Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Димитрова$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Димитрова Л. М. 
Соціологія управління та організацій : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. М. Димитрова; Нац. техн. ун-т "Київ. політехн. ін-т". - 2-е вид., виправл. і доповн. - К.: Ліра-К, 2005. - 156 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Викладено основи соціології управління та соціології організацій, які базуються на спільних законах, принципах та методах управління. Розглянуто суб'єкти та об'єкти управління, закони й закономірності їх взаємодії.

Изложены основы социологии управления и социологии организаций, которые базируются на общих законах, принципах и методах управления. Рассмотрены субъекты и объекты управления, законы и закономерности их взаимодействия.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641.216 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Димитрова С. М. 
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С. М. Димитрова // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 109-114. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих чинників.

Рассмотрены основные внешние и внутренние факторы, влияющие на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге, выявлены основные направления их действия, определены ключевые параметры анализа этих факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Использование дактилоскопической информации в раскрытии и расследовании преступлений: проблемы и пути совершенствования : Сб. материалов междунар. науч.-практ. конф. / сост.: А. А. Полтавский, Ю. В. Димитрова; Гос. науч.-исслед. эксперт.-криминалист. центр. - К. : ГНИЭКЦ МВД Украины, 2005. - 206 c. - (Эксперт. служба МВД Украины). - укp.

Приведена характеристика дактилоскопии как отрасли криминалистической техники и рассмотрены ее современные проблемы. Разработана научная концепция конструирования специального курса "Дактилоскопические исследования". Рассмотрены перспективы создания центрального автоматизированного учета дактилоскопической информации. Проанализированы проблемы и обоснованы пути совершенствования криминалистической регистрации в Украине. Определено место дактилоскопического учета в информационной системе органов внутренних дел. Освещен положительный опыт использования дактилоскопической информации в раскрытии и расследовании преступлений. Сформулированы принципиальные основы дактилоскопических идентификационных технологий. Обоснована необходимость автоматизации рабочего места судового эксперта с целью повышения объективности доказательств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)171.2 я431 + Х893.9(4УКР)413 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кондратюк С. Я. 
Ліхеноіндикація : посібник / С. Я. Кондратюк, В. Г. Мартиненко, Л. В. Димитрова, Н. М. Корнелюк; НАН України. Ін-т ботаніки ім. М.Г. Холодного, Кіровогр. нац. техн. ун-т. - К.; Кіровоград : КОД, 2006. - 260 c. - Бібліогр.: с. 248-259. - укp.

Висвітлено можливості використання лишайників України як індикаторів стану навколишнього середовища. На основі дослідження змін різноманіття епіфітних лишайників, поширення груп видів з подібною чутливістю до забруднення атмосферного повітря, даних розрахунку індексу чистоти атмосфери зроблено порівняльну ліхеноіндикаційну оцінку стану забрудення атмосферного повітря у таких містах, як Львів, Івано-Франківськ, Тернопіль, Луцьк, Рівне, Полтава, Кіровоград. Розглянуто стан повітряного середовища на територіях, що прилягають до промислових об'єктів Львівської та Івано-Франківської областей, зокрема Калушського ВО "Хлорвініл". Описано методику використання лишайників як індикаторів пралісів.

Освещены возможности использования лишайников Украины как индикаторов состояния окружающей среды. На основе исследования изменений разнообразия эпифитных лишайников, распространения групп видов с подобной чувствительностью к загрязнению атмосферного воздуха, данных расчета индекса чистоты атмосферы сделана лихеноиндикационная оценка уровня загрязнения атмосферного воздуха в таких городах, как Львов, Ивано-Франковск, Тернополь, Луцк, Ровно, Полтава, Кировоград. Рассмотрено состояние воздушной среды на территориях, прилегающих к промышленным объектам Львовськой и Ивано-Франковской областей, в частности Калушского ПО "Хлорвинил". Описана методика использования лишайников как индикаторов пралесов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.6*801.8я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Димитрова Зл.  
Можливості впровадження концепції фармацевтичної опіки у болгарських аптеках / Зл. Димитрова, Ст. Георгієв, М. Радивоєва, В. Петкова // Клініч. фармація. - 2005. - 9, № 4. - С. 3-9. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що концепція фармацевтичної опіки є новою філософією аптечної практики. Незважаючи на те, що вона була схвалена фармацевтами більшості країн, її впровадження здійснюється з різною швидкістю та має ряд перешкод. Використано затверджені стандарти з практики фармацевтичної опіки, надано їх оцінку за двома критеріями - значимістю для досягнення бажаних терапевтичних результатів у пацієнтів та можливістю їх застосування у болгарських аптеках. Після проведення трьох етапів дослідження методом Делфі оцінено ці стандарти і досягнено консенсусу щодо 40-ка з них. Підкреслено, що їх впровадження створить можливість для визначення недоліків у роботі та окреслення її напрямків у галузі освіти, а також створення умов для порівняння досягнутих терапевтичних та фінансових результатів лікування пацієнтів з тими, які існують за сучасної практики лікарського обслуговування.

Указано, что концепция фармацевтической опеки представляет собой новую философию аптечной практики. Несмотря на то, что она была одобрена фармацевтами большинства стран, ее внедрение осуществляется с разной скоростью и наталкивается на ряд барьеров. Приведены утвержденные стандарты по практике фармацевтической опеки, дана их оценка по двум критериям - значимости для достижения желаемых терапевтических результатов у пациентов и возможности их применения в болгарских аптеках. После проведения трех этапов исследования методом Делфи оценены эти стандарты и достигнут консенсус по отношению к 40-ка из них. Подчеркнуто, что внедрение этих стандартов создаст возможность для выявления недостатков в работе и определения ее направлений в области образования, а также создания условий для сравнения достигнутых терапевтических и финансовых результатов лечения пациентов с теми, которые существуют в нынешней практике лекарственного обеспечения.

The pharmaceutical care conception is a new philosophy of the pharmacy practice. In spite of the fact that it has been approved by the pharmacists of the majority of the countries its introduction is realized with a different rate and faces a number of barriers. That's why using the confirmed standards in pharmaceutical care practice our aim was to estimate them in two criteria - their importance for achieving the therapeutic effects desired and the possibility of their using in Bulgarian chemist's shops. After having performed three stages of the research by Delphy method a group of experts estimated these standards and confirmed 40 of them. The introduction of these standards has been shown to create a possibility for revealing drawbacks in work and determining directions in the field of education as well as creating the conditions for comparing the therapeutic and financial results achieved in treating patients with those existing in the present practice of medicinal provision.


Ключ. слова: Фармацевтична опіка, стандарти аптечної практики, відкриті аптеки
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4БОЛ)26л72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Димитрова Зл.  
Фармакоекономічна оцінка непрямих витрат пацієнтів з хронічним гепатитом С / Зл. Димитрова, І. Тамр, Б. Нанчовска, М. Стефанова // Клініч. фармація. - 2006. - 10, № 1. - С. 20-24. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Ключ. слова: Гепатит С, непрямі витрати, опитувальники
Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.510.116-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15836 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Вырва О. Е. 
Анализ использования костных аллотрансплантатов в клинической практике / О. Е. Вырва, Ю. П. Делевский, Л. А. Кладченко, Н. В. Димитрова // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2002. - № 2. - С. 57-60. - Библиогр.: 19 назв. - рус.

Наведено результати 811-ти оперативних втручань, в ході яких використано 1486 кісткових алотрансплантатів. Заготовку, консервування та зберігання алотрансплантатів проведено згідно з розробленими авторами способами. Установлено біологічні механізми, завдяки яким значно зменшилось число ускладнень та терміни заміщення кісткових дефектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р454.998

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кендюхов А.  
Стратегический подход к оценке эффективности управления торговыми марками / А. Кендюхов, С. Димитрова // Экономика Украины. - 2006. - № 8. - С. 81-85. - рус.

Розкрито роль сильної торгової марки в економічній діяльності підприємства; узагальнено накопичений досвід в області оцінки ефективності стратегічного управління торговою маркою; розроблено систему критеріальних показників оцінки ефективності управління торговими марками на основі стратегічного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Димитрова Л. В. 
Лишайники м. Полтава / Л. В. Димитрова // Укр. ботан. журн. - 2007. - 64, № 6. - С. 850-858. - Библиогр.: 27 назв. - укp.

Исследован видовой состав лихенофлоры Полтавы, проведен систематический и экологический анализ, определены частота встречаемости и проективное покрытие лишайников города. Установлено, что лихенофлора г. Полтава насчитывает 75 видов лишайников из 35-ти родов и 15-ти семейств и имеет сходные черты с естественной лихенофлорой Левобережной Лесостепи в целом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.6*852.1(4УКР-4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Димитрова Л. В. 
Ліхеноіндикація забруднення атмосферного повітря м. Полтава / Л. В. Димитрова // Укр. ботан. журн. - 2008. - 65, № 1. - С. 122-129. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Представлены результаты лихеноиндикационного исследования загрязнения воздуха в г. Полтава и анализ картирования на основании индекса атмосферной чистоты. Выделены четыре изотоксические лишайниковые зоны, которые совпадают с областями распространения групп видов со сходной чувствительностью к атмосферному загрязнению. Установлено, что территория г. Полтава в целом является среднезагрязненной.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.6*801.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Димитрова Л. В. 
Ліхеноіндикація забруднення атмосферного повітря м. Київ / Л. В. Димитрова // Укр. ботан. журн. - 2008. - 65, № 4. - С. 572-585. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Представлены результаты сравнительного лихеноиндикационного картирования загрязнения воздуха в г. Киев с использованием различных индексов атмосферной чистоты. Установлено, что показатели частоты встречаемости и проективного покрытия не увеличивают точность лихеноиндикационных исследований. Следовательно, для лихеноиндикации в условиях больших городов целесообразно использовать индекс видового разнообразия лишайников, который является достаточно репрезентативным и при этом уменьшает затраты времени при полевых исследованиях. Установлено, что атмосферный воздух г. Киев более загрязнен по сравнению с другими городами Украины, где проводили лихеноиндикационное картирование. Это обусловлено влиянием промышленных предприятий (прежде всего энергетики и строительной промышленности), а также автотранспорта. Основные различия в качестве атмосферного воздуха г. Киев - следствие различного расположения и специализации предприятий города, автомобильных дорог и направления господствующих ветров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.5*801.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Димитрова Л. В. 
Урбаногрупи епіфітних лишайників та особливості їх поширення на території м. Київ / Л. В. Димитрова // Укр. ботан. журн. - 2008. - 65, № 3. - С. 408-417. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Представлены результаты изучения особенностей распространения эпифитных лишайников на территории г. Киев. Выделены пять экологических групп лишайников по отношению к фактору урбанизации. Установлено, что основная часть выявленных видов относится к урбанонейтральной и умеренно урбанофобной группам, а максимальную частоту встречаемости (71 - 100 %) имеют представители умеренно урбанофильной группы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.6*851.23(4УКР-4КИЇ-2К)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Димитрова Л. М. 
Філософія історії як світоглядна і методологічна парадигма : Автореф. дис... д-ра філос. наук : 09.00.03 / Л. М. Димитрова; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1998. - 42 c. - укp. - рус.

Дається аналіз головних теоретико-методологічних засад і сучасних наукових метапарадигм, на яких базується філософія історії, а також простежується багатовіковий процес формування цих засад, досліджуються етнічний і есхатологічний аспекти філософсько-історичних підходів. Здійснена теоретична реконструкція процесу генези, становлення і розгортання філософської рефлексії стосовно історичних реалій, починаючи з часів Античності і до сьогодення. Проаналізовані найбільш значні концепції філософської інтерпретації історії в ХХ-му столітті, такі, як морфологія історії О.Шпенглера, концепція локальних цивілізацій А.Тойнбі, історіософські погляди П.Сорокіна, теорія етногенезу Л.М.Гумильова як проявів домінантного в нашому столітті історіоциклізму. Значна увага приділяєтья евристичній і прогностичній ролі історіософської інтенціональності в національному філософському спадку для розбудови української державності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6в + Ю6*32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Адамов В.  
Вызовы ресурсному обеспечению здравоохранения в перспективе до 2020 года : монография: [пер. с болг.] / В. Адамов, Д. Врачовски, Т. Димитрова, Н. Нинов. - Донецк : Ноулидж, Донец. отд-ние, 2011. - 103 c. - Библиогр.: 42 назв - рус.

Раскрыты проблемы финансового управления общественными ресурсами в здравоохранении в перспективе до 2020 г. Рассмотрены фискальные политики и механизмы, которые будут использоваться при определении доходов и расходов в данной сфере. Показано, что в период до 2020 г. существенное применение получат такие альтернативные формы финансирования здравоохранения, как гибридные схемы медицинского страхования, кейс-микс подход и подход к диагностически связанным группам. Уделено внимание проблемам обеспечения фискальной устойчивости систем здравоохранения, а также их прозрачности посредством введения новых правил определения стоимости медицинской помощи и электронного здравоохранения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4БОЛ) к7 + У9(4БОЛ)261.552

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Димитрова С. М. 
Оцінка ефективності маркетингової стратегії підприємства на основі бренд-підходу : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С. М. Димитрова; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства. З'ясовано, що маркетингова стратегія підприємства з позиції бренд-підходу є довгостроковою програмою маркетингової діяльності фірми щодо розвитку своїх брендів на цільових ринках з метою досягнення стратегічних маркетингових цілей, яка визначає принципові рішення щодо створення стійких конкурентних переваг і розширення брендів. Доведено, що за такого трактування цільового змісту маркетингової стратегії товар перетворюється на інструмент продажу брендів. З використанням бренд-підходу за способом проникнення у маркетингове середовище та дії фірми на ринку визначено п'ять маркетингових стратегій підприємства (монобренд для поліринку, монобренд для моноринку, полібренд для моноринку, полібренд для поліринку та суббренд для моно- або поліринку). Запропоновано алгоритм формування маркетингової стратегії на основі бренд-підходу, визначено фактори, які впливають на ефективність маркетингової стратегії. Виявлено основні недоліки та переваги сучасних методів оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємства. Обгрунтовано критеріальні показники та розроблено метод оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємства на основі бренд-підходу, який дозволяє зробити комплексне всебічне оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємства щодо розвитку своїх брендів. Запропоновано нові методи соціометричного дослідження торговельної марки: визначення її соціометричного статусу та сили на підставі оцінювання вагомості її атрибутів.

Зроблено апробацію запропонованих методик оцінювання ефективності маркетингової стратегії на основі бренд-підходу та визначення соціометричного статусу торговельних марок, обгрунтовано доцільність їх використання за умов реального бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368979 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Димитрова Л. М. 
Політологія : підручник / Л. М. Димитрова, С. О. Кисельов, М. Ф. Шевченко, Г. Ф. Біляков, Л. М. Димитрова, Г. І. Дідковська, Е. Ф. Іпатов, Л. Д. Калиновська, С. О. Кисельов, О. П. Крижанівська. - К. : Знання, 2009. - 206 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Розкрито особливості становлення та розвитку політології як науки. Висвітлено ідеї національної державності та демократії в історії політичної думки України. Охарактеризовано теорії політичної влади. Розкрито сутність політичної системи та політичних режимів, описано складові політичного процесу. Розглянуто місце та роль людини як суб'єкта влади та політики.

Раскрыты особенности становления и развития политологии как науки. Освещены идеи национальной государственности и демократии в истории политической мысли Украины. Охарактеризованы теории политической власти. Раскрыта сущность политической системы и политических режимов, описаны слагаемые политического процесса. Рассмотрены место и роль человека как субъекта власти и политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф0 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Соціальна робота : навч. посіб.: [у 2 ч.]. Ч. 1 / ред.: Л. М. Димитрова, Т. В. Приходько; МОНМС України, НТУУ "Київ. політехн. ін-т". - К., 2011. - 370 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади й історію розвитку соціальної роботи в Україні та за кордоном. Розкрито проблеми розбудови вітчизняної державної системи соціальної допомоги. Розглянуто питання соціальної політики, а також деонтології й етики соціальної роботи. Охарактеризовано біоетичні моделі взаємодії соціального працівника та клієнта. Увагу приділено особливостям ділового спілкування та діловодства у соціальній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353601/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Азарян О. М. 
Стратегія ефективного брендингу : монографія / О. М. Азарян, О. В. Кендюхов, С. М. Димитрова, Л. А. Радкевич, О. В. Кужилєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, 2009. - 280 c. - Бібліогр.: с. 261-279. - укp.

Розкрито роль бренду у забезпеченні ефективності функціонування сучасних підприємств, показано його вплив на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства (МСП). Визначено сутність МСП у брендінгу, розкрито концептуальні засади формування МСП на підставі бренд-підходу. Виявлено основні недоліки та переваги наявних методів оцінки ефективності МСП. Подано критеріальні показники, наведено метод оцінки МСП з урахуванням бренд-підходу, який дозволяє зробити комплексну всебічну оцінку ефективності МСП щодо розвитку своїх брендів. Висвітлено особливості використання системного підходу у брендінгу, показано роль позиціювання у даному процесі. Увагу приділено методам і критеріям оцінки ефективності позиціювання.

Раскрыта роль бренда в обеспечении эффективности функционирования современных предприятий, показано его влияние на трансформацию содержания маркетинговой стратегии предприятия (МСП). Определена сущность МСП в брендинге, раскрыты концептуальные положения формирования МСП на основе бренд-подхода. Выявлены основные недостатки и преимущества имеющихся методов оценки эффективности МСП. Определены критериальные показатели, приведен метод оценки МСП с учетом бренд-подхода, который позволяет сделать комплексную всестороннюю оценку эффективности МСП по развитию своих брендов. Освещены особенности применения системного подхода в брендинге, показана роль позиционирования в данном процессе. Внимание уделено методам и критериям оценки эффективности позиционирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гелюта В. П. 
Друга знахідка IBHelvella monachellaD (Scop.) Fr. (Helvellaceae, Ascomycota) в Україні / В. П. Гелюта, О. В. Надєіна, Л. В. Димитрова // Укр. ботан. журн. - 2009. - 66, № 6. - С. 846-849. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.552.34 Hel

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Димитрова А. Н. 
Инновационная стратегия в системе стратегий предприятия / А. Н. Димитрова // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2007. - Вип. 1. - С. 278-283. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена инновационная стратегия (ИС) как основа стратегии развития промышленных предприятий в современных условиях. Обнаружено место ИС в иерархии стратегий предприятия и обоснована необходимость разработки именно ИС на промышленных предприятиях Одесской области.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського