Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Ковшар О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Ковшар О. В. 
Формування відповідального ставлення молодших школярів до навчання : автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Ковшар; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено процес формування відповідального ставлення молодших школярів у процесі навчання у початковій ланці. Здійснено аналіз філософських, психологічних і педагогічних праць стосовно дослідженої проблеми. Обгрунтовано суть поняття "відповідальне ставлення до навчання". Розроблено критерії та рівні сформованості такого ставлення до навчання. Визначено й експериментально перевірено зміст, форми, методи та педагогічні умови його формування в учнів під час навчання у початковій школі. Науково обгрунтовано модель формування відповідального ставлення до навчання у молодших школярів. Наголошено на доцільності досліджень мотивів навчання за умов різноманітних форм навчання у позакласній та позашкільній роботі, у закладах нового типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ковшар О. В. 
Організація групової діяльності молодших школярів на уроках української мови / О. В. Ковшар // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 52-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто поняття групової роботи як найбільш продуктивної форми організації навчальної діяльності учнів. Охарактеризовано види груп та їх оптимальну кількість і склад. Акцентовано увагу на психолого-педагогічних умовах утворення груп з молодших школярів. За результатами спостережень виявлено, що групова навчальна діяльність сприяє підвищенню успішності учнів, вирішує багато виховних і розвивальних завдань. Показано переваги групової форми навчальної діяльності на уроках української мови в початковій школі.

Рассмотрено понятие групповой работы как наиболее продуктивной формы организации учебной деятельности учащихся. Охарактеризованы виды групп и их оптимальное количество и состав. Акцентировано внимание на психолого-педагогических условиях создания групп из младших школьников. По результатам наблюдений выявлено, что групповая учебная деятельность способствует повышению успешности учащихся, решает много воспитательных и развивающих задач. Показаны преимущества групповой формы учебной деятельности на уроках украинского языка в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.26 + Ш141.14-911 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ковшар О. В. 
Розвиток пізнавальної активності учнів початкових класів методом проектів / О. В. Ковшар // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 373.091.33. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто можливості методу проектів для розвитку навчально-пізнавальної діяльності учнів. Простежено поетапний процес роботи над проектом. Визначено типи проектів. Показано значення проектної діяльності в становленні особистості молодшого школяра. Подано рекомендації для учителів щодо користування проектною технологією.

Рассмотрены возможности метода проектов для развития учебно-познавательной деятельности учащихся. Отслежен поэтапный процесс работы над проектом. Определены типы проектов. Показано значение проектной деятельности в становлении личности младшего школьника. Даны рекомендации для учителей относительно использования проектной технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ковшар О. В. 
Забезпечення готовності до навчання та наступності в контексті організації передшкільної освіти / О. В. Ковшар // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 71-74. - Бібліогр.: с. 74 (3 назв.) - укp.

Відзначено, що одним із пріоритетних напрямків сучасної державної освітньої політики в Україні визнано модернізацію системи дошкільної освіти з урахуванням принципів демократизації, гуманізації, індивідуалізації педагогічного процесу. Визначено поняття наступності, готовності дітей дошкільного віку до навчання. Висвітлено роль наступності в організації передшкільної освіти.

Отмечено, что одним из приоритетных направлений современной государственной образовательной политики в Украине признана модернизация системы дошкольного образования на основе принципов демократизации, гуманизации, индивидуализации педагогического процесса. Определены понятия преемственности, готовности детей дошкольного возраста к обучению. Освещена роль преемственности в организации предшкольного образования.

The author gives a definition of the succession, outlines the concept of readiness for teaching children of preschool age, the role of the succession in the organization of preschool education, examines the readiness for school socially, psychologically, physically, intellectually.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ковшар О. В. 
Організація мовленнєвотворчої діяльності як засіб розвитку особистості дошкільника / О. В. Ковшар // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 493-497. - Бібліогр.: 4 назви - укp. - рус. - англ.

Розкрито сутність понять «творча діяльність», «мовленнєвотворча діяльність» та їх роль у розвитку особистості дошкільника. Розглянуто види мовленнєвотворчої діяльності та засоби її організації. Зазначено, що цінним є поєднання індивідуального і колективного етапу мовленнєвотворчої діяльності на заняттях. Зауважено, що у процесі мовленнєво-творчої діяльності формується особистість дошкільника, його творчий потенціал, а використання різних способів організації мовленнєвотворчої діяльності сприяє підвищенню її якості.

Раскрыта суть понятий «творческая деятельность», «словесно-творческая деятельность» и их роль в развитии личности дошкольника. Рассмотрено виды словесно-творческой деятельности и средства ее организации. Замечено, что ценным является сочетание индивидуального и коллективного этапов словесно-творческой деятельности на занятиях. Сделано вывод, что в процессе словесно-творческой деятельности формируется личность дошкольника, его творчески потенциал, а использование разных способов организации словесно-творческой деятельности способствует повышению ее качества.

The essence of the concepts of "creative activity", "verbal creative activity" and their role in the development of the personality of the preschool child . The types of verbal creative activity and the means of its organization. Noted that valuable is a combination of individual and collective steps verbally and creative activities in the classroom. Inferred that during verbal creative activity formative preschooler , his creativity, and use different ways of organizing verbal creative activity contributes to improve its quality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ковшар О. В. 
Здійснення організації передшкільної освіти на засадах дитиноцентризму / О. В. Ковшар // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65. - С. 194-200. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено пояснення необхідності принципу дитиноцентризму та його важливість в гуманістичному підході в процесі розвитку особистості й організації навчально-виховного процесу в неперервній освіті. Проведено історичний аналіз розвитку дитиноцентричного підходу, визначено його цінність в сучасній освіті.

Дано объяснение необходимости принципа детоцентризма и его важности в гуманитарном подходе в процессе развития личности и организации учебно-воспитательного процесса в непрерывном образовании. Представлен исторический анализ развития детоноцентричного похода, определена его ценность в современном образовании.

Explanation is given the need childcentrizm principle and its importance in the humanitarian approach in the development of the individual and the organization of the educational process in continuous education. Noteworthy historical analysis presented childcentrizm development approach andhis value is certain in modern education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ковшар О. В. 
Теоретико-методичні засади організації передшкільної освіти : монографія / О. В. Ковшар; ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. - Кривий Ріг : Р. Козлов, 2015. - 268, [1] c. - Бібліогр.: с. 250-[269] - укp.

Розкрито теоретичні засади організації передшкільної освіти дітей п'яти років. Досліджено методологічні засади організації передшкільної освіти. Проаналізовано сучасні наукові дослідження з проблеми наступності дошкільної та початкової ланок освіти. Охарактеризовано стан організації навчально-виховної роботи з дітьми передшкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА795944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського