Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (19)Книжкові видання та компакт-диски (142)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.334$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ікуніна З. І. 
Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 55-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1-81 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кулачківська С. Є. 
Сьогодення майбутнього школяра : Метод. рекомендації / С. Є. Кулачківська, С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко; Ін-т соціології НАН України. Центр соц. експертиз і прогнозів . - К., 1998. - 87 c. - укp.

Представлені результати цілеспрямованого вивчення досвіду виховання дітей-дошкільників, які проживають в зонах підвищеного радіаційного контролю. Представлений віковий портрет можливостей старшого дошкільника, розглядається сучасна ситуація його розвитку, а також пропонуються рекомендації щодо вирішення проблеми діагностики і корекції готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Поуль В. С. 
Развитие связной речи детей старшего дошкольного возраста : метод. пособие / В. С. Поуль, Л. И. Волошенко; Донец. обл. ин-т последиплом. пед. образования. - Донецк : Каштан, 2008. - 292 c. - Библиогр.: с. 226-229 - рус.

Рассмотрены особенности развития речи детей дошкольного возраста. Разработана методика обучения старших дошкольников речевым высказываниям в условиях детского сада. Даны рекомендации по календарно-тематическому планированию, организации и проведению занятий по развитию речи в соответствии с предложенной методикой. Приведены основые методы, приемы и средства формирования речевых умений дошкольников, раскрыты особенности взаимодействия детей и воспитателя в этом виде деятельности. Разработано содержание занятий для различных этапов обучения речевым умениям детей дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 р + Ч411.382 р + Ш141.12-910.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пристинська Т. Н. 
Статико-динамічна коригуюча гімнастика як ефективний засіб виховання культури рухів у дітей старшого дошкільного віку / Т. Н. Пристинська, І. В. Макущенко, О. С. Вітрук, Т. І. Сичова, А. Д. Ярохно // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто досвід застосування статико-динамічної коригувальної гімнастики як ефективного засобу розвитку та інтеграції рухових і пізнавальних процесів у фізичному вихованні дітей. Наведено аргументи щодо доцільність використання принципів біомеханіки з позицій здоров'я зберігаючих технологій. Осмислення результатів теоретичного об|рунтування викладених аспектів дає змогу зазначити можливість більш широкого використання знань про особливості рухової діяльності дітей. Набуті знання можуть бути використані для розробки оптимального обсягу рухової активності дітей в режимі валеологічних та фізкультурно-оздоровчих заходів.

Представлен опыт использования статико-динамической гимнастики как эффективного средства развития и интеграции двигательных и познавательных процессов в физическом воспитании детей. Приводятся аргументы целесообразности использования принципов биомеханики с позиций здоровьесберегающих технологий. Осмысление результатов теоретического обоснования изложенных аспектов дает возможность указать возможность более широкого использования знаний об особенностях двигательной деятельности детей. Приобретенные знания могут быть использованы для разработки оптимального объема двигательной активности детей в режиме валеологических и физкультурно-оздоровительных мероприятий.

The experience of application the static Ц dynamical gymnastics as effective means of development and integration of motion and cognitive processes at physical training of children is illustrated in the article. The arguments at reasonability of applying the biochemical principles from a perspective of health protecting technologies are given as well. The judgement of results of a theoretical justification of explained aspects enables to specify an opportunity of wider use of knowledge of habits of motorial activity of children. The got knowledge can be used for development of optimum volume of a motor performance of children in a condition valeological and sports-improving provisions.


Ключ. слова: старший дошкільний вік, інтеграція, рухові і пізнавальні процеси, валеобіомеханіка, культура рухів, коригуюча гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч511.483 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фасолько Т. С. 
Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Т. С. Фасолько; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто питання виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Подано історико-педагогічний та теоретичний аналіз проблеми морального виховання дошкільників та відповідальності як внутрішньої передумови їх моральної поведінки. Обгрунтовано підхід до розгляду відповідальності на етапі дошкільного дитинства у вигляді моральної норми поведінки, що визначається відповідними правилами. Запропоновано поетапний підхід до виховання відповідальної поведінки, який включає створення емоційних передумов для відповідальної поведінки, ознайомлення дошкільників з конкретними спобами взаємодії, формування власного досвіду відповідальної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Науменко Т. С. 
Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. С. Науменко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено питання екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки. Розкрито теоретико-методологічні засади даного виховання. Визначено роль і місце авторської казки природознавчого змісту як засобу екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови, розроблено й апробовано експериментальну методику використання авторської казки у процесі екологічного виховання дітей, визначено її етапи та зміст кожного з них. Дослідно-експериментальним шляхом доведено ефективність використання авторських казок у процесі екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Матюха Г. В. 
Методика формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. В. Матюха; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 21 c. - укp.

Досліджено проблеми формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою. Уточнено компоненти змісту навчання англомовного спілкування й етапи їх реалізації. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою. Створено авторську програму, розроблено систему вправ і плани-конспекти занять з навчання дітей віком від 5-ти до 6-ти років англомовного спілкування. На підставі встановлених принципів та з урахуванням психологічних вікових особливостей побудовано лінгводидактичну модель формування умінь усного спілкування англійською мовою у дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Багінська О. В. 
Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Багінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено питання організації особистісно орієнтованого навчання руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років за умов дошкільного навчального закладу на підставі врахування їх психофізіологічних особливостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики управління особистісно орієнтованим навчанням руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років на підставі врахування властивостей їх нервової системи за умов дошкільного навчального закладу. Визначено вплив окремих індивідуальних особливостей дітей даного віку на ефективність навчання руховим діям. Розроблено комплекс критеріїв для здійснення диференціації навчання руховим діям. Розкрито суттєвий вплив індивідуально-типологічних властивостей нервової системи на ефективність навчання руховим діям й обгрунтовано необхідність їх урахування в особистісно орієнтованому навчанні руховим діям у процесі фізичного виховання за умов дошкільного навчального закладу. Сформовано шкали оцінювання рівнів функціональної рухливості нервових процесів і працездатності головного мозку, наведено рекоменадції щодо їх застосування у практичній роботі інструктора з фізичного виховання. Запропоновано шляхи реалізації особистісно орієнтованого навчання руховим діям за умов дошкільного навчального закладу з урахуванням окремих індивідуально-типологічних властивостей нервової системи дітей віком 5 - 6-ти років, експериментально доведено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 + Ч411.354.4 + Ч411.334

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА362643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гончаренко А. М. 
Педагогічні умови становлення гуманних взаємин старших дошкільників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. М. Гончаренко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 22 c. - укp.

Викладено теоретико-методологічні та експериментальні засади становлення гуманних взаємин старших дошкільників. Встановлено, що гуманні взаємини виникають залежно від умов виховання та самостійності. Визначено умови педагогічного впливу на становлення гуманних взаємин в одно- та різностатевих угрупованнях. Наведено критерії визначення ступеня розвитку гуманних відносин: когнітивний, емоційний та регулятивно-поведінковий. Доведено, що побудову міжособистісних взаємин зумовлює наявність особистісно-ціннісного компонента та емоційної чутливості дитини до стану інших людей. Зазначено, що прихильність до однолітка є визначальною у прояві дошкільником гуманного ставлення. Встановлено, що статева належність певним чином впливає на зміст, форму й динаміку взаємодії дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Козлюк О. А. 
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. А. Козлюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 12 c. - укp.

Досліджено проблему формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Проаналізовано сучасний стан цієї проблеми у теорії та практиці роботи дошкільного навчального закладу. Розкрито суть поняття "гуманістично спрямоване спілкування". Визначено критерії та рівні сформованості такої спрямованості спілкування старших дошкільників. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено й апробовано модель і методику реалізації виокремлених педагогічних умов формування гуманістичної спрямованості спілкування та виявлено динаміку змін у рівнях її сформованості у даних дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Захарова Н. М. 
Соціальна адаптація старших дошкільників засобами ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. М. Захарова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему соціальної адаптації дітей дошкільного віку. Показано специфіку процесу адаптації, визначено особливості формування адаптивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Охарактеризовано рівні соціальної адаптації до умов дошкільного навчального закладу (високий, середній, низький, x-рівень), встановлено критерії адаптивної поведінки дітей. Наведено якісну характеристику гри як дієвого засобу пристосування дошкільника до нового соціального оточення. Обгрунтовано доцільність використання різних видів ігрової діяльності (сюжетно-рольових, театралізованих, рухливих, ігрових вправ, етюдів; ігрового тренінгу) як ефективного засобу адаптації дошкільників. Розроблено й апробовано соціально-педагогічну технологію соціальної адаптації, що базується на ігровій діяльності. Експериментально доведено, що адаптація дітей досягається шляхом активного використання ігрової діяльності, підвищення професійного рівня педагогів, узгодження форм, методів і засобів співпраці дошкільного навчального закладу та сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.37 + Ю952.14-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кондратенко Р. В. 
Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р. В. Кондратенко; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито зміст і структуру готовності студентів до виховання відповідальності в старших дошкільників. Обгрунтовано рівні сформованості даної готовності (високий, достатній, низький), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель і технологію реалізації педагогічних умов, що забезпечують формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до виховання відповідальності у старших дошкільників. Визначено етапи реалізації цієї технології (інформаційно-пізнавальний, технологічно-діяльнісний, творчо-коректувальний). Розроблено методичні рекомендації щодо формування в студентів даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.17 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бондаренко Н. Б. 
Формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. Б. Бондаренко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини. Уточнено зміст поняття "духовні цінності старших дошкільників", визначено психолого-педагогічні умови та методи їх формування, розкрито виховний потенціал регіональної культурно-історичної спадщини. Проаналізовано й узагальнено досвід дошкільних закладів з формування духовних цінностей у старших дошкільників, показано роль родини у даному процесі, встановлено рівень сформованості духовних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено педагогічну технологію формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини й експериментально перевірено її ефективність. Доведено необхідність організації цілеспрямованої виховної роботи з формування у старших дошкільників духовних цінностей, інтеграції родинного та суспільного виховання. Удосконалено систему спеціальної підготовки педагогічних працівників дошкільних закладів до даного виду професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сазонова А. В. 
Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників в ігровій діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. В. Сазонова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "первинний економічний досвід", визначено особливості його формування в процесі економічної соціалізації та виховання старших дошкільників. Доведено ефективність моделі реалізації таких педагогічних умов формування первинного економічного досвіду, як забезпечення комплексного підходу до процесу економічного виховання, надання пріоритету ігровій діяльності серед інших засобів його формування, а також поступове впровадження дидактичних, ситуативних, сюжетно-рольових ігор, зокрема ігор-стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.357 + Ч411.375 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Газіна І. О. 
Формування першооснов національної самосвідомості у дітей старшого дошкільного віку засобами української народної музики : автореф. дис... канд. пед. наук / І. О. Газіна; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано положення про першооснови національної самосвідомості та розроблено методику її формування у дітей старшого дошкільного віку засобами української народної музики. Встановлено критерії, показники та визначено рівні сформованості першооснов національної самосвідомості у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито сутність поняття національна самосвідомість, систематизовано базовий поняттєво-категоріальний апарат проблеми наукового дослідження. Удосконалено теоретичні та методичні засади національного виховання в системі роботи сучасних дошкільних навчальних закладів. Зроблено апробацію нової методики формування першооснов національної самосвідомості у дітей старшого дошкільного віку засобами української народної музики, підтверджено її ефективність і наведено рекомендації щодо впровадження у практику діяльності дошкільних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.13 + Ч411.355.23 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Демидова Ю. О. 
Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. О. Демидова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито зміст та характерні особливості формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників, розглянуто методику її формування, що забезпечує поетапний розвиток компонентів пізнавальної самостійності (емоційно-мотиваційний, когнітивно-змістовий, діяльнісно-перетворювальний). Визначено педагогічні умови, які сприяють ефективності формування першооснов пізнавальної самостійності: забезпечення єдності мислительної діяльності та практичного досвіду дітей у процесі конструювання; індивідуалізація та диференціація навчання конструювання; моделювання ситуацій для прояву пізнавальної самостійності дітей у процесі конструювання; створення доброзичливої, сприятливої атмосфери у дитячому колективі; теоретична та практична підготовка вихователів до роботи за експериментальною програмою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч411.334 + Ю983.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Андрющенко Т. К. 
Формування ціннісного ставлення до власного здоров'я в дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. К. Андрющенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито суть поняття "ціннісне ставлення до власного здоров'я" у контексті його формування в дітей старшого дошкільного віку. Досліджено педагогічні умови, що сприяють формуванню ціннісного ставлення до власного здоров'я, а саме: підготовку вихователів до зазначеної діяльності; співпрацю педагогів і батьків з питань збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей; впровадження до навчально-виховного процесу методики, розробленої відповідно до суті дослідженого поняття. Визначено критерії, показники та діагностовано рівні його сформованості в дітей. Розроблено методичні рекомендації для вихователів і батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.354.2 + Р128.93-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Світлична С. П. 
Виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. П. Світлична; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні підходи до проблеми виховання ціннісного ставлення до себе. Розкрито сутність поняття "ціннісне ставлення до себе", визначено його структуру, основні форми прояву й особливості розвитку у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено критерії та показники сформованості даної якості. Розкрито можливості застосування засобів народної педагогіки Слобожанщини у вихованні ціннісного ставлення до себе у дітей сташого дошкільного віку. Розроблено особистісно орієнтовану технологію виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.328 + Ч411,01 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бутенко О. Г. 
Виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. Г. Бутенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше науково обгрунтовано педагогічні умови виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Визначено зміст понять "шанобливе ставлення дитини до матері" (позитивне сприйняття дитиною емоційного, фізичного, психологічного образу матері, її статусу в родині та родинних стосунках, що засноване на моральних знаннях і досвіді дитини та відображається в моральних вчинках стосовно матері) та його структуру (світоглядно-пізнавальний, емоційно-вольовий і дієвий складники), а також "вихованість у дитини шанобливого ставлення до матері" (відчуття та прояв дитиною поваги, пошани до матері, піклування, ніжності та турботи про неї) та його компоненти (інформаційно-змістовий, емоційно-ціннісний, поведінковий). Розглянуто критерії (когнітивний, емоційно-почуттєвий, діяльнісний) і показники, охарактеризовано рівні (достатній, задовільний, низький) вихованості шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників. Розроблено експериментальну модель, що містить етапи (інформаційно-збагачувальний, рефлексивно-діяльнісний, інтегративно-творчий), форми та методи роботи з реалізації педагогічних умов виховання шанобливого ставлення до матері у дітей старшого дошкільного віку (інтегровані заняття, дидактичні ігри та вправи, ситуації морального вибору, повчальної історії, бесіди, читання й обговорення літературних творів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Подоляка А. Є. 
Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5-6 років засобами інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / А. Є. Подоляка; Харків. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2011. - 22 c. - укp.

Вперше розроблено принципи диференціації рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Створено поле впорядкованого представлення виконання рухових завдань за складністю їх змісту і різноманітністю вирішення. Визначено систему критеріїв для класифікації рухливих ігор, використано інформаційні технології для планування рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Встановлено індивідуально-групові реакції організму дошкільників 5 - 6-ти років після диференційованого використання рухливих ігор. Розширено принципи розподілу дітей на підгрупи за різницею фізичної підготовки. Доповнено дані про показники фізичної підготовки дітей шостого року життя, які найбільше виявилися на цьому етапі розвитку та визначають схильність до рухової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382845 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського