Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>A=ЖАРСЬК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Олександер М. А. 
Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. / М. А. Олександер, В. М. Беспалов, А. О. Губерник, І. О. Жарська, Л. П. Коваленко; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2004. - 405 c. - Бібліогр.: с. 398-405. - укp.

Висвітлено основні теоретичні положення сучасної концепції маркетингу. Наведено методи організації, впровадження та визначення ефективності маркетингової системи. Встановлено характерні ознаки та запропоновано класифікацію існуючих видів маркетингу. Розглянуто особливості використання маркетингових методів у сфері нефінансових та фінансових корпорацій, а також у галузі загального державного управління. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку маркетингу, зокрема, міжнародний, інвестиційний, інноваційний та інформаційний напрямки маркетингових досліджень і особливості формування інтернет-маркетингу.

Освещены основные теоретические положения современной концепции маркетинга. Рассмотрены методы организации, внедрения и определения эффективности маркетинговой системы. Установлены характерные признаки и разработана классификация существующих видов маркетинга. Рассмотрены особенности использования маркетинговых методов в отрасли финансовых и нефинансовых корпораций, а также в сфере государственного управления. Проанализированы современные тенденции развития маркетинга, в частности, международное, инвестиционное, инновационное и информационное направления маркетинговых исследований и особенности формирования интернет-маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жарська Н.  
Вплив фізичної реабілітації на зміни біохімічних показників крові в осіб другого зрілого віку з ішемічною хворобою серця: стабільна стенокардія II функціональний клас / Н. Жарська, О. Гузій, В. Трач // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 202-204. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено вплив фізичної реабілітації на стан серцево-судинної системи в осіб другого зрілого віку з ішемічною хворобою серця - стабільною стенокардією II функціонального класу. Запропоновано методику фізичної реабілітації, яка позитивно впливає на динаміку зниження рівня холестерину.

Исследовано влияние физической реабилитации на состояние сердечно-сосудистой системы у больных с ишемической болезнью сердца - стабильной стенокардией II функционального класса. Разработана методика физической реабилитации, которая позитивно влияет на динамику снижения уровня холестерина.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.11-54 + Р410.140.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жарський Б. К. 
Модифіковане правило множення рядів Фур'є / Б. К. Жарський, В. В. Голубєв, В. О. Новський // Техн. електродинаміка. - 2008. - № 1. - С. 25-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано модифіковані формули для визначення коефіцієнтів Фур'є ряду, що дорівнює добутку двох вихідних рядів Фур'є, наведено висновок і приклади застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: З211.513с116

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Жарська І. О. 
Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. О. Жарська; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В.Лазаряна. - Д., 2008. - 21 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні положення та практичні рекомендації щодо реформування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту України, виділено її специфічні ознаки. Проаналізовано існуючу маркетингову систему підприємства залізничного транспорту, виявлено її недоліки та запропоновано принципи й напрямки реформування. Зокрема, розроблено модель створення у структурі "Укрзалізниці" маркетингової вертикалі, охарактеризовано її елементи на кожному рівні управління. Удосконалено систему показників якості послуг з перевезень пасажирів і вантажів, запропоновано класифікацію маркетингових витрат підприємства залізничного транспорту, розроблено методику їх розрахунку. Уточнено показники оцінювання ефективності маркетингу. Обгрунтовано методичний підхід до реорганізації системи маркетингової інформації. Створено методику оцінювання ефективності функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Окландер М. А. 
Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту : монографія / М. А. Окландер, І. О. Жарська. - О. : Астропринт, 2010. - 248 c. - Бібліогр.: с. 200-213. - укp.

Розроблено теоретичні положення та методико-практичних рекомендацій щодо маркетингових аспектів реформування залізничного транспорту як наукового підгрунтя підвищення конкурентоспроможності Укрзалізниці. На підставі використання методів маркетингового та статистичного аналізу визначено специфічні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту, запропоновано принципи її реформування. Вдосконалено класифікацію маркетингових витрат, систему показників для оцінювання ефективності функціонування та систему показників якості послуг з перевезення. Типологізовано інтегральний показник ефективності функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.

Разработаны теоретические положения и методико-практические рекомендации относительно маркетинговых аспектов реформирования железнодорожного транспорта как научного основания повышения конкурентоспособности Укрзализныци. На основании использования методов маркетингового и статистического анализа определены специфические черты маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта. Предложены принципы ее реформирования. Усовершенствована классификация маркетинговых расходов, система показателей для оценки эффективности функционирования и система показателей качества услуг по перевозке. Типологизирован интегральный показатель эффективности функционирования маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-183-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жарська Н. В. 
Фізична реабілітація осіб другого зрілого віку з ішемічною хворобою серця (стабільна стенокардія ІІ функціональний клас) у післялікарняний період : автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.03 / Н. В. Жарська; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Л., 2009. - 19 c. - укp.

На підставі встановлення рівня функціонального стану серцево-судинної системи та фізичної працездатності осіб з ішемічною хворобою серця, а також факторів ризику, які сприяють розвитку даної патології обгрунтовано доцільність реабілітації даного контингенту хворих. Розроблено й апробовано систему комплексної реабілітації, яка включає лікувальну фізкультуру, масаж і фізіотерапевтичні процедури. У результаті проведення комплексу реабілітаційних заходів досягнуто підвищення фізичної працездатності та покращання функціонального стану серцево-судинної системи, внаслідок розширення та розвитку колатералей, як на периферії, так і в міокарді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.4 + Р410.11-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гузій О. В. 
Особливості методики фізичної реабілітації для жінок 50 - 55 років зі стенокардією напруги II функціонального класу / О. В. Гузій, Н. В. Жарська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2011. - № 2. - С. 79-83. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто програму фізичної реабілітації жінок віком 50 - 55 років зі стенокардією напруги II функціонального класу в лікарняний період, яка спрямована на покращання функціонального стану (ФС) серцево-судинної системи (ССС) внаслідок розширення та розвитку колатералей як на периферії, так і в міокарді. На основі встановлення рівня ФС ССС і фізичної працездатності осіб з ішемічною хворобою серця, а також факторів ризику, які сприяють розвитку цієї патології обгрунтовано доцільність реабілітації цього контингенту хворих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.140.67-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жарська Н. В. 
Оцінка ефективності програми фізичної реабілітації осіб з ішемічною хворобою серця у післялікарняному періоді на основі даних індексів Робінсона та Кердо / Н. В. Жарська // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2011. - № 3. - С. 97-101. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Показано вплив фізичної реабілітації на стан серцево-судинної та вегетативної нервової систем у осіб з ішемічною хворобою серця (ІХС) (стабільна стенокардія II функціональний клас) у післялікарняному періоді. Проаналізовано основні дані індексів Робінсона та Кердо в осіб з ІХС (стабільна стенокардія II функціональний клас) після застосування програми фізичної реабілітації. Доведено, що засоби фізичної реабілітації позитивно впливають на стан серцево-судинної та вегетативної нервової систем в осіб з ІХС, що свідчить про кращу адаптацію серцево-судинної системи до фізичних навантажень у осіб з ІХС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.11-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жарський Б. К. 
Перетворення параметрів електромагнітної енергії вентильними комутаторами : [монографія] / Б. К. Жарський, В. О. Новський, В. В. Голубєв; НАН України, Ін-т електродинаміки. - Київ, 2013. - 322 c. - Бібліогр.: с. 317-322 - укp.

Розглянуто теоретичні питання щодо дослідження електромагнітних та енергетичних процесів у напівпровідникових ключових перетворювачах електроенергії для вдосконалення схемних рішень та підвищення техніко-економічних показників відомих перетворювальних пристроїв і розробки перспективних ключових перетворювачів. Наведено результати теоретичних досліджень у сфері створення методів аналізу й інженерних методик розрахунку режимних параметрів у електричних колах з вентильними комутаторами: виконано гармонічний аналіз несинусоїдальних електричних сигналів, що мають місце в колах напівпровідникових перетворювачів; виконано гармонічний синтез рядів Фур'є для застосування у перетворювальній техніці під час дослідження електромагнітних процесів у колах з імпульсними перетворювачами; досліджено енергетичні характеристики напівпровідникових ключових перетворювачів електроенергії й електромагнітні процеси в них і проведено розрахунок режимних параметрів у колах ключових і трансформаторно-ключових перетворювачах змінної напруги з різними законами керування.


Індекс рубрикатора НБУВ: З264.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гузій О. В. 
Вплив фізичної реабілітації на фізичний розвиток і функціональний стан опорно-рухового апарату в дітей 9 - 12 років з хворобою Шеєрмана - Мау / О. В. Гузій, Н. В. Жарська // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 106-108. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено результати дослідження, в ході якого перевірено ефективність запропонованої методики фізичної реабілітації для дітей 9 - 12 років з хворобою Шеєрмана - Мау. Затосовано методику, засновану на використанні спеціальних вправ для зміцнення м’язів спини, дихальних м’язів, м’язів черевного пресу в поєднанні з точково-рефлекторним масажем та фізіотерапевтичними процедурами. За результатами обстежень дітей після проведеного комплексу реабілітаційних заходів зроблено висновок про те, що запропонована методика сприяє покращанню показників мануально-м’язового тестування, рухливості хребта та якості життя дітей з зазначеною патологією.

Представлены результаты исследования, в ходе которого проверена эффективность предложенной методики физической реабилитации для детей 9 - 12 лет с заболеванием Шеермана - Мау. Применена методика, базирующаяся на использовании специальных упражнений для укрепления мышц спины, дыхательных мышц, мышц брюшного пресса в сочетании с точечно-рефлекторным массажем и физиотерапевтическими процедурами. По результатам обследования детей после проведённого комплекса реабилитационных мероприятий сделан вывод о том, что предложенная методика способствует улучшению показателей мануально-мышечного тестирования, подвижности позвоночника и качества жизни детей с данной патологией.

Demonstrated the results of study, during which tested the effectiveness of proposed method of physical rehabilitation for children 9-12 years with Scheuermann's - Mau disease. Used the technique, based on the use of specific exercises to strengthen the back muscles, the respiratory muscles, the abdominal muscles in conjunction with point-reflex massage and physiotherapy. According to a survey of children conducted after rehabilitation complex concluded that the proposed method improves indicators of manually-muscle testing, spinal mobility and quality of life of children with this pathology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.418-541

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Жарська І. О. 
Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємства / І. О. Жарська // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 390-395. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - вдосконалення та подальший розвиток методичних основ формування навчального підприємства. Узагальнено досвід Одеського національного економічного університету з формування навчально-тренінгового підприємства на програмній платформі 1С "Бухгалтерія 8.2". Визначено мету створення маркетингового блоку навчального підприємства та сценарій його проведення. Розроблено алгоритм формування інформаційної бази навчального підприємства, який складається з трьох основних етапів. Запропоновано систему інструментів комунікативної політики, які має використовувати створене навчальне підприємство для збільшення своїх обсягів продажів, і розраховано витрати на комунікативні заходи на і квартал року. Запропоновано перелік робіт, які мають виконати студенти під час проходження практики у відділі маркетингу навчального підприємства. Показано напрямки комунікаційних зв'язків відділу маркетингу з іншими підрозділами розробленого підприємства. Обгрунтовано, що в результаті проходження практики на навчальному підприємстві студенти отримають можливість виконати завдання, наближені до реальних завдань фахівців на підприємстві, і сформувати навички роботи з реальними формами документів. Перспективою подальших дослідженнях у даному напрямі є розробка системи вхідної та вихідної звітності окремо за кожної посадою та системи критеріїв оцінки ефективності роботи студентів на навчальному підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Жарська І. О. 
Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі / І. О. Жарська, Д. В. Зіньковська // Бізнес Інформ. - 2014. - № 6. - С. 404-412. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Мета роботи - вдосконалення методичних основ дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі. Розглянуто і систематизовано підходи різних авторів щодо сутності поняття "освітня послуга", а також запропоновано його узагальнене визначення. Проведено систематизацію підходів до класифікації потреб споживачів і запропоновано класифікацію потреб споживачів освітніх послуг, яка включає дві категорії - основні та допоміжні потреби. Запропоновано план дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі, який включає два етапи, а також показано найбільш ефективні інструменти для проведення цього дослідження. Обгрунтовано необхідність застосування не тільки традиційних інструментів реклами для просування вищого навчального закладу, а й Public relations. Перспективою подальших досліджень у даному напрямку є розробка універсального плану дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі з урахуванням всіх особливостей даного напрямку і використання його для підвищення ефективності маркетингової діяльності вищого навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-211.1 ф + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Окландер М. А. 
Поведінка споживача : навч. посіб. для студентів ВНЗ / М. А. Окландер, І. О. Жарська; Одес. нац. політехн. ун-т. - Київ : Центр учб. літ-ри, 2014. - 206, [1] c. - Бібліогр.: с. [207] - укp.

Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу. Визначено етапи процесу прийняття рішення про купівлю товару. Увагу приділено методам оцінювання реакції споживача на маркетингові дії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.31 я73 + Ю959.91-996 я73 + Ю936.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Жарська І. О. 
Інтерактивні методи навчання в маркетингу : навч. посіб. / І. О. Жарська; Одес. нац. екон. ун-т. - Одеса : Атлант, 2017. - 199 c. - Бібліогр.: с. 194-199 - укp.

Висвітлено основні методи інтерактивного навчання, які використовуються для підготовки фахівців з маркетингу. Охарактеризовано метод Case Study і описано кейси з методичними рекомендаціями до них. Розглянуто досвід Одеського національного економічного університету зі створення навчального промислового підприємства. Наведено числові дані маркетингової частини інформаційної бази проекту. Подано комплекс взаємопов'язаних завдань та рекомендації до виконання кожного з них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Жарська І. О. 
Міжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрів / І. О. Жарська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 2. - С. 37-44. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз і синтез міжнародного досвіду державної підтримки формування транспортно-логістичних центрів (ТЛЦ). Розглянуто причини появи перших ТЛЦ у Європі (60 - 80-ті рр. XX ст.). Наведено значення LPI-індексу для країн, що займають перші 40 позицій рейтингу станом на 2014 і на 2016 рр., і проаналізовано основні зміни за цей час. Окремо показано позицію України. Розглянуто особливості логістичної інфраструктури 9 країн з високим значенням LPI-індексу і проаналізовано ступінь участі держави у формуванні мережі ТЛЦ. Обгрунтовано, що створення ТЛЦ надає змогу знизити логістичні витрати окремих товаровиробників та сприяє підвищенню ефективності функціонування національної економіки в цілому за рахунок залучення інвестицій у розвиток інфраструктури, збільшення кількості робочих місць і податкових надходжень до бюджету. Визначено основні мотиви, які визначають зацікавленість органів державної влади у наданні підтримки щодо створення ТЛЦ. Перспективою подальших досліджень у даному напрямку є визначення ефективності використання різних моделей державної підтримки створення та розвитку ТЛЦ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)370-813 + У9(4УКР)370-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Жарська І. О. 
Розвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку Одеси / І. О. Жарська, М. В. Каліна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 8. - С. 230-235. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано діяльність транспортних посередників на ринку Одеси, систематизація основних проблем їх діяльності та визначення найбільш ефективних шляхів подальшого розвитку. Наведено результати маркетингового дослідження рівня якості послуг транспортних посередників, представлених на ринку Одеси. Під час дослідження за допомогою 5-бальної шкали було проаналізовано діяльність 35 компаній-перевізників. Для проведення рейтингу посередників був використаний експертний метод оцінювання на основі 6 показників: "Технічні характеристики", "Надійність", "Якість", "Швидкість доставки", "Ціни", "Автопарк". Для кожного показника розроблено деталізовану шкалу оцінювання. За результатами дослідження ринку транспортних посередників Одеси виявлено шість основних проблем і запропоновано шляхи їх подолання. Визначено, що насамперед підвищення ефективності діяльності транспортних посередників і якості наданих послуг повіязане з більш інтенсивним використанням сучасних інформаційних систем і технологій та впровадженням нових систем мотивації персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ОДЕ-20)371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Жарська І. О. 
Система маркетингових комунікацій закладу вищої освіти: поєднання "класичних" і "цифрових" інструментів / І. О. Жарська // Бізнес Інформ. - 2019. - № 12. - С. 438-446. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розроблено науково-методичні положення з формування комплексу маркетингових комунікацій державного закладу вищої освіти. Проаналізовано досвід проведення комунікаційної політики Одеським національним економічним університетом (ОНЕУ) в період вступної кампанії 2019 р. Проведено порівняльний аналіз ринкової частки закладів вищої освіти на ринку м. Одеса за економічними спеціальностями у 2018 та 2019 рр. - визначено вплив проведених комунікаційних заходів ОНЕУ на динаміку його ринкової частки за розглянутий період. Визначено ефективність різних інструментів комунікаційного міксу за допомогою опитування студентів-першокурсників ОНЕУ та запропоновано принципи побудови системи маркетингових комунікацій закладу вищої освіти в мережі Інтернет. Обгрунтовано важливість використання в комунікаційній діяльності закладів вищої освіти Telegram-каналів як сучасного інструменту прямої комунікації з абітурієнтами та проаналізовано статистичні показники розміщення публікацій в Telegram-каналі "Абітурієнт-ОНЕУ" протягом вступної кампанії 2019 р. Акцентовано увагу на необхідності поєднання традиційних профорієнтаційних заходів для абітурієнтів з активною діяльністю в мережі Інтернет і, зокрема, у соціальних мережах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств : монографія / І. Л. Литовченко, К. І. Тарасова, Н. В. Смирнова, О. В. Обнявко, Н. О. Кухарська, Н. М. Андрєєва, М. Я. Постан, М. А. Саєнсус, О. В. Рулінська, І. О. Жарська, Ю. М. Сотніков, І. О. Шкурупська, О. Є. Полянська, Я. В. Сало, А. І. Бербер, В. М. Беспалов, Г. В. Новак, А. О. Губерник, О. В. Шеремета, А. А. Бутенко; ред.: І. Л. Литовченко; Одеський національний економічний університет. - Київ : Гуляєва В. М., 2022. - 510 c. - Бібліогр.: с. 470-509 - укp.

Представлено результати комплексного дослідження теоретичних основ маркетингової та логістичної діяльності експортно орієнтованих підприємств. Проаналізовано методичні основи та практику сучасної маркетингової діяльністі господарюючих суб'єктів України та світу за умов руху до цифрової економіки. Увагу приділено особливостям та тенденціям розвитку на найбільших міжнародних ринках зоопродукції, що стимулюють зростання ринків зоотоварів сьогодення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592 + У530.1-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Жарська І. О. 
Екологічні аспекти логістичної діяльності на засадах сталого розвитку / І. О. Жарська, І. С. Марчук, С. С. Орловська // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2022. - № 9/10. - С. 110-117. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета дослідження - аналіз і систематизація наукових досліджень із використання концепцій зеленої та сталої логістики та особливостей їх реалізації у деяких країнах ЄС. Використано системний підхід, зокрема для систематизації інформації використано методи аналізу та синтезу. Розглянуто та проаналізовано основні підходи до визначення поняття "зелена логістика". Охарактеризовано взаємозв'язок основних аспектів логістики сталого розвитку - економічного, екологічного, соціального - та основних практик "зеленої логістики". Наведено практичні приклади використання концепції "зеленої логістики" у країнах ЄС - Польщі, Словаччині, Литві. Окреслено проблеми, які виникають під час впровадження "зелених" рішень. Розглянуто перспективні технологічні рішення з практики діяльності успішних міжнародних компаній, які можуть бути використані українськими логістичними операторами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.80-591

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Жарська І. О. 
Сучасні тренди логістики сталого розвитку / І. О. Жарська // Бізнес Інформ. - 2022. - № 10. - С. 206-211. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Узагальнено досвід українських і міжнародних компаній з використання концепції сталого розвитку при здійсненні своєї діяльності. Розглянуто основні події та зміни в управлінні ланцюгами поставок, пов'язані з переходом на концепцію сталого розвитку окремо за елементами логістичної системи, такими як постачання, транспорт, упаковка. Наведено приклади законодавчих змін в Україні та країнах ЄС, спрямованих на забезпечення більш широкого впровадження концепції сталого розвитку. Зокрема, проаналізовано екологічні обмеження для морських суден, запроваджені Європейською комісією; зміни до закону про упаковку Німеччини, які зобов'язують представників Інтернет-торгівлі та імпортерів зареєструватися в центральному реєстрі упаковки (ZSVR) і декларувати використання різних видів тари й упаковки; Закон України № 1534-ІХ про автоматичну фіксацію порушень габаритно-вагових параметрів транспортних засобів та підвищення відповідальності автомобільних перевізників за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм. Розглянуто досвід окремих компаній - учасників логістичного ринку з упровадження концепції сталого розвитку у своїй діяльності. У результаті дослідження доведено, що концепція сталого розвитку посідає важливе місце при побудові бізнес-моделей провідних учасників світового логістичного ринку. Співпраця із соціально відповідальними постачальниками, зменшення вуглецевих викидів при транспортуванні вантажів, перехід на екологічні види упаковки, участь у соціально важливих проєктах і сприяння розвитку місцевої громади відіграють важливу роль для формування бренду соціально відповідальної компанії, що, своєю чергою, дозволяє компанії отримати додаткові конкурентні переваги на ринку та зберегти свої позиції в конкурентній боротьбі. У подальших дослідженнях передбачається розробити методику оцінки ефективності впровадження принципів сталого розвитку в побудову окремих ланцюгів поставок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.60-81 + У9(4)374.60-81 + У9(4УКР)373.30-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського