Пошуковий запит: (<.>U=У549.850$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
|
| | |
|
1. | ДС72868
Ткаченко, Марина Костянтинівна. Становлення світового інституту кінопродюсерів у системі кіновиробництва кінця ХIХ - початку ХХ століття [Текст] : дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / Ткаченко Марина Костянтинівна ; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - К., 2002. - 214 арк. - арк. 199-214
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | РА318910
Ткаченко, Марина Костянтинівна. Становлення світового інституту кінопродюсерів у системі кіновиробництва кінця ХIХ-початку ХХ століття [Текст] : автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Ткаченко Марина Костянтинівна ; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - К., 2002. - 18 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | ВС30868
Соловьев, Владимир Данилович. Определитель стоимости живописи [Текст] / В. Д. Соловьев. - Днепропетровск : Пороги, 1996. - 608 с. - ISBN 5-7707-9480-1 На обл. авт. не указ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
4. | ВА678658
Безклубенко, Сергій Данилович. Політекономія мистецтва [Текст] : навч. посібник / С. Д. Безклубенко ; Київський національний ун-т культури і мистецтв. - К. : Альтерпрес, 2004. - 249 с. - Бібліогр.: с. 240-245. - ISBN 966-542-242-1 З дарчим написом авт.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВА736958
Рейсс, Алвін Г.. Кеш ін! Як залучати кошти для мистецтва та просувати його в суспільстві [Текст] : компедіум оригін. концепцій, успіш. фандрейзинг. проектів та реал. прикл. перевір. ідей / Алвін Г. Рейсс ; пер. з англ. за ред. акад. І. Д. Безгіна. - К. : [Експресс-Поліграф], 2010. - 290 с. - Дод. тит. арк. англ. мовою. - Бібліогр.: с. 281-289. - 1000 прим. - ISBN 978-966-2530-05-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ІВ206645
Byrnes, William J.. Management and the arts [Text] / W. J. Byrnes ; forew. D. J. Martin. - 3. ed. - Amsterdam[etc.] : Focal Press, 2003. - XX, 351 p.: fig. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-240-80537-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
7. | ІВ196839
Smith, Jeff. The sounds of commerce [Text] : marketing popular film music / J. Smith. - New York : Columbia university press, 1998. - X, 288 p. - ISBN 0-231-10863-X
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
8. | U/1237
Greffe, Xavier. Arts and Artists from an Economic Perspective [Text] / X. Greffe. - Paris : UNESCO ; Paris : Economica, 2002. - x, 312 p. - ISBN 92-3-103834-6 (UNESCO). - ISBN 2-7178-4362-0 (Economiica)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН
| |
|
| | |
|
9. | ІВ224908
McElwee, John. The art of selling movies [Text] / John McElwee. - Pittsburgh, Pennsylvania : GoodKnight books, 2017. - XV, 286 p. : ill., phot. - ISBN 978-0-9962740-4-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
Чит. зал образотворчих видань (Філія 1)
| |