Пошуковий запит: (<.>U=С5*676.2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | РА417895
Андрєєва, Олександра Сергіївна. Шокова реклама як соціокомунікаційний феномен: специфіка вияву та впливогенний потенціал [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Андрєєва Олександра Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2015. - 16 с. : табл.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | РА439286
Бугайова, Оксана Іванівна. Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Бугайова Оксана Іванівна ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2019. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | РА402737
Гулакова, Ганна В'ячеславівна. Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Гулакова Ганна В'ячеславівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2013. - 20 с. : рис., табл.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | ДС140297
Гулакова, Ганна В'ячеславівна. Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління [Текст] : дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Гулакова Ганна В'ячеславівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2013. - 209 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 178-192.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | РА406895
Кіца, Мар'яна Олегівна. Недобросовісна реклама у газетних виданнях України [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Кіца Мар'яна Олегівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2014. - 16 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ДС145138
Кіца, Мар'яна Олегівна. Недобросовісна реклама у газетних виданнях України [Текст] : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Кіца Мар'яна Олегівна ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Львів, 2013. - 213, [16] арк. : рис. - Бібліогр.: арк. 189-213.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ВА788560
Колісниченко, Тетяна Віталіївна. Організація комунікації (реклама та паблік рилейшнз) як поліпарадигмальний феномен [Текст] : [монографія] / Т. В. Колісниченко, В. В. Мироненко ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпропетровськ : Середняк Т. К. [вид.], 2014. - 167 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 145-161. - 300 прим. - ISBN 978-617-7029-83-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ВС69949
Копистинська, Ірина М.. Проблематика засобів масової комунікації та реклами [Текст] : навч. посіб. : для студентів спец. "Журналістика" / Ірина Копистинський ; Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. - Київ : ФранкоПак, 2022. - 203 с. : іл. - Бібліогр.: с. 198-201. - 100 прим. - ISBN 978-617-8026-26-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | РА396167
Котова-Олійник, Софія Вікторівна. Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі [Текст] : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Котова-Олійник Софія Вікторівна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2013. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ДС150207
Котова-Олійник, Софія Вікторівна. Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі [Текст] : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Котова-Олійник Софія Вікторівна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2013. - 206 арк. : табл. - Бібліогр.: арк. 161-183.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВА588787
Лисица, Надежда Михайловна. Реклама в современном обществе [Текст] / Н. М. Лисица. - Х. : Основа, 1999. - 271 с. - ISBN 5-7768-0608-9
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | ДС61337
Лисица, Надежда Михайловна. Реклама как социальный институт [Текст] : дис... д-ра социол. наук: 22.00.03 / Лисица Надежда Михайловна ; Харьковский гос. ун-т. - Х., 1999. - 399 л. - л. 369-391
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | РА305399
Лисиця, Надія Михайлівна. Реклама як соціальний інститут [Текст] : автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.03 / Лисиця Надія Михайлівна ; Університет внутрішніх справ. - Х., 1999. - 35 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА769323
Лисиця, Надія Михайлівна. Соціологія реклами [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. - 207, [8] с. : рис., табл., кольор. іл. - Бібліогр.: с. 155-170. - 300 прим. - ISBN 978-966-623-904-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | РА364242
Лященко, Анжела Вадимівна. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ДС141893
Лященко, Анжела Вадимівна. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпропетровськ, 2008. - 183, [5] арк. - Бібліогр.: арк. 169-183.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ВА807275
Олтаржевський, Дмитро Олегович. Соціальна реклама [Текст] : навч. посіб. / Олтаржевський Д. О. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. - Київ : Центр вільної преси, 2016. - 118 с. : іл. - Бібліогр.: с. 112-118. - 500 прим. - ISBN 978-966-2123-77-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | ВА824846
Подпружнікова, Ольга Петрівна. Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа [Текст] : монографія / Ольга Подпружнікова ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - 127 с. - Бібліогр.: с. 115-127. - 300 прим. - ISBN 978-966-285-391-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ВА856346
Практика рекламної та PR-діяльності (практикум) [Текст] : навч. посіб. / [В. М. Дрешпак та ін. ; ред.: Н. О. Кодацька, Г. В. Чечельницька] ; Ун-т мит. справи та фінансів. - Дніпро : Ун-т мит. справи та фінансів, 2022. - 245 с. : іл. - Бібліогр. в кінці розд. - 100 прим. - ISBN 978-966-328-184-1
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | РА371713
Сватенков, Олександр Васильович. Педагогічні умови захисту права дитини на сім'ю засобами соціальної реклами [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Сватенков Олександр Васильович ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - К., 2010. - 19 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |