Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1452
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
| | | | |
1. |
Аматьєва О. П. Дидактична гра як засіб формування експресії мовлення у дітей старшого дошкільного віку / О. П. Аматьєва, О. Єфремова // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 46-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Досліджено важливу проблему дошкільної освіти - формування експресії мови як засобу спілкування. Запропоновано методичну систему, що включає серію спеціально розроблених дидактичних ігор і вправ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Савельєва В. С. Діагностика рівня сформованості у старших дошкільників навичок писемного мовлення / В. С. Савельєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 31 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp. - рус.Робота присвячена проблемі формування навичок читання та письма у старших дошколят. Проведена діагностика зорового, рухового, слухового та інших аналізаторів у дітей 6-7 року життя. Науково обгрунтовані висновки цієї діагностичної методики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ю983.513.201 + Ю984.030.121
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р85193 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Кошелівська О. І. Класики педагогічної думки про моральний вибір в поведінці дітей дошкільного віку / О. І. Кошелівська // Наука і сучасність. - К., 2000. - Т. 22.вип. 2, ч. 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Исследованы актуальные проблемы воспитания морального поведения детей дошкольного возраста, в частности, становление морального выбора дошкольников. Проанализированы работы некоторых выдающихся педагогов прошлого в контексте современных личностно-ориентированных подходов к процессу воспитания ребёнка. На современном этапе воспитание рассматривается как привлечение ребёнка к системе человеческих ценностей, организации условий для его духовного роста. Воспитание обеспечивает постепенное развитие его сознательного поведения, обусловленное ценностным отношением к действительности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Наукові основи організації педагогічного процесу в навчально-виховному закладі "Школа - дитячий садок" / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2001. - 79 c. - укp.Досліджено національні компоненти духовної особистості. Удосконалено зміст навчально-виховних програм на засадах наступності з проблем народознавства, естетичного, фізичного, екологічного та трудового виховання дошкільників і молодших школярів. Проаналізовано особливості мовленнєвого розвитку дітей у період переходу від дошкільного до молодшого шкільного віку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА603849 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Монке О. С. Особливості сприймання дітьми змісту художніх творів / О. С. Монке // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 26-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Відзначено, що "сприймання художніх творів" - складний розумовий процес, який складається з таких компонентів: слухання, сприймання, уявлення, усвідомлення, розуміння. Підкреслено, що найбільш сприятливі умови для активного сприйняття створюються в драматизованих іграх дошкільників. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Кучерявий О. Г. Педагогіка і психологія дитячої творчості (Аспект самоформування вмінь організувати творчість дітей) : Навч. посіб. / О. Г. Кучерявий; Ін-т змісту та методів навчання. - К., 1998. - 156 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.Рассмотрены наиболее существенные положения психологической теории и практики в области творческой деятельности детей. Цели управления процессом созидания дошкольников и младших школьников освещены с позиции достижения гармонии между общественно-значимым и личностно-значимым подходами к проблеме этих целей, с учетом концепции национального воспитания. Принципы управления творчеством детей раскрыты на базе концепции национального воспитания, общих закономерностей педагогического процесса и, собственно, процесса руководства созидательной деятельностью дошкольников и младших школьников, особенностей психологического механизма воображения и творчества. Развитие идей природосообразности и народности воспитания прослеживается в историческом аспекте. Предложена классификация методов управления детским творчеством, разработанная на основе теории целостного построения учебно-воспитательного процесса. Особое внимание уделено путям раскрытия и использования возможностей игры, познавательной и трудовой деятельности для активизации детского творчества; воспитательному потенциалу сказки, развивающему творческие способности, умения и качества ребенка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 я73 + Ч421.220 я73 + Ю984.5 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА593808 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Побірченко Н. А. Проектування наступності в розвитку економічного мислення дітей дошкільного та шкільного віку : Пошук.-експерим. прогр. з екон. психології / Н. А. Побірченко. - К. : Знання, 1999. - 45 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.В проектах програм розкривається принцип наступності розвитку економічного мислення як провідного в підготовці учнівської молоді до життя та діяльності в умовах ринку. Аналізуються джерела формування інтелектуального потенціалу школярів як суб'єктів розвитку економічного середовища. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + Ч411.357 + Ю984.010.2-990
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р87096 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Дметерко Н. В. Психологические особенности интеллектуального и эмоционального развития дошкольников в процессе подготовки к обучению в школе / Н. В. Дметерко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 50-54. - Библиогр.: 8 назв. - рус.Проаналізовано особливості інтелектуального й емоційного розвитку дошкільника в процесі підготовки до навчання в школі. Вивчено питання про роль навчальних корекційних занять, ігрових вправ у розвитку в дітей інтелектуальних і емоційних особливостей особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ю983.520.1-355
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Рославець Р. М. Психолого-педагогічні умови виховання екологічної культури дошкільників : Навч. посіб. / Р. М. Рославець. - Луцьк : Вежа, 1999. - 100 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: 98 назв. - укp.На основі експериментального і методичного дослідження, а також узагальнення передового досвіду виховної роботи у дитячих садках м.Луцька висвітлено теоретичні та практичні питання психолого-педагогічних чинників виховання екологічної культури дошкільників. запропоновано методику ознайомлення дітей із різноманітними явищами природи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.215 + Ю984.010.1-990 + Ю711.53
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА593366 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Кононко О. Л. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (Системний підхід) / О. Л. Кононко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Стилос, 2000. - 336 c. - Бібліогр.: 452 назв. - укp.Висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні та технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей та власного "Я". Описано позицію "Я у Світі" як інтегральну модель функціонування особистості у просторі-часі дошкільного дитинства. Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку, а також запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ч411.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА601795 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Кричковська Т. Д. Психологія дітей дошкільного віку : Навч.-метод. посіб. / Т. Д. Кричковська; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 62 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.Розкрито основні психологічні закономірності розвитку дитини від народження до вступу до школи. Висвітлено особливості соціальної ситуації розвитку, домінуючої діяльності на кожному віковому етапі. Проаналізовано якісні зміни у психіці дошкільника. Розглянуто вікові кризи як рушійні сили розвитку особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 я7 + Ч411.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА605875 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
12. |
Савельєва В. С. Розвиток сенсо-моторики у дітей дошкільного віку / В. С. Савельєва; Ін-т змісту і методів навчання. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 36 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp. - рус.Розглядаються питання розвитку зорового сприйняття, фонематичного слуху, загальної та дрібної моторики. Встановлено, що найбільша ефективність при оволодінні мовою досягається за умови, якщо діти залучаються до активної мовленнєвої роботи, а взаємозв'язок мовленнєвого (оволодіння мовою) і розумового, пізнавального розвитків свідчать про велике значення мови для розвитку мислення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.353 + Ч421.221.353
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р85291 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
13. |
Ікуніна З. І. Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 55-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1-81 + Ю984.92
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
14. |
Руденко Ю. А. Словникова робота з дітьми старшого дошкільного віку як лінгводидактична проблема / Ю. А. Руденко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 73-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Проаналізовано сучасні програми виховання та навчання дітей дошкільного віку в аспекті використання фольклорних текстів (українських народних казок) з метою збагачення словника дітей експресивною лексикою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ш141.1-910
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
15. |
Кулачківська С. Є. Сьогодення майбутнього школяра : Метод. рекомендації / С. Є. Кулачківська, С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко; Ін-т соціології НАН України. Центр соц. експертиз і прогнозів . - К., 1998. - 87 c. - укp.Представлені результати цілеспрямованого вивчення досвіду виховання дітей-дошкільників, які проживають в зонах підвищеного радіаційного контролю. Представлений віковий портрет можливостей старшого дошкільника, розглядається сучасна ситуація його розвитку, а також пропонуються рекомендації щодо вирішення проблеми діагностики і корекції готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.401.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА589253 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
16. |
Фунтикова О. А. Теоретические основы умственного развития дошкольников / О. А. Фунтикова; Запорож. гос. ун-т. - Сімф. : Тавріда, 1999. - 301 c. - Библиогр.: 381 назв. - рус.Проаналізовано сучасний стан проблеми розумового розвитку дітей дошкільного віку, узагальнено дані теорії передової практики. Розглянуто психологічні основи розвитку пізнавальної сфери дітей 3 - 7 років, педагогічні основи розумового розвитку дошкільника. Розроблено експериментальні підходи вирішення актуальних питань розумового розвитку дітей дошкільного віку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ю983.510.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА592828 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
17. |
Грединарова Е. М. Учебно-игровая деятельность как средство формирования готовности к овладению учебной деятельностью / Е. М. Грединарова. - К. : Знання, 1998. - 20 c. - Библиогр.: 18 назв. - рус.Наведено результати впровадження у зміст навчальних програм дошкільних закладів системи навчальних завдань, спрямованих на оптимізацію готовності старших дошкільнят до оволодіння учбовою діяльністю, а також визначено структуру і критерії готовності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ю983.612.01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р87700 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
18. |
Жулинський М. Г. Як вгамувати духовну спрагу, або пошуки шляхів набуття втраченої Батьківщини / М. Г. Жулинський // Наук. зап. НаУКМА. Теорія та історія культури. - 2000. - Т. 18. - С. 5-14. - Бібліогр.: 19 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.166.17
Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
19. |
Грицюк Л. К. Ігри та розваги у навчально-виховному процесі з учнями : Навч. посіб. / Л. К. Грицюк, Л. А. Завацька, О. С. Семенов; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 1998. - 148 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.Подано класифікацію та методику використання ігрового матеріалу в навчально-виховному процесі у школах, позашкільних закладах, дитячих оздоровчих таборах тощо. Ігри та розваги систематизовано відповідно до змісту та призначення, серед яких: сюжетно-рольові, інтелектуальні, літературні, малорухливі, рухливі, музичні, сенсорні, виховні ігри, фокуси, ігри-жарти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.859 + Ч411.37 + Ч491.384.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА592268 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
20. |
Литвин В. В. Вільне виховання та навчання дітей дошкільного віку за педагогічними ідеями Р.Штайнера та їх адаптація в українське педагогічне середовище. Теоретичні основи / В. В. Литвин, О. А. Біба, Л. В. Литвин, А. Д. Біба. - К. : ЗНЗ "Вальдорф. шк. "Михаїл", 2005. - 76 c. - Бібліогр.: с. 69-73. - укp.Розкрито суть педагогічних ідей Р.Штайнера з виховання та навчання дітей дошкільного віку. Висвітлено теоретичні засади та методичні рекомендації з формування у дошкільників показників здоров'я, гуманізму та інтелекту. Розглянуто питання дошкільного виховання методом наслідування на підставі основних праць Е.М.Грюнеліуса. Раскрыта сущность педагогических идей Р.Штайнера о воспитании и обучении детей дошкольного возраста. Освещены теоретические основы и методические рекомендации по формированию у дошкольников показателей здоровья, гуманизма и интеллекта. Рассмотрены вопросы дошкольного воспитания методом подражания на основе трудов Е.М.Грюнелиуса. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ГЕР)-2 Штайнер Р. + Ч411.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА665813 Пошук видання у каталогах НБУВ
| | |
|
|