Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (12)Реферативна база даних (62)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ВА580498


Галузевий маркетинг [Текст] : навч. посібник для студ. екон. спец. / А. Дем'янов [та ін.] ; Тернопільська академія народного господарства. - К. : [б.в.], 1997. - 176 с. - ISBN 5-7763-9073-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ВС33208

Ассэль, Генри.
Маркетинг: принципы и стратегия [Текст] : учебник для вузов / Г. Ассэль ; пер.с англ. М. З. Штернгарц. - 2.изд. - М. : Инфра-М, 1999. - ХІІ, 804 с. - ISBN 0-03-076708-3. - ISBN 5-86225-882-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу


      
3.
ВА561838

Котлер, Филип.
Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; пер. В. Б. Боброва ; ред. пер. ПеЕ. М. Пенькова. - СПб. : Коруна : Литера плюс, 1994. - 698 с.: рис. - Библиогр.: с.670-685. - ISBN 5-87672-003-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ВС32778


Основы маркетинга [Текст] : пер.с англ. / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд. - К. : Вильямс ; М. : [б.и.], 1998. - 1055 с. - ISBN 0-13-262254-8. - ISBN 966-7416-30-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Зал публікацій ООН
Універсальний підсобний фонд


      
5.
ВА591197

Бровкова, Е. Г..
Основы маркетинга [Текст] / Е. Г. Бровкова. - К. : Сирин, 1999. - 118 с. - ISBN 5-7763-1627-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
6.
ВА591247


Основы маркетинга [Текст] : пер.с англ. / Ф. Котлер [и др.] ; ред. Н. В. Шульпина. - 2.изд., европ. - К. : Вильямс ; М. ; С.Пб. : [б.и.], 1999. - 1056 с.: ил. - ISBN 5-8275-0010-0. - ISBN 0-13-262254-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ВА592126

Крэнделл, Рик.
1001 способ успешного маркетинга, даже если вы ненавидите продавать [Текст] / Р. Крэнделл ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Фаир-пресс, 1999. - 494 с. - ISBN 5-8183-0082-X

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
Р92423

Гелюта, Иван Федорович.
Ценообразование в маркетинговой деятельности зарубежных компаний [Текст] / И. Ф. Гелюта ; Московский гос. ун-т им. М.В.Ломоносова. - М. : МАКС Пресс, 2001. - 22 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
9.
ВА617254


Маркетинговые направления деятельности современных компаний: зарубежный опыт и российская практика [Текст] : сб. работ молодых ученых кафедры экономики зарубежных стран и внешнеэкономических связей экон. фак. МГУ им. М.В.Ломоносова / ред. Е. А. Касаткина ; Московский гос. ун-т им. М.В.Ломоносова. Экономический факультет. Кафедра экономики зарубежных стран и внешнеэкономических связей. - М. : МАКС Пресс, 2001. - 173 с.: ил. - Библиогр.: с. 173. - ISBN 5-317-00197-8

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
С10323/Кн. 2

Управление ресурсами в условиях рынка: BZR752: Профессиональный диплом по менеджменту [Текст] : в 8 кн. / Международный ин-т менеджмента ЛИНК. - Жуковский : МИМ ЛИНК, 2001 .
Кн. 2 : Управление маркетингом в организации : учеб. пособие для использования в учеб. процессе со студ. экон. спец. / подгот. Г. Картер [и др.] ; ред. В. Н. Голубкин. - 3 изд., стер. - Жуковский : [б.и.], 2001. - 121 с.: рис. - Библиогр.: с. 121. - ISBN 5-7527-0061-2 (рус.)

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
11.
С10323/Кн. 7

Управление ресурсами в условиях рынка: BZR752: Профессиональный диплом по менеджменту [Текст] : в 8 кн. / Международный ин-т менеджмента ЛИНК. - Жуковский : МИМ ЛИНК, 2001 .
Кн. 7 : Управление рынком : учеб. пособие для использования в учеб. процессе со студ. экон. спец. / подгот. Г. Картер [и др.] ; ред. В. Н. Голубкин. - 3 изд., стер. - Жуковский : [б.и.], 2001. - 93 с.: рис. - Библиогр.: с. 93. - ISBN 5-7527-0066-3 (рус.)

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
12.
В345262/Кн. 7

Практический маркетинг:BZR656: Профессиональный сертификат менеджера [Текст] / Международный ин-т менеджмента ЛИНК. - Жуковский : МИМ ЛИНК, 2001 .
Кн. 7 : Планирование отношений с потребителями / ред. А. Г. Теслинов. - Жуковский : [б.и.], 2001. - 63 с.: рис. - Библиогр.: с. 62-63. - ISBN 5-7527-0037-X(рус.). - ISBN 0-7492-7975-3(англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
ВА644808

Барнс, Джон.
Маркетинговое дзюдо [Текст] / Д. Барнс, Р. Ричардсон ; пер. с англ. В. Бронский. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 186 с.: ил. - (Серия "На пути к успеху"). - ISBN 5-7654-3206-9. - ISBN 0-273-66316-X (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
Відділ обмінно-резервних фондів


      
14.
В345262/Кн. 6

Практический маркетинг:BZR656: Профессиональный сертификат менеджера [Текст] / Международный ин-т менеджмента ЛИНК. - Жуковский : МИМ ЛИНК, 2001 .
Кн. 6 : Реагирование на факторы внешней среды / ред. А. В. Блинникова. - Жуковский : [б.и.], 2001. - 55 с.: ил. - Библиогр.: с. 55. - ISBN 0-7492-7970-2 (англ.). - ISBN 5-7527-0033-7 (рус.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
В345262/Кн. 1

Практический маркетинг:BZR656: Профессиональный сертификат менеджера [Текст] / Международный ин-т менеджмента ЛИНК. - Жуковский : МИМ ЛИНК, 2001 .
Кн. 1 : Что у вас за работа? : учеб. пособие для использ. в учеб. процессе со студ. экон. спец.: Адапт. пер. с англ. / ред. М. М. Харитонов. - [Б. м.] : [б.и.], 2001. - 47 с.: рис. - ISBN 0 7492 7950 8 (англ.). - ISBN 5-7527-0035-3 (рус.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВС39116

Бернет, Джон.
Маркетинговые коммуникации. Интегрированный подход [Текст] / Д. Бернет, С. Мориарти ; пер. с англ. Н. Габенов, В. Кузин. - СПб. [и др.] : Питер, 2001. - 860 с.: ил. - (Маркетинг для профессионалов). - Библиогр.: с. 821-829. - ISBN 5-272-00232-6

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд


      
17.
ВС38616

Шульц, Дон.
Стратегические бренд-коммуникационные кампании [Текст] / Д. Шульц, Б. Барнс ; пер. В. Г. Быстров [и др.]. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. - 512 с.: рис. - (Серия "Маркетинговые коммуникации"). - ISBN 5-938-90006-9 (рус.). - ISBN 0-844-22952-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
18.
ВА583121

Данько, Тамара Петровна.
Управление маркетингом ( методологический аспект ) [Текст] : учеб. пособие / Т. П. Данько ; Российская экономическая академия им. Г.В.Плеханова. - М. : ИНФРА-М, 1997. - 280 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-86225-704-7

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА645076

Мори, Док.
Искусство телемаркетинга: общение по телефону для менеджера по продажам [Текст] / Д. Мори ; пер. с англ. А. Шкуратов. - Ростов н/Д. : Феникс, 2003. - 159 с. - (Серия "Бизнес-клас") (Мировой бестселлер). - ISBN 5-222-03410-0
На обл. авт. не указ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
20.
ВС38637

Уилсон, Ральф.
Планирование стратегии интернет-маркетинга [Текст] / Р. Уилсон ; пер. с англ. С. А. Зайцев [и др.]. - М. : Издательский дом Гребенникова, 2003. - 261 с.: рис., табл. - (Серия "Интернет-маркетинг"). - ISBN 5-938-90005-0 (рус.). - ISBN 0-471-44109-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського