Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.354.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Богініч О. Л. 
Фізичне виховання дітей дошкільного віку засобами гри : Навч.-метод. посіб. для студ. пед. закл. освіти, працівників дошк. закл. освіти / О. Л. Богініч; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 140 c. - Бібліогр.: с. 139-140. - укp.

Розкрито теоретичні основи використання ігрового методу навчання в процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку, розглянуто види рухливих ігор, визначено місце ігрових вправ у педагогічному процесі дошкільного закладу освіти. Висвітлено специфіку використання українських народних ігор. Розглянуто синкретико-ігровий підхід, визначено умови забезпечення оптимального рівня рухової активності дітей на заняттях з фізичної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пристинська Т. Н. 
Статико-динамічна коригуюча гімнастика як ефективний засіб виховання культури рухів у дітей старшого дошкільного віку / Т. Н. Пристинська, І. В. Макущенко, О. С. Вітрук, Т. І. Сичова, А. Д. Ярохно // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто досвід застосування статико-динамічної коригувальної гімнастики як ефективного засобу розвитку та інтеграції рухових і пізнавальних процесів у фізичному вихованні дітей. Наведено аргументи щодо доцільність використання принципів біомеханіки з позицій здоров'я зберігаючих технологій. Осмислення результатів теоретичного об|рунтування викладених аспектів дає змогу зазначити можливість більш широкого використання знань про особливості рухової діяльності дітей. Набуті знання можуть бути використані для розробки оптимального обсягу рухової активності дітей в режимі валеологічних та фізкультурно-оздоровчих заходів.

Представлен опыт использования статико-динамической гимнастики как эффективного средства развития и интеграции двигательных и познавательных процессов в физическом воспитании детей. Приводятся аргументы целесообразности использования принципов биомеханики с позиций здоровьесберегающих технологий. Осмысление результатов теоретического обоснования изложенных аспектов дает возможность указать возможность более широкого использования знаний об особенностях двигательной деятельности детей. Приобретенные знания могут быть использованы для разработки оптимального объема двигательной активности детей в режиме валеологических и физкультурно-оздоровительных мероприятий.

The experience of application the static Ц dynamical gymnastics as effective means of development and integration of motion and cognitive processes at physical training of children is illustrated in the article. The arguments at reasonability of applying the biochemical principles from a perspective of health protecting technologies are given as well. The judgement of results of a theoretical justification of explained aspects enables to specify an opportunity of wider use of knowledge of habits of motorial activity of children. The got knowledge can be used for development of optimum volume of a motor performance of children in a condition valeological and sports-improving provisions.


Ключ. слова: старший дошкільний вік, інтеграція, рухові і пізнавальні процеси, валеобіомеханіка, культура рухів, коригуюча гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч511.483 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Багінська О. В. 
Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Багінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено питання організації особистісно орієнтованого навчання руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років за умов дошкільного навчального закладу на підставі врахування їх психофізіологічних особливостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики управління особистісно орієнтованим навчанням руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років на підставі врахування властивостей їх нервової системи за умов дошкільного навчального закладу. Визначено вплив окремих індивідуальних особливостей дітей даного віку на ефективність навчання руховим діям. Розроблено комплекс критеріїв для здійснення диференціації навчання руховим діям. Розкрито суттєвий вплив індивідуально-типологічних властивостей нервової системи на ефективність навчання руховим діям й обгрунтовано необхідність їх урахування в особистісно орієнтованому навчанні руховим діям у процесі фізичного виховання за умов дошкільного навчального закладу. Сформовано шкали оцінювання рівнів функціональної рухливості нервових процесів і працездатності головного мозку, наведено рекоменадції щодо їх застосування у практичній роботі інструктора з фізичного виховання. Запропоновано шляхи реалізації особистісно орієнтованого навчання руховим діям за умов дошкільного навчального закладу з урахуванням окремих індивідуально-типологічних властивостей нервової системи дітей віком 5 - 6-ти років, експериментально доведено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 + Ч411.354.4 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петренко С. А. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку основних рухових умінь і навичок : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. А. Петренко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Визначено психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх вихователів до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок. Визначено критерії діагностування даної підготовки. Охарактеризовано функціональні обов'язки вихователя дошкільного навчального закладу, підготовленого до навчання дітей життєво важливих рухів у сучасній професіограмі педагога. Визначено зміст педагогічних умінь фахівця дошкільного виховання з урахуванням специфіки професійної діяльності. Підтверджено ефективність запропонованої моделі поетапної підготовки студентів до дошкільного виховання з застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм і методів. Теоретично обгрунтовано умови, які забезпечують ефективність процесу їх підготовки до формування у дошкільників основних рухових умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Подоляка А. Є. 
Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5-6 років засобами інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / А. Є. Подоляка; Харків. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2011. - 22 c. - укp.

Вперше розроблено принципи диференціації рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Створено поле впорядкованого представлення виконання рухових завдань за складністю їх змісту і різноманітністю вирішення. Визначено систему критеріїв для класифікації рухливих ігор, використано інформаційні технології для планування рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5 - 6-ти років. Встановлено індивідуально-групові реакції організму дошкільників 5 - 6-ти років після диференційованого використання рухливих ігор. Розширено принципи розподілу дітей на підгрупи за різницею фізичної підготовки. Доповнено дані про показники фізичної підготовки дітей шостого року життя, які найбільше виявилися на цьому етапі розвитку та визначають схильність до рухової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Круцевич Т. Ю. 
Зміст і засоби програми інтегрованого розвитку рухових та моральних якостей дітей старшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання / Т. Ю. Круцевич, Н. Є. Пангелова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 157-162. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що питання морального розвитку дітей дошкільного віку в процесі фізичного виховання залишається ще недостатньо дослідженим, що обумовлює актуальність, соціальну та педагогічну значущість проблеми. Завдання роботи - розробка змісту й засобів програми інтегрованого розвитку рухових і моральних якостей дітей 5 і 6-річного віку в процесі фізичного виховання. До програми увійшли як традиційні засоби фізичного виховання, так і елементи інноваційних педагогічних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Балацька Л. В. 
Експериментальне обгрунтування ефективності організаційно-методичних основ покращання моторної функції дошкільників у процесі фізичного виховання / Л. В. Балацька // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2012. - № 5, ч. 1. - С. 86-92. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено ефективність розроблених організаційно-методичних основ покращання моторної функції дошкільників у процесі фізичного виховання в дошкільному навчальному закладі. Використовуючи загальноприйняті методики, визначено спрямованість мануальної рухової асиметрії 165 дівчаток і 169 хлопчиків п'яти років, задіяних в однорічному формувальному експерименті у складі дослідних груп, а педагогічним тестуванням з використанням рухових завдань, визначених програмою для дошкільних навчальних закладів, - динаміку показників моторики, пов'язаних з мануальною вправністю. Встановлено перевагу дівчаток експериментальних груп над дівчатками контрольних груп з різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії, а також таку перевагу у хлопчиків за кількістю показників, що суттєво покращилися протягом дослідження та які наприкінці відзначалися найвищими значеннями. Результати свідчать про необхідність використовувати запропоновані основи під час організації фізичного виховання й реалізації його змісту у дошкільних навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Галаманжук Л. Л. 
Характеристика передумов виникнення в дошкільників мануальної рухової асиметрії / Л. Л. Галаманжук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 2. - С. 70-74. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто дані наукової літератури про причини становлення мануальної рухової асиметрії дітей у дошкільний період. Виявлено чотири основних передумови, проведено аналіз причин їх виникнення й становлення у віковому аспекті. Відзначено необхідність урахування мануальної рухової асиметрії в процесі навчальної діяльності дошкільників, у тому числі фізичної культури, а також незначну кількість досліджень означеного змісту, що спрямовані на вдосконалення технологій і методик їх навчання в дошкільному навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вольчинський А. Я. 
Вплив гри на підвищення рухової активності дошкільників / А. Я. Вольчинський, Н. О. Вольчинська, Я. А. Смаль // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 144-148. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено провідну роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку, розроблено класифікацію, науково обгрунтовано методику їх проведення та вплив на стан здоров'я, рухову підготовленість і фізичний розвиток дітей. Виявлено зміни, що відбуваються в процесі розвитку рухів дитини під впливом переважаючого застосування рухливих ігор, визначено роль і місце гри в процесі фізичного виховання дітей. Основний акцент дослідження полягає в тому, що формування основних рухів дітей старшого дошкільного віку може здійснюватися не лише за допомогою прямого навчання на заняттях, а й на прогулянках, під час ранкового прийому, та поза дошкільною установою. У процесі фізичного виховання старших дошкільників рухлива гра виступає не лише як засіб фізичного виховання, а і як метод розвитку основних рухів. Найбільш успішно в процесі опосередкованого навчання формуються такі природні рухи, як ходьба, біг, стрибки в довжину з місця, у результаті яких відбувається покращання показників рухової підготовленості. У грі є всі необхідні умови для виявлення життєвої позиції дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Литвин Л. В. 
Підготовка вихователя до ритмічної організації навчально-виховного процесу / Л. В. Литвин // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 79-82. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему фізичного та духовного здоров'я дітей. Розкрито методологічні засади підготовки вихователів вальдорфського дитячого садку до ритмічної організації навчально-виховного процесу. Визначено тижневий ритм дитячої групи. Наголошено на значенні ритмів дня, тижня, місяця, року для зміцнення здоров'я дітей та формування у них високої здатності пристосовуватися до життєвих змін. Подано наукове обгрунтування ролі ритмів як провідного чинника у зміцненні здоров'я дитини. Наведено приклад побудови ритму дня у вальдорфському садку, ритму тижня та ритму року. Отже, розумінням значення цих ритмів можна спонукати батьків до створення нової сімейної культури, в якій будуть враховані ритми, і результатом цих зусиль буде міцне здоров'я дітей.

Рассмотрена проблема физического и духовного здоровья детей. Раскрыты методологические основы подготовки воспитателей вальдорфских детских садов к ритмической организации учебно-воспитательного процесса. Определен недельный ритм детской группы. Охарактеризован смысл ритмов дня, недели, месяца, года для укрепления здоровья детей и формирования у них высокой способности приспосабливаться к жизненным изменениям. Дано научное обоснование роли ритмов как ведущих факторов в укреплении здоровья. Помещен пример построения ритма дня в вальдорфском саду, ритма недели и ритма года. Итак, пониманием значения этих ритмов можно побудить родителей к созданию новой семейной культуры, в которой ритмы будут учтены, и результатом этих усилий будет крепкое здоровье детей.

The problem of physical and mental health of children. Discloses the preparation of methodological principles of Waldorf kindergarten teachers to the rhythmic organization of the educational process. Determined weekly rhythm of children's group. Described the meaning of the rhythms of the day, week, month, year to improve the health of children and shaping their high ability to adapt to life changes. We give a scientific justification for the role of rhythm as a major factor in health promotion. Posted by constructing an example of the rhythm of the day in the garden, Waldorf, rhythm, rhythm of the week and year. Thus, the result of understanding the significance of these rhythms can encourage parents to create a new family culture in which the rhythms will be considered and the result of these efforts will be in good health of children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч489.518.1 + Ч33(4НІМ)52-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Логвина Т. Ю. 
Оптимизация физических нагрузок и режимов двигательной активности дошкольников на основе комплексной оценки физического состояния / Т. Ю. Логвина // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 111-115. - Библиогр.: 4 назв. - укp. - рус.

Доказана необходимость расширения функциональных возможностей организма к воздействию разнообразных факторов внешней среды (в том числе, физических нагрузок), для достижения достаточного уровня здоровья, при адекватных ответных реакциях организма на них. Предложена методика перехода от анализа результатов системы (орган – реакция − результат) к системному подходу (орган – реакция – результат − система органов) посредством анализа сердечного ритма. Изучена возможность контроля и управления реакциями организма детей путём воздействия на него различными физическими нагрузками. Обращено внимание на необходимость организации оптимального воздействия факторов внешней среды (физических нагрузок) для растущего организма с профилактикой стрессовых состояний, адекватными и физиологичными физическими нагрузками и режимом двигательной активности.

Доведено необхідність розширення функціональних можливостей організму до впливу різноманітних факторів зовнішнього середовища (у тому числі, фізичних навантажень), для досягнення достатнього рівня здоров'я, за адекватних реакціяй-відповідей організму на них. Запропоновано методику переходу від аналізу результатів системи (орган - реакція - результат) до системного підходу (орган - реакція - результат - система органів) за допомогою аналізу серцевого ритму. Вивчено можливість контролю й управління реакціями організму дітей шляхом впливу на нього різними фізичними навантаженнями. Звернено увагу на необхідність організації оптимального впливу факторів зовнішнього середовища (фізичних навантажень) для зростаючого організму з профілактикою стресових станів, адекватними та фізіологічними фізичними навантаженнями і режимом рухової активності.

Proved is the necessity to extend the body’s functionality to the effects of various environmental factors (including physical activity), to achieve a sufficient level of health, with an adequate response of the body to them. Proposed is the technique of moving from analysis of the system (the body - the reaction - the result) to a systems approach (body - the reaction - the result - a system of organs) through the analysis of heart rate. Investigated is the possibility to control the reactions of children by exposing it to a variety of physical activities. Attention is drawn to the need to organize an optimal effect of environmental factors (physical activity) for growing bodies with the prevention of stress, adequate physiologic and physical exercise regimen and physical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тітаренко С. А. 
Підготовка студентів до виховання виразності рухів у дітей дошкільного віку в процесі проведення рухливих ігор / С. А. Тітаренко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 119-122. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено, що на сучасному етапі реформування системи освіти в Україні пріоритетним завданням є підвищення професійної підготовки майбутніх педагогів, у тому числі фахівців дошкільної освіти. Висвітлено проблему підготовки студентів до виховання виразності рухів у дітей дошкільного віку в рухливих іграх. Зроблено висновок, що під час підготовки студентів до виховання виразності рухів у дошкільників у рухливих іграх необхідно використовувати психотренінги, релаксацію, психогімнастику з метою навчитись розслабитись, контролювати свої емоції.

Отмечено, что на современном этапе реформирования системы образования в Украине приоритетной задачей является повышение профессиональной подготовки будущих педагогов, в том числе специалистов дошкольного образования. Освещена проблема подготовки студентов к воспитанию выразительности движений у детей дошкольного возраста в подвижных играх. Сделан вывод, что во время подготовки студентов к воспитанию выразительности движений у дошкольников в подвижных играх необходимо использовать психотренинги, релаксацию, психогимнастику с целью научиться расслабляться, контролировать свои эмоции.

The article deals with the problem of the future preschool teachers training for upbringing the preschool children movements expressiveness by means of process of the active games. The periods of such training are defined. The examples of the creativetasks for the students aiming at movements expressiveness upbringing are suggested for the students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кравченко А. 
Зміцнення здоров'я дітей дошкільного віку із застосуванням фізичних вправ і точкового масажу / А. Кравченко, М. Чхайло // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 120-123. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено комплексний підхід до оздоровлення дітей дошкільного віку з використанням фізичних вправ і точкового масажу, з фізіологічної точки зору охарактеризовано оздоровчі та профілактичні засоби, які застосовуються в роботі з дітьми.

Освещён комплексный подход к оздоровлению детей дошкольного возраста с использованием физических упражнений и точечного массажа, с физиологической точки зрения охарактеризованы оздоровительные и профилактические средства, применяемые в работе с детьми.

In this investigation the complex approach to the pre-school childrenТs health improvement with usage of physical exercises and point massage is shown. The healthy and preventional methods used in the work with children are described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.93-34 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лахно О. Г. 
Інноваційні технології розвитку психомоторних здібностей у фізичному вихованні дітей 2-го - 5-го років життя : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. Г. Лахно; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - К., 2013. - 21 c. - укp.

Розглянуто проблему розробки інноваційних технологій для інтегрального психомоторного розвитку дитини. Визначено рівень, структуру, динаміку та наявність інтегрованого цілісного розвитку фізичної підготовленості та психофізіологічних можливостей дітей 2 - 5-го років життя. Розроблено інноваційні технології для інтегрального психомоторного розвитку дітей зазначеного віку із застосуванням комплексів вправ, які виконуються цілісним методом під вірші, та технічних пристроїв з використанням елементів баскетболу, дитячого туризму, модифікованої методики М. Монтенссорі. Визначено позитивний вплив застосування інтегральних інноваційних технологій розвитку психомоторних здібностей на показники фізичної підготовленості та психофізіологічних можливостей дітей 2 - 5-го років життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Косівська С. В. 
Методичні основи розвитку рухового інтелекту в дітей-сиріт 3 - 6 років у процесі підготовки до шкільного навчання засобами фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / С. В. Косівська; Харк. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано методику розвитку рухового інтелекту депривованих дітей-сиріт 3 - 6 років для підвищення рівня розумових здібностей в процесі підготовки до шкільного навчання. Увагу приділено проблемі подолання комплексної, насамперед, інтелектуальної, рухової, соматичної депривацїї даної категорії дітей шляхом розвитку рухового інтелекту на заняттях з фізичного виховання за умов державних закладів інтернатного типу. Розкрито особливості стану здоров’я, фізичного розвитку, сформованості психічних функцій та фізичної підготовленості дітей-сиріт 3 - 6 років в порівнянні зі звичайними дітьми. Вивчено зв’язок між рівнем рухового інтелекту і розумовими здібностями дітей-сиріт з наслідками депривації. Експериментальним шляхом встановлено можливість ефективно впливати на темпи розвитку розумових здібностей дітей-сиріт з наслідками комплексної депривації шляхом підвищення рухового інтелекту за умов державних дитячих будинків. Визначено форми, засоби, принципи, методичні прийоми, параметри навантажень під час проведення корекційно-розвивальних занять з розвитку рухового інтелекту дітей-сиріт. Показано вплив методики спрямованого розвитку рухового інтелекту на показники фізичної, морфофункціональної, психосоціальної готовності дітей-сиріт до навчання у загальноосвітніх школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кулик Н. А. 
Динаміка фізичного стану дітей старшого дошкільного віку під впливом занять із пріоритетним використанням засобів легкої атлетики / Н. А. Кулик, І. П. Масляк // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 5. - С. 147-150. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Відображено результати визначення фізичного стану дітей віком 5 - 6 років у процесі проведення формуючого експерименту. Досліджено 276 дітей віком 5 - 6 років (експериментальні та контрольні групи склали по 138 чоловік). За результатами проведення констатуючого експерименту встановлено "низький" рівень фізичного стану дітей. Виявлено, що після застосування у процесі фізичного виховання інноваційної технології використання засобів легкої атлетики, показники дошкільників експериментальних груп мають статично достовірні зміни, внаслідок чого рівень їх фізичного стану підвищився до "вище середнього". Проведені дослідження свідчать про позитивний вплив розробленої методики на фізичний стан дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Труш Н. В. 
Народні рухливі ігри в системі засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку / Н. В. Труш // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 369-372. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Проаналізовано значення народних рухливих ігор в системі засобів фізичного виховання для всестороннього фізичного розвитку дітей дошкільного віку та формування в них позитивних моральних й емоційно-вольових якостей. Рухливі ігри загалом і народні рухливі ігри та забави зокрема посідають вагоме місце в процесі фізичного виховання дошкільників як один з дієвих засобів гармонійного розвитку фізично здорової та духовно багатої особистості.

Проанализировано значение народных подвижных игр в системе средств физического воспитания для всестороннего физического развития детей дошкольного возраста и формирования у них положительных нравственных и эмоционально-волевых качеств. Подвижные игры в целом и народные подвижные игры и забавы в частности занимают важное место в процессе физического воспитания дошкольников как одно из действенных средств гармоничного развития физически здоровой и духовно богатой личности.

The folk quick games meaning in the system of physical education means for all-round physical development of preschool children and forming their positive moral and emotional-volitional qualities are analyzed in the article. Quick games in general and the folk quick games and amusements in particular occupy an important place in the process of preschool children physical education as one of effective means for harmonious development of physically healthy and spiritually rich person.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч411.375.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бєсєда В. В. 
Підвищення фізичної підготовленості дітей дошкільного віку при диференційованому використанні "масажної гімнастики" / В. В. Бєсєда // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 70-74. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено результати педагогічного експерименту, що проводився протягом 12-ти років шляхом спостереження за розвитком рухових якостей та тонусом різних м’язових груп у дітей 3 - 6-ти років. За даними тестування вихідного рівня фізичної підготовки дітей виявлено порушення м’язового тонусу, основним методом корекції яких було прийнято «масажну гімнастику». Продемонстровано методику застосування «масажної гімнастики», відображено результати тестувань рухових якостей дітей після її використання. Зроблено висновок про те, що використання «масажної гімнастики» дозволяє досягти поліпшення результатів у розвитку статичної рівноваги і зберегти показники розвитку швидкісно-силових якостей нижніх кінцівок у межах вікових нормативів.

Приведены результаты педагогического эксперимента, который проводился в течение 12-ти лет путём наблюдения за развитием двигательных качеств и тонусом различных мышечных групп у детей 3 - 6-ти лет. По данным тестирования выходного уровня физической подготовленности детей выявлены нарушения мышечного тонуса, в качестве основного метода коррекции которых была принята «массажная гимнастика». Продемонстрирована методика применения «массажной гимнастики», отражены результаты тестирования двигательных качеств детей после её использования. Сделан вывод о том, что использование «массажной гимнастики» позволяет достичь улучшения результатов в развитии статического равновесия и сохранить показатели развития скоростно-силовых качеств нижних конечностей в пределах возрастных нормативов.

Published the results of the pedagogical experiment, which was held for 12 years by observing the development of motor skills and the tone of different muscle groups for children 3-6 years. According to the test output level of children's physical readiness were identified the infringements of muscle tone, as the main method of correction of which was adopted "massage gymnastics". Demonstrated a technique of using "massage gymnastics", reflected the results of children's motor qualities testing after using it. Concluded that the use of "massage gymnastics" can achieve improved results in the development of static balance and keep indexes of speed and power characteristics of the lower limbs within the age limits.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мельникова М. С. 
Становление дошкольника как субъекта двигательной деятельности / М. С. Мельникова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 120-124. - Библиогр.: с. 124 (8 назв.) - рус.

Представлены идеи субъективного подхода и условия развития субъективности дошкольника в двигательной деятельности. Определены направления и приоритеты воспитания ребенка как субъекта деятельности в условиях личностно-ориентированного обучения. Сделан вывод о том, что проблемной областью выступает определение эффективных форм и методов организации педагогического процесса с целью обеспечения субъективной инициативы и самостоятельности детей.

Представлено ідеї суб'єктивного підходу і умови розвитку суб'єктивності дошкільника в руховій діяльності. Визначено напрями та пріоритети виховання дитини як суб'єкта діяльності в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Зроблено висновок про те, що проблемною галуззю виступає вибір ефективних форм і методів організації педагогічного процесу з метою забезпечення суб'єктивної ініціативи та самостійності дітей.

In the article ideas of the subject approach, development conditions of subject the preschool child in physical culture activity are presented. Directions and priorities of education of the child as subject of activity in the conditions of the training are defined. As problem area definition of effective forms and methods of the organization of pedagogical process for the purpose of maintenance of the subject initiative and independence of the engaged acts also.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Галаманжук Л. Л. 
Організація і методика фізичної активності дітей дошкільного віку з формування рухового потенціалу : [навч. посіб.] / Л. Л. Галаманжук, Л. В. Балацька, Г. А. Єдинак; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Кам'янець-Подільський : Рута, 2014. - 154 c. - Бібліогр.: с. 110-131 - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти та запропоновано практичні рекомендації щодо організації, формування і реалізації змісту фізичної активності дітей дошкільного віку превентивної спрямованості. Розкрито особливості розвитку систем і функцій у дітей із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії продовж чотирьох - шести років. Охарактеризовано превентивну спрямованість фізичної активності дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788614 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського