Пошуковий запит: (<.>U=У542.120-803.4$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ДС82003
Безрукова, Наталія Валеріївна. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 240 арк.: рис. - арк. 210-222
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | РА328656
Безрукова, Наталія Валеріївна. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 20 с.: рис., табл.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | С10281/Ч. 7
Продажи. Базовый курс [Текст] : тренинг профессиональных продаж / пер. с нем. Е. Г. Студенова, В. Т. Могилевский. - М. : Интерэксперт, 2002 . Ч. 7 : Торговля на выставке & работа на ярмарке / М. Гамс. - М. : [б.и.], 2002. - 87 с. - ISBN 3-89486-109-6 (Германия). - ISBN 5-85523-007-4 (Россия)
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
4. | ВА642834
Эльбрюнн, Бенуа. Логотип [Текст] / Б. Эльбрюнн ; пер. с фр. Н. М. Баженова. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 128 с.: ил. - (Школа бизне$а). - Библиогр.: 123-127. - ISBN 5-7654-2376-0. - ISBN 2-13-050426-4 (франц.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВС38527
ЛеПла, Джозеф Ф.. Интегрированный брендинг [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с.: рис. - (Современный бизнес). - Библиогр.: в конце глав. - ISBN 5-7654-2531-3. - ISBN 0-7494-3720-0 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ВА644404
Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с.: рис. - (Деловая активность). - ISBN 5-98119-030-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
| |
|
| | |
|
7. | ВС38616
Шульц, Дон. Стратегические бренд-коммуникационные кампании [Текст] / Д. Шульц, Б. Барнс ; пер. В. Г. Быстров [и др.]. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. - 512 с.: рис. - (Серия "Маркетинговые коммуникации"). - ISBN 5-938-90006-9 (рус.). - ISBN 0-844-22952-0 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ВА645429
Рэнделл, Джеффри. Брендинг [Текст] : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса). - Библиогр.: с. 212-214. - ISBN 5-8183-0646-1 (рус.). - ISBN 0-7494-32810 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ВА646332
Хейг, Мэт. Крупнейшие ошибки брендинга [Текст] : 100 самых громких провалов в истории торговых марок / М. Хейг ; пер. с англ. А. В. Козлов, Л. Е. Ордановская. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 191 с. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-3181-X. - ISBN 0-7494-3927-0 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА647717
Траут, Джек. Большие бренды - большие проблемы! Учитесь на чужих ошибках! [Текст] / Д. Траут ; пер. с англ. Ю. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 240 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 5-318-00798-8
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВА648211
Эллвуд, Ян. 100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | ВА648203
Д'Алессандро, Дэвид Ф.. Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки [Текст] / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-147-6. - ISBN 0-07-136293-2 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА654189
Анхолт, Симон. Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264. - ISBN 0-7506-5699-9. - ISBN 5-9579-0014-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
14. | В347780/Ч. 5-6
Товарознавство непродовольчих товарів [Текст] : опорний конспект лекцій / уклад. І. С. Полікарпов [та ін.] ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво ЛКА, 2002 . Ч. 5-6 : Товарна інформація (Ч. 5) ; Біржові товари (Ч.6) / О. В. Шумський [и др.] ; . - [Б. м.] : [б.в.], 2003. - 122 с.: іл. - Бібліогр.: с. 117-120
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | ВС31706
Продажа Продажа [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 72 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе). - ISBN 5-86006-025-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВС31707
Расширение ассортимента товаров и услуг [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 64 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе). - ISBN 5-86006-021-X
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ВА658495
Веллхофф, Алан. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями [Текст] / А. Веллхофф, Ж. Массон ; пер. Н. Д. Бирюкова. - М. : ЗАО "Издательскицй Дом Гребенникова", 2004. - 274 с7. - (Серия "Управление продажами"). - ISBN 5-93890-008-5 (рус.). - ISBN 2-10005534-8 (фр.)
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | ВС43304
Управление розничным маркетингом [Текст] : пособие: Пер. со 2-го англ. изд. / Д. Гилберт [и др.] ; ред. Д. Гилберт. - М. : Инфра-М, 2005. - XVI, 570 с.: рис., табл. - Библиогр.: в конце разд. - ISBN 5-16-002332-1 (ИНФРА-М). - ISBN 0-273-65511-6 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
19. | АО264694
Уайли, Питер. Продажи по телефону [Текст] : карманный справочник / П. Уайли ; пер. А. Яковенко. - М. : HIPPO, 2004. - 112 с.: ил. - ISBN 5-98293-026-1 (рус.). - ISBN 1-87047-139-3 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
20. | ВА668612
Хоган, Кевин. Самураи продаж [Текст] : XXI век - новая модель бизнеса / К. Хоган, У. Хортон ; пер. с англ. Ю. О. Анохина. - М. : Рипол классик, 2004. - 350 с. - (Серия "Бизнес и успех"). - ISBN 5-7905-2136-3. - ISBN 1-58980-007-9 (США)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |