Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (12)Реферативна база даних (62)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ВА648211

Эллвуд, Ян.
100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд


      
2.
ВА592126

Крэнделл, Рик.
1001 способ успешного маркетинга, даже если вы ненавидите продавать [Текст] / Р. Крэнделл ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Фаир-пресс, 1999. - 494 с. - ISBN 5-8183-0082-X

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ІВ198739

Perreault, William D..
Basic marketing [Text] : A global-managerial approach / W. D. Perreault, E. J. McCarthy. - Chicago[etc.] : Irwin, 1996. - XXVI, 829, G-13 p.: fig. - Бібліогр.: p.783-829. - ISBN 0-256-13990-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
ФПУ №3519/ФПУ № 3520 cd

Malhotra, Naresh K..
Basic marketing research [Text] : a decision-making approach / Naresh K. Malhotra, Mark Peterson. - 2nd ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Pearson Prentice Hall, 2006. - XL, 615 p. : fig., phot., tab. - ISBN 0-13-152542-5
З дод. ФПУ №3520 cd. З дарчим написом Президенту України Віктору Ющенку

Рубрики:




Видання зберігається у :
Фонд Президентів України


      
5.
ВА810087

"Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", міжнародна науково-практична інтернет-конференція (2 ; 2017 ; Кривий Ріг).
II Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", 20 січня 2017 р. [Текст] / [редкол.: Маловичко С. В. та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського [та ін.]. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.] : ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановича, 2017. - 265 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів. II Міжнародна науково-практична інтернет-конференція. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-617-7250-85-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
ВА828656

"Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", міжнародна науково-практична Інтернет-конференція (3 ; 2018 ; Кривий Ріг).
III Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", 19 січня 2018 р. [Текст] : [зб. матеріалів] / [редкол.: Приймак Н. С. та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського [та ін.]. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2018. - 301 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів. III Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція. - Бібліогр. в кінці ст. - 150 прим. - ISBN 978-617-7553-38-9

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ВА837977

"Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", міжнародна науково-практична Інтернет-конференція (4 ; 2019 ; Кривий Ріг).
IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", 21 січня 2019 р. [Текст] / [редкол.: Н. С. Приймак та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського [та ін.]. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2019. - 207 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-7784-01-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ІВ206885

Etzel, Michael J..
Marketing [Text] / M. J. Etzel [та ін.]. - 12. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2001. - XXII, 674, I-27 p.: ill. - (The McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Бібліогр.: P.N1-N23. - ISBN 0-07-366031-0

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
9.
ІВ205516

Gregory, James R..
Marketing corporate image [Text] : the company as your number one product / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - 2. ed. - Chicago : NTC business books, 1999. - XIII, 274 p.: fig. - ISBN 0-8442-3307-2

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
10.
ІВ219008

Ramos, Andreas.
Search engine marketing [Text] / Andreas Ramos, Stephanie Cota. - New York : McGraw-Hill, 2009. - X, 267 p. : fig. - ISBN 978-0-07-159733-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
DVD611/ІВ222628


Search Engine Marketing, Inc [Electronic resource] : driving search traffic to your company's web site. - 2nd ed. - Upper Saddle River, NJ[etc.] : IBM press, 2009. - 1 ел. опт. диск (DVD-ROM). - ISBN 10: 0-13-606868-5. - ISBN 13: 978-0-13-606868-6
Дод. до кн. ІВ222628/DVD611

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ІВ222628/DVD611

Moran, Mike.
Search Engine Marketing, Inc. [Text] : driving search traffic to your company's web site / Mike Moran, Bill Hunt. - 2nd ed. - Upper Saddle River, NJ[etc.] : IBM press, 2009. - XXXVI, 627 p. : fig. - ISBN 13: 978-0-13-606868-6 . - ISBN 10: 0-13-606868-5
З дод. DVD611/ІВ222628

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
ФПУ №3520 cd/ФПУ №3519


SPSS student version 13.0 [Electronic resource] / SPSS. - [Upper Saddle River, New Jersey] : Pearson Education, 2006. - 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 0-13-152548-4
System requirements: for Windows 98, 2000, XP, and Me. Дод. до кн. ФПУ №3519

Рубрики:




Видання зберігається у :
Фонд Президентів України


      
14.
ІВ222386

Wood, Marian Burk.
The marketing plan handbook [Text] / Marian Burk Wood. - 5th. ed. - Boston[etc.] : Pearson, 2014. - XIV, 210 p. : fig. - ISBN 13: 978-0-13-307835-0; 10: 0-13-307835-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
ІВ222322

Allen, Kevin.
Động cơ ẩn giấu & Nghệ thuật tiếp thị [Text] = The hidden agenda : con đường đã được thử thách đẩ thành công / Kevin Allen ; người dịch: Huỳn Văn Thanh. - Hà Nôi : Nhà Xuất Bản Hồng Đức, 2014. - 238 tr. - Текст в'єтнам. - 1000 прим. - ISBN 978-604-86-2151-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВА681408

Клэнси, Кевин Дж..
Антиинтуитивный маркетинг [Текст] / К. Д. Клэнси, П. Криг ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. ; М. ; Нижний Новгород : Питер : Российская ассоциация маркетинга. Экспертный совет библиотеки РАМ, 2006. - 432 с.: рис. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - ISBN 0-684-85555-0(англ.). - ISBN 5-469-00337-X
Тит. л. на англ., рус. яз.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
17.
ВА645429

Рэнделл, Джеффри.
Брендинг [Текст] : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса). - Библиогр.: с. 212-214. - ISBN 5-8183-0646-1 (рус.). - ISBN 0-7494-32810 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ВА654189

Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264. - ISBN 0-7506-5699-9. - ISBN 5-9579-0014-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
19.
ВА669904

Шрайтер, Том.
Быстрый старт от Большого Эла [Текст] / Т. Шрайтер ; пер. с англ. П. Сатановская. - М. : Фаир-Пресс, 2005. - 126 с. - (Серия "Золотой фонд MLM"). - ISBN 5-8183-0865-0 (рус.). - ISBN 1-892366-09-6 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВС43800

Райт, Рэй.
В2В-маркетинг: Пошаговое руководство [Текст] / Р. Райт ; пер. О. В. Теплых ; науч. ред. А. А. Виноградова. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 624 c. - Библиогр.: в конце разделов. - ISBN 0-273-94947 (англ.). - ISBN 978-966-415-000-9

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського