Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=АМЕРІ$<.>+<.>A=ГІЗЕР$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Гізер С. М. Ногайські племена на південному заході України (кінець ХV - ХVІІ ст.) : Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / С. М. Гізер; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2002. - 20 c. - укp.Вивчено основні історичні етапи існування кочових племен ногайців. Досліджено соціально-економічні процеси життєдіяльності Буджацької орди, висвітлено її родоплемінну структуру. Встановлено, що з 1484 р. розпочинається ногайська колонізаця Буджаку. Причиною переселення кочовиків був наступ Османської імперії на північних берегах Чорного моря та розгром кримським ханом Менглі-Гіреєм татар Великої орди. З 1570 р. розпочалося формування Буджацької орди, етнічну основу якої складали ногайці з Малої ногайської орди. З її утворенням султани одержали ефективний інструмент тиску на Кримське ханство та сусідні держави. Зазначено, що буджацькі ногайці мали комплексне землеробсько-скотарське господарство, розвинену торгівлю, що було підставою переходу до осідлості. Однак поява у Буджаку нових ногайських родів наприкінці XVII ст. завадила завершенню даного процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр=9Ног)4 + Т52(241=Ног)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА317510 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Гізер В. В. Краєзнавча лексика як об'єкт перекладу (на матеріалі текстів краєзнавчого характеру) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.16 / В. В. Гізер; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2011. - 20 c. - укp.Вперше розглянуто основні проблеми краєзнавства в перекладі. Виявлено ядерний для краєзнавчих типів текстів лінгвоконцепт КРАЙ. Запропоновано типологію краєзнавчої лексики в перекладі, що формує лінгвоконцепт КРАЙ. Обгрунтовано парадигму прагматичних текстів краєзнавчого характеру з позицій перекладознавства. Установлено взаємозалежність адекватного відтворення прагматичних текстів краєзнавчого характеру від статусності певного типу краєзнавчої лексики. Доведено, що збереження \ незбереження типологічних інтегральних і диференційних ознак проаналізованих типів текстів впливає на адекватну ідентифікацію цих типів текстів у межах іншої лінгвокультурної традиції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-34:Д891 + Ш12-77
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА382812 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Павлович А. В. Особливості педагогічної діяльності викладача іноземної мови в рамках особистісноорієнтованого навчання / А. В. Павлович, О. С. Амерідзе // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 2. - С. 81-89. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто особливості організації роботи викладача іноземної мови з використанням принципів особистісноорієнтованого навчання (ООН). Освітні реформи вплинули на діяльність викладачів іноземної мови вищих навчальних закладів України, що відобразилось в педагогічно-методичній реорієнтації. Проаналізовано педагогічну та методичну складові діяльності викладача в межах вищезгаданого підходу з врахуванням вимог до професійної підготовки викладача, його готовності працювати зі студентами. Професійна усталеність викладача, його підготовленість мають невід'ємно важливе значення. Комунікативний підхід є одним з елементів ООН, що може бути ефективним засобом побудови діалогу між викладачем та студентом. Також студент одержує змогу реалізувати свій особистісний потенціал, в чому викладач йому надає необхідну допомогу. Викладач є не просто джерелом знань для, але й тим, хто допомагає студентові вчитися, розвивати свою особистість. Організація навчального процесу вимагає врахування його психологічних та педагогічних складових. Студент є суб'єктом навчання, особистістю з індивідуальними та віковими особливостями, які педагог має обов'язково враховувати. Метою вивчення іноземної мови є вміння користуватися нею в спілкуванні. ООН надає змогу педагогові надати студентам умови, які дозволяють максимально вчитися спілкуватися іноземною мовою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 п2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|