Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Гришак С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | | | |
1. |
Харченко С. Я. Гендерна соціалізація сучасної жіночої молоді : монографія / С. Я. Харченко, Л. Г. Харченко, С. М. Гришак, О. А. Болотська; НДЦ пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України та Луган. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 318 c. - Бібліогр.: с. 283-317. - укp.Висвітлено проблеми гендерної соціалізації жіночої молоді в контексті соціально-педагогічної діяльності. Охарактеризовано сучасні гендерні стереотипи, розкрито особливості та зміст гендерного виховання жінок-лідерів. Розглянуто процес професіональної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності. Освещены проблемы гендерной социализации женской молодежи в контексте социально-педагогической деятельности. Охарактеризованы современные гендерные стереотипы, раскрыты особенности и содержание гендерного воспитания женщин-лидеров. Рассмотрен процесс профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к реализации идеи гендерного равенства. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*148:Ч30 + Ч30 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА714208 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Гришак С. М. Підготовка майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійнії діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. М. Гришак; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.Розглянуто проблему підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності. На базі теоретичного аналізу досліджень гендерної спрямованості, а також наукових праць, присвячених проблемі підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери в контексті ідей гендерного підходу встановлено, що визначальним у понятті "гендерна рівність" є феномен гендеру. Розкрито сутність понять "гендерна рівність" та "гендер". Встановлено взаємозв'язок гендерної рівності з соціальною роботою, досліджено її співвідношення з іншими категоріями гендерного порядку. Вперше розроблено на теоретичному, змістовому та технологічному рівнях педагогічні умови підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності, основою яких є формування в них гендерних уявлень, створення кооперативно-моделюючого середовища та впровадженні в навчальний процес інтерактивних форм і методів його засвоєння, орієнтація процесу навчання на розвиток гендерної компетентності, гендерної сенситивності, гендерної діяльності та домінуючих професійно значущих якостей спеціалістів соціальної сфери. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*148:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА351152 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Гришак С. М. Проблеми становлення гендерної освіти в пострадянських суспільствах / С. М. Гришак // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19, ч. 2. - С. 125-132. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто спільні проблеми становлення гендерної освіти в суспільствах пострадянського простору, серед яких - вплив загальних політичних процесів, спільна радянська соціалізація, тенденція вкорінення гендерних теорій у національний контекст, близькі контакти з міжнародними організаціями по інтеграції гендерних досліджень, просування гендерних програм в освіті "знизу", обмеженість навчальних ресурсів. Визначено, що початок розвитку гендерної освіти в знов утворених державах після розпаду радянського союзу припадає на другу половину 90-х рр. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Гришак С. М. Організація позанавчальної діяльності студентів коледжу в процесі соціалізації на основі гендерного підходу / С. М. Гришак, Н. С. Шабаєва // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 47-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Обгрунтовано організацію позанавчальної діяльності студентів коледжу у процесі соціалізації на основі гендерного підходу, що потребує перегляду методологічних та ідеологічних орієнтирів виховання студентської молоді з позиції ідеї гендерної рівності. Ідея гендерної рівності, поєднуючи всі компоненти системи позанавчальної діяльності, тобто зміст, принципи, завдання й напрямки виховання, педагогічні технології, у результаті сприятиме визначенню певних шляхів створення сприятливих умов для розвитку здібностей студента незалежно від статі, а також партнерської гендерної взаємодії вихователя й студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.332
Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Гришак С. Сутність та особливості гендерної культури як теоретичне підгрунтя її формування в підростаючого покоління / С. Гришак, І. Калько // Освіта на Луганщині. - 2015. - № 1. - С. 50-55. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Здійснено аналіз сутності гендерної культури та виявлено її особливості. У результаті вивчення підходів науковців до визначення поняття, надано власне розуміння досліджуваного феномену й окреслено певні його особливості: гендерна культура поєднує два поняття - "гендер" і "культура", серед яких поняття гендеру вважаємо ключовим; гендерна культура є цілісною системою, що має певну структуру й відповідні функції; як і культура загалом, використовується суспільством для збереження й передачі гендерного досвіду; гендерна культура структурується за чоловічим або жіночим варіантом ("культура жінки" та "культура чоловіка"); гендерна культура - це особливий вид культури, властивий як суспільству в цілому, так і конкретній людині зокрема; буває патріархатного чи егалітарного типів; гендерна культура передбачає формування уявлень у підростаючого покоління про життєве призначення жінок і чоловіків. Критерієм її сформованості є встановлення егалітарних гендерних уявлень щодо взаємодії статей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Гришак С. М. Теорія і практика розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн: порівняльний аналіз : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / С. М. Гришак; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільськ, 2018. - 40 c. - укp.Подано результати цілісного наукового аналізу теорії і практики розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн. Визначено теоретичні основи інтеграції гендерних досліджень як наукового напряму та навчальної дисципліни до вищої школи пострадянських країн: простежено генезу проблеми статевої диференціації в історико-педагогічному та соціокультурному контекстах; з’ясовано теоретичні передумови появи гендерних досліджень, що становлять ідеї західних теоретиків ліберального, радикального напрямів фемінізму та прибічників соціально-конструктивістського підходу. Здійснено аналіз міжнародних правових стандартів рівності жінок і чоловіків та виявлено бар’єри формування нової гендерної парадигми знань у пострадянських країнах, зумовлені відмінним від західних країн контекстом інституціонапізації гендерних досліджень на онтологічному, політичному, гносеологічному, когнітивному рівнях. Досліджено процес організації гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн. Визначено тенденції розвитку гендерної освіти у вищій школі та здійснено їх порівняльний аналіз згідно з розробленою критеріальною базою. Виявлено позитивний досвід гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн та виокремлено напрями його імплементації до освітнього процесу вищих навчальних закладів України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/5)01
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА436784 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|