Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (12)Реферативна база даних (62)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ВА663306

Берн, Робин Дж..
Эффективное использование результатов маркетинговых исследований: Как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения [Текст] : пер. с англ. / Р. Д. Берн. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - 271 с. - ISBN 0-7494-4200-Х (англ.). - ISBN 966-8644-31-Х

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ВА700897

МакКоннелл, Бен.
Эпидемия контента. Маркетинг в социальных сетях и блогосфере [Текст] / Б. МакКоннелл, Д. Хуба ; пер. с англ. А. В. Болдышева. - М. ; СПб. : Вершина, 2008. - 192 с. - (Актуальность. Компетентность. Достоверность). - Библиогр.: с. 183-185. - ISBN 978-5-9626-0376-6. - ISBN 978-1-4195-9606-3(англ.). - ISBN 1-4195-9606-3(англ.)
Перевод изд.: Citizen marketers. When people are the message/ Ben McConnell/ Jackie Huba, 2007

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ВА654198


Школа маркетинга Келлога [Текст] : факультет школы Келлога Северо-Западного ун-та / пер. с англ. Ю. Близнюк [и др.] ; ред. пер. МеМ. Медников ; ред. Д. Якобуччи ; предисл. Ф. Котлер. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 397 с.: рис., табл. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 372-397. - ISBN 5-318-00790-2. - ISBN 0-471-35399-X (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
Р92423

Гелюта, Иван Федорович.
Ценообразование в маркетинговой деятельности зарубежных компаний [Текст] / И. Ф. Гелюта ; Московский гос. ун-т им. М.В.Ломоносова. - М. : МАКС Пресс, 2001. - 22 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
5.
ВС44880

Загула, Джон.
Ход зеброй, или Правила маркетинговых игр для завоевания и удержания лидерства на любом рынке [Текст] / Д. Загула, Р. Тонг ; пер. с англ. Н. В. Широченков ; ред. пер. ЛоЮ. А. Логинов. - М. : Эксмо, 2007. - 334 с.: рис., табл. - (Прицельный маркетинг). - ISBN 5-699-19807-5 (рус.). - ISBN 1-59184-038-4 (англ.)
Перевод изд.: The Marketing Playbook. Five Battle-Tested Plays for Capturing and Keeping the Lead in Any Market/ John Zagula, Richard Tong, 2004. - Парал. тит. л. на англ. яз.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
6.
ВА658900

Музыкант, Валерий Леонидович.
Формирование брэнда средствами рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / В. Л. Музыкант. - М. : Экономистъ, 2004. - 606 с.: рис., табл. - (Homo Faber). - Альтернативное название : Формирование брэнда средствами PR и рекламы/ Музыкант, В. Л. - Библиогр.: с. 599-606. - ISBN 5-98118-077-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
С10323/Кн. 7

Управление ресурсами в условиях рынка: BZR752: Профессиональный диплом по менеджменту [Текст] : в 8 кн. / Международный ин-т менеджмента ЛИНК. - Жуковский : МИМ ЛИНК, 2001 .
Кн. 7 : Управление рынком : учеб. пособие для использования в учеб. процессе со студ. экон. спец. / подгот. Г. Картер [и др.] ; ред. В. Н. Голубкин. - 3 изд., стер. - Жуковский : [б.и.], 2001. - 93 с.: рис. - Библиогр.: с. 93. - ISBN 5-7527-0066-3 (рус.)

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
8.
С10323/Кн. 2

Управление ресурсами в условиях рынка: BZR752: Профессиональный диплом по менеджменту [Текст] : в 8 кн. / Международный ин-т менеджмента ЛИНК. - Жуковский : МИМ ЛИНК, 2001 .
Кн. 2 : Управление маркетингом в организации : учеб. пособие для использования в учеб. процессе со студ. экон. спец. / подгот. Г. Картер [и др.] ; ред. В. Н. Голубкин. - 3 изд., стер. - Жуковский : [б.и.], 2001. - 121 с.: рис. - Библиогр.: с. 121. - ISBN 5-7527-0061-2 (рус.)

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
9.
ВА583121

Данько, Тамара Петровна.
Управление маркетингом ( методологический аспект ) [Текст] : учеб. пособие / Т. П. Данько ; Российская экономическая академия им. Г.В.Плеханова. - М. : ИНФРА-М, 1997. - 280 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-86225-704-7

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВС39158

Данько, Т. П..
Управление маркетингом [Текст] : учебник для студ. экон. спец. вузов / Т. П. Данько ; Российская экономическая академия им. Г.В.Плеханова. - 2.изд., перераб. и доп. - М. : Инфра-М, 2001. - XVIII, 334 с.: рис., табл. - (Серия "Высшее образование"). - Библиогр.: с. 330. - ISBN 5-16-000482-3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ВА726781

Юлегіна, Ірина Валеріївна.
Управління міжнародним маркетингом [Текст] : навч. посіб. / Юлегіна І. В. ; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ХНЕУ, 2009. - 146 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-146. - 400 прим. - ISBN 978-966-676-345-10

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ВА658392

Траут, Джек.
Траут о стратегии [Текст] / Д. Траут ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 188 с. - (Деловой бестселлер). - ISBN 0-07-143794-0 (англ.). - ISBN 5-469-00167-9

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
ВА691953

Траут, Джек.
Траут о стратегии [Текст] : пер. с англ. / Д. Траут. - СПб. [и др.] : Питер, 2006. - 187 с. - (Серия "Издание VIP"). - ISBN 5-469-01057-0. - ISBN 0-07-143794-0 (англ.)
Перевод изд.: Trout on strategy/ Jack Trout. New York, 2004

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
14.
 

ВА854110

Турчин, Люба Ярославівна.
Сучасна концепція маркетингової діяльності підприємств в умовах турбулентності: механізми та системи управління [Текст] : монографія / Люба Ярославівна Турчин. - Харків : Друкарня Мадрид, 2021. - 306 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 284-306. - 500 прим. - ISBN 978-617-7988-66-2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії викладено матеріали досліджень проблем управління маркетингової діяльності підприємств в умовах турбулентності. Розглянуто науково-теоретичні засади формування маркетингового інструментарію підприємств. Розроблено організаційно-економічні засади застосування маркетингових інструментів підприємств. Розроблено атрактори розвитку маркетингової діяльності в умовах глобальних інституційних зрушень. Здійснено аналіз маркетингового інструментарію та його використання в умовах динамічних ринків. Представлено методичне забезпечення аналізу ефективності маркетингової діяльності підприємств в умовах турбулентності.




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
ВА768325


Стратегический маркетинг [Текст] : учеб. пособие для специалистов и магистров экономических специальностей вузов / [С. В. Смеричевская и др.] ; под ред. С. В. Смеричевской, В. Г. Кузнецова ; Донец. нац. ун-т, Экон. фак., Каф. маркетинга. - Изд. 2-е, доп. - Донецк : ДонНУ, 2011. - 274 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 270-272. - 300 прим. - ISBN 978-966-639-517-0
Посвящ. 45-летию экон. фак. ДонНУ и 40-летию каф. маркетинга.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
16.
ВА668833

Дэй, Джордж.
Стратегический маркетинг [Текст] : как завоевать и удержать лидерские позиции в эпоху глобальной конкуренции / Д. Дэй ; пер. с англ. В. Егоров. - М. : ЭКСМО, 2003. - 632 с.: рис. - ISBN 5-04-008959-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
ВС38616

Шульц, Дон.
Стратегические бренд-коммуникационные кампании [Текст] / Д. Шульц, Б. Барнс ; пер. В. Г. Быстров [и др.]. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. - 512 с.: рис. - (Серия "Маркетинговые коммуникации"). - ISBN 5-938-90006-9 (рус.). - ISBN 0-844-22952-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
18.
ВА762749

Крикавський, Євген Васильович.
Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львівської політехніки, 2012. - 255 с. : рис., табл. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 3). - Бібліогр.: с. 230-232. - 100 прим. - ISBN 978-617-607-335-2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА763823

Крикавський, Євген Васильович.
Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / В. Є. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-е вид. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 255 с. : рис., табл. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 3). - Бібліогр.: с. 230-232. - 200 прим. - ISBN 978-617-607-353-6

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВА788796

Длигач, Андрей Александрович.
Системно-рефлексивный маркетинг [Текст] : монография / А. А. Длигач. - Киев : Алерта, 2014. - 399 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 368-399. - 300 прим. - ISBN 978-617-566-286-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського