Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (44)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ВА648211

Эллвуд, Ян.
100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд


      
2.
ВА654249

Тимм, Пол Р..
50 идей, необходимых для удержания клиентов [Текст] : человек, который не прочитал эту книгу, не должен открывать магазин / П. Р. Тимм ; пер. с англ. Е. Минеева, О. Цветкова. - 3.изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 208 с.: ил., табл. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-630-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
3.
CDR484/ІВ206209


ACT! Express TM [Text]. - [s. l.] : Interact Commerce Corporation, 2001. - 1 CDR. - ISBN 0-07-255029-5
CD-ROM

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
ІВ208027/CDR650

Sharma, Vivek.
Developing e-commerce sites: an integrated approach [Text] / V. Sharma, R. Sharma. - Boston[etc.] : Addison-Wesley, 2000. - XVIII, 617 p.: fig.+ CD-ROM. - ISBN 0-201-65764-3
Z dodatkom CDR650

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
5.
CDR650/ІВ208027

Sharma, Vivek.
Developing e-commerce sites: an integrated approach: [Elektronnyj resurs] [Text] / V. Sharma, R. Sharma. - [Boston][etc.] : Addison-Wesley, [2000]. - 1 elektron. opt. dysk CD-ROM
Dodatok do knygy IB208027. - System requirements: UNIX-compatible operating system (i.e., Solaris, Dynix/ptx, HP-UX, Linux)

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
6.
ІВ214041

Tietz, Bruno.
Einzelhandelsperspektiven für die Bundesrepublik Deutschland bis zum Jahre 2010 [Text] / Bruno Tietz. - Frankfurt am Main : Deutscher Fachverlag, 1992. - 629 S. : Tab. - (Dynamik im Handel ; Bd. 1). - Бібліогр.: с. 619-622 . - ISBN 3-87150-402-5

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ІС14571

Ilieva, Lyuba.
Essays on bidding behavior in auctions [Text] : diss. / Lyuba Ilieva ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - IV, 122 p. : fig. - Бібліогр.: с. 114-122

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
UN/764.20.3


Food packaging [Text] : A reference book for trainers / International Trade Centre UNCTAD/WTO. - Geneva : ITC, 1998. - xii, 230 p. - (Trade Support Services). - ISBN 92-9137-065-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН


      
9.
ІВ206209

Futrell, Charles M..
Fundamentals of selling [Text] : customers for life / C. M. Futrell. - 7. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2002. - XXIII, 577p.: ill. + 1 CDR. - (The Irwin /Mcgraw-Hill series in marketing). - ISBN 0-07-239886-8

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
10.
ІВ210065

Stiller, Michael.
Kundenberatung im persönlichen Verkauf. Ein problemlösungsorientierter Ansatz für den stationären Einzelhandel [Text] : Diss. / M. Stiller ; Die Fakultät für Wirtschaftswissenschaften der Rheinisch-Westfälischen Technischen Hochschule Aachen. - Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verl., 2006. - IV, 178 S.: Abb., Tab. - Бібліогр.: S. 153-176. - ISBN 10 3-8350-0473-5. - ISBN 13 978-3-8350-0473-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
11.
ІВ195484

Dörtelmann, Thomas.
Marke und Markenführung. Eine institutionstheoretische Analyse [Text] / T. Dörtelmann ; Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss. - Bochum : [б.в.], 1997. - 161, L-10 S.: Fig. - Бібліогр.: v kinci diss.

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
12.
ІА24255


Metro retail compendium 2008/2009 [Text] : data, facts and addresses of the trade and retail industry in Germany, Europe and worldwide / concept, ed. W. Griepentrog [a.o.] ; Metro Group. - Düsseldorf : Metro AG corporate communications, 2008. - 409 p.: tab. - ISBN 978-3-00-025259-4

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
13.
ІА24112


Metro retail compendium, 2004- 2005 [Text] : data, facts and addresses of the trade and retail industry in Germany, Europe and worldwide / ed. P. Rob, W. Griepentrog. - Düsseldorf : Metro Group, 2004. - 321 p. - ISBN 3-9809910-1-6

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
14.
ІА24202


Metro retail compendium, 2007/2008 [Text] : data, facts and addresses of the trade and retail industry in Germany, Europe and worldwide / ed. P. Rob, W. Griepentrog ; Metro Group. - Duesseldorf : Metro, 2007. - 407 p.: ill., tab. - ISBN 978-3-00-022735-6

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
15.
ІВ206303


Metro retail compendium- 2005/2006 [Text] / ed. P. Rob, W. Gnepentrag. - Düsseldorf : Metro AG, 2005. - 333 p.: fig. - ISBN 3-9809910-3-2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
16.
ІВ202972

Mason, J. Barry.
Modern retailing [Text] : theory and practice / J. B. Mason [a.o.]. - 6. ed. - Homewood, Illinois ; Boston, Massachusetts : Irwin, 1993. - xxiii, 793 p.: ill. - ISBN 0-256-10257-0. - ISBN 0-256-12899-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
17.
ІВ207120


Networks and markets [Text] / ed. J. E. Rauch, A. Casella. - New York : Russell Sage Foundation, 2001. - VIII, 346 p.: fig. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-87154-700-7

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
18.
CDR425/ІВ205962

Levy, Michael.
Retailing management [Text] : student tutorial exercises CD-ROM / M. Levy, B. A. Weitz. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2001. - 1 CDR. - ISBN 0-07-249547-2
CDR

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
19.
ІВ205962/CDR425

Levy, Michael.
Retailing management [Text] / M. Levy, B. A. Weitz. - 4. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2001. - XXVII, 754p.: ill.+ 1 CDR. - (The McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Бібліогр.: v kinci rozd. - ISBN 0-07-231577

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
20.
ІВ205964/CDR427


Sales force management [Text] / G. A. Churchill [a.o.]. - 6. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - XXIV, 727p.: fig.+ 1 CDR. - (The Irwin/McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-07-027555-6

Рубрики:




Видання зберігається у :

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського