Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (137)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 185
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Водопьянова Е. Ю. 
Информационно-коммуникативный аспект рекламы / Е. Ю. Водопьянова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 1. - С. 94-100. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто один з важливих аспектів реклами, а саме інформаційно-комунікативний, зроблено спробу розкрити сутність реклами як комунікативного процесу.

Рассмотрен один из важных аспектов рекламы,а именно информационно-коммуникативный, сделана попытка раскрыть сущность рекламы как коммуникативного процесса.

In the given article one is reflected advertising from the important aspects of advertising, namely is informational - communicative, attempt to open an essence of as communicative process.


Ключ. слова: реклама, информационно-коммуникативный аспект
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сапенько Р.  
Искусство рекламы в современной культуре / Р. Сапенько. - К., 2005. - 295 c. - Библиогр.: 339 назв. - рус.

Освещены политические и экономические предпосылки создания массового общества, рассмотрены вопросы зарождения массовой культуры. Проанализированы взаимоотношения искусства и рекламы, эстетическое отношение в контексте перемен культуры и искусства, а также взаимодействие рекламы и телевидения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч111.15 + Ю6*46 в03 + Ю6*671.1*46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зирка В. В. 
Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект : Моногр. / В. В. Зирка; Днепропетр. нац. ун-т. - Д. : ИМА-пресс, 2004. - 290 c. - Библиогр.: с. 261-283 - рус.

Проанализированы особенности языкового манипулирования в рекламном дискурсе. Рассмотрены вопросы аксиологической и гендерной лексики, иноязычных заимствований, освещены прецедентные феномены, слоганы. Описаны формы и жанры рекламы как презентация современности, её основные структурные компоненты.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Войтович Н.  
Політична реклама в ЗМІ та політична культура / Н. Войтович // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2003. - Вип. 11. - С. 407-417. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Діалог. Медіа-студії : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: О. В. Александров; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2005. - 255 с. - рус.

Проаналізовано міфологічний вимір виборчої кампанії в Україні в 2004 р. Висвітлено альтернативну реальність в українському рекламному міфі в контексті руйнування стереотипів за результатами рекламних експериментів і девіацій. Визначено мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами. Розглянуто питання візуальної теорії типографіки.

Проанализировано мифологическое измерение избирательной кампании в Украине в 2004 г. Освещена альтернативная реальность в украинском рекламном мифе в контексте разрушения стереотипов по результатам рекламных экспериментов и девиаций. Определены мотивационные и функциональные особенности эргонимов как элементов рекламы. Рассмотрены вопросы визуальной теории типографики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Войтович Н.  
Політична реклама в пресі та розвиток політичної культури в Україні / Н. Войтович // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2005. - Вип. 13. - С. 367-374. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Шморгун Л. Г. 
Посібник з рекламного менеджменту : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Шморгун. - К. : Абрис, 2005. - 343 c. - Бібліогр.: 47 назв - укp.

Висвітлено теоретичні питання та практичні аспекти рекламної діяльності. Розглянуто значення реклами та зв'язків із громадськістю щодо загального контексту розвитку сучасного бізнесу, історію та сучасний стан рекламної діяльності за умов України. Висвітлено питання співвідношення маркетингу загалом та реклами як важливої частини сучасних маркетингових комунікацій. Наведено методи створення звернень, вибору засобів впливу, планування й організації рекламних кампаній. З'ясовано структуру даної галузі, основні засади організації й управління виробничим процесом за умов рекламних агентств.

Освещены теоретические вопросы и практические аспекты рекламной деятельности. Рассмотрено значение рекламы и связей с общественностью в общем контексте развития бизнеса, а также история и современное состояние рекламной деятельности в Украине. Освещены вопросы соотношения маркетинга в целом и рекламы как важной части современных маркетинговых коммуникаций. Рассмотрены методы создания обращений, выбора средств влияния, планирования и организации рекламных кампаний. Определена структура данной отрасли, основы ее организации и управления производственным процессом рекламных агентств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73 + Ч620.164я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Носенко А. А. 
Проблемы функционирования наружной рекламы в современном городе / А. А. Носенко // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 23. - С. 199-203. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Висвітлено проблеми розміщення рекламно-інформаційних носіїв в існуючому міському середовищі, основні фактори, що визначають їх розміщення, питання комунікативної ефективності організації інфомаційного простору міста.

Освещены проблемы размещения рекламно-информационных установок в существующей городской среде, основные факторы, влияющие на их размещение, вопросы коммуникативной эффективности организации информационного пространства города.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Примак Т.  
Рекламний креатив : Навч. посіб. / Т. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 328 c. - Бібліогр.: с. 323-325. - укp.

Розкрито всі аспекти рекламного креативу від постановки завдання на розробку рекламного звернення (рекламної кампанії) до створення рекламної ідеї та використання практичних прийомів її матеріалізації. Висвітлено місце креативу у створенні та проведенні рекламних кампаній. Запропоновано класифікацію телевізійної та радіореклами, наведено методику оцінки якісних показників рекламного тексту. Проаналізовано питання створення рекламного ролика, креативного оформлення тексту у дизайні реклами. Викладено художні прийоми української філології у створенні рекламних текстів.

Раскрыты все аспекты рекламного креатива от постановки задачи на разработку рекламного обращения (рекламной кампании) до создания рекламной идеи и использования практических приемов ее материализации. Освещено место креатива в создании и проведении рекламных кампаний. Предложена классификация телевизионной и радиорекламы, приведена методика оценки качественных показателей рекламного текста. Проанализированы вопросы создания рекламного ролика, креативного оформления текста в дизайне рекламы. Изложены художественные приемы украинской филологии в создании рекламных текстов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7 + Ч620.164 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дурняк Б. В. 
Розробка і дизайн рекламних видань : Навч. посіб. / Б. В. Дурняк, А. Є. Батюк. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2006. - 320 c. - Бібліогр.: с. 318-319. - укp.

Розкрито сутність реклами як складової частини великої організаційної єдності суспільства та системи підприємництва. Висвітлено її основні принципи, методи та функції. Акцентовано увагу на різномітності засобів реклами та видів рекламних матеріалів, які безпосередньо впливають на формулювання рекламного звернення. Охарактеризовано елементи друкованої реклами, особливості розробки фірмового стилю, рекламні технології. Викладено особливості зорового сприйняття форми та простору, застосування кольору як інструменту дизайну, принципи побудови композиції в рекламі. Проаналізовано основні види дизайну упаковки й етикетки, а також їх вплив на просування товару.

Раскрыта сущность рекламы как составной части большого организационного единства общества и системы предпринимательства. Освещены ее основные принципы, методы и функции. Акцентировано внимание на разнообразии средств рекламы и видов рекламных материалов, непосредственно влияющих на формулирование рекламного обращения. Охарактеризованы элементы печатной рекламы, особенности разработки фирменного стиля, рекламные технологии. Изложены особенности зрительного восприятия формы и пространства, применения цвета как инструмента дизайна, принципы построения композиции в рекламе. Проанализированы основные виды дизайна упаковки и этикетки, а также их влияние на продвижение товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164я73-1 + У9(4УКР)421.0-803.81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Діалог. Медіа-студії : зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: О. В. Александров; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2008. - 294 с. - рус.

Висвітлено проблеми типології Інтернет-ЗМІ у журналістикознавстві. Проаналізовано мовно-стилістичні особливості новин радіо "Свобода" та "Бі-Бі-Сі". Визначено сучасні закономірності розвитку видавничої справи в Україні в історичному аспекті. Розглянуто питання євроатлантичної інтеграції інформаційного простору держави у контексті рішень Бухарестського саміту.

Освещены проблемы типологии Интернет-СМИ в журналистиковедении. Проанализированы языково-стилистические особенности новостей радио "Свобода" и "Би-Би-Си". Определены современные закономерности развития издательского дела в Украине в историческом аспекте. Рассмотрены вопросы евроатлантической интеграции информационного пространства государства в контексте решений Бухарестского саммита.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Альберт К. В. 
Психология в рекламе / К. В. Альберт, П. К. Власов, Е. В. Дворцова, А. А. Киселева, Е. В. Маркова, С. Г. Тарасов. - 2-е изд., доп., перераб. - Х. : Гуманит. Центр, 2007. - 318 c. - рус.

Освещена психологическая структура рекламы. Раскрыты особенности национальной рекламы, этнические и культурные стереотипы ее восприятия. Уделено внимание вопросам рекламной концепции и стратегии, организационной структуре рекламного отдела, влиянию рекламы на потребителя, мониторингу психологической эффективности рекламной кампании. Охарактеризован методический инструментарий организационного психолога в торговле. Раскрыты особенности рекламных текстов, устной, радио- и наружной рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики : матеріали Другої Всеукр. наук.-практ. конф., 16 груд. 2008 р., Київ / ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", Всеукраїнскька науково- практична конференція (2+ 2008+ Київ). - К., 2008. - 125 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти організації та проведення рекламної діяльності в Україні. Розглянуто новітні напрями розвитку реклами та маркетингових комунікацій, проаналізовано особливості управління рекламною діяльністю на підприємствах різних галузей. Показано переваги використання інтернет-технологій у рекламній діяльності. Досліжено проблеми проведення інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствах і запропоновано шляхи їх вирішення. Значну увагу приділено питанням законодавчого регулювання рекламної діяльності. Наведено рекомендації щодо використання економіко-математичного моделювання для визначення ефективності рекламних кампаній. Висвітлено досвід застосування та тенденції розвитку нестандартної реклами в Україні. Проаналізовано історію становлення інституту саморегулювання рекламної діяльності.

Освещены теоретические и практические аспекты организации и проведения рекламной деятельности в Украине. Рассмотрены новейшие направления развития рекламы и маркетинговых коммуникаций, проанализированы особенности управления рекламной деятельностью на предприятиях различных отраслей. Показаны преимущества использования интернет-технологий в рекламной деятельности. Исследованы проблемы проведения интегрированных маркетинговых коммуникаций на предприятиях и предложены пути их решения. Значительное внимание уделено вопросам законодательного регулирования рекламной деятельности. Обоснованы рекомендации по использованию экономико-математического моделирования для определения эффективности рекламных кампаний. Освещен опыт применения и тенденци развития нестандартной рекламы в Украине. Проанализирована история становления института саморегулирования рекламной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 я431 + У9(4УКР)421.0-803.81 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ковалевська Т. Ю. 
Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : монографія / Т. Ю. Ковалевська, Н. В. Кондратенко, Н. В. Кутуза, О. О. Порпуліт, А. В. Ковалевська; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2009. - 400 c. - Бібліогр.: с. 367-391. - укp.

Проаналізовано рекламу та PR як концептуальні складники сучасного медіапростору, визначено кваліфікаційні ознаки та жанрові різновиди актуальних дискурсів, структурно-семантичні компоненти, їх впливову домінанту та маніпулятивну природу із застосуванням методів новітньої парадигми нейролінгвістичного програмування. Систематизовано комплекс мовних і невербальних сугестогенів у котекстах ЗМІ, описано експериментальні методи дослідження реклами та PR, спрямованих на ефективне конструювання даних текстових масивів.

Проанализированы реклама и PR как концептуальные составители современного медиапространства, определены квалификационные свойства и жанровые разновидности актуальных дискурсов, структурно-семантические компоненты, их влиятельная доминанта и манипулятивная природа с применением методов новейшей парадигмы нейролингвистического программирования. Систематизирован комплекс языковых и невербальных сугестогенов в контекстах СМИ, описаны экспериментальные методы исследования рекламы и PR, направленных на эффективное конструирование данных текстовых массивов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Ч620 + Ф055.1 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Якобишин О.  
Рекламна агресія / О. Якобишин. - К. : Навч.-полігр. лаб. Ін-ту журналістики, 2008. - 40 c. - Бібліогр.: с. 40. - укp.

Розкрито суть поняття "реклама". Показано місце агресивної реклами у вітчизняних засобах масової інформації. Наведено приклади агресивної рекламної інформації. Розглянуто основні етапи створення та поширення реклами.

Раскрыта сущность понятия "реклама". Показано место агрессивной рекламы в отечественных средствах массовой информации. Приведены примеры агрессивной рекламной информации. Рассмотрены основные этапы создания и распространения рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р112806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Череповська Н.  
Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами / Н. Череповська // Соц. психологія. - 2007. - Спец. вип. - С. 101-107. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено ЗМІ не лише як прогрес у комунікативній сфері, а й як небезпеку надмірного психологічного тиску, виражену тенденцію до маніпуляцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ю959.49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бебик В.  
Соціально-психологічні аспекти ефективності політичної реклами в мас-медіа / В. Бебик, Н. Трач // Соц. психологія. - 2008. - № 1. - С. 51-59. - укp.

Надано результати загальнонаціонального опитування респондентів з усіх областей України, проведеного Центром політичних комунікацій університету "Україна" і Всеукраїнською асоціацією політичних наук напередодні позачергових парламентських виборів 2007 р.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ф055.1 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зірка В. В. 
Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі : Автореф. дис... д-ра філол. наук : 10.02.02 / В. В. Зірка; НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. - К., 2005. - 32 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 + Ш141.2-31 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Терещенко Д. А. 
Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади : автореф. дис... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Д. А. Терещенко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. - Х., 2009. - 19 c. - укp.

На підставі аналізу наукових надбань у галузі знань з державного управління, законодавчої та нормативно-правової бази, інформаційної діяльності владних структур на місцевому рівні розроблено й обгрунтовано теоретичні підходи до вдосконалення організаційно-правового механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади на засадах маркетингу. Доведено, що основою вдосконалення механізмів комунікативної діяльності місцевих органів влади є сучасна парадигма державного управління "служіння влади людям", яка передбачає задоволення потреб громадян і розвиток соціального партнерства з використанням сучасної соціально-комунікативної технології "маркетинговий PR". Розглянуто інструменти маркетингового PR, а саме: зв'язки з громадськістю, рекламу, просування публічних послуг, прямий маркетинг. Увагу приділено вдосконаленню організаційної складової механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади шляхом перегляду повноважень інформаційних служб. Зазначено, що впровадження запропонованого організаційно-правового механізму потребує наявності фахівців нової генерації, спроможних працювати з використанням сучасних комунікативних технологій, та які мають навички вивчення потреб споживачів, проведення маркетингових досліджень. Запропоновано блок-схему формування та реалізації стратегії та тактики комунікативної діяльності місцевих органів влади, розкрито її головні етапи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Соловйов С. Г. 
Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси) : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / С. Г. Соловйов; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Проведено комплексне дослідження реклами у пресі товарів, виготовлених на основі науково-технічних відкриттів, винаходів, розробок. Проаналіовано моделі реклами, зроблено огляд сучасних теорій комунікації, розглянуто основні історичні етапи популяризації науки в Україні. Розкрито функції й особливості прямої та прихованої реклами, запропоновано критерії їх визначення. Розроблено структурну схему реклами інноваційного товару, в якій визначено комунікаційні функції її складових елементів. Встановлено співвідношення реклами науки та техніки до загальної кількості рекламних публікацій у пресі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359560 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського