Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (106)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (191)Журнали та продовжувані видання (286)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 402
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ВА863967

Брукс, Донна.
10 секретов преуспевающих мужчин, о которых хотят знать женщины [Текст] / Донна Брукс, Линн Брукс ; [пер. с англ. Ю. Бондарева]. - Москва : Гранд : Фаир-пресс, 2003. - 292, [2] с. : ил. - (Portfolio для бизнес-леди). - Бібліогр. в підрядк. прим. - Пер. изд. : Ten Secrets of Successful Men That Women Want to Know / Dr. Donna Brooks and Lynn Brooks. - New York [etc.], 2002. - 5000 прим. - ISBN 5-8183-0688-7 (рус.). - ISBN 0-07-138517-7 (англ.)
Десять универсальных рецептов карьерного роста. Стратегия и тактика поведения руководителя. Избавление от ложных стереотипов. Создание собственного бренда. - Дод. тит. арк. англ. - Кн. надійшла у пошкодженому вигляді (обкл.).

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ВА574609

Геффрой, Эдгар К..
200 рецептов успеха в коммерции. Одностраничный метод [Текст] : пер.с нем. / Э. К. Геффрой ; пер.с нем. Н. А. Врублевская. - М. : Интерэксперт, 1997. - 248 с. - ISBN 5-85523-017-1

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
3.
АО264151

Шиффман, Стивен.
25 стратегий продаж, или С этого дня ваши продажи взлетят до небес! [Текст] : пер. с англ. / С. Шиффман. - М. : HIPPO, 2004. - 144 с. - ISBN 5-98293-019-9 (рус.). - ISBN 1-58062-116-3 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ІВ218177

Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
MFI5897/1-3

Malamud, Semyon.
Asset pricing for idiosyncratically incomplete markets [Text] : diss. / S. Malamud ; Swiss Federal Institute of technology Zürich. - Zürich : [б.в.], 2006. - 202 p. - (ETH-Diss ; 16651)
3 mfishe

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
6.
ВА855363

Бинай Кумар Синх
Audi - мой бренд [Текст] : пер. с англ. / д-р Бинай Синх. - Одеса : Фенікс, 2021. - 60 с. : кольор. іл. - 100 прим. - ISBN 978-966-928-700-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ІВ205560

Gregory, James R.
Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1




Видання зберігається у :


      
8.
ІВ228142

Kall, Jacek.
Branding na smartfonie [Text] : komunikacja mobilna marki / Jacek Kall. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015. - 235 s. : il., tab. - Бібліогр.: с. 205-227. - ISBN 978-83-264-1479-4

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ІВ208709/CDR687

Bowerman, Bruce L..
Business statistics in practice [Text] / B. L. Bowerman [та ін.]. - 2. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill. McGraw-Hill Erwin, 2001. - XXIII, 856 p.: ill. + CD-ROM. - (McGraw-Hill/Irwin series : operations and decision sciences). - ISBN 0-07-232058-3
Z dodatkom CDR687

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
10.
CDR687/ІВ208709

Bowerman, Bruce L..
Business statistics in practice [Elektronnyj resurs] / B. L. Bowerman [та ін.]. - 2. ed. - [Boston][etc.] : McGraw-Hill, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM. - ISBN 0-07-241531-2
Dodatok do knygy iB208709. - System requirements: Microsoft Windows 95, 98, or NT 4.0 24 MB of RAM, Pentium II or better processor CD-ROM drive (4x or faster required), SVGA color monitor running at least 256 colors Soundblaster or compatible sound card, External speakers or headphones

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
11.
ІВ213687


Consumer policy toolkit [Text] / Organization for economic co-operation and development. - Paris : OECD publishing, 2010. - 125 p. : fig. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-92-64-07965-6 (print). - ISBN 978-92-64-07966-3 (PDF)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ІВ207213

Arnould, Eric.
Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
13.
ІС13065/СDR598

Arens, William F..
Contamporary advertising [Text] / W. F. Arens. - 8. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - XXXII, 614, IN18 p.: fig., phot. - ISBN 0-07-241544-4
Z dodatkom CDR598

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
14.
CDR598/ІС13065

Arens, William F..
Contamporary advertising [Elektronnyj resurs] [Text] : student CD-Rom / W. F. Arens. - 8. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - 1 elktron. opt. dysk CD-ROM. - ISBN 0-07-245176-9
Dodatok do knygy iC13065.- System requirements: Requires IBM PC, or 100% compatible with a Pentium 90 MHz processor. Microsoft Windows 95 or higher and Microsoft Internet Explorer 5 or higher

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
15.
ІВ203235

Bovée, Courtland L..
Contemporary advertising [Text] / C. L. Bovée, W. F. Arens. - 3. ed. - Homewood, Illinois : Irwin, 1989. - XXV, 662, I-12 p.: fig. - (The Irwin series in marketing). - Бібліогр.: p.659-662, E-1 - E-9. - ISBN 0-256-06519-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
16.
ІВ205524

Arens, William F..
Contemporary advertising [Text] / W. F. Arens. - 7. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1999. - Pag. var.: ill. - ISBN 0-256-26253-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
17.
ІВ218297

Schollmeyer, Thomas.
Die Behandlung von Unsicherheit bei Medienprodukten und die finanzielle Wirkung von Marken [Text] : Diss. / Thomas Schollmeyer ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - V, 623 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 77-80

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ІВ220990

Collier, Marsha.
eBay® for dummies® [Text] / by Marsha Collier. - 7th ed. - Hoboken, New Jersey : Wiley, 2012. - XVIII, 388 p. : fig., tab. - (For Dummies). - ISBN 978-1-118-09806-6
Надійшла у пошкодж. стані.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ обмінно-резервних фондів


      
19.
MFI5898/1-3

Preiss, Michael.
Ein Reifegradmodell für fie Optimierung der Produktent. [Text] : Diss. / M. Preiss ; Eidgenössische Technische Hochschule Zürich. - Zürich : [б.в.], 2006. - 210 S. - (ETH-Diss ; 16748)
3 mfishe

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
20.
ІВ218290

Hofmann, Julian Philipp.
Essays in human brands and meta-analysis in marketing [Text] : diss. / Julian Philipp Hofmann ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - X, 183 p. : fig. - Бібліогр.: с. 162-166

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського