Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Гупаловська В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Гупаловська В. А. Професійна самореалізація як чинник становлення особистості жінки : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01 / В. А. Гупаловська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 25 c. - укp.Розглянуто професійну самоорганізацію як один з вагомих чинників становлення особистості жінки. Проаналізовано зміст понять "становлення особистості", "професійна самореалізація", виділено показники вказаного становлення, умови, передумови, детермінанти, рівні, механізм, способи, засоби, стратегії самореалізації, критерії професійної самореалізації. Проаналізовано вплив соціокультурних умов на самореалізацію жінки, перешкоди, спричинені статеворольовими стереотипами, віковими та індивідуально-психологічними особливостями когнітивної, емоційної та мотиваційної сфер особистості, комунікативними особливостями, поведінкою у конфлікті, рівнем самоактуалізації жінки. Показано, що професійна самореалізація - вагоміший чинник становлення особистості у порівнянні з реалізацією у сфері сім'ї. Запропоновано програму тренінгу особистісного зростання з метою корекції самоставлення, мотивації, покращення саморегуляції жінок. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + С5*423.21*423.12
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА338892 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Гупаловська В. А. Психологія реклами : навч. посіб. / В. А. Гупаловська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2010. - 384 c. - Бібліогр.: 61 назв. - укp.Висвітлено психологічні основи реклами та рекламної діяльності, історію реклами, алгоритм психотехнології рекламної стратегії. Проаналізовано психологічні особливості різних видів реклами (зовнішньої, друкованої, у ЗМІ). Розкрито роль психічних процесів у створенні та споживанні реклами. Описано основні сугестивні психотехнології та маніпулятивні технології в рекламі відповідно до напрямів у психології (психоаналіз, нейролінгвістичне програмування, наведення трансового стану, гіпноз М. Еріксона, трансактивний аналіз). Визначено ефективність реклами й її вплив на споживачів, методики психологічних вимірювань ефективності рекламного впливу та психологічної експертизи реклами. Освещены психологические основы рекламы и рекламной деятельности, история рекламы, алгоритм психотехнологии рекламной стратегии. Проанализированы психологические особенности разных видов рекламы (внешней, печатной, в СМИ). Раскрыта роль психических процессов в создании и потреблении рекламы. Описаны основные суггестивные психотехнологии и манипулятивные технологии в рекламе в соответствии с направлениями в психологии (психоанализ, нейролингвистическое программирование, приведение трансового состояния, гипноз М. Эриксона, трансактивный анализ). Определены эффективность рекламы и её влияние на потребителей, методики психологических измерений эффективности рекламного влияния и психологической экспертизы рекламы. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС50388 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Партико Т. Б. Психологія : підручник / Т. Б. Партико, С. Л. Грабовська, А. О. Вовк, О. В. Волошок, В. А. Гупаловська; ред.: Т. Б. Партико; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ : Ін Юре, 2014. - 661 c. - укp.Висвітлено основні феномени, властивості та закономірності психіки людини. Показано місце психології в системі сучасних наук. Описано методи сучасної психології, природу та сутність психіки людини. Приділено увагу основним засадам персонології. Надано індивідуально-типологічні характеристики людини та обгрунтовано особливості її перебування в соціумі. Розглянуто феноменологію пізнавальних та емоційно-вольових процесів людини. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я9-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА786132 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Людина і суспільство: філософські, психологічні та політологічні виміри : монографія : в 3 кн. Кн. 2. Особистість в соціумі: психологічні механізми активності / Т. Б. Партико, Н. П. Гапон, С. Л. Грабовська, Н. В. Гребінь, О. В. Квас, О. С. Штепа, І. Р. Петровська, Р. І. Карковська, Т. М. Мандзик, Н. І. Левус, А. О. Вовк, А. А. Присяжнюк, В. А. Гупаловська, І. А. Кочергіна, І. І. Галецька, Л. Д. Климанська, М. Б. Перун, Х. Р. Стельмащук, Л. І. Дідковська, С. М. Чолій, О. В. Сазонова; ред.: В. П. Мельник, В. О. Васютинський, С. Л. Грабовська, Н. П. Гапон. - Львів, 2022. - 422 c. - Бібліогр.: с. 388-416 - укp.Досліджено психологічні механізми активності особистості в соціумі. Розкрито ключові проблеми психологічних механізмів соціальної активності особистості: формування сенсовносгі буття, мотиваційних векторів, громадянської ідентичності, подолання онтологічної незахищеності тощо. Зроблено спробу визначити психологічні предиктори соціальної активності особистості та проаналізувати сучасні ризики порушення психічного здоров'я, представити психологічні практики попередження та подолання деструктивних впливів викликів сьогодення на особистість. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + С5*5*332.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: В359180/2 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|