Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (15)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (120)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Плотникова В. В. 
Мода как психологический феномен общения в молодежной среде / В. В. Плотникова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 278-282. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

У статті зазначено, що феномен моди є специфічним компонентом сучасної культури людства. З цього боку моду розглянуто дослідниками в галузі естетики, історії, філософії та ін. Аналіз психологічної літератури стосовно цієї проблеми дозволив автору зробити висновок про актуальність розглядання моди як специфічного засобу спілкування молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-996

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оленина Е. Ю. 
Реклама как художественно-эстетическая ценность / Е. Ю. Оленина; Харьк. гос. акад. культуры. - Х., 1999. - 54 c. - Библиогр.: 19 назв. - рус.

Рассматриваются особенности эстетического воприятия рекламы, в частности, обращается внимание на образность и игровую заданность рекламы. Показана роль рекламы в эстетизации коллективного поведения, в т.ч. в формировании стереотипов поведения, а также ее регулятивно-коммуникативное назначение. Подчеркивается, что через подражание и внушение, стандартизацию и схематизацию реклама внедряет в сознание потребителей эстетические идеалы, нормы поведения на уровне повседневного бытия, облекая их в форму образов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю815.7 + Ю959.91-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зозулев А. В. 
Поведение потребителей : Учеб. пособие / А. В. Зозулев. - К. : Знання, 2004. - 364 c. - Библиогр.: с. 357-364 - рус.

Рассмотрены важнейшие аспекты поведения людей на потребительском рынке. Определены основные культурные, социальные, личностные, психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, предложены модели потребительского поведения, охарактеризован процесс принятия решений потребителями. Проанализированы особенности изучения потребительских мотиваций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21я73 + У9(4УКР)421.0-361.1я73 + Ю959.91я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шевяков О. В. 
Психологічні чинники семантичного дизайну у рекламній діяльності / О. В. Шевяков, О. Ю. Водоп'янова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 294-296. - укp.

Висвітлено деякі концептуальні підходи та принципи психології реклами.

Освещены некоторые концептуальные подходы и принципы психологии рекламы.

Some conceptual approaches and principles of psychology of advertising, to which it is desirable to listen.


Ключ. слова: рекламна діяльність, семантичний дизайн, психологічні чинники
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ю959.91-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Иванова Р. Х. 
Поведение потребителей : Учеб. пособие / Р. Х. Иванова; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2003. - 118 c. - (Учеб. изд.). - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы поведения потребителей в условиях экономического обмена. Определены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей. Приведены методические рекомендации к проведению количественных и качественных исследований поведения потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21я73 + У9(4УКР)421.0-361.1я73 + Ю959.91-996я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652000 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Скибінський С. В. 
Поведінка споживачів : Навч. посіб. / С. В. Скибінський, Н. Ф. Басій, Л. М. Орел; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. - Л., 2004. - 103 c. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Розкрито структуру і сутність поведінки споживачів, описано процес прийняття рішень індивідуальним споживачем. Проаналізовано мотивацію як фактор внутрішнього впливу на поведінку споживачів.

Раскрыты структура и сущность поведения потребителей, описан процесс принятия решений индивидуальным потребителем. Рассмотрены вопросы осознания, удовлетворения потребности и освобождения от товара. Проанализирована мотивация как фактор внутреннего влияния на поведение потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР) + У9(4УКР)421.0-36я73 + Ю959.91-996я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смирнова Н. И. 
Маркетинговое исследование мотивации потребителей физкультурно-оздоровительных услуг / Н. И. Смирнова, Е. Е. Черненко, О. А. Гордейченко, Д. Г. Сердюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 263-266. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Определены потребительские свойства физкультурно-оздоровительных услуг, имеющие наибольшее значение для потребителей при выборе места занятий. Проанализирована стабильность членской базы клубов, участвующих в исследовании. Доказано, что своевременно проведенные комплексные маркетинговые исследования способствуют повышению эффективности управления, позволяют корректировать работу клуба, влияют на мотивацию потребителей, повышают стабильность членской базы.

Визначено споживчі властивості фізкультурно-оздоровчих послуг, що найбільше суттєво впливають на вибір споживачів щодо місця занять. Проаналізовано стабільність членської бази досліджуваних клубів. Доведено, що своєчасно проведені маркетингові дослідження сприяють підвищенню ефективності управління, дозволяють коригувати роботу клубу, впливають на мотивацію споживачів, підвищують стабільність членської бази.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)77 + У9(4УКР)49:Ч51 + Ю959.91-996

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Поведінка споживачів : Конспект лекцій / уклад.: О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2007. - 134 c. - Бібліогр.: с. 132-133. - укp.

Розкрито сутність поведінки споживачів (ПС) за умов економічного обміну. Наведено мікроекономічний підхід до моделювання ПС. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на ПС. Охарактеризовано процес ухвалення рішень індивідуальним і організаційним споживачем. Розглянуто поведінкову реакцію покупців. Охарактеризовано маркетингові інструменти впливу на ПС. Викладено загальну характеристику методів дослідження ПС. Запропоновано методики, що застосовуються в процесі проведення якісних досліджень ПС.

Раскрыта сущность поведения потребителей (ПП) в условиях экономического обмена. Приведен микроэкономический подход к моделированию ПП. Определены факторы внутреннего и внешнего влияния на ПП. Охарактеризован процесс принятия решений индивидуальным и организационным потребителем. Рассмотрена поведенческая реакция покупателей. Охарактеризованы маркетинговые инструменты влияния на ПП. Изложена характеристика методов исследования ПП. Предложены методики, используемые при проведения качественных исследований ПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361я73-2 + У010.322.я73-2 + Ю959.91-996 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бутенко Н. Ю. 
Соціальна психологія в рекламі : Навч. посіб. / Н. Ю. Бутенко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 380 c. - Бібліогр.: с. 372-376. - укp.

Розглянуто соціально-психологічні особливості рекламної діяльності (РД), розкрито сутність понять психологічних впливів і соціально-психологічного маніпулювання в рекламі. Окрему увагу приділено психологічним проблемам РД у контексті культури та суспільства. Охарактеризовано психологічні процеси забезпечення ефективності впливу в даній сфері, визначено зміст понять уваги, пам'яті, мислення, уяви. Наведено сугестивний і маркетинговий підходи в психології РД.

Рассмотрены социально-психологические особенности рекламной деятельности (РД), раскрыта сущность понятий психологических влияний и социально-психологического манипулирования в рекламе. Особое внимание уделено психологическим проблемам РД в контексте культуры и общества. Охарактеризованы психологические процессы обеспечения эффективности влияния в данной сфере, определено содержание понятий внимания, памяти, мышления, представления. Приведены сугестивный и маркетинговый подходы в психологии РД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скибінський С. В. 
Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. / С. В. Скибінський; Укоопспілка. - Л. : ЛКА, 2009. - 260 c. - Бібліогр.: с. 257-258. - укp.

Визначено місце та роль дослідження поведінки споживачів у маркетинговій діяльності фірми. Проаналізовано відмінності у прийнятті рішень споживачами-індивідами та споживачами-фірмами. Виявлено та класифіковано фактори, що впливають на формування поведінки-споживачів, обгрунтовано необхідність їх дослідження. Описано процес прийняття рішення покупцем товару, розглянуто варіанти мотивів відвідування маркетів, наведено характеристику дій споживачів за різних видів споживання. Розкрито вплив інформаційного чинника на процес прийняття рішення про покупку товару, запропоновано методику визначення ступеня зацікавленості потенційного покупця. Розглянуто логіко-математичні методи дослідження передкупівельного оцінювання варіантів товару покупцями.

Определены место и роль исследования поведения потребитиелей в маркетинговой деятельности фирмы. Проанализированы отличия в принятии решений потребителями-индивидами и потребителями-фирмами. Выявлены и классифицированны факторы, влияющие на формирование поведения-потребителей, обоснована необходимость их исследования. Описан процесс принятия решений покупателем товара, рассмотрены варианты мотивов посещения маркетов, дана характеристика действий потребителей при различных видах потребления. Раскрыто влияние информационного фактора на процесс принятия решений о покупке товара, приведена методика определения степени заинтересованности потенциального покупателя. Рассмотрены логико-математические методы исследования предварительного оценивания вариантов товара покупателем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 я73 + Ю959.91-996 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Альберт К. В. 
Психология в рекламе / К. В. Альберт, П. К. Власов, Е. В. Дворцова, А. А. Киселева, Е. В. Маркова, С. Г. Тарасов. - 2-е изд., доп., перераб. - Х. : Гуманит. Центр, 2007. - 318 c. - рус.

Освещена психологическая структура рекламы. Раскрыты особенности национальной рекламы, этнические и культурные стереотипы ее восприятия. Уделено внимание вопросам рекламной концепции и стратегии, организационной структуре рекламного отдела, влиянию рекламы на потребителя, мониторингу психологической эффективности рекламной кампании. Охарактеризован методический инструментарий организационного психолога в торговле. Раскрыты особенности рекламных текстов, устной, радио- и наружной рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Владимирська Г. О. 
Реклама : навч. посіб / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - К. : Кондор, 2009. - 334 c. - Бібліогр.: с. 330-332. - укp.

Розкрито роль реклами в підприємницькій діяльності, проаналізовано особливості рекламного процесу у міжнародному контексті та в Україні. Висвітлено психологічні аспекти маркетингу, наведено характеристику рекламної кампанії як цілісної покрокової стратегії. Описано сучасні методи впливу на суспільну свідомість. Висвітлено питання організації діяльності рекламного агенства, розглянуто засоби створення іміджу торгової марки й інструменти стимулювання збуту. Визначено сутність основних понять брендінгу, наведено різні підходи щодо створення брендів в Америці, Японії, Україні. Охарактеризовано засоби рекламного інформування, встановлено їх ефективність. Описано творчі методики рекламістів, компоненти фірмового стилю, принципи та прийоми роботи рекламного дизайнера. Визначено основні напрями розвитку сучасної реклами, розкрито особливості її створення для жінок і чоловіків.

Раскрыта роль рекламы в предпринимательской деятельности, проанализированы особенности рекламного процесса в международном контексте и в Украине. Освещены психологические аспекты маркетинга, приведена характеристика рекламной кампании как целостной пошаговой стратегии. Описаны современные методы влияния на общественное сознание. Освещены вопросы организации деятельности рекламного агентства, рассмотрены средства создания имиджа торговой марки и инструменты стимулирования сбыта. Определена сущность основных понятий брендинга, изложены различные подходы к созданию брендов в Америке, Японии, Украине. Охарактеризованы средства рекламного информирования, установлена их эффективность. Описаны творческие методики рекламистов, компоненты фирмового стиля, принципы и приемы работы рекламного дизайнера. Определены основные направления развития современной рекламы, показаны особенности ее создания для женщин и мужчин.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я73 + Ю959.91-997 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Зубіашвілі І.  
Соціально-психологічна сутність грошей / І. Зубіашвілі // Соц. психологія. - 2008. - № 1. - С. 128-141. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Розглянуто соціально-психологічну сутність грошей як засобу входження особистості у світ економіки, тобто як фактора економічної соціалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91 + У010.295.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Горбанюк О.  
Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соц. психологія. - 2009. - № 3. - С. 24-39. - укp.

Розглянуто проблему дослідження брендів. Для оцінки іміджу бренду адаптовано лексичну методику з психологічної теорії ознак. Кількісна оцінка іміджу 44 брендів на підставі анкетування 390 українських споживачів виявила чотирифакторну структуру ознак особистості, які приписуються брендам "компетенція", "екстраверсія", "прихильність" і "макіавеллізм".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Єфімова Н. О. 
Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. О. Єфімова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 c. - укp.

Уперше встановлено, що стендова реклама, яка ілюструє алкогольну та тютюнову продукцію, є найбільш істотно представленою у свідомості молоді. Розкрито розходження у значимості елементів рекламного щита (графічної частини, слогану, текстової інформації) у процесі його сприйняття між особами, у свідомості яких домінує тютюнова та алкогольна продукція, і тими, у кого немає подібної виразності. Виділено мотиваційні, емоційно-вольові, інтелектуальні, комунікативні та інші властивості особистості, що є детермінантами у разі вибірковості сприйняття реклами різних видів продукції. Уточнено представлення про психологічну суть реклами як певної психотехнології, орієнтованої на маніпулювання мотиваційно-потребовою та свідомою сферою особистості, яка розвивається. Розкрито суть реклами як певної психотехнології, орієнтованої на маніпулювання мотиваційно-потребовою та свідомою сферою особистості, яка розвивається. Досліджено психолого-педагогічні умови щодо адекватного сприйняття рекламних повідомлень молоддю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.2 + Ю959.91-997 + Ч481.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Жовтянська В. В. 
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / В. В. Жовтянська; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено процес репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами. Відзначено специфічну особливість такої реклами, а саме - вона не містить конкретної інформації про рекламований об'єкт. Показано, що в адресата художньо-образної реклами образ об'єкта формується у вигляді експектацій його властивостей. Зауважено, що механізмом, що уможливлює становлення образу, є процес перенесення суб'єктивних смислів, заданих рекламою, на рекламований об'єкт. Процес смислового перенесення відбувається поза значенням об'єкта, що дає змогу розглядати смисл як функціональний елемент неусвідомлюваного. За цього вплив художньо-образної реклами має почасти маніпулятивний характер.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Оленіна О. Ю. 
Реклама як явище художньої культури : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01 / О. Ю. Оленіна; Харк. держ. акад. культури. - Х., 1998. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено дослідженню феномена реклами у контексті загальнолюдської культури в цілому та художньої культури зокрема. Розкрито зв'язок реклами з різними галузями гуманітарних знань, мистецтвом, народною творчістю. Визначено сучасні тенденції розвитку реклами як особливого виду мистецтва, що відображає повсякденне буття людини, має естетичний вплив на різні сфери її життя та суспільства в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Ю81,1 + Ю959.91-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Резнік В. С. 
Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / В. С. Резнік; НАН України. Ін-т соціол. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Узагальнено та систематизовано світовий досвід теоретико-концептуального моделювання поведінки покупців, а також проаналізовано соціально-психологічні моделі індивідуального споживання та купівель, що використовуються у процесі маркетингової діяльності за сучасних умов господарювання. Досліджено сучасні економічні та соціально-культурні умови господарювання, які детермінують генезу та соціальну сутність маркетингу. Розглянуто маркетингову діяльність як різновид соціального управління, а також з'ясовано місце та роль дослідницьких процедур у її структурі. Виділено та обгрунтовано основні функції теоретико-концептуальних моделей: теоретико-трансляційну, емпірико-селекційну, дескриптивно-репрезентативну, евристико-інноваційну, екстраполяційно-прогностичну, змістовно-організаційну та наочно-ілюстративну. Із залученням вітчизняних розробок обгрунтовано концептуальні засади диспозиційного моделювання поведінки покупців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-996

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Козлова О. С. 
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. С. Козлова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2009. - 18 c. - укp.

Встановлено, що структура сприйняття даної реклами чоловіками та жінками складається з загальних і гендерно специфічних компонентів. Визначено, що сексуальність і маскулінність у рекламному образі є більш важливими для чоловіків, а естетична оригінальність - для жінок. Зазначено, що чоловіки більш толерантні до вульгарної агресивності в рекламі, сприйняття сексуальності реклами жінками тісніше пов'язане з силою та маскулінністю. Обгрунтовано, що сприйняття сексуальної реклами чоловіками визначається маскулінністю, прийняттям чоловічих ролей, силою статевого потягу та сексуальною задоволеністю, тоді як сприйняття сексуальної реклами жінками обумовлюється фемінінністю, прийняттям гендерно специфічних ролей і силою статевого потягу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + С5*423.2*344 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гупаловська В. А. 
Психологія реклами : навч. посіб. / В. А. Гупаловська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2010. - 384 c. - Бібліогр.: 61 назв. - укp.

Висвітлено психологічні основи реклами та рекламної діяльності, історію реклами, алгоритм психотехнології рекламної стратегії. Проаналізовано психологічні особливості різних видів реклами (зовнішньої, друкованої, у ЗМІ). Розкрито роль психічних процесів у створенні та споживанні реклами. Описано основні сугестивні психотехнології та маніпулятивні технології в рекламі відповідно до напрямів у психології (психоаналіз, нейролінгвістичне програмування, наведення трансового стану, гіпноз М. Еріксона, трансактивний аналіз). Визначено ефективність реклами й її вплив на споживачів, методики психологічних вимірювань ефективності рекламного впливу та психологічної експертизи реклами.

Освещены психологические основы рекламы и рекламной деятельности, история рекламы, алгоритм психотехнологии рекламной стратегии. Проанализированы психологические особенности разных видов рекламы (внешней, печатной, в СМИ). Раскрыта роль психических процессов в создании и потреблении рекламы. Описаны основные суггестивные психотехнологии и манипулятивные технологии в рекламе в соответствии с направлениями в психологии (психоанализ, нейролингвистическое программирование, приведение трансового состояния, гипноз М. Эриксона, трансактивный анализ). Определены эффективность рекламы и её влияние на потребителей, методики психологических измерений эффективности рекламного влияния и психологической экспертизы рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50388 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського