Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=КУЗІКОВА$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=БОРИСІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кузікова С.  
Вікова психокорекція : навч. посіб. / С. Кузікова. - К. : Главник, 2008. - 144 c. - (Психол. інструментарій). - Бібліогр.: с. 139-142. - укp.

Висвітлено питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва. Розглянуто теоретичні засади психокорекційної практики, викладено методи корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці. Проаналізовано особливості використання психокорекційних методів з особами різного віку.

Освещены вопросы психологической коррекции развития личности детей, подростков, юношества. Рассмотрены основы психокоррекционной практики, изложены методы коррекции познавательной деятельности в детско-юношеском возрасте. Проанализированы особенности использования психокоррекционных методов с лицами разного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.24с-734я73 + Ю983.8я73 + Ю983.402-8я74

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кузікова С. Б. 
Теорія і практика вікової психокорекції : Навч. посіб. / С. Б. Кузікова. - Суми, 2006. - 384 c. - Бібліогр.: с. 279-287. - укp.

Висвітлено питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва. Розглянуто теоретичні засади та передумови психокорекційної практики. Викладено методи корекції пізнавальної, емоціонально-вольової сфер особистості та її поведінки. Проаналізовано особливості використання психокорекційних методів під час роботи з особами різного віку. Наведено психологічну програму корекції та розвитку особистості в підлітковому віці.

Освещены вопросы психологической коррекции развития личности детей, подростков, юношества. Рассмотрены теоретические основы и предпосылки психокоррекционной практики. Изложены методы коррекции познавательной, эмоционально-волевой сфер личности и ее поведения. Проанализированы особенности использования психокоррекционных методов при работе с лицами разного возраста. Приведена психологическая программа коррекции и развития личности в подростковом возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2с.я73 + Ю952.2-734я73 + Ю983.4я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузікова С. Б. 
Техніка вікової психокорекції : навч. посіб. / С. Б. Кузікова. - К. : Главник, 2008. - 160 c. - (Психол. інструментарій). - Бібліогр.: с. 155-158. - укp.

Розкрито можливості використання методів когнітивної, тілесної, ігрової, поведінкової терапії, групової психокорекції, а також музики, танцю, ритміки, психогімнастики з метою корекції особистісних проблем і поведінки дітей, підлітків і юнацтва.

Раскрыты возможности использования методов когнитивной, телесной, игровой, поведенческой терапии, групповой психокоррекции, а также музыки, танца, ритмики, психогимнастики с целью коррекции личностных проблем и поведения детей, подростков и юношества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.24с-734я73 + Ю983.402-8с.я73 + Ю983.5-8с.я74

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузікова С. Б. 
Корекція Я-концепції як умова подолання конфліктності у підлітків : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. Б. Кузікова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Проаналізовано психологічний зміст і причини виникнення внутрішньої та зовнішньої конфліктності підлітка. Розглянуто особливості становлення Я-концепції у молодшому підлітковому віці, її вплив на поведінку підлітка та формування його особистості загалом. Теоретично та практично обгрунтовано необхідність переростання корекції у самокорекцію як умови ефективного розв'язання задач корекції. Розроблено та обгрунтовано програму та методичне забезпечення корекції Я-концепції підлітків з метою зниження їх конфліктності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.2-734 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузікова С. Б. 
Психокорекційна практика : навч.-метод. посіб. / С. Б. Кузікова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : МакДен, 2011. - 96 c. - Бібліогр.: с. 95-96. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні питання організації та змісту виробничої психокорекційної практики як компонента підготовки студентів-психологів до здійснення професійної діяльності. Розкрито їх структуру, завдання та критерії оцінювання ефективності проходження. Наведено методичні матеріали, необхідні для складання присокорекційних програм, планування й організації корекційного процесу з особами різних вікових категорій. Запропоновано психологічну програму корекції та розвитку особистості в підлітковому віці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р30-266.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749338 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кузікова С. Б. 
Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці : монографія / С. Б. Кузікова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : МакДен, 2012. - 409 c. - Бібліогр.: с. 377-409. - укp.

Подано результати теоретико-емпіричного дослідження саморозвитку особистості, яке підтверджує уявлення про нього як про неоднозначний, багатоплановий і динамічний феномен організації психологічної реальності людини. Наведено понятійні моделі, змістову та структурно-рівневі характеристики, механізми, критерії саморозвитку особистості, чинники актуалгенезу та закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Розглянуто можливості цілеспрямованого формування суб'єкта саморозвитку в контексті надання психологічної допомоги. Запропоновано концепцію формування суб'єкта саморозвитку в дитячо-юнацькому віці. Визначено зміст психологічного супроводу саморозвитку особистості як цілісної системи навчання засобами саморозвитку. Увагу приділено проблемі професіоналізму фахівців, які здійснюють психокорекційний вплив, їх етичних настанов, рівня духовності, здатності до неперервного особистісного та професійного саморозвитку. Викладено умови, принципи та технології організації фахової підготовки майбутніх психологів-практиків у формі дослідницько-тренінгового навчання з метою активізації й оптимізації становлення суб'єкта особистісного та професійного саморозвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.42 + Ю949.2 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кузікова С. Б. 
Психологія саморозвитку : навч. посіб. / С. Б. Кузікова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : МакДен, 2011. - 149 c. - укp.

Висвітлено психологічні засади й актуальні проблеми особистісного саморозвитку. Подано понятійні моделі, структурно-змістову та структурно-рівневу характеристики, механізми та критерії особистісного саморозвитку. Розкрито чинники актуалгенезу та закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Наведено методи дослідження особливостей чинників саморозвитку особистості. Проаналізовано причини утруднення або блокування становлення суб'єкта саморозвитку. Розглянуто умови, шляхи та засоби оптимізації саморозвитку особистості на її життєвому шляху.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 с.р30 + Ю949.2 с.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузікова С. Б. 
Основи психокорекції : навч. посіб. / С. Б. Кузікова. - К. : Академвидав, 2012. - 319 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 314-319 - укp.

Викладено теоретичні основи та передумови психокореційної практики, методи корекції пізнавальної, емоційно-вольової сфер і поведінки особистості. Проаналізовано психокорекційний вплив з позицій триєдиного принципу особистісного саморозвитку в психологічній корекції. Розкрито розвиток особистості в онтогенезі. Розглянуто проблему корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці. Досліджено розвиток творчих здібностей дітей дошкільного та шкільного віку. Увагу приділено корекції особистісних проблем і поведінки в дитячо-юнацькому віці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 с.я73 + Ю984.92 с.я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кузікова С. 
Сутність принципу саморозвитку в психологічній корекції / С. Кузікова // Наука і освіта. - 2011. - № 3. - С. 48-54. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття "особистісного саморозвитку". Наведено понятійну схему психологічного простору саморозвитку особистості. Розглянуто авторську модель вікової психокорекції як системи формування суб'єкта саморозвитку. Визначено важливі моменти психокорекційної діяльності психолога, які передбачає настановчий етап. Виокремлено три змістових блоки в системі вікової психокорекції, а саме: підтримки психічної рівноваги, оптимального особистісного функціонування, цілісного особистісного зростання. Зазначено, що ключовим принципом надання психологічної допомоги вважається принцип саморозвитку особистості, а основним завданням вікової психокорекції - формування активного суб'єкта власного життя і саморозвитку.

Раскрыто сущность понятия "личностного саморазвития". Приведено понятийную схему психологического пространства саморазвития личности. Рассмотрено авторскую модель возрастной психокоррекции как системы формирования субъекта саморазвития. Определены важные моменты психокоррекционной деятельности психолога, которые предусматривает установочный этап. Выделено три смысловых блока в системе возрастной психокоррекции, а именно: поддержки психического равновесия, оптимального личностного функционирования, целостного личностного роста. Указано, что ключевым принципом оказания психологической помощи считается принцип саморазвития личности, а основной задачей возрастной психокоррекции - формирование активного субъекта собственной жизни и саморазвития.

The essence of the concept of "personal self-development." Shows a conceptual diagram of psychological space self-development. We consider the author's age model of psycho-correction system as forming the subject of self-development. Identifies important aspects of the psycho psychologist who provides the installation phase. Three blocks of meaning in the age of psycho-correction, namely the support of mental equilibrium, optimal personal functioning, holistic personal growth. Indicated that a key principle of psychological support is the principle of self-development, and the main task of the age of psycho-correction - the formation of an active subject of his own life and self-development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю949.2 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кузікова С. Б. 
Чинники та закономірності актуалгенезу саморозвитку особистості / С. Б. Кузікова // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 4. - С. 191-203. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему становлення суб'єкта саморозвитку. Виокремлено та проаналізовано структурно-змістові компоненти цілісної системи саморозвитку особистості. Зазначені характеристики саморозвитку пояснюють, зумовлюють, спрямовують саморозвиток як актуалізований, усвідомлений і керований процес прогресивних особистісних змін. Визначено механізми детермінації саморозвитку, а саме: динаміка структурних складових Я-концепції та трансформація смислових утворень особистості. Охарактеризовано психологічні ресурси саморозвитку: потреба в саморозвитку як його джерело і детермінант, умови, які забезпечать його успішність, механізми як функціональні засоби і умова його здійснення. Описано процедуру дослідження соціально-психологічних чинників актуалгенезу саморозвитку особистості. З'ясовано закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Підсумовано, що урахування встановлених соціально-психологічних чинників та закономірностей актуалгенезу саморозвитку в навчально-виховному процесі в дитячо-юнацькому віці сприятиме активізації становлення особистості як суб'єкта саморозвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кузікова С. Б. 
Реалізація концепції становлення суб'єкта саморозвитку в практиці психологічної корекції / С. Б. Кузікова // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 138-143. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - рус.

Розглянуто можливості цілеспрямованого формування суб’єкта саморозвитку в контексті надання психологічної допомоги. Показано, що з точки зору багатьох сучасних психологів-практиків різних психотерапевтичних напрямів (гуманістичничного, екзистенційного, трансперсонального) саморозвиток особистості розглядається як необхідна умова її оптимального функціонування, а зупинка саморозвитку, незалежно від причини, зумовлює різного роду особистісні та психологічні порушення. Визначено зміст психологічного супроводу саморозвитку особистості як цілісної системи засобами саморозвитку.

Рассмотрены возможности целенаправленного формирования субъекта саморазвития в контексте оказания психологической помощи. Показано, что с точки зрения многих современных психологов-практиков различных психотерапевтических направлений (гуманистичничного, экзистенциального, трансперсонального) саморазвитие личности рассматривается как необходимое условие ее оптимального функционирования, а остановка саморазвития, независимо от причины, вызывает различного рода личностные и психологические нарушения. Определено содержание психологического сопровождения саморазвития личности как целостной системы средствами саморазвития.

The possibility of deliberate self subject in the context of psychological assistance. It is shown that from the point of view of many modern psychologists practicing various psychotherapeutic (humanistic, existential, transpersonal) self-development of the individual is seen as a necessary condition for its optimal functioning, and stop self-development, regardless of the cause, causes different kinds of personal and psychological disorders. The content of the psychological support of self-identity as a means of self-development of an integrated system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кузікова С. Б. 
Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / С. Б. Кузікова; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2012. - 44 c. - укp.

Досліджено теоретичні підходи до проблеми саморозвитку в системі наук про людину, поглиблено й уточнено категоріальний апарат, психологічний зміст і сутність понять "саморозвиток особистості", "суб'єкт саморозвитку". З'ясовано суттєві характеристики, рівні організації, критерії саморозвитку як суб'єктної діяльності, соціально-психологічні чинники та закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Розглянуто потенціал саморозвитку особистості, його психологічні ресурси та мотиваційно-вольові регулятори. Запропоновано методичні підходи та засоби вивчення особливостей і чинників становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці, засновані на дослідженні змістово-дієвих, індивідуально-стильових, функціонально-динамічних характеристик саморозвитку. Запропоновано концепцію формування суб'єкта саморозвитку в практиці психологічної корекції, визначено зміст психологічного супроводу саморозвитку особистості. Обгрунтовано параметри моделі фахівця-професіонала в галузі надання психологічної допомоги, розкрито експериментально перевірені психолого-педагогічні умови та технології оптимізації становлення суб'єкта особистісного та професійного саморозвитку в процесі фахової підготовки студентів-психологів до психокорекційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.42 + Ю949.2 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 берез. 2015 р., Суми. Т. 1 / ред.: А. А. Сбруєва, С. Б. Кузікова, О. І. Огієнко, О. Ю. Щербина-Яковлева; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т педагогіки, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Суми, 2015. - 391 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до інноваційно-педагогічної діяльності в сучасних ВНЗ України. Показано вплив ідеології прагматизму на освітньо-виховні ідеали та цінності американського суспільства кінця ХІХ - початку ХХ ст. проаналізовано структуру та зміст хореографічно-педагогічної освіти в Російській Федерації. Приділено увагу студентоцентризму педагогічної манери О. Потебні в контексті розвитку вищої освіти в Україні. Викладено офіційні вимоги до професійної компетентності дошкільних педагогів у країнах Західної Європи. З'ясовано особливості та тенденції сучасної німецької лінгводидактики. Досліджено упровадження методу коучингу у процесі формування основ індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх викладачів ВНЗ. Вивчено азіанізацію англійської мови у ВНЗ. Охарактеризовано психолого-педагогічні чинники мотивації до професійної діяльності студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ. Виявлено роль мистецтва в контексті гендерної соціалізації особистості студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355694/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 берез. 2015 р., Суми. Т. 2 / ред.: А. А. Сбруєва, С. Б. Кузікова, О. І. Огієнко, О. Ю. Щербина-Яковлева; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т педагогіки, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Суми, 2015. - 335 c. - укp.

Розроблено методику формування комунікативної компетентності в майбутніх обліковців із реєстрації бухгалтерських даних. Оптимізовано процес самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця. Розглянуто проектну діяльність як вид інтерактивних технологій. Охарактеризовано освітній фандрейзинг як інноваційну складову управління сучасним університетом. Запропоновано модель змістово-технологічного забезпечення формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів ДНЗ. Приділено увагу використанню комплексу мистецтв студентами під час проходження практики в початковій школі. Вивчено перспективи здійснення соціального виховання дітей позбавлених батьківського піклування в українській педагогічній практиці. Обгрунтовано принципи та підходи до впровадження інклюзивної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355694/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Актуальні питання сучасної психології : зб. наук. пр. [учасників II Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, молодих вчених та фахівців у галузі психології, 23 квіт. 2015 р., Суми]. Т. 1 / ред.: С. Б. Кузікова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2015. - 318 c. - укp.

Розглянуто сенс життя як психологічний об'єкт. Висвітлено історію розвитку клінічної та юридичної психології. Визначено місце психоаналізу в історії психології. Проаналізовано психологічні чинники спілкування студентської молоді в мережі Інтернет. Досліджено взаємозв'язок функціонально-рольової структури смі'ї з сумісністю партнерів. Охарактеризовано психологічні особливості конфліктів у молодих сім'ях. Вивчено вплив позитивного атрибутивного стилю на копінг-стратегії поведінки студентів. Приділено увагу функціональним показникам педагогічного спілкування за результатами кореляційного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356209/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Актуальні питання сучасної психології : зб. наук. пр. [учасників II Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, молодих вчених та фахівців у галузі психології, 23 квіт. 2015 р., Суми]. Т. 2 / ред.: С. Б. Кузікова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2015. - 342 c. - укp.

Розглянуто копінг-стратегію у юнацькому віці як психологічний феномен. Визначено вплив емпатії на формування синдрому професійного вигорання медичних працівників. Проаналізовано сімейні чинники виникнення неврозів у дітей молодшого шкільного віку. Досліджено особливості мислення молодих спеціалістів-технологів машинно-будівної промисловості. Вивчено гендерні відмінності у виявах агресивності підлітків. З'ясовано причини професійних стресів у працівників медичної галузі за умов кризового сьогодення. Розкрито поняття індивідуального стилю професійної діяльності педагога. Надано психолого-юридичну характеристику допиту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356209/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Актуальні питання сучасної психології : матеріали I Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених, 15 трав. 2014 р., Суми / ред.: С. Б. Кузікова, І. М. Щербакова, К. М. Пасько; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Ін-т педагогіки і психології. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. - 386 c. - укp.

Розкрито психологічні особливості мотивації досягнень у підлітковому віці. Досліджено вплив дисгармоній на професійний розвиток особистості. Визначено роль пам'яті та її вдосконалення в процесі життєдіяльності людини. Проаналізовано психологічні чинники, що впливають на успішність навчання студентів. Викладено методи активізації творчого потенціалу особистості у позитивній психотерапії Н. Пезешкіна. Висвітлено психологічні погляди П. Помпонацці. Розглянуто методологічні підходи дослідження психологічних механізмів нормативної регуляції поведінки. Досліджено духовну кризу в філософсько-теософічному кордоцентризмі Г. Сковороди. Вивчено життєстійкості та суб'єктивне благополуччя осіб юнацького віку. Описано психологічні особливості агресивної поведінки підлітків. Охарактеризовано складові професійної компетентності майбутніх практичних психологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Актуальні проблеми ресоціалізації засуджених та осіб з відхиленнями у правовій самосвідомості : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. семінару з міжнар. участю, 24 квіт. 2014 р., Суми / ред.: С. Б. Кузікова, Т. І. Щербак, І. М. Щербакова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Ін-т педагогіки і психології, Нац. акад. внутрішніх справ України, Держ. пенітенціар. служба. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. - 188 c. - укp.

Висвітлено проблеми збереження психічного здоров'я неповнолітніх засуджених. Розкрито психологічні особливості жінок-злочинців. Досліджено вплив домінуючих акцентуацій характеру особистості на дезадаптацію у місцях позбавлення волі. Розглянуто можливості використання пісочної терапії у роботі психолога із засудженими. Викладено психологічні аспекти переживання працівником міліції стресу. Здійснено психологічний аналіз професійного вигорання психологів пенітенціарних установ. Обгрунтовано принципи практичної роботи з невілювання і попередження вияву девіантної / делінквентної поведінки у неповнолітніх. Увагу приділено окремим питанням соціальної детермінації девіантної поведінки. Розглянуто причини кримінальної поведінки підлітків. Досліджено рівень гуманності співробітників слідчого ізолятору. Висвітлено основні напрями профілактики психосоматичних захворювань у працівників міліції.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.911.3 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Етнічна самосвідомість та крос-культурна взаємодія сучасної молоді : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 26 берез. 2015 р., Суми / ред.: С. Б. Кузікова, І. М. Щербакова, К. М. Пасько; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. держ. ун-т, Херсон. держ. ун-т. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. - 243 c. - укp. - рус.

Визначено шляхи формування зрілості в різних культурах світу. Розкрито особливості культури туркменістанського народу. Висвітлено сторінки історії становлення української психології як складові етнічної самосвідомості. Досліджено вплив української народної вишивки на формування етнічної свідомості молоді. Увагу приділено проблемі запуску соціальних ліфтів в Україні. Розглянуто соціально-психологічні фактори вступу в шлюб з представником іншої статусної групи. Проаналізовано концептуальні підходи до визначення джерел агресії. Вивчено вплив типу темпераменту на навчальну діяльність в українському етносі. Описано причини та наслідки безробіття серед молоді. Визначено роль релігії у процесі збереження етнічної ідентичності. Досліджено вплив православ'я на процес ресоціалізації засуджених. Викладено міжкультурні аспекти перекладу англійських прислів'їв та приказок українською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801724 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 19 - 20 лют. 2015 р. / ред.: С. Б. Кузікова, І. М. Щербакова, А. В. Вертель; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. - 299 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено теоретико-методологічні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху за умов особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Розкрито роль сучасної масмедійної культури в психологічній підтримці особистості в юнацькому віці. Розглянуто методологічні аспекти дослідження дискурсу трансформаційної свідомості за кризових умов розвитку суспільства. Описано психологічний супровід дітей з обмеженими можливостями та їх сімей у складних життєвих обставинах. Розглянуто особливості психологічної реабілітації людей з обмеженими можливостями. Увагу приділено соціально-педагогічній роботі з наркозалежною молоддю, схильною до суїцидальної поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801763 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського