Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 403
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ВА767475
Akhmedova, Yelena O.. International advertising [Текст] / Yelena O. Akhmedova ; Донец. держ. ун-т упр. = Міжнародна реклама / О. О. Ахмедова : навч.-метод. посіб. - Донецьк : Технопак, 2012. - 79 с. : рис., табл. - Текст англ. - Бібліогр.: с. 79. - 50 прим. - ISBN 978-966-2239-79-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | CDR598/ІС13065
Arens, William F.. Contamporary advertising [Elektronnyj resurs] [Text] : student CD-Rom / W. F. Arens. - 8. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - 1 elktron. opt. dysk CD-ROM. - ISBN 0-07-245176-9 Dodatok do knygy iC13065.- System requirements: Requires IBM PC, or 100% compatible with a Pentium 90 MHz processor. Microsoft Windows 95 or higher and Microsoft Internet Explorer 5 or higher
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
3. | ІС13065/СDR598
Arens, William F.. Contamporary advertising [Text] / W. F. Arens. - 8. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - XXXII, 614, IN18 p.: fig., phot. - ISBN 0-07-241544-4 Z dodatkom CDR598
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
4. | ІВ205524
Arens, William F.. Contemporary advertising [Text] / W. F. Arens. - 7. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1999. - Pag. var.: ill. - ISBN 0-256-26253-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
5. | ІВ207213
Arnould, Eric. Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
6. | ІВ203235
Bovée, Courtland L.. Contemporary advertising [Text] / C. L. Bovée, W. F. Arens. - 3. ed. - Homewood, Illinois : Irwin, 1989. - XXV, 662, I-12 p.: fig. - (The Irwin series in marketing). - Бібліогр.: p.659-662, E-1 - E-9. - ISBN 0-256-06519-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
7. | CDR687/ІВ208709
Bowerman, Bruce L.. Business statistics in practice [Elektronnyj resurs] / B. L. Bowerman [та ін.]. - 2. ed. - [Boston][etc.] : McGraw-Hill, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM. - ISBN 0-07-241531-2 Dodatok do knygy iB208709. - System requirements: Microsoft Windows 95, 98, or NT 4.0 24 MB of RAM, Pentium II or better processor CD-ROM drive (4x or faster required), SVGA color monitor running at least 256 colors Soundblaster or compatible sound card, External speakers or headphones
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
8. | ІВ208709/CDR687
Bowerman, Bruce L.. Business statistics in practice [Text] / B. L. Bowerman [та ін.]. - 2. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill. McGraw-Hill Erwin, 2001. - XXIII, 856 p.: ill. + CD-ROM. - (McGraw-Hill/Irwin series : operations and decision sciences). - ISBN 0-07-232058-3 Z dodatkom CDR687
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
9. | ІВ195950
Burstiner, Irving. Mail order selling [Text] : how to market almost anything by mail / I. Burstiner. - 3. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1995. - 292 p. - (Wiley small business editions). - ISBN 0-471-09759-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
10. | ІВ207880
Calloway, Joe. Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Text] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p. - ISBN 0-471-70308-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
11. | ІВ195738
Chapman, Edward A.. Exhibit marketing [Text] : a success guide for managers / E. A. Chapman. - 2. ed. - New York[etc.] : McGraw-Hill, 1995. - XX, 407 p.: fig. - ISBN 0-07-011232-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
12. | ІВ220990
Collier, Marsha. eBay® for dummies® [Text] / by Marsha Collier. - 7th ed. - Hoboken, New Jersey : Wiley, 2012. - XVIII, 388 p. : fig., tab. - (For Dummies). - ISBN 978-1-118-09806-6 Надійшла у пошкодж. стані.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Відділ обмінно-резервних фондів
| |
|
| | |
|
13. | В276007/51
Collier, Paul. Trade shocks [Text] : consequences and policy responses in developing countries / P. Collier, J. W. Gunning. - San Francisco, California : International center for economic growth : ICS press, 1994. - 32 p. - (Occasional papers ; nr. 51). - ISBN 1-55815-326-8
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
14. | ІВ213687
Consumer policy toolkit [Text] / Organization for economic co-operation and development. - Paris : OECD publishing, 2010. - 125 p. : fig. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-92-64-07965-6 (print). - ISBN 978-92-64-07966-3 (PDF)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | ІВ214811
Crone, Sven F.. Neuronale Netze zur Prognose und Disposition im Handel [Text] : Diss. / Sven F. Crone ; Fachbereich Wirtschaftswiss. der Univ. Hamburg. - Wiesbaden : Gabler, 2010. - XXXVI, 488 S. : Abb. - (Gabler research). - Бібліогр.: с. 409-454. - ISBN 978-3-8349-1174-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВА687681
Cартейн, Либби. Люди - "начинка" бренда [Текст] : восемь осн. требований для установления психол. контакта ваших сотрудников с вашим бизнесом / Л. Cартейн, М. Шуманн ; пер. с англ. О. И. Зорь ; ред. пер. ЕгВ. П. Егоров. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - XVI, 277 c. - ISBN 978-966-415-039-9. - ISBN 0-7879-8189-3 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ІВ195386
Dalrymple, Douglas J.. Sales management [Text] : concepts and cases / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - 4. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - XIV, 769 p. - ISBN 0-471-53249-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
18. | ІВ195484
Dörtelmann, Thomas. Marke und Markenführung. Eine institutionstheoretische Analyse [Text] / T. Dörtelmann ; Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss. - Bochum : [б.в.], 1997. - 161, L-10 S.: Fig. - Бібліогр.: v kinci diss.
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
19. | ІВ202834
Flörkemeier, Holger. Globalisierung ohne Grenzen? [Text] : Die regionale Struktur des Welthandels / H. Flörkemeier. - Berlin : Duncker & Humblot, 2001. - 354 S.: Abb. - (Schriften zur internationalen Wirtschaftsfragen, ISSN 0720-6984 ; Bd. 31). - Бібліогр.: S.324-348. - ISBN 3-428-10234-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
20. | ІВ218657
Franke, Marie-Kristin. Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |