Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (52)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=КОЛУПАЄВА$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Колупаєва О. В. 
Вивчення курсу "Електронна бібліографія" в контексті технологій дистанційного навчання / О. В. Колупаєва // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 18. - С. 153-162. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто можливості технологій дистанційного навчання з метою вдосконалення навчально-методичного забезпечення курсу "Електронна бібліографія". Наведено визначення поняття "дистанційне навчання", розглянуто його структуру та зміст.

Рассмотрены возможности технологий дистанционного обучения с целью усовершенствования учебно-методического обеспечения курса "Электронная библиография". Предложено определение понятия "дистанционное обучение", раскрыты его структура и содержание.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч755.347р + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Колупаєва О. В. 
Використання електронних ресурсів у бібліографічному обслуговуванні / О. В. Колупаєва // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 20. - С. 149-156. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання формування та використання ресурсної бази бібліографічного обслуговування в електронному середовищі.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы формирования и использования ресурсной базы библиографического обслуживания в электронной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч758с51

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Колупаєва О. В. 
Ресурсне забезпечення бібліографічної діяльності / О. В. Колупаєва // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - Х., 2007. - Вип. 21. - С. 162-169. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано основні види ресурсів, що забезпечують технологію бібліографічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч75к94

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Задорожний Г. В. 
Людська діяльність: зміст і трансформація структури у сучасному господарському розвитку : монографія / Г. В. Задорожний, І. В. Колупаєва. - Х., 2009. - 157 c. - Бібліогр.: с. 144-156. - укp.

Розкрито особливості трансформації структури людської діяльностї за умов формування економіки знань і становлення глобального економічного господарства. Обгрунтовано положення про соціальне партнерство як іманентний природі людини механізм людської взаємодії та головний спосіб розв'язання найбільш гострих сучасних соціально-економічних проблем, пов'язаних з реалізацією імперативу виживання людства.

Раскрыты особенности трансформации структуры человеческой деятельности в условиях формирования экономики знаний и становления глобального экономического хозяйства. Обосновано положения о социальном партнерстве как имманентном природе человека механизме человеческого взаимодействия и главном способе решения наиболее острых современных социально-экономических проблем, связанных с реализацией императива выживания человечества.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лозовська Ю. В. 
Електрокінетичні властивості ядер букального епітелію пацієнток зі злоякісними і доброякісними неоплазіями молочної залози / Ю. В. Лозовська, Л. А. Налєскіна, Л. З. Поліщук, Ю. Г. Шкорбатов, Т. В. Колупаєва, В. Ф. Чехун // Онкология. - 2008. - 10, № 2. - С. 264-268. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано зв'язок між електрокінетичними властивостями і структурою хроматину інтерфазних ядер клітин букального епітелію у жінок зі злоякісними та доброякісними неоплазіями молочної залози з урахуванням віку пацієнток, ступеня злоякісності та розповсюдженості пухлинного процесу. У хворих на рак молочної залози (РМЗ) у порівнянні із доброякісними неоплазіями органа встановлено перерозподіл ядер букального епітелію за електрокінетичними властивостями: зниження кількості електронегативних ядер (ЕнЯ) з одночасним зростанням в них кількості гетерохроматинових гранул та збільшення кількості електропозитивних ядер (ЕпЯ). Зазначені зміни найбільш характерні для хворих на РМЗ III ступеня злоякісності з метастазами у лімфатичні вузли. У букальному епітелії хворих на інфільтруючий протоковий РМЗ виявлено ЕпЯ, які відсутні у хворих з доброякісними процесами молочної залози. У хворих на дольково-протоковий фіброаденоматоз кількість ЕнЯ у букальному епітелії достовірно зменшується у випадках з наявністю проліферації епітелію протоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.133.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14160/прил. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Колупаєва І. В. 
Трансформація структури людської діяльності у сучасному господарському розвитку : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.01 / І. В. Колупаєва; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2008. - 16 c. - укp.

Розкрито сутність поняття і структуру людської діяльності. З'ясовано, що економічна теорія у найбільш загальному вигляді є теорією людської діяльності. Доведено, що на сучасному етапі формування постнекласичної науки, необхідно застосовувати комплексний підхід та методології тріалектики для аналізу цілісного змісту людської діяльності. Обгрунтовано твердження, що людська діяльність є свідомим, насамперед духовно-творчим виробництвом необхідних матеріальних і духовних благ для життя людини як процесу її саморозвитку. Виявлено основні причини змін структури людської діяльності у сучасному господарстві у контексті забезпечення її цілісності. Визначено основні напрямки трансформації структури людської діяльності у період формування економіки знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У01 а1 + У010.271.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359067 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Колупаєва А. В. 
Українські кахлі XVIII-початку XX ст. (Історія. Типологія. Іконографія. Ансамблевість) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.06 / А. В. Колупаєва; Львів. акад. мистец. - Л., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Розглянуто українські кахлі як самобутнє мистецьке явище. Уточнено витоки, висвітлено історію українського кахлярства. Розглянуто техніки формування й декорування народних кахель. Розроблено типологію творів за тектонічною формою, пластикою, декором. З'ясовано ансамблевість кахляних печей у системі інтер'єру народного житла.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ125.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Колупаєва А. А. 
Формування у першокласників з мовленнєвими вадами уявлень про фонетичну і графічну системи рідної мови : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А. А. Колупаєва; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

У дисертації викладено науково обгрунтовану та експериментально перевірену методичну систему роботи з формування у першокласників з мовленнєвими вадами уявлень про фонетичну і графічну системи рідної мови в період опанування грамоти. Суть методики навчання полягає у формуванні у школярів усвідомленого оволодіння правильною артикуляцією звуків на основі використання наукових даних з фонетики української літературної мови, розвитку мовленнєвого слуху та початкових графічних уявлень у процесі удосконалення просторової орієнтації та графо-моторних навичок. Встановлено, що запропонована методика істотно підвищує результативність подолання мовленнєвих вад в учнів загальноосвітньої школи, сприяє ефективному засвоєнню фонетико-графічних знань і вмінь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911

Шифр НБУВ: РА301291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Колупаєва А. А. 
Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук; МОН України, НАПН, Ін-т спец. педагогіки. - Вид. доповн. та переробл. - К. : Атопол, 2011. - 272 c. - (Інклюзив. освіта). - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Праналізовано особливості інклюзивної освіти як моделі соціального устрою. Висвітлено стан спеціального навчання та інтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку у загальноосвітній простір України. Розглянуто питання надання корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та проблеми родинного виховання таких дітей. Розкрито особливості індивідуального навчання у контексті модернізації освітньої галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Колупаєва А. А. 
Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / А. А. Колупаєва; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2007. - 46 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні підходи щодо інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади. Наведено результати аналізу й узагальнення відповідних психологічних і педагогічних досліджень. Систематизовано наукові дані з проблем інтеграції дітей з особливостями розвитку у загальноосвітній простір. Розкрито сучасні наукові підходи щодо даного процесу та системно проаналізовано міжнародне законодавче, нормативно-правове його забезпечення. Подано результати причинно-системного аналізу ставлення щодо інклюзії учасників освітнього процесу на підставі експериментальної перевірки даних концептуальних підходів і методичних розробок. Обгрунтовано теоретичні основи й організаційно-педагогічні умови залучення дітей з особливостями психофізичного розвитку до загальноосвітніх навчальних закладів на підставі одержаних експериментальних даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Колупаєва А. А. 
Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : монографія / А. А. Колупаєва; Ін-т спеціал. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 458 c. - укp.

Розкрито проблеми інтегрованого навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. Вивчено практику залучення даної категорії дітей до загальноосвітніх навчальних закладів у країнах Західної Європи та Північної Америки. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади, визначено організаційно-педагогічні підходи та запропоновано цілісну модель інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

Раскрыты проблемы интегрированного обучения детей с особенностями психофизического развития. Изучена практика привлечения данной категории детей в общеобразовательные учебные заведения в странах Западной Европы и Северной Америки. Разработаны теоретико-методологические основы, определены организационно-педагогические подходы и предложена целостная модель инклюзивного обучения детей с особенностями психофизического развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вавіна Л.  
Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та розумового розвитку : посібник / Л. Вавіна, Е. Данілавічюте, В. Засенко, Л. Коваль, А. Колупаєва; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - К. : АТОПОЛ, 2010. - 242 c. - Бібліогр.: 63 назв - укp.

Розкрито проблеми розвитку та соціалізації дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та розумового розвитку. Висвітлено особливості корекційної, навчально-виховної та психологічної роботи з даною категорією дітей. Показано можливості використання корекційно-розвивальних комп'ютерних програм у навчанні дітей шкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату та розумового розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 я7 + Ч435.2 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Колупаєва А. В. 
Українські кахлі ХІV - початку ХХ століть. Історія. Типологія. Іконографія. Ансамблевість : монографія / А. В. Колупаєва; Ін-т народознав. НАН України. - Л., 2006. - 383 c. - укp.

Розглянуто українські кахлі як самобутнє мистецьке явище в національній культурі в європейському контексті. Визначено їх спільні основи, а мтакож етноспецифічні, локальні риси та витоки. Висвітлено історію українського кахлярства. Увагу приділено народним кахлям XIX - початку XX ст. Розглянуто технічні засоби художнього формотворення кахель, запропоновано типологію пам'яток за тектонічною формою, пластикою, декором. Вивчено іконографію, художні особливості, стилістику творів кахлярства, а також ансамблевість кахляних печей у системі інтер'єру народного житла.

Рассмотрены украинские изразцы как самобытное художественное явление в национальной культуре в европейском контексте. Определены их общие основы, а также этноспецифические, локальные черты и истоки. Освещена история украинского изразцового искусства. Уделено внимание народным изразцам XIX - начала XX вв. Рассмотрены технические средства художественного формообразования изразцов, предложена типология памяток по тектонической форме, пластике, декору. Изучены иконография, художественные особенности, стилистика произведений изразцового искусства, а также ансамблевость изразцовых печей в системе интерьера народного жилища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ125.163(4УКР)4/6

Шифр НБУВ: ВС48892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вавіна Л. 
Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та затримкою психічного розвитку : [посібник] / Л. Вавіна, Е. Данілавічютє, В. Засенко, А. Колупаєва, С. Литовченко; ред.: Л. С. Вавіна; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - К. : Атопол, 2011. - 178 c. - Бібліогр.: с. 173-178 - укp.

Висвітлено окремі аспекти навчання та виховання дітей з дитячим церебральним паралічем та затримкою психічного розвитку. Розглянуто стратегії індивідуальної підтримки та супроводу дітей цієї категорії. Наведено особливості розвитку компонентів психологічної структури процесу письма в таких дітей і формування готовності до опанування навичок письма. Приділено увагу особливостям навчання української мови і читання учнів молодшого шкільного віку з порушенням опорно-рухового апарату і затримкою психічного розвитку. Описано процес корекції порушень психофізичного розвитку учнів із зазначеними порушеннями засобами продуктивних видів діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шелест О. Л. 
Гроші та кредит : навч. посіб. для студ. ВНЗ галузі знань "Економіка та підприємництво" / О. Л. Шелест, Н. І. Приходько, І. В. Колупаєва, А. О. Семенець; ред.: О. Л. Шелест; Харк. торг.-екон. ін-т Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - Х. : Бровін О.В., 2014. - 267 c. - Бібліогр.: с. 264-266 - укp.

Розглянуто теоретичні питання грошового обігу та кредиту. Розкрито сутність та функції грошей, структуру сучасного ринку позикових коштів, поняття та елементи грошової системи. Наведено поняття грошової реформи та її типи. Простежено розвиток грошових реформ у Росії, СРСР та країнах Східної Європи. Надано відомості про валютну систему та її елементи, поняття грошей. Висвітлено основи організації банківського кредитування, зміст грошового обігу. Проаналізовано кредитну систему України, валютну політику НБ України, міжнародні відносини держави та її участь в міжнародних фінансових організаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.70 я73 + У9(4УКР)262.2 я73 + У9(4УКР)262.6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Колупаєва А. А. 
Засадничі понятійно-термінологічні визначення інклюзивної освіти / А. А. Колупаєва // Дефектологія. - 2009. - № 2. - С. 3-8. - укp.

Досліджено теоретичні підходи у науковій літературі до визначення понять - "мейнстримінг", "інтеграція", "інклюзивне навчання" щодо надання освіти дітям з обмеженими можливостями здоров'я. Акцентовано увагу на вживанні словосполучень "діти з особливостями психофізичного розвитку", "діти з порушеннями", "діти з обмеженими можливостями здоров'я", "інваліди " тощо. Визначено категорії дітей з особливими потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Колупаєва А. 
Інклюзивна освіта як модель соціального устрою / А. Колупаєва // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 3-4. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено засади інклюзивної освіти (ІО) як моделі соціального устрою, в якій навчання відповідним чином адаптовано до потреб дітей з особливими освітніми проблемами (ООП) на відміну від традиційної спеціальної системи освіти для них. Обгрунтовано актуальність ІО, за якої увага акцентується насамперед на розвитку сильних якостей і талантів дітей, а не на їх проблемах. Наголошено на позитивному досвіді інклюзивної школи (ІШ) у багатьох країнах. Перераховано основні принципи ІШ. Зазначено, що концепція ІО відображає одну з головних демократичних ідей (усі діти є цінними й активними членами суспільства), є корисною для учнів з типовим рівнем розвитку, які вчаться природно сприймати людські відмінності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Колупаєва А. 
Навчання дітей з порушеннями зору в масових загальноосвітніх закладах / А. Колупаєва // Дефектологія. - 2011. - № 1. - С. 13-17. - укp.

Розглянуто особливості та вимоги до навчання дітей з порушеннями зору в масових навчальних закладах: дотримання санітарно-гігієнічних умов, використання озвучених підручників, спеціальних дидактичних посібників, розрахованих на дотикове або на зорово-дотичне сприймання, спеціальних адаптивних оптичних та неоптичних пристроїв, проведення тифлопедагогічних методичних консультацій для учителів, учнів і батьків у спеціальних школах. Виокремлено методичні прийоми, застосування яких сприятиме забезпеченню навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах. Обгрунтовано значення організаційних і психологічних факторів для їхньої адаптації в новому середовищі. На основі індивідуальних спостережень за виконанням завдань учнями з порушенням зору рекомендовано визначати їх робоче навантаження, відслідковувати темп і якість їх роботи в порівнянні з аналогічними показниками дітей, котрі не мають проблем із зором.

Рассмотрены особенности и требования к обучению детей с нарушениями зрения в массовых учебных заведениях, а именно: соблюдение санитарно-гигиенических условий, использование озвученных учебников, специальных дидактических пособий, рассчитанных на осязательное или зрительно-касательное восприятие, специальных адаптивных оптических и неоптические устройств, проведение тифлопедагогических методических консультаций для учителей, учащихся и родителей в специальных школах. Выделены методические приемы, применение которых будет способствовать обеспечению учебных потребностей таких учеников в инклюзивных условиях. Обосновано значение организационных и психологических факторов для их адаптации в новой среде. На основе индивидуальных наблюдений за выполнением заданий учащимися с нарушением зрения рекомендуется определять их рабочую нагрузку, отслеживать темп и качество их работы в сравнении с аналогичными показателями детей, не имеющих проблем со зрением.

The peculiarities of development, teaching and upbringing of children with visual impairments in regular establishments are represented in the article. The teaching techniques towards educational environment adaptation and modification; methodical means, providing educational needs of abovementioned students in inclusive conditions are described, as well.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221.05

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Колупаєва Т. 
Соціальне коріння негативних явищ у освіті / Т. Колупаєва // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто соціальні причини таких негативних явищ, як корупція і хабарництво в освіті. Розкрито суть поняття "корупція" та особливості його прояву в освіті на різних етапах розвитку суспільства. На основі соціологічних досліджень в країнах Європи та США висвітлено досвід боротьби з цим соціальним явищем та втілення інновацій на експериментальній базі в системах освіти європейських країн. За результатами опитування серед учнів 11-х класів виявлено динаміку та ставлення школярів України до проблеми корупції, її проявів, а також шляхи її подолання. Акцентовано увагу на тісному зв'язку корумпованості в освіті з суспільними інститутами, де тісно поєднані такі чинники як родинні, особисті, соціальні. Розкрито механізм тіньових операцій в системі освіти України. Перспективним напрямом в контексті вирішення даної проблеми є запровадження зовнішнього незалежного оцінювання знань.

Рассмотрены социальные причины таких негативных явлений, как коррупция и взяточничество в образовании. Раскрыта суть понятия "коррупция" и особенности его проявления в образовании на разных этапах развития общества. На основе социологических исследований в странах Европы и США освещены опыт борьбы с этим социальным явлением и воплощение инноваций на экспериментальной базе в системах образования европейских стран. По результатам опроса среди учащихся 11-х классов выявлено динамику и отношение школьников Украины к проблеме коррупции, ее проявлениям, а также пути ее преодоления. Акцентировано внимание на тесной связи коррумпированности в образовании с социальными институтами общества, где тесно соединены такие факторы, как семейные, личные, социальные. Раскрыт механизм теневых операций в системе образования Украины. Перспективным направлением в контексте решения данной проблемы является внедрение внешнего независимого оценивания знаний.

The social causes of such negative phenomena as corruption and bribery in education. The essence of the concept of "corruption" and especially its manifestation in education at different stages of development of society. On the basis of sociological research in Europe and the U.S. highlights the experience to combat this social phenomenon, and the embodiment of innovation on a pilot basis in the education systems of European countries. According to a survey among students in 11 classes revealed the dynamics and the ratio of pupils of Ukraine to the issue of corruption, its manifestations, as well as ways to overcome it. The attention to the close link of corruption in education with the social institutions of society, which is closely connected to factors such as family, personal, social, revealed the mechanism of shady operations in the education system of Ukraine. Рromising direction in addressing this problem is the introduction of external, independent evaluation of knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + С5*674*141.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Колупаєва І. В. 
Спрощена система оподаткування: сучасний стан та вплив на стимулювання підприємницької діяльності в Україні / І. В. Колупаєва, О. Л. Шелест // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 107-111. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто чинне законодавство щодо спрощеної системи оподаткування. Проаналізовано особливості перебування на спрощеній системі оподаткування суб'єктів підприємництва. Розкрито вплив спрощеної системи оподаткування на стимулювання підприємницької діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413.3 + Х829(4УКР)201

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського