Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ЄРОСОВА$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=АНАТОЛІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Єросова С. А. 
Педагогічні умови формування усвідомлення та застосування дисциплінарних норм молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку / С. А. Єросова // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 172-175. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Науково обгрунтовано специфіку психолого-педагогічного підходу до формування усвідомлення та застосування правил дисциплінованої поведінки дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352.23 + Ю948.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єросова С. А. 
Психологічні передумови усвідомлення та застосування дисциплінарних норм розумово відсталими молодшими школярами / С. А. Єросова // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8. - С. 264-268. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Науково обгрунтовано специфіку психолого-педагогічного підходу до формування усвідомлення та застосування правил дисциплінованої поведінки дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю937.26-42 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єросова С. А. 
Особливості розуміння та застосування правил дисциплінованої поведінки молодшими школярами з порушенням інтелектуального розвитку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / С. А. Єросова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Здійснено системний історіографічний аналіз стану дослідження проблеми в теорії та практиці спеціальної психології, виявлено загальні особливості засвоєння дитиною нормативного змісту в процесі соціоморального розвитку. Визначено й обгрунтовано цілі, задачі та зміст комплексної методики формування усвідомлення та застосування правил дисциплінованої поведінки дітьми молодшого шкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. Уточнено сутність дисциплінованості, визначено складові її вивчення та формування, показники та критерії оцінювання. Розроблено методику їх дослідження в учнів допоміжної школи. Доведено, що розуміння правил дисциплінованої поведінки та їх адекватне застосування є доступним для дітей з вадами розумового розвитку. Використання діагностичних критеріїв емоційності (інтенсивності, предметності, тривалості) дозволило об'єктивно оцінити стан емоційного реагування учнів молодшого шкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку, а також визначити основні напрямки роботи щодо їх корекції. Запропоновано цілісне психолого-педагогічне забезпечення формування дисциплінованої поведінки у молодших школярів з порушенням інтелектуального розвитку, доведено його ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю983.402.1 + Ч435.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395738 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського