Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Горбанюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Горбанюк О. Эффективность почтовых анкет в маркетинговых исследованиях / О. Горбанюк // Экономика Украины. - 1999. - № 3. - С. 87-89. - рус. Індекс рубрикатора НБУВ: С5в811.1
Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соц. психологія. - 2009. - № 3. - С. 24-39. - укp.Розглянуто проблему дослідження брендів. Для оцінки іміджу бренду адаптовано лексичну методику з психологічної теорії ознак. Кількісна оцінка іміджу 44 брендів на підставі анкетування 390 українських споживачів виявила чотирифакторну структуру ознак особистості, які приписуються брендам "компетенція", "екстраверсія", "прихильність" і "макіавеллізм". Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91 + У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами (закінч.) / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соц. психологія. - 2009. - № 4. - С. 41-54. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.Розглянуто проблему дослідження брендів. Для оцінки іміджу бренду адаптовано лексичну методику з психологічної теорії ознак. Кількісна оцінка іміджу 44 брендів виявила чотирифакторну структуру ознак особистості, які приписуються брендам "компетенція", "екстраверсія", "прихильність" і "макіавеллізм". Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.26-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Горбанюк О. Імідж України і держав колишнього СРСР в уявленнях поляків / О. Горбанюк, В. Біалонос, Ю. Аксьонова // Соц. психологія. - 2010. - № 2. - С. 37-48. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Мета дослідження - з'ясувати, як оцінюється Україна та інші країни - колишні республіки СРСР у свідомості польського суспільства. Результати опитування показали, що їх імідж складається з трьох взаємопов'язаних вимірів: рівень життя населення, політичний устрій та економічний розвиток. Уявлення про країни порівнювалися з об'єктивними даними, внаслідок чого встановлено, іміджі яких держав є найбільш схожими. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю955.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Горбанюк О. Імідж України на тлі інших держав у світлі концепції "особистості країни" / О. Горбанюк, В. Размус, М. Богуш // Соц. психологія. - 2010. - № 3. - С. 75-90. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.Ідентифіковано виміри диференціювання іміджів країн в аспекті рис особистості, які їм приписуються, а також з'ясовано позиції України відносно інших країн за цими вимірами. Аналіз головних компонентів визначив три виміри: господарність, войовничість і спонтанність. Установлено високу експланаційну вартість цих вимірів щодо ставлення до країни та оцінки якості її продукції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.08
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|