Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ЕНГЛЕЗІ$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ПАВЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Енглезі І. П. 
Організація перевезення небезпечних вантажів : підручник / І. П. Енглезі, О. Є. Пахно. - Донецьк : Норд-Прес, 2008. - 242 c. - укp.

Висвітлено правові засади, порядок організації та забезпечення безпеки перевезень небезпечних вантажів автомобільним транспортом у міжнародному і внутрішньому сполученні. Наведено інформацію про вибухові, самореактивні, токсичні, інфекційні, корозійні речовини, гази, легкозаймисті рідини, радіоактивні матеріали. Увагу приділено способам перевезень даних вантажів.

Освещены правовые основы, порядок организации и обеспечения безопасности перевозки опасных грузов автомобильным транспортом в международном и внутреннем соединении. Приведена информация о взрывчатых, самореактивных, токсических, инфекционных, коррозионных веществах, газах, легковоспламеняющихся жидкостях, радиоактивных материалах. Уделено внимание способам перевозки данных грузов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.88я7

Шифр НБУВ: ВА709066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Енглезі І. П. 
Ефективність координованого управління транспортними потоками : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.01 / І. П. Енглезі; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Визначено шляхи удосконалення організації керування транспортними потоками за рахунок підвищення рівня технології координованого керування. Зроблено формалізований опис процесу координованого керування на основі системного аналізу та побудовано його системну модель. Удосконалено структуру керування підсистеми шляхом введення запропонованих світлофорних контролерів для підвищення надійності та швидкодії процесу керування. Розроблено математичну модель зміни інтенсивності транспортного потоку протягом доби в аналітичній формі з урахуванням необхідної точності керування й імовірних складових транспортного потоку методом дослідження часових рядів. Розв'язано задачу оптимізації часових затримок транспортних засобів на магістралі координованого керування, що спряє підвищенню його ефективності. Даний розв'язок запропоновано реалізувати у вигляді зворотного зв'язку з керування в алгоритмі координації тривалістю основного такту циклу світлофорного регулювання на перехресті. Створено алгоритм координованого керування траспортними потоками та розроблено програмне забезпечення для його практичного застосування у діючих системах керування рухом у містах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Енглезі О. А. 
Вибір та обгрунтування системи управління причіпними ланками триланкового сідельно-причіпного автопоїзда : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. А. Енглезі; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано вибір системи управління причіпними ланками триланкового сідельно-причіпного автопоїзда (ТСПА) для забезпечення необхідних показників маневреності та стійкості руху - зміщення траєкторії ведених ланок щодо траєкторії тягача, зовнішній і внутрішній габаритності радіусу повороту, габаритної смуги руху, критичної швидкісті прямо- та криволінійного руху, швидкостї появи коливальної нестійкості автопоїзда. Розроблено математичну модель ТСПА з подвійним приводом керування на передню вісь напівпричепа (з системою керування кутами складання ланок автопоїзда), за допомогою якої розглянуті дві принципово можливі схеми ТСПА - з керованим причепом і некерованим напівпричепом. Визначено сфери застосування даних поїздів. Наведені результати експериментальних досліджень триланкового автопоїзда підтвердили адекватність даної кінематичної та динамічної моделі автопоїзда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Енглезі А. П. 
Комплексний вплив фізичних чинників сумісно з фармакологічними та біологічними засобами лікування на головний мозок за його вогнищевого травматичного пошкодження (експериментальне дослідження) : автореф. дис. ... д-ра мед. наук : 14.01.05 / А. П. Енглезі; Ін-т нейрохірургії ім. А.П.Ромоданова АМН України. - К., 2010. - 36 c. - укp.

Показано, що застосування змінного магнітного поля й електричного струму в ранньому посттравматичному та післяопераційному періоді активує процеси, спрямовані на демаркацію й елімінацію некротичних мас з вогнища деструкції. Встановлено, що фізичні чинники здатні модулювати дію фармакологічних і біологічних засобів корекції травматичного процесу в головному мозку. Визначено оптимальні комбінації фізичних і нефізичних чинників і строки їх застосування. Розроблено експериментальну лікувальну схему для раннього та проміжного періодів мозкового пошкодження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р638.77-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Доля В. К. 
Вплив інформаційного навантаження на параметри основної діяльності водіїв (збуджувальні процеси) / В. К. Доля, І. П. Енглезі, І. А. Афанасьєва // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 1/2. - С. 65-68. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено вплив інформаційного навантаження на параметри основної діяльності водіїв за допомогою кількісного аналізу показників ЕЕГ, які характеризують збуджувальні процеси у корі головного мозку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.2-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Енглезі І. П. 
Щодо визначення закону розподілу ймовірності виникнення ДТП / І. П. Енглезі, В. К. Доля // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 2/3. - С. 18-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто математичні моделі визначення розподілу випадкових величин у процесі визначення ймовірності виникнення дорожньо-транспортних пригод залежно від дорожніх факторів, в яких вони були скоєні.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сахно В. П. 
До визначення стійкості руху автопоїзда з керованим напівпричепом / В. П. Сахно, Р. М. Кузнєцов, Р. М. Марчук, М. І. Файчук, О. А. Енглезі // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2012. - № 4. - С. 61-67. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Визначено критичну швидкість руху автопоїзда з керованим напівпричепом. Використання гальмівного моменту для корекції траєкторії візка напівпричепа призводить до зменшення критичної швидкості руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Енглезі І. П. 
Аналіз технічних розробок транспортних засобів для перевезення партіоних тарно-штучних вантажів з метою підвищення ефективності їх використання / І. П. Енглезі, О. В. Калінін // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2011. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проведено аналіз існуючих технічних розробок транспортних засобів для перевезення партіоних тарно-штучних вантажів. З метою підвищення якості перевезень і продуктивності роботи транспортних засобів запропоновано новий технічний розв'язок.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Енглезі І. П. 
До питання визначення маршруту руху автомобільного транспортного засобу з небезпечним вантажем / І. П. Енглезі, О. Є. Пахно // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2007. - № 1. - С. 36-42. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено основні фактори, що впливають на безпеку дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Для визначення маршруту руху транспортного засобу з небезпечним вантажем запропоновано багатофакторну регресійну модель, реалізація якої дозволить обрати з загальної кількості маршрутів вулично-дорожньої мережі найбільш безпечний.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.83

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сахно В. П. 
Перспективи використання триланкових автопоїздів в Україні / В. П. Сахно, В. Г. Вербицький, О. А. Енглезі, В. М. Глінчук // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2009. - № 1. - С. 371-379. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто конструктивні особливості триланкових автопоїздів різних компонувальних схем. Показано ефективність використання таких автопоїздів для міжнародних і міжміських перевезень вантажів. Визначено показники маневреності і стійкості руху таких автопоїздів у ході їх руху у загальному транспортному потоці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384 + О335.47-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Енглезі І. П. 
До моделювання продуктивності автомобіля з урахуванням взаємозалежності параметрів транспортного процесу / І. П. Енглезі, О. В. Калінін // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2011. - № 4. - С. 4-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На базі виконаного аналізу існуючої моделі продуктивності транспортного засобу запропоновано нову, стосовно до перевезення легковагих пакетованих тарно-штучних вантажів з урахуванням взаємозалежності параметрів транспортного процесу перевезення в особливо малій системі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Енглезі І. П. 
Щодо визначення найбезпечнішого маршруту руху при перевезенні небезпечних вантажів / І. П. Енглезі // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2012. - № 1. - С. 14-19. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проведено аналіз методів визначення рівня аварійності. Результатом досліджень є розроблений алгоритм визначення найбезпечнішого маршруту руху під час перевезення небезпечних вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.2 + О384.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Доля В. К. 
Управління проектами з безпеки дорожнього руху / В. К. Доля, І. П. Енглезі // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2013. - Вип. 4. - С. 168-170. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо управління проектами з безпеки дорожнього руху. В результаті досліджень розроблено алгоритм визначення найбезпечнішого маршруту руху під час розробки проектів перевезення небезпечних вантажів. Це надасть змогу у разі прокладання маршрутів перевезення небезпечних вантажів враховувати ймовірність виникнення ДТП з окремим учасником дорожнього руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + О384.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського