Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (75)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385.859$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Грицюк Л. К. 
Ігри та розваги у навчально-виховному процесі з учнями : Навч. посіб. / Л. К. Грицюк, Л. А. Завацька, О. С. Семенов; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 1998. - 148 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Подано класифікацію та методику використання ігрового матеріалу в навчально-виховному процесі у школах, позашкільних закладах, дитячих оздоровчих таборах тощо. Ігри та розваги систематизовано відповідно до змісту та призначення, серед яких: сюжетно-рольові, інтелектуальні, літературні, малорухливі, рухливі, музичні, сенсорні, виховні ігри, фокуси, ігри-жарти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.859 + Ч411.37 + Ч491.384.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яременко Н. 
Психолого-педагогічні особливості організації ігрової діяльності учнів підліткового віку / Н. Яременко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 137-148. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Досліджено психолого-педагогічні особливості організації дозвіллєво-ігрової діяльності підлітків та її вплив на становлення особистості як соціальної істоти. Доведено, що впровадження ігрових технологій у практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів сприяє ефективному вирішенню педагогічних завдань і є однією з умов результативності навчально-виховного процесу.

Исследованы психолого-педагогические особенности организации игровой деятельности учащихся подросткового возраста во время досуга. Доказано, что внедрение игровых технологий в практику работы общеобразовательных учебных заведений способствует эффективному решению педагогических задач и является одним из условий результативности учебно-воспитательного процесса.

Psychological and pedagogical peculiarities of teenagers' leisure time activities organization are described. It is proved that the implementation of game techniques into the practice of secondary schools helps to solve pedagogical tasks effectively; the latter is also one of the conditions of high results of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.859 + Ю983.612

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бриль Г. К. 
Еколого-естетичне виховання молодших школярів у процесі ігрової діяльності / Г. К. Бриль, Л. Г. Савлучинська, І. М. Лебідь // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 71-74. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано методику формування еколого-естетичного виховання учнів початкових класів у процесі ігрової діяльності. Розроблено й класифіковано ігри еколого-естетичної спрямованості: перша - ігри, спрямовані на розвиток здатності молодших школярів розрізняти зовнішні властивості природних об'єктів і явищ; друга - ігри, пов'язані з удосконаленням уміння виявляти співчуття; третя - ігри, які сприяють розвитку сприйнятливості до зовнішньої виразності в природі і здатності виявляти співчуття стосовно антропоморфізованих природних об'єктів. Відзначено, що ефективність ігор залежить від системи подачі матеріалу. В перспективі заплановано проведення ігор-змагань, сюжетно-рольових, театралізованих ігор еколого-естетичної спрямованості.

Теоретически обоснована и экспериментально апробирована методика формирования эколого-эстетического воспитания младших школьников в процессе игровой деятельности. Разработаны и классифицированы игры эколого-эстетической направленности: первая - игры, направленные на развитие способности младших школьников различать внешние свойства природных объектов и явлений; вторая - игры, связанные с совершенствованием умения проявлять сочувствие; третья - игры, способствующие развитию восприимчивости к внешней выразительности в природе и способности проявлять сочувствие по отношению к антропоморфизованным природным объектам. Отмечено, что эффективность игры зависит от системы подачи материала. В перспективе запланировано проведение игр-соревнований, сюжетно-ролевых, театрализованных игр эколого-эстетической направленности.

The article brings up the problem of ecological and aesthetic education of junior pupils. It ascertains the main notions of the research; presents a developed series of games of ecological and aesthetic direction for children of junior school age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.385.859

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бондар С. В. 
Інтелектуальні ігри / С. В. Бондар // Пед. вісн.. - 2009. - № 1. - С. 43-45. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано матеріал методично-практичного спрямування щодо проведення в школі інтелектуальних ігор. Висвітлено особливості підготовки до гри як складової навчально-виховного процесу: необхідність підготовки теми та основних напрямів гри, визначення складу команд, організація оцінювання результатів гри, забезпечення якісного проведення гри, використання наочності та технічних засобів. Наведено приклад проведення інтелектуально-розважальної гри для учнів IV - V класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.859

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського