Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120-803.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ДС82003

Безрукова, Наталія Валеріївна.
Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 240 арк.: рис. - арк. 210-222

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
РА328656

Безрукова, Наталія Валеріївна.
Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 20 с.: рис., табл.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
С10281/Ч. 7

Продажи. Базовый курс [Текст] : тренинг профессиональных продаж / пер. с нем. Е. Г. Студенова, В. Т. Могилевский. - М. : Интерэксперт, 2002 .
Ч. 7 : Торговля на выставке & работа на ярмарке / М. Гамс. - М. : [б.и.], 2002. - 87 с. - ISBN 3-89486-109-6 (Германия). - ISBN 5-85523-007-4 (Россия)

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
ВА642834

Эльбрюнн, Бенуа.
Логотип [Текст] / Б. Эльбрюнн ; пер. с фр. Н. М. Баженова. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 128 с.: ил. - (Школа бизне$а). - Библиогр.: 123-127. - ISBN 5-7654-2376-0. - ISBN 2-13-050426-4 (франц.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
ВС38527

ЛеПла, Джозеф Ф..
Интегрированный брендинг [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с.: рис. - (Современный бизнес). - Библиогр.: в конце глав. - ISBN 5-7654-2531-3. - ISBN 0-7494-3720-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
6.
ВА644404


Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с.: рис. - (Деловая активность). - ISBN 5-98119-030-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу


      
7.
ВС38616

Шульц, Дон.
Стратегические бренд-коммуникационные кампании [Текст] / Д. Шульц, Б. Барнс ; пер. В. Г. Быстров [и др.]. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. - 512 с.: рис. - (Серия "Маркетинговые коммуникации"). - ISBN 5-938-90006-9 (рус.). - ISBN 0-844-22952-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
8.
ВА645429

Рэнделл, Джеффри.
Брендинг [Текст] : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса). - Библиогр.: с. 212-214. - ISBN 5-8183-0646-1 (рус.). - ISBN 0-7494-32810 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ВА646332

Хейг, Мэт.
Крупнейшие ошибки брендинга [Текст] : 100 самых громких провалов в истории торговых марок / М. Хейг ; пер. с англ. А. В. Козлов, Л. Е. Ордановская. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 191 с. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-3181-X. - ISBN 0-7494-3927-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
10.
ВА647717

Траут, Джек.
Большие бренды - большие проблемы! Учитесь на чужих ошибках! [Текст] / Д. Траут ; пер. с англ. Ю. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 240 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 5-318-00798-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ВА648211

Эллвуд, Ян.
100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд


      
12.
ВА648203

Д'Алессандро, Дэвид Ф..
Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки [Текст] / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-147-6. - ISBN 0-07-136293-2 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
ВА654189

Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264. - ISBN 0-7506-5699-9. - ISBN 5-9579-0014-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
14.
В347780/Ч. 5-6

Товарознавство непродовольчих товарів [Текст] : опорний конспект лекцій / уклад. І. С. Полікарпов [та ін.] ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво ЛКА, 2002 .
Ч. 5-6 : Товарна інформація (Ч. 5) ; Біржові товари (Ч.6) / О. В. Шумський [и др.] ; . - [Б. м.] : [б.в.], 2003. - 122 с.: іл. - Бібліогр.: с. 117-120

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
ВС31706


Продажа Продажа [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 72 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе). - ISBN 5-86006-025-4

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВС31707


Расширение ассортимента товаров и услуг [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 64 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе). - ISBN 5-86006-021-X

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
ВА658495

Веллхофф, Алан.
Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями [Текст] / А. Веллхофф, Ж. Массон ; пер. Н. Д. Бирюкова. - М. : ЗАО "Издательскицй Дом Гребенникова", 2004. - 274 с7. - (Серия "Управление продажами"). - ISBN 5-93890-008-5 (рус.). - ISBN 2-10005534-8 (фр.)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ВС43304


Управление розничным маркетингом [Текст] : пособие: Пер. со 2-го англ. изд. / Д. Гилберт [и др.] ; ред. Д. Гилберт. - М. : Инфра-М, 2005. - XVI, 570 с.: рис., табл. - Библиогр.: в конце разд. - ISBN 5-16-002332-1 (ИНФРА-М). - ISBN 0-273-65511-6 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
19.
АО264694

Уайли, Питер.
Продажи по телефону [Текст] : карманный справочник / П. Уайли ; пер. А. Яковенко. - М. : HIPPO, 2004. - 112 с.: ил. - ISBN 5-98293-026-1 (рус.). - ISBN 1-87047-139-3 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВА668612

Хоган, Кевин.
Самураи продаж [Текст] : XXI век - новая модель бизнеса / К. Хоган, У. Хортон ; пер. с англ. Ю. О. Анохина. - М. : Рипол классик, 2004. - 350 с. - (Серия "Бизнес и успех"). - ISBN 5-7905-2136-3. - ISBN 1-58980-007-9 (США)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського