Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (12)Реферативна база даних (62)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ІВ222322

Allen, Kevin.
Động cơ ẩn giấu & Nghệ thuật tiếp thị [Text] = The hidden agenda : con đường đã được thử thách đẩ thành công / Kevin Allen ; người dịch: Huỳn Văn Thanh. - Hà Nôi : Nhà Xuất Bản Hồng Đức, 2014. - 238 tr. - Текст в'єтнам. - 1000 прим. - ISBN 978-604-86-2151-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ІВ206885

Etzel, Michael J..
Marketing [Text] / M. J. Etzel [та ін.]. - 12. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2001. - XXII, 674, I-27 p.: ill. - (The McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Бібліогр.: P.N1-N23. - ISBN 0-07-366031-0

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
3.
ІВ205516

Gregory, James R..
Marketing corporate image [Text] : the company as your number one product / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - 2. ed. - Chicago : NTC business books, 1999. - XIII, 274 p.: fig. - ISBN 0-8442-3307-2

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
ФПУ №3519/ФПУ № 3520 cd

Malhotra, Naresh K..
Basic marketing research [Text] : a decision-making approach / Naresh K. Malhotra, Mark Peterson. - 2nd ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Pearson Prentice Hall, 2006. - XL, 615 p. : fig., phot., tab. - ISBN 0-13-152542-5
З дод. ФПУ №3520 cd. З дарчим написом Президенту України Віктору Ющенку

Рубрики:




Видання зберігається у :
Фонд Президентів України


      
5.
ІВ222628/DVD611

Moran, Mike.
Search Engine Marketing, Inc. [Text] : driving search traffic to your company's web site / Mike Moran, Bill Hunt. - 2nd ed. - Upper Saddle River, NJ[etc.] : IBM press, 2009. - XXXVI, 627 p. : fig. - ISBN 13: 978-0-13-606868-6 . - ISBN 10: 0-13-606868-5
З дод. DVD611/ІВ222628

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
ІВ198739

Perreault, William D..
Basic marketing [Text] : A global-managerial approach / W. D. Perreault, E. J. McCarthy. - Chicago[etc.] : Irwin, 1996. - XXVI, 829, G-13 p.: fig. - Бібліогр.: p.783-829. - ISBN 0-256-13990-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
7.
ІВ219008

Ramos, Andreas.
Search engine marketing [Text] / Andreas Ramos, Stephanie Cota. - New York : McGraw-Hill, 2009. - X, 267 p. : fig. - ISBN 978-0-07-159733-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
DVD611/ІВ222628


Search Engine Marketing, Inc [Electronic resource] : driving search traffic to your company's web site. - 2nd ed. - Upper Saddle River, NJ[etc.] : IBM press, 2009. - 1 ел. опт. диск (DVD-ROM). - ISBN 10: 0-13-606868-5. - ISBN 13: 978-0-13-606868-6
Дод. до кн. ІВ222628/DVD611

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ФПУ №3520 cd/ФПУ №3519


SPSS student version 13.0 [Electronic resource] / SPSS. - [Upper Saddle River, New Jersey] : Pearson Education, 2006. - 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 0-13-152548-4
System requirements: for Windows 98, 2000, XP, and Me. Дод. до кн. ФПУ №3519

Рубрики:




Видання зберігається у :
Фонд Президентів України


      
10.
ІВ222386

Wood, Marian Burk.
The marketing plan handbook [Text] / Marian Burk Wood. - 5th. ed. - Boston[etc.] : Pearson, 2014. - XIV, 210 p. : fig. - ISBN 13: 978-0-13-307835-0; 10: 0-13-307835-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ВА654189

Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264. - ISBN 0-7506-5699-9. - ISBN 5-9579-0014-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
12.
ВС33208

Ассэль, Генри.
Маркетинг: принципы и стратегия [Текст] : учебник для вузов / Г. Ассэль ; пер.с англ. М. З. Штернгарц. - 2.изд. - М. : Инфра-М, 1999. - ХІІ, 804 с. - ISBN 0-03-076708-3. - ISBN 5-86225-882-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу


      
13.
ВА644808

Барнс, Джон.
Маркетинговое дзюдо [Текст] / Д. Барнс, Р. Ричардсон ; пер. с англ. В. Бронский. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 186 с.: ил. - (Серия "На пути к успеху"). - ISBN 5-7654-3206-9. - ISBN 0-273-66316-X (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
Відділ обмінно-резервних фондів


      
14.
ВА705686

Беляевский, Игорь Константинович.
Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз [Текст] : учеб. пособ. для студ. вузов / И. К. Беляевский. - М. : Финансы и статистика, 2008. - 319 с. - Библиогр.: с. 317-319. - ISBN 978-5-279-02220-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
ВА663306

Берн, Робин Дж..
Эффективное использование результатов маркетинговых исследований: Как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения [Текст] : пер. с англ. / Р. Д. Берн. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - 271 с. - ISBN 0-7494-4200-Х (англ.). - ISBN 966-8644-31-Х

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВС39116

Бернет, Джон.
Маркетинговые коммуникации. Интегрированный подход [Текст] / Д. Бернет, С. Мориарти ; пер. с англ. Н. Габенов, В. Кузин. - СПб. [и др.] : Питер, 2001. - 860 с.: ил. - (Маркетинг для профессионалов). - Библиогр.: с. 821-829. - ISBN 5-272-00232-6

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд


      
17.
ВА591197

Бровкова, Е. Г..
Основы маркетинга [Текст] / Е. Г. Бровкова. - К. : Сирин, 1999. - 118 с. - ISBN 5-7763-1627-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
18.
ВА720500

Бюргерс, Уильям.
Откровения маркетинга. Разоблачая мифы [Текст] / У. Бюргерс ; пер. с англ. Е. Полякова. - К. : Companion Group, 2009. - 254 с. - ISBN 978-0-230-53714-9 (англ.). - ISBN 978-966-96692-7-8
Парал. тит. л. на англ. яз.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА748335

Власенко, Яків Олексійович.
Основи сучасного маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Власенко Я. О., Карпенко С. В. - К. : ІНКОС, 2011. - 323, [5] с. : мал., табл. - (Менеджмент. Бізнес. Інформація). - Бібліогр.: с. 321-323. - 1000 прим. - ISBN 978-617-598-064-4

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВА694204/CDR922

Вуд, Мэриан Берк.
Маркетинговый план: практическое руководство по разработке [Текст] : пер. с англ. / М. Б. Вуд. - М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2007. - 299 с.+51 с. - Библиогр.: с. 278-287. - ISBN 5-8459-0731-4 (рус.). - ISBN 0-1306-1317-7 (англ.)
Перевод изд.: The marketing plan: a handbook/Marian Burk Wood. Pearson Education, Inc., 2003.- С приложением CDR922

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського