404


Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с.: рис. - (Деловая активность). - ISBN 5-98119-030-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу


      
13.
ВА645429

Рэнделл, Джеффри.
Брендинг [Текст] : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса). - Библиогр.: с. 212-214. - ISBN 5-8183-0646-1 (рус.). - ISBN 0-7494-32810 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
ВА646332

Хейг, Мэт.
Крупнейшие ошибки брендинга [Текст] : 100 самых громких провалов в истории торговых марок / М. Хейг ; пер. с англ. А. В. Козлов, Л. Е. Ордановская. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 191 с. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-3181-X. - ISBN 0-7494-3927-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
15.
ВС38083

Домнин, Владимир Николаевич.
Брендинг: новые технологии в России [Текст] / В. Н. Домнин. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2002. - 348 с.: рис., табл. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 313-317. - ISBN 5-94723-390-8

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВА648211

Эллвуд, Ян.
100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд


      
17.
ВА654189

Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264. - ISBN 0-7506-5699-9. - ISBN 5-9579-0014-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
18.
ВА654536

Годин, Александр Михайлович.
Брендинг [Текст] : учеб. пособие / А. М. Годин [и др.]. - М. : Издательско-торговая корпорация "Дашков и Ко", 2004. - 362 с. - Библиогр.: с. 300-305. - ISBN 5-94798-393-1

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА678019

Гейер, Геннадий Валерьевич.
Брендинг в инновационной стратегии предприятия [Текст] / Г. В. Гейер, А. В. Ландик ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 с. - Библиогр.: с. 125-136. - ISBN 966-380-129-8

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВА707656

Мазилкина, Елена Ивановна.
Брендинг [Текст] : учеб.-практ. пособие / Е. И. Мазилкина. - М. : Дашков и Ко, 2008. - 223 с. - Библиогр.: с. 223. - ISBN 978-5-394-00046-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського