Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=ГІПТЕРС$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гіптерс З. В. 
Художня самодіяльна творчість студентів як засіб естетичного виховання майбутніх спеціалістів : Метод. посіб. / З. В. Гіптерс; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л. : Каменяр, 1998. - 144 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Подається історія питання, визначені основні напрями, зміст та організаційні засади художньої самодіяльної творчості студентів вищих закладів освіти як засобу естетичного виховання майбутніх спеціалістів. В окремих розділах наведено нормативні документи, тематика навчання, поради та розробки до організації посвяти в студенти, проведення тематичних вечорів на честь знаменних подій у житті українського народу, впровадження та відзначення народних свят і обрядів упродовж навчального року тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ч481.385.35 + Ю817.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гіптерс З. В. 
Короткий культурологічний словник-довідник / З. В. Гіптерс; Нац. банк України, Львів. банк. ін-т. - Л., 2004. - 127 c. - Бібліогр.: 54 назв. - укp.

Наведено 700 визначень і категорій з соціальної та культурної антропології, етнографії, естетики, мистецтвознавства, філософії, соціології, психології. Представлено терміни з питань культури, історії світової культури, етнонаціонального розвитку України та української культури.

Приведены 700 определений и категорий по социальной и культурной антропологии, этнографии, эстетике, искусствоведению, философии, социологии, психологии. Представлены термины по вопросам культуры, истории мировой культуры, этнонационального развития Украины и украинской культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11я2

Шифр НБУВ: ВА659055 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гіптерс З. В. 
Економічна освіта молоді в Галичині ХІХ - першої половини ХХ століть: теорія, досвід, персоналії : моногр. / З. В. Гіптерс; Нац. банк України, Львів. банк. ін-т, АПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Л., 2006. - 220 c. - Бібліогр.: с. 205-220. - укp.

Розглянуто проблеми становлення та розвитку системи економічної освіти української молоді в Галичині за різних соціально-економічних умов у XIX - першій половині XX ст. Висвітлено культурно-просвітницьку діяльність української інтелігенції, представників педагогічної думки, приватних осіб, діячів церкви щодо запровадження кооперативного фахового шкільництва як форми економічної освіти молоді. Наведено інформацію про громадсько-політичну діяльність культурно-освітніх товариств "Рідна школа" та "Просвіта".

Рассмотрены проблемы становления и развития системы экономического образования украинской молодежи в Галиции при разных социально-экономических условиях в XIX - первой половине XX вв. Освещена культурно-просветительская деятельность украинской интеллигенции, представителей педагогической мысли, частных лиц, деятелей церкви по внедрению кооперативного профессионального обучения как формы экономического образования молодежи. Приведена информация об общественно-политической деятельности культурно-просветительских обществ "Родная школа" и "Просвещение".


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4УКР-9ГАЛ)5р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гіптерс З. В. 
Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / З. В. Гіптерс; Нац. банк України, Ун-т банк. справи, Львів. ін-т банк. справи. - К., 2007. - 149 c. - Бібліогр.: с. 73-79. - укp.

Розглянуто теоретичні засади, історію становлення та розвитку вищої школи й освіти в Україні. Висвітлено проблеми демократизації, гуманізації навчального процесу та національного виховання студентів, процеси, шляхи та засоби національно-патріотичного виховання молоді, сучасні дидактичні концепції освіти.

Рассмотрены теоретические основы, история становления и развития высшей школы и образования в Украине. Освещены проблемы демократизации, гуманизации учебного процесса и национального воспитания студентов, процессы, пути и средства национально-патриотического воспитания молодежи, современные дидактические концепции образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481я73

Шифр НБУВ: ВА689386 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гіптерс З. В. 
Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування : Навч. посіб. / З. В. Гіптерс; Нац. банк України, Львів. банк. ін-т. - Л., 2006. - 494 c. - Бібліогр.: с. 286-292. - укp.

Розкрито теоретичні засади психології та педагогіки. Охарактеризовано природу психіки, мозок, пам'ять, пізнавальні процеси, індивідуально-психологічні особливості людини. Розглянуто психологію менеджменту, педагогічні методи навчання, систему ціннісних орієнтацій у вихованні. Проаналізовано конфлікти та шляхи їх розв'язання. Висвітлено проблеми національно-патріотичного виховання української молоді.

Раскрыты теоретические основы психологии и педагогики. Охарактеризованы природа психики, мозг, память, познавательные процессы, индивидуально-психологические особенности человека. Рассмотрены психология менеджмента, педагогические методы обучения, система ценностных ориентаций в воспитании. Проанализированы конфликты и пути их решения. Освещены проблемы национально-патриотического воспитания украинской молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73 + Ч311.215.1 + Ш6(4УКР)6-5я43 + У.р3(4УКР)я73

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА685247 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гіптерс З. В. 
Культурологія : слов.-довід. / З. В. Гіптерс; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - К., 2008. - 407 c. - Бібліогр.: с. 405-407. - укp.

Наведено понад 1 800 понять і категорій з проблем соціальної та культурної антропології, етнографії, естетики, етики, мистецтвознавства, філософії, соціології, психології, педагогіки. Подано статті про відомих науковців, митців, культурно-освітніх і церковних діячів, зокрема, М.Г. Смотрицького, Лесю Українку, М.І. Туган-Барановського, М.О. Корфа. Увагу приділено питанням теорії культури й особливостям етнонаціонального розвитку України. Розкрито сутність таких понять, як етногенез, етнопсихологія, каста, лейтмотив, лібертинізм, нірвана, праксеологія.

Приведено более 1 800 понятий и категорий по проблемам социальной антропологии, этнографии, эстетики, этики, искусствоведения, философии, социологии, психологии, педагогики. Даны статьи об известных ученых, художниках, культурных и церковных деятелях, в частности, М.Г. Смотрицком, Лесе Украинке, М.И. Туган-Барановском, Н.А. Корфе. Уделено внимание вопросам теории культуры и особенностям этнонационального развития Украины. Раскрыта сущность таких понятий, как этногенез, этнопсихология, каста, лейтмотив, либертинизм, нирвана, праксеология.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Васянович Г. П. 
Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Н. Я. Вовчаста, О. М. Галус, З. В. Гіптерс; Львів. НПЦ проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : СПОЛОМ, 2008. - 464 c. - Бібліогр.: с. 421-448. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійної адаптації учнівської та студентської молоді у професійно-технічних навчальних закладах і вищій школі. Запропоновано системний підхід до управління процесом адаптації студентів за умов багаторівневої педагогічної освіти. Висвітлено особливості соціальної адаптації студентів-першокурсників. Розглянуто комунікативну компетентність у контексті професійної підготовки фахівців сфери обслуговування. Увагу приділено особливостям адаптації дітей нової свідомості за сучасних суспільних умов.

Освещены актуальные проблемы профессиональной адаптации ученической и студенческой молодежи в профессионально-технических учебных заведениях и высшей школе. Предложен системный подход к управлению процессом адаптации студентов в условиях многоуровневого педагогического образования. Освещены особенности социальной адаптации студентов-первокурсников. Рассмотрена коммуникативная компетентность в контексте профессиональной подготовки специалистов сферы обслуживания. Уделено внимание особенностям адаптации детей нового сознания в современных общественных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Ч464(4УКР) + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гіптерс З. В. 
Художня творча діяльність студентів вищих закладів освіти України (1960-1995 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / З. В. Гіптерс; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

Викладено педагогічні та культурологічні засади художньої творчої діяльності студентів. Визначено етапи її розвитку в Україні у 1960-1995 рр. Виявлено основні тенденції розвитку художньої творчості студентів у досліджуваний період. Розроблено методичні рекомендації щодо оновлення змісту, форм і методів художньої творчої діяльності студентів з урахуванням досвіду вищої школи України і Польщі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч483(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гіптерс З. 
Економічна освіта в Галичині (кінець XIX - перша половина XX ст.) / З. Гіптерс // Рідна шк.. - 2007. - № 3. - С. 74-77. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено особливості кооперативного виховання в школах Галичини у кінці XIX - у першій половині XX ст. Проаналізовано роль у популяризації ідей кооперативного руху товариств "Просвіта" та "Рідна школа". Розглянуто й охарактеризовано навчальні програми фахових шкіл даного напряму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4УКР-9ГАЛ)520.08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гіптерс З. 
Педагогічні ідеї Дениса Коренця / З. Гіптерс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 171-180. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4УКР3)542.10р + Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Гіптерс З. В. 
Соціалізація особистості в процесі фахової економічної освіти: ретроспективний погляд / З. В. Гіптерс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 167-176. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91 + У03(4УКР)5/6р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Гіптерс З. 
Діяльність Михайла Галущинського у забезпеченні організаційно-педагогічних засад освіти дорослих / З. Гіптерс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 3. - С. 217-224. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

У світлі Державної національної програми "Освіта" (Україна ХХІ ст.) та курсу на розробку моделі неперервного навчання, зокрема навчання дорослих, розглянуто діяльність М. Галущинського (1878 - 1931 рр.) в забезпеченні організаційно-педагогічних засад освіти дорослих на західноукраїнських землях ХІХ - початок ХХ ст. та актуалізовано використання таких засад з метою вдосконалення змісту, організаційних форм, засобів і методів навчання дорослих в Україні за сучасних умов. Висвітлено біографію цього видатного андрагогіка та керівника товариства "Просвіта", розкрито його широку педагогічну та громадську діяльність.

В свете Государственной национальной программы "Образование" (Украина ХХІ в.) и курса на разработку модели непрерывного обучения, в частности обучения взрослых, рассмотрена деятельность М. Галущинского (1878 - 1931 гг.) в обеспечении организационно-педагогических основ образования взрослых на западно-украинских землях ХІХ - начало ХХ вв. и актуализировано использование таких основ с целью усовершенствования содержания, организационных форм, средств и методов обучения взрослых в Украине в современных условиях. Представлена биография этого выдающегося андрагога и руководителя общества "Просвита", раскрыта его широкая педагогическая и общественная деятельность.

The Mychaylo Haluchynsky' progressive pedagogical ideas (1878 - 1931) on adultsТ training in Western Ukraine in the XIXth and at the beginning of the XXth centuries are considered in the article; the possibility of their usage under modern conditions isstressed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч446 г(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гіптерс З. 
Організація виставкової діяльності як складова економічної освіти дітей і дорослих на західноукраїнських землях (ХІХ - перша половина ХХ ст.) / З. Гіптерс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 117-129. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено історико-педагогічний аспект організації виставок як однієї з форм економічної освіти дітей і дорослих на західноукраїнських землях ХІХ - першої половини ХХ ст. Розкрито роль і охарактеризовано значення виставкової діяльності у формуванні відповідального ставлення дітей і дорослих до результатів своєї праці, вихованні господарського ставлення до землі, важливості практичного підходу до справи, поєднання теоретичного навчання з практикою та наочними результатами навчання. Зазначено, що за умов реформування системи освіти в Україні доцільно було б відновити виставкову діяльність навчальних закладів і залучити до її організації відомчі й освітні установи, громадськість.

Исследован историко-педагогический аспект организации выставок как одной из форм экономического образования детей и взрослых на западноукраинских землях XIX - первой половины ХХ в. Раскрыта роль и охарактеризовано значение выставочной деятельности в формировании ответственного отношения детей и взрослых к результатам своего труда, воспитании хозяйственного отношения к земле, важности практического подхода к делу, сочетании теоретического обучения с практикой и наглядными результатами обучения. Отмечено, что в условиях реформирования системы образования в Украине было бы целесообразно восстановить выставочную деятельность учебных заведений и привлечь к ее организации ведомственные и образовательные учреждения, общественность.

The author considers the historical and pedagogical aspect of the organization of exhibitions as one of the forms of the economical education in Western Ukraine regions of the 19th - first part of the 20th centuries and young people professional orientation. She actualizes the possibility of their usage in the economical education under modern conditions.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. л612(4УКР3)

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гіптерс З. В. 
Проблеми освіти дорослих у педагогічній спадщині Степана Сірополка / З. В. Гіптерс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 257-268. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто прогресивні педагогічні ідеї С. Сірополка (1872 - 1959) з проблем андрагогіки та впровадження їх у практику організації позашкільної освіти на західноукраїнських землях ХІХ - початку ХХ ст., актуалізована можливість їх використання у сучасних умовах.

Рассмотрены прогрессивные педагогические идеи С. Сирополко (1872 - 1959 гг.) по проблемам андрагогики, внедрения их в практику организации внешкольного просвещения на западноукраинских землях XIX - начала ХХ ст., актуализирована возможность их использования в современных условиях.

It are considered progressive pedagogical ideas S. Siropolko (1872 - 1959) on andragogics, introducing them to the practice of organizing non-formal education at the West-lands of XIX - beginning of the twentieth century and vital to their use in modern conditions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР)6-8 + Ч33(4УКР3)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гіптерс З. 
Традиції господарського виховання дітей в українській родині: історико-педагогічний аспект / З. Гіптерс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 225-234. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз традицій господарського виховання дітей в українській родині. Розглянуто доцільність впровадження різних форм і методів етнопедагогіки у виховання дітей україномовного населення на західноукраїнських землях, роль суспільних організацій у створенні "захоронок" і закладів кооперативної освіти для професійної підготовки молоді. Висвітлено погляди прогресивних культурно-освітніх діячів кінця XIX - початку XX ст. які використовували досягнення психолого-педагогічних наук на користь суспільства. Наведено основні напрями дослідницької діяльності тогочасних психотехнічних інститутів, професійних консультацій: дослідження вимог медичних і фізіологічних показань чи протипоказань, які ставить конкретна професія до людини, її психологічних особливостей; дослідження здібностей, нахилів, психологічних особливостей, працеспроможності кандидатів. За результатами яких складалися професіографічні карти досліджуваної професії.

Сделан историко-педагогический анализ традиций хозяйственного воспитания детей в украинской семье. Рассмотрена целесообразность внедрения различных форм и методов этнопедагогики в воспитании детей украиноязычного населения на западноукраинских землях, роль общественных организаций в создании "захоронок" и учреждений кооперативного образования для профессиональной подготовки молодежи. Освещены взгляды прогрессивных культурно-просветительских деятелей конца XIX - начала XX вв, которые использовали достижения психолого-педагогических наук на пользу общества. Представлены следующие направления исследовательской деятельности тогдашних психотехнических институтов, профессиональных консультаций: исследование требований и медицинских или физиологических показаний или противопоказаний, которые ставит конкретная профессия к человеку, его психологических особенностей; исследования способностей, склонностей, психологических особенностей, работоспособности кандидатов. На основе результатов исследований составляли профессиографические карты изучаемой профессии.

The author researches peculiarities of forms and methods of children's household and economical training in an Ukrainian family in the Western Ukraine of the XIX th - the beginning of the XX th centuries, the role of public organizations in the foundation of "zakhoronky" (nursery schools) and institutions of the co-operative education for the youth professional training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.351 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гіптерс З. 
Педагогічні видання, підручники та посібники для економічної освіти дітей і дорослих (Західноукраїнські землі XIX – початку XX ст.) / З. Гіптерс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 173-184. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено педагогічну, культурно-просвітницьку діяльність українських суспільних організацій і педагогів у справі підготовки педагогічних видань, підручників і методичних посібників для економічної освіти дітей і дорослих на західноєвропейських землях XIX – початку XX ст. Наведено приклади із діяльності товариств «Рідна школа», «Сільський господар», «Ревізійний Союз Українських Кооперативів», «Просвіта» в контексті розвитку економічної освіти та кооперації. Засвідчено що в досліджуваний період підручники, методичні поради та рекомендації, розроблені педагогами минулого, допомагали боротися з неписьменністю українського населення, сприяли суттєвому зменшенню її серед молодого покоління. Увагу приділено створенню розгалуженої інфраструктури бібліотечних закладів просвітницького, молодіжного, педагогічного, економічного характеру.

Рассмотрена педагогическая и культурно-просветительская деятельность украинских общественных организаций и педагогов в деле подготовки педагогических изданий, учебников и методических пособий для экономического образования детей и взрослых на западноевропейских землях XIX – начале XX в. Приведены примеры из деятельности обществ «Родная школа», «Сельский хозяин», «Ревизионный союз украинских кооперативов», «Просвита». Засвидетельствовано, что в исследуемый период учебники, методические советы и рекомендации, разработанные педагогами прошлого, помогали бороться с неграмотностью украинского населения, способствовали существенному уменьшению неграмотности среди молодого поколения. Внимание уделено созданию разветвленной инфраструктуры библиотечных учреждений просветительского, молодежного, педагогического, экономического характера.

The author considers pedagogical, cultural and educational activity of Ukrainian social organizations and teachers, their role in the process of preparation of pedagogical issues, textbooks and manuals for economic education of children and adults in West Ukraine in the XIX th – in the beginning of the XX th centuries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5 + Ч311.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гіптерс З. 
Діяльність Євгена Храпливого щодо забезпечення організаційно-педагогічних засад економічної освіти та хліборобського шкільництва / З. Гіптерс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5. - С. 222-230. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто прогресивні педагогічні ідеї Євгена Храпливого з проблем економічної освіти та хліборобського шкільництва на західноукраїнських землях на початку ХХ ст., актуалізовано можливість їх використання за сучасних умов.

Рассмотрены прогрессивные педагогические идеи Евгения Храпливого по проблемам экономического образования и хлеборобского ученичества на западноукраинских землях в начале ХХ в., актуализирована возможность их использования в современных условиях.

Considered progressive pedagogical ideas Eugene Hraplivogo on Economic Education and hleborobskogo apprenticeship at Western in the early twentieth century, the actualized possibility of their use in the modern world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52 + У02(4УКР3)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гіптерс З. 
Реалізація педагогічних ідей С. Смаль-Стоцького у становленні національної та економічної освіти дітей і дорослих / З. Гіптерс // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 2. - С. 200-210. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р(4УКР) + Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Гіптерс З. 
Роль виставок в економічній освіті дітей і дорослих на західноукраїнських землях ХІХ – першої половини ХХ століть / З. Гіптерс // Іст.-пед. альм.. - 2013. - Вип. 2. - С. 38-45. - Бібліогр.: 19 назв - укp.

Розглянуто історико-педагогічний аспект організації виставок як однієї з форм економічної освіти дітей та дорослих на західноукраїнських землях ХІХ – першої половини ХХ ст. Проаналізовано історико-педагогічні джерела та архівні документи досліджуваного періоду. Встановлено, що у Західній Україні виставки влаштовувалися як з ініціативи громадських культурно-освітніх і господарських товариств, так і за рішенням державних освітніх органів.

Рассмотрен историко-педагогический аспект организации выставок как одной из форм экономического образования детей и взрослых на западноукраинских землях XIX - первой половины ХХ вв. Проанализированы историко-педагогические источники и архивные документы исследуемого периода. Установлено, что в Западной Украине выставки устраивались как по инициативе общественных культурно-образовательных и хозяйственных обществ, так и по решению государственных образовательных органов.

Is considered historical and pedagogical aspect of the organization of exhibitions as a form of economic education for children and adults at Western XIX - first half of the twentieth centuries.


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4Укр3)5 л6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гіптерс З. В. 
Економічна освіта дітей і дорослих на західноукраїнських землях (XIX - перша половина XX ст.) : монографія / З. В. Гіптерс; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - Київ : УБС НБУ, 2014. - 479 c. - Бібліогр.: с. 326-374 - укp.

Розглянуто економічну освіту дітей і дорослих на західноукраїнських землях, яка існувала у практиці за різних соціально-економічних умов XIX - першої половини XX ст. Висвітлено педагогічну та просвітницьку діяльність української інтелігенції, представників педагогічної думки, приватних осіб, діячів церкви щодо запровадження та розвитку кооперативного фахового шкільництва як форми економічної освіти української молоді, виховання господарської культури, оволодіння справою господарювання з метою використання цього досвіду в майбутньому, у незалежній Україні. Обгрунтовано виховну роль економічної освіти та її вплив на формування національної свідомості українців, яка була започаткована та невідривно розвивалась у контексті української національної ідеї. Зазначено, що на різних етапах історії на західноукраїнських землях поширення економічної освіти було стрижнем господарського становлення, формою боротьби з темнотою та бідністю, а водночас і національного, громадсько-патріотичного руху, який об'єднував різні верстви українського населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР3) г + У03(4УКР3)5 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789171 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського