Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Калініченко Г. Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Калініченко Г. Є. 
Вдосконалення методів розходження суден з урахуванням їх динаміки та навігаційних перешкод : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.13 / Г. Є. Калініченко; Національний університет "Одеська морська академія". - Одеса, 2018. - 23 c. - укp.

Розглянуто мінімальну динамічну систему, поточний стан якої залежить від керуючих впливів обох суден. Проведено її формалізацію та отримано аналітичні вирази взаємної залежності параметрів істинного та відносного руху. Розглянуто ситуаційні збурення, які виникають при небезпечному зближенні суден і можуть приймати два значення, що визначають стандартне й екстрене маневрування. Наведено поняття області небезпечних курсів мінімальної динамічної системи та розглянуто її використання для вибору безпечного маневру розходження зміною курсів. Розглянуто питання врахування інерційності при повороті суден і навігаційних небезпек в районі їх маневрування при формуванні області небезпечних курсів суден. Показано, що через інерційність суден при їх повороті дистанція найкоротшого зближення виявляється менше розрахункової, тому при побудові області небезпечних курсів її межі розраховуються для гранично допустимої дистанції зближення, яка збільшена на величину втрати дистанції найкоротшого зближення через інерційність судна. Розглянуто урахування навігаційних небезпек при виборі маневру розходження суден за допомогою області небезпечних курсів. Одержано вирази для розрахунку граничних курсів ухилення суден за наявності різних типів навігаційних небезпек: точкових, розподілених лінійних і складних розподілених. Показано відображення граничних курсів ухилення разом з областями небезпечних курсів і розроблено процедуру вибору безпечних курсів ухилення суден для розходження з урахуванням обмежень, що виникають через наявність навігаційних небезпек. Для перевірки коректності одержаного способу вибору безпечного маневру розходження розглянуто імітаційну комп'ютерну програму, наведено її опис, а також представлено результати імітаційного моделювання процесів коректного розходження суден в різних ситуаціях небезпечного зближення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438086 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського