Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ГРИЦЮТ$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=МИКОЛАЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Грицюта О. О. 
Роль механіко-будівного відділу Київського відділення Російського технічного товариства у розгортанні наукових досліджень в галузі залізничного транспорту : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / О. О. Грицюта; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проведено дослідження історії механіко-будівного відділу Київського відділення Російського технічного товариства (1888 - 1915 рр.). Досліджено процес становлення та функціонування відділу. Визначено організаційні форми діяльності. Розглянуто його просвітницьку, педагогічну та громадську діяльність. З'ясовано основні напрямки досліджень вчених-інженерів, що входять до його складу галузі розвитку залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О2 р(28)3 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грицюта Н. М. 
Етика реклами як естимаційний орієнтир сучасного суспільства : [монографія] / Н. М. Грицюта; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Паливода А.В., 2012. - 415 c. - Бібліогр.: с. 359-415 - укp.

На основі історії та практики рекламного контенту розкрито естимаційні критерії сучасного інформаційного простору та його вплив на морально-етичні засади соціуму. Наведено загальні принципи формування етичних стандартів рекламної комунікації. Проаналізовано порушення етичних принципів, розкрито тенденції розвитку етичної парадигми рекламної комунікації. Розглянуто порівняльну рекламу як етично некоректну технологію конкурентного середовища та приховану рекламу як маніпулятивну технологію порушення етичних принципів і норм професійної діяльності. Розкрито тенденції розвитку етичних парадигм реклами. Запропоновано шляхи подолання проблем, пов'язаних з етичною дискримінацією суспільства загалом і національного соціуму зокрема.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Грицютенко В. І. 
Іронія і сатира в газеті: редакторські та перекладацькі турботи / В. І. Грицютенко; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2000. - № 2. - С. 108-111. - укp.

Досліджено найбільш поширені в стилістичній системі української преси мовні засоби створення іронічного та сатиричного ефекту та шляхи відтворення їх стилістичної функції в перекладах на англійську мову. Наголошено на редакторській ролі перекладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)7 + Ч612.163.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Грицютенко В. І. 
Редагування українських офіційно ділових текстів при перекладі англійською мовою / В. І. Грицютенко; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 1999. - № 1. - С. 83-86. - укp.

Лихом назвав Максим Рильський "канцєлярит", тобто вигадану чиновниками мову. Така мова виконує певні стилістичні функції - створює двозначність, пишномовність стилю, приховує правду й одночасно засвідчує культурно-освітній рівень мовців. Переклади текстів, написаних чиновницькою мовою, потребують складної стилістичної трансформації, рішучого редакторського втручання в текст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-713 + Ш141.14-77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Грицюта Н.М. 
Наукове вивчення етичних аспектів рекламної комунікації / Н.М. Грицюта // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 4. - С. 145-150. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Аналітичне осмислення етики рекламної комунікації, вивчення її впливу на моральну свідомість суспільства - актуальна проблема сучасного рекламознавства. Акцентовано увагу на найбільш проблемних аспектах, які вимагають студіювання, і визначено перспективи подальших наукових розробок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Грицюта Н. М. 
Рекламна етика: принципи, чинники, реалії, тенденції : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Н. М. Грицюта; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 36 c. - укp.

Вперше укладено історіографію наукового вивчення етики реклами за хронологічно-типологічним принципом, класифікаційну схему етики реклами у вигляді параметричної моделі, що ізоморфно відображає категорії етики у категоріях реклами. Визначено естимаційними критеріями етики реклами категорії етики та реклами, конкретизовані у класифікаційній схемі. Внесено уточнення до змісту поняття "реклама, що вводить в оману" й уведено новий термін "оманлива реклама". Запропоновано нові терміни, що стосуються етики реклами (моральна реклама, моральнісна реклама, соціально відповідальна реклама, естимаційна (оціночна) реклама, метареклама, сумлінна реклама, фахово врегульована та законодавчо врегульована реклама, достовірна реклама) та наведено їх визначення. Визначено різновиди естимаційної реклами (соціально ціннісна реклама й етнічно спрямована реклама). Виявлено маніпулятивні технології порушення етичних норм реклами. Запропоновано концепцію етичних парадигм конкурентоспроможної реклами. Удосконалено процес аналізу зарубіжного досвіду регулювання етики реклами, розглянувши її як об'єкт інформаційних правовідносин та об'єкт саморегулювання професійною громадськістю. Вивчено особливості професійних етичних кодексів, які є настановними документами у формуванні етичних парадигм рекламної комунікації. Досліджено інтерпретацію вітчизняного досвіду з формування етичних парадигм рекламної комунікації, його здобутків, недоліків і перспектив розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Грицюта Н. М. 
Аналіз наукового осмислення етичних критеріїв реклами: принципи класифікації / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 112-118. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Компаративний аналіз численних намагань науковців і практиків рекламного бізнесу визначити принципи етики реклами й систематизувати їх, що окреслилися в розробках Л. Колеро, М. Ліхобабіна, У. Уелса, Дж. Моріарті, Дж. Бернетта, П. Х. Канінгем, А. Хаймана, А. Танслея, Г. Кларка, Дж. Зайнкхена, Д. Огілві, О. Мінбалєєва, А. Акоп'янц, Р. Ботавіної, є предметом цього дослідження. Запропоновано систематику критеріїв етики реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Грицюта Н. М. 
Прихована реклама - маніпулятивна технологія порушення етичних принципів професійної діяльності / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 3. - С. 112-117. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто причини виникнення й суть концепту "прихована реклама"; екстрапольовано наукову проблему до розгляду в правовому полі України й у контексті зарубіжної практики регулювання. Актуальними трендами прихованої реклами в Україні є спонсоринг, Product Placement, використання редакційного матеріалу в ЗМІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Грицюта Н. М. 
Професійна етика PR-діяльності: сутність поняття, принципи / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 4. - С. 130-135. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено суть концепту "професійна етика PR-діяльності" на понятійному рівні та чітко окреслено етичні принципи професійної PR-діяльності як ієрархічну трирівневу систему в контексті зарубіжної та вітчизняної практики. Джерельну базу дослідження й теоретико-емпіричну основу систематизації етичних принципів PR-діяльності становлять кодекси професійної етики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Грицюта Н. М. 
Правові чинники професійної етики PR-діяльності: ієрархія рівнів / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 1. - С. 120-126. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Здійснено аналіз правового забезпечення PR-діяльності як системи формування й підтримки етичних стандартів і принципів фахової етики. Зважаючи на відсутність прямого фахового законодавства, правове поле сфери PR-діяльності визначається сукупністю державних нормативних актів, що регулюють її за принципом ієрархічної організації на кількох інтегративних рівнях. Зроблено висновки, що PR-діяльність, заснована на верховенстві права, може бути успішною та сприяти встановленню й розвитку соціальної гармонії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Грицюта Н. М. 
Компаративний аналіз зарубіжних концепцій етики PR / Н. М. Грицюта, К. О. Геселева // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 3. - С. 150-154. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Здійснено компаративний аналіз та узагальнення праць зарубіжних дослідників XX і XXI ст., присвячених етиці PR. На основі проведеного дослідження визначено основі недоліки існуючих підходів до розв'язання етичних дилем у PR та розроблено власний універсальний підхід.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Грицюта О. Ф. 
Виховання моральних цінностей у підлітків в умовах літніх таборів відпочинку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Ф. Грицюта; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Київ, 2021. - 20 c. - укp.

Комплексно досліджено проблему виховання моральних цінностей підлітків у літніх таборах відпочинку. З'ясовано стан вивчення проблеми формування моральних цінностей у підлітків. Визначено критерії виховання моральних цінностей і три рівні їх сформованості. Окреслено педагогічні умови виховання підлітків у літньому таборі: збагачення їх системи моральних цінностей; поглиблення знань про моральні цінності; готовність педагогів до виховання моральних цінностей. Розроблено програму "Реформати", яка стала комплексним засобом реалізації педагогічних умов. Обґрунтовано зміст навчання вихователів літнього табору відпочинку. За допомогою моніторингу визначено високий рівень ефективності визначених педагогічних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4УКР)113.858 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Грицюта О. О. 
Історія Механіко-будівного відділу Київського відділення Російського технічного товариства (1888 - 1919) : монографія / О. О. Грицюта; ред.: О. Я. Пилипчук; Державний університет інфраструктури та технологій. - Київ : Талком, 2020. - 196 c. - (Серія "Історія освіти, науки і техніки: в школах, напрямах, іменах"; кн. 21). - Бібліогр.: с. 173-186 - укp.

Досліджено історію розвитку та діяльності Механіко-будівного відділу Київського відділення Російського технічного товариства у II половині XIX - початку XX ст. На основі вивчення архівних матеріалів висвітлено історію виникнення зазначеного відділу, розкрито його роль у розбудові залізничного транспорту Південно-Західного краю, розглянуто напрями наукових студій у цій галузі. Висвітлено діяльність видатних інженерів та їх внесок у розробку конкретних питань розвитку техніки залізничного транспорту (колія та колійне господарство, рухомий склад залізниць, економіка залізничного транспорту, управління процесами перевезень).


Індекс рубрикатора НБУВ: О2 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857309 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського