Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Барахтян М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | | | |
1. |
Барахтян М. М. Соціальна педагогіка : Навч.-метод. посіб. / М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, А. Й. Капська, А. Й. Карпенко, О. Г. Ковчина; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 220 c. - укp.У посібнику подаються кваліфікаційні характеристики спеціаліста "Соціальний педагог", обгрунтування, зміст і структура навчального плану зі спеціальностей 7.01.01.06 "Соціальний педагог". Визначено зміст навчальних курсів, форми лекційних і практичних робіт зі студентами; запропоновано нові підходи до фахового навчання студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч311.0 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА585324 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Капська А. Й. Технології соціально-педагогічної роботи : Навч. посіб. / А. Й. Капська, М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, З. Г. Зайцева, Р. І. Короткова, О. А. Кузьменко, Ж. В. Петрочко, І. М. Пінчук, Н. П. Пихтіна; ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 372 c. - укp.Розглянуто теоретичні засади технології соціально-педагогічної роботи, а також зміст та організацію психолого-педагогічного консультування і терапії. Запропоновано окремі напрямки роботи та технології діяльності соціального педагога з окремими індивідами, групами та спільнотами. Розкрито оптимальні умови соціального становлення особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА600425 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Капська А. Й. Соціальна педагогіка : Навч.-метод. комплекс. Т. 2 / А. Й. Капська, М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. В. Вакуленко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2005. - 338 c. - укp.Розкрито сучасні наукові уявлення щодо засобів сімейного виховання дітей. Висвітлено специфіку сімейного виховання, роль батьків та інших членів родини у формування особистості дитини. Розглянуто особливості статевої ідентифікації хлопчиків і дівчаток. Наведено методи педагогічно впливу батьків і доцільність їх використання. Раскрыты современные научные представления о средствах семейного воспитания детей. Освещены специфика семейного воспитания, роль родителей и других членов семьи в формировании личности ребенка. Рассмотрены особенности половой идентификации мальчиков и девочек. Приведены методы педагогического влияния родителей и целесообразность их использования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р-211 + С5*148:Ч30я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В349468 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Капська А. Й. Соціальна педагогіка : Навч.-метод. комплекс. Т. 1 / А. Й. Капська, М. М. Барахтян, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола, О. В. Вакуленко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2005. - 302 c. - укp.Запропоновано структуру та зміст навчального плану зі спеціальності "Соціальний педагог. Практичний психолог". Висвітлено проблеми екокультури, етнопедагогіки, соціально-правового захисту особистості. Розглянуто питання загальної психології, художньої та театральної діяльності, соціальної педагогіки та організації психологічної служби. Предложены структура и содержание учебного плана по специальности "Социальный педагог. Практический психолог". Освещены проблемы экокультуры, этнопедагогики, социально-правовой защиты личности. Рассмотрены вопросы общей психологии, художественной и театральной деятельности, социальной педагогики и организации психологической службы. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р-211 + С5*148:Ч30я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В349468 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Бакум З. П. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах : підручник / З. П. Бакум, М. М. Барахтян, І. В. Гайдаєнко, А. Г. Галетова, О. М. Горошкіна, О. В. Караман. - К. : Ленвіт, 2009. - 400 c. - Бібліогр.: с. 397-399. - укp.Наведено характеристику методики навчання української мови як науки та фахової дисципліни. Розкрито принципи побудови шкільних підручників, описано структуру уроку мови. Розглянуто варіативність змісту курсу "Рідна мова" у V - IX та X - XI класах, проаналізовано особливості викладання української мови у школах з російською мовою навчання. Наведено класифікацію уроків, охарактеризовано сучасні методи та прийоми навчання української мови. Розглянуто методики вивчення фонетики, графіки, орфоепії, лексикології, фразеології, будови слова і словотвору, морфології, орфографії, синтаксису та пунктуації, а також стилістики та риторики, проаналізовано особливості організації словникової роботи та роботи з розвитку зв'язного мовлення учнів, встановлено вимоги до формування мовної особистості старшокласника. Розкрито роль і місце позакласної роботи в системі навчання української мови, визначено шляхи та засоби підвищення кваліфікації вчителів-словесників. Приведена характеристика методики обучения украинского языка как науки и специальной дисциплины. Раскрыты принципы построения школьных учебников, описана структура урока языка. Рассмотрена вариативность содержания курса "Родная речь" в V - IX и X - XI классах, проанализированы особенности обучения украинскому языку в школах с русским языком преподавания. Дана классификация уроков, охарактеризованы современные методы и приемы обучения украинскому языку. Рассмотрены методики изучения фонетики, графики, орфоэпии, лексикологии, фразеологии, строения слова и словообразования, морфологии, орфографии, синтаксиса и пунктуации, а также стилистики и риторики, проанализированы особенности организации словарной работы и работы по развитию связной речи учащихся, установлены требования к формированию языковой личности старшеклассника. Раскрыты роль и место внеклассной работы в системе обучения украинскому языку, определены пути и средства повышения квалификации учителей-филологов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА715257 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Основи сценічного та екранного мистецтва : навч.-метод. посіб. / уклад.: М. М. Барахтян. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011. - 123 c. - Бібліогр.: с. 120-121. - укp.Розглянуто історію розвитку театрального мистецтва та його художньо-естетичне виховне значення. Розкрито загальні принципи організації та роботи шкільного театрального колективу. Увагу приділено художньо-творчій діяльності й естетичному вихованню школярів засобами театрального мистецтва. Висвітлено історію розвитку та становлення театралізованих дійств, визначено специфіку їх проведення. Досліджено психологічні особливості педагога в роботі з творчим колективом. Розглянуто жанрові різновиди екранного мистецтва. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ330 я73 + Щ370 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА748984 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|